Wij hebben in ons team alle teamgebouwen met [TEAM] gemarkeerd... Misschien iets om in je huidige team ook aan te kaarten?
Posities door Ranger
-
-
Wij gebruiken de spraakaanvraag-admins alleen als mensen te lang wachten met reageren (hele inzet is al afgerond maar die ene patiënt moet nog vervoert worden). Voordeel aan het huidige systeem is dat het dus geen geld op levert, dus is het een "straf" voor de betreffende speler.
-
Ik wist niet dat de Nederlandse kustwacht en politie amfibie voertuigen hadden
Ja, dat is een nieuwe feature
(het is code technisch ingewikkeld om water van land te scheiden op de kaart)
-
-
-
Is het werkgebied (straal) van de "Besteld vervoer" aan te passen?
Nu genereren mijn Zorgambulances ook een "Besteld vervoer" in een andere stad (of zelfs daar voorbij), waarbij het logischer zou zijn dat het vervoer daarvandaan geregeld zou worden.
Maar ik wil niet het werkgebied van de Ambulancepost verkleinen, want de gewone ambulances moeten wel kunnen reageren op een grote inzet waarbij ambulances vanuit de grote omtrek nodig zijn.
Of moet ik dan voor de zorgambulances aparte vestigingen maken waarvan de straal kleiner is?
Zorgambulances rijden in de praktijk ook door heel Nederland...
Je kan zo maar eens een ritje van Alkmaar naar Rotterdam hebben, en dan vanuit het ziekenhuis in Rotterdam iemand naar huis moeten brengen in Terneuzen.
-
Kunnen deze berichten in plaats van als citaat gewoon als bericht geplaatst worden? Deze topics hebben vaak maar 1 bericht, en dan moeten we die nog uitvouwen ook....
-
Ik was die 8 pagina's met fouten zat dus daar ben ik wat aan het opruimen😂
Ik merk het aan de 8 pagina's met ongelezen topics 😂
-
Sorry dat het 2 jaar moest duren. Ik hen deze meldingen op het lijstje gezet om te herschrijven.
Jij bent echt diep aan het graven geweest op het forum

-
Ja, maar dan moet je dus zeven keer heen en weer rijden, lijkt me niet praktisch. Of is het idee dat de haakarmvoertuigen van Hoek en Axel kunnen bij springen? Bedenk ik me net.
De vraag is natuurlijk überhaupt op je alle 7 tegelijkertijd nodig hebt ter plaatse, en als dat zo is zullen er vast meer gaan pendelen idd
-
Als ik kijk naar wat er allemaal op de post Terneuzen Koegors staat dan valt het me op dat er heel veel haakarmbakken staan, maar er staat maar een haakarmvoertuig. Klopt dit? Lijkt me namelijk een beetje weinig voor acht haakarmbakken.
Het hele idee is toch ook dat het haakarmvoertuig de bak afzet en dan terug kan gaan naar de post?
-
Ik hoor graag welke optimalisaties je graag wil zien. Misschien dat wij daar als GameTeam iets aan kunnen doen, of dat het aan XY is om er wat mee te doen
Nou, heb je al eens geprobeerd om meer dan 10 voertuigen tegelijk naar een melding te sturen? Instant lagspike.
-
Voor nu op "Nee" gestemd, omdat dit in veel regio's relatief weinig voorkomende voertuigen zijn, en er zijn nogal wat optimalisaties die beter eerst doorgevoerd kunnen worden voordat het spel WEER uitgebreid wordt....
-
Weet iemand toevallig ook of de posten van Stichting Strandexploitatie Veere ( SSV ) en de posten van RSG Safety ook zijn meegenomen in het nieuwe roepnummer plan van de Reddingsbrigade? zo ja onder welke nummer vallen die?
Zo te zien zijn beide geen onderdeel van Reddingsbrigade Nederland. Het lijkt mij dan ook niet logisch als ze wel onder het roepnummerplan vallen?
-
Ik weet dat dat de locatie van Purmerend is, Maar ik kan niet echt zien dat ze aan de Penningweg 27 zitten
Nee klopt, dat is ook niet echt goed te zien. Eerlijk gezegd hoorde ik ook pas in september dat daar een locatie zit.
-
-
Als je in de zoekbalk NHT typt, krijg je ze van heel Nederland
(de 11-831 staat niet in Alkmaar maar in de schuur bij Rode Kruis Zaandam)
-
Heeft iemand de Ford Kuga 2d en de toyota landcruiser?
Lekker maat, iemand vraag je om voorbeelden en vervolgens ga je gewoon verder met dingen vragen.
-
In https://www.meldkamerspel.com/settings/index…ap_and_vehicles
Staat een optie "Toon voertuignamen op de kaart". Staan die misschien aan?
Nee, die staat uit.
Ook aan-en uitzetten werkt niet
-
Ik heb de laatste paar dagen dat ik voertuignamen op mijn kaart zie, ondanks dat ik deze in instellingen uit heb gezet. Ik gebruik gewoon OpenStreetMap, de oude versie.
Iemand die weet waar dit aan kan liggen?