Limiet ledenaantal per team

  • Wat denken jullie van het idee om de ledenaantallen te limiteren per team, bijv. rond de 100 leden totaal?


    Vooral de 'hoogste' teams zitten propvol qua leden. Het competitieve element is o.a. daardoor verdwenen omdat velen bij de 'grootste' willen horen en daardoor het verschil nog groter maken. Zo'n vol team lijkt mij ook berucht voor de server op drukke tijden. Door de teams kleiner te maken, smeert het meer uit en komen er meerdere volle teams en daardoor meer uitdaging.


    Graag hoor ik wat jullie hiervan denken!


    Daarnaast is mijn suggestie om dag/maand/jaar scores bij te houden van teams, deze suggestie staat hier: Competitie door dag/maand/jaar scores

  • Grappig, ik kon het even niet terugvinden met de zoekterm en dan blijkt het ook nog mijn eigen suggestie te zijn! Bedankt voor het herinneren haha.


    Deze keer is de suggestie wel gemoeid met het idee dat je hierdoor meer wedstrijdelementen kan toevoegen trouwens! ;)

  • Denk dat je niet geheel snapt waar de serverproblemen zitten.

    Als je dat weet mag je die conclusie trekken dat het beter voor de server is.

  • Dan stel ik ook voor dat er maar 1 speler uit de top100 per team aanwezig mag zijn.


    Wij (NLR) waren ooit "het kleine" team. Maar alsnog haalde we per speler veel meer binnen dan de grotere teams deden.

    Dit heeft dus helemaal niks met team grote te maken, maar met gunnen en weten hoe het spelletje gespeeld moet worden.


    Maar goed idee.

  • Wat maakt het uit wat de teams doen of wie groter is???

    Ik zit in een team met vrienden, vind ik leuk en gezellig. Ik speel niet om het grootste team te worden of om de meeste credits te verdienen...


    Het gaat niet om welk team het grootste/beste/meeste etc, maar om wat jij leuk vind en hoe jij wilt spelen.


    Kies een team waar jij je goed bij voelt, het is geen spelletje wie het verste kan pissen. :thumbup:

  • er zou beter iets gebeuren aan de inactieve accounts als je al die accounts van de server haalt zal je ook terug meer server capaciteit hebben

    Inactieve accounts vragen niks van de server, dus daar heb je geen last van.

    Een spel kan miljoenen actieve spelers hebben op het zelfde moment alleen het moet wel goed opgebouwd zijn.

  • Met een andere invalshoek: Een verlaten team met 0 spelers is dood. Dit vind ik raar om te zien in de lijst, en komt bij mij rommelig over. Waarom verdwijnt dit niet uit zichzelf? Niemand kan meer dat team claimen/gebruiken en ik zou zoiets graag opgeruimd zien (zo komt de naam ook beschikbaar).

  • Met een andere invalshoek: Een verlaten team met 0 spelers is dood. Dit vind ik raar om te zien in de lijst, en komt bij mij rommelig over. Waarom verdwijnt dit niet uit zichzelf? Niemand kan meer dat team claimen/gebruiken en ik zou zoiets graag opgeruimd zien (zo komt de naam ook beschikbaar).

    Dat is misschien wel een goede suggestie, al heeft het vrij weinig met capaciteit te maken. Het ziet er inderdaad wel netter uit.