Posities door Karst

    NHT ZHZ staat in brandweerkazerne Dordrecht Leerpark. NHT GLZ stond altijd in de ambulancepost Tiel, maar sinds zij verhuist zijn is het voertuig daar ook weg. Huidige standplaats mij onbekend, waarschijnlijk Rode Kruis Nijmegen. NHT RR heeft er 3: Ridderkerk, Vlaardingen en Goedereede (allen brandweerkazerne).

    De 3534 bestaat inderdaad. De CCFM is nog in opbouw bij Ziegler. Tot die tijd blijft de 41.

    Hallo,


    ik kan het zo snel niet meer vinden maar heeft iemand meer informatie over de bereden brigade?
    ik ben opzoek naar standplaatsen en roepnummers.


    Alvast bedankt :)

    Roepnummers LE81 en LE82.

    Standplaatsen:

    Sontweg 8 Groningen
    Waterweg 35 Nunspeet
    Ouderkerkerdijk 140 Amsterdam
    Vleugelboot 29 Houten
    Oorberlaan 100 Den Haag
    Voorwateringweg 99 Rotterdam
    Nergena 3 Boxtel

    OVD-G betreft een piketfunctie. Daarnaast is er nog een combi RR/OVDG vanuit de RAVU (380, 381 en 382). Alle voertuigen hebben geen vaste standplaats en wisselen regelmatig. Gaan inderdaad door tm 150, muv 113. Die bestaat niet.


    Er is wel een vaste indeling qua type voertuigen per post, maar de roepnummers wisselen dus.


    Indeling per post:


    Ambulance: Vader Rijndreef (3), Diakonessenhuis (4), Maarssen (4), Nieuwegein (6), Schoonrewoerd (2) Vinkeveen (2), Woerden (3), Amersfoort Isselt (4), Amersfoort Noord (2), Doorn (2),

    Zeist (4), Veenendaal (2), Soesterberg (8, allen reserve), Houten (3/4, post nog in aanbouw)


    Rapid (a+m): Vader Rijndreef (2 a, 2 m), Diakonessenhuis (1 a), Maarssen (1 a), Amersfoort Isselt (2 a, 2 m), Doorn (1 a), Veenendaal (1 a), Soesterberg (2 a, 1 m allen reserve)


    MC Ambulance: Vader Rijndreef (4), Diakonessenhuis (1), Amersfoort Terminalweg (2), Zeist (2), Soesterberg (1, reserve)


    LC Ambulance (zorgambulance): Vader Rijndreef (4), Amersfoort Terminalweg (4), Soesterberg (2, reserve)


    RR/OVDG (RAVU 380, 381, 382): Diakonessenhuis (1), Soesterberg (2, inzetbaar)


    OVDG VRU (811, 812, 813): Piket, Zelf ingedeeld op hoofdkantoor VRU Archimedeslaan


    GGB: Soesterberg (3, inzetbaar)


    Grondgebonden MMT (09-901): Soesterberg


    PA/VS (09-342, voormalig rapid): Soesterberg


    Per dienst 2x (RR/)ovdg inzetbaar (1x Oost en 1x West) voor de ovdg-taak. Indeling kan per dienst verschillen (RAVU-VRU, VRU-VRU, RAVU-RAVU)


    Bovenstaande indeling heb ik officieel via de RAVU verkregen op 18-07-2023.

    Ik heb een fout ontdekt in de GGB. Het GGB voertuig vervoert officieel geen patiënten maar brengt alleen personeel/materiaal ter plaatse. Toch vervoert hij bij mij patiënten. Dat klopt niet.

    Vraagje,


    Ik keek net bij de mogelijke incidenten omdat het me opviel dat ik bepaalde meldingen niet meer kreeg. en het valt me op dat er meldingen uit weg uit de incidenten lijt sinds de update van maandag voor maandag kon ik de meldingen aanvaring veerpont krijgen deze is nu weg uit die lijst van mogelijke incidenten.. net als Vliegtuig neergestort met meer als 100 SO deze is nu volledig weg uit de mogelijke incidenten lijst. is dit door de nieuwe update van maandag? of is dit een fout die ontstaan is door deze update van maandag waarbij de GGB en NHT is toegevoegd in het spel (open gezet)

    Vanaf 50 so heb je nu GGB/NHT nodig. Heb je een incident met 100 so, maar geen GGB/NHT dan krijg je die dus niet.

    Een kleine wijziging op de kazerne in Beuningen: als ik daar altijd met de bus langs kom staat daar ook altijd de dienstbus van een OvD ik weet niet welk roepnummer erbij hoort.

    Beuningen valt onder OVD 9092. De OVD in GLZ is een piketfunctie. Zij komen vanuit huis of, overdag in het geval van Tiel, vanaf de kazerne. Aan de OVD's zijn dus geen vaste standplaats te koppelen. Ik heb al wel eens meegemaakt dat de ovd 9095 voor de regio Tiel uit Lent moest komen.


    Ik kan ze wel voor je indelen per gemeenten waarvoor ze verantwoordelijk zijn:


    9091 Nijmegen, Berg en Dal, Heumen

    9092 Beuningen, Druten, Wijchen, West Maas en Waal

    9093 Maasdriel, Zaltbommel

    9094 West Betuwe, Culemborg

    9095 Tiel, Neder Betuwe, Buren

    Ja, ik verwacht alleen dat wij geen invloed hebben op de agenda van XY. Maar ben het zeker met je eens.

    Maar als we dat standpunt zouden willen maken, moeten we het denk ik anders oppakken. en echt een internationale petitie starten en die in alle landen uitrollen op de fora/FB pagina's.

    En is maar zoveel wat je kan doen als nederlandse spelers zijnde.

    Daar heb je een punt. In dat geval is 2 een alternatief.

    Ik heb gestemd voor antwoord 2, maar persoonlijk mis ik hier nog een optie: Geen content/incidentupdates totdat alle problemen zijn opgelost. Ik richt me dan niet tot het GT, want die doet al het mogelijke, maar naar XY.

    4 jaar geleden schreef 112bussum:

    Op de A1 tussen het knooppunt Muiderberg (A1/A6) en het knooppunt Diemen (A1/A9) is in de zomer van 2016 de snelweg verlegt. De kaart geeft de nieuwe situatie aan, maar de auto's rijden nog volgens de oude situatie van begin 2016.


    Nog steeds rijden de voertuigen over de 'oude' weg....

    Dit komt omdat de routeberekening die het spel gebruikt erg oud is. Er is al meerdere malen bij XY aangedrongen op een update, maar zij hebben hier tot nu toe nog niets mee gedaan.