Daverend succes die update 😂
Posities door Schollekop79
-
-
-
Piet thx,
Maar lijkt het niet fair om iets te krijgen ter compensatie ? We hebben al snel 200k en aantal coins mislopen hierdoor.
Wat mij het meest fair lijkt doe een event ivm een 'fake' race (Vb end of summer race) en doe dan meteen op die manier een live test kunnen we alsnog onze credits ophalen.
Bij het woord compensatie krijgen ze bij xy een beroerte 😂
-
F1 is altijd in het weekend, dus problemen met missies/award kijkt men pas na 't weekend erna.... Wat Paul voorstelde, eerst grondig testen en dan live, nu worden we 2 jaar in de maling genomen imho
-
-
Vandaag een gesprek gehad met de ontwikkelaar over de voortgang rondom de award.
We zijn op de achtergrond nu hard aan het werk om er voor te gaan zorgen dat we een volgende keer meer incidenten gaan krijgen.
Ondanks dat er een kans vergroter van 3 in zat, bleek dit niet voldoende te zijn (en de zomer inzetten hebben maar een kans vergroter van 2 of lager. )Zei men vorig jaar niet ook zoiets?
-
Vorig jaar precies hetzelfde, weinig hoop voor volgend jaar
-
2.000 missies gespeeld vanaf vrijdag, geen enkel race missie..
Idem hier, xy al gemaild, benieuwd welke smoes ze hebben....
-
Tis al jaren gezeik, en telkens lijstjes doorsturen, voor wat? Fix your shit! Of heeft Elon Musk ook aandelen in XY?
-
Hoi allemaal, ik heb zojuist een steunpunt rijkswaterstaat aangeschaft. Echter zie ik de volgende voertuigen: DA-RWS en DM-RWS. Ik zie in de lijst geen DA-SIG staan.
Ik heb de mensen die erbij kwamen gelijk naar de brandweeracademie gestuurd met de juiste opleiding.
Weten jullie wat er aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt!
DA-SIG vind je terug in een brw kazerne, na de uitbreiding te hebben voltooid
-
vraagje: mijn vrouw was vandaag op de open dag van brandweer zevenbergen,uiteraard heeft ze een babbel gemaakt met de mensen van de crashtender en daar werd een woord los gelaten,dat de crashtenders (op alle vliegvelden,civiel en militair) worden vervangen (einde crashtenders dus) weet iemand hier meer van?
Ik kon dit terugvinden, staat wel wat in over vervangen:
-
-
nja ik slaap gewoon laat en ben vroeg op en klik tussendoor als ik de mogelijkheid heb maar snap niet precies waar dit naartoe zou moeten gaan, iedereen speelt toch op zijn of haar manier? wil niet altijd zeggen dat er gecheat word ofzo het is jammer als het wel gebeurt maar kan er niet echt wakker van liggen ofzo wel vervelend van lichamelijke klachten hoop dat je er een oplossing voor kunt vinden en de pijn kunt verzachten
Volgens mij sla je de plank mis. Rene-MKS heeft het niet over chatten, maar over dat mensen 48 uur een shitload aan credits binnenhalen. Ik gok iets van een clickbot oid
-
Wij zijn ons bewust dat verschillende meldingen een negatieve gedachte bij mensen kunnen oproepen.
Echter blijft dit bij het spel horen. Wanneer je incidenten maakt die in het echt ook kunnen gebeuren komen deze vaak af van incidenten uit het verleden.Wanneer we alleen maar meldingen willen die niemand zouden kunnen triggeren kunnen we beter stoppen.
Zelfs de kleine meldingen die niet veel voor lijken te stellen, kunnen al een trigger zijn.
Zo heb ik zelf ooit eens meegemaakt dat er een naaste met een ambulance werd afgevoerd omdat de bloeddruk veel te laag was. Vervolgens krijg ik tijdens het spelen voor ontspanning in ons dorp 3 meldingen van lage bloeddruk. Toeval of niet, maar het schut je toch weer ff terug naar die paar uur terug in het echte leven.Het is en zal dus altijd een lastig onderwerp blijven over waar dat de grens ligt.
Eveneens met de melding van afgelopen week. Zoveel slachtoffers bij een neergestort vliegtuig. Dit zal ongetwijfeld ook voor mensen herinneringen aan iemand oproepen die ze zijn verloren bij de MH17 ramp.
Dit valt helaas niet te voorkomen.
Het is een blijft een spel, waar we dingen wel realistisch proberen maken. En daar komen naast de onschuldige meldingen van katten in bomen ook ernstigere incidenten voor.Melding hersenbloeding/beroerte, trigger ervan heb ik al een tijd niet meer, heb het wel een plekje kunnen geven. Bedoel, maak er zelfs soms misbruik van, ergens geen zin in, gooi ik het op te veel prikkels 😂
-
Laat dit gewoon duidelijk zijn dit is een meldkamerspel met heel veel soorten meldingen, en als je niet tegen een melding kan of je heb zelf een melding mee gemaakt waar je een trigger/flashback van krijgt ga je toch niet spelen. Je weet dat die meldingen voorbij komen in dit spel.
Dan ga je dit spel toch niet spelen als je er toch niet tegen, dan kan je inderdaad beter je account verwijderen en een ander leuk spel spelen waar je die trigger/flashback niet van krijgt.
Met deze conclusie over deze meldingen kunnen ze beter meldkamerspel stoppen omdat er elke keer een melding bij komt waar iemand een trigger/flashback van krijgt.
Je kan niet over mijn oordelen of ik wel of niet iets heb mee heb gemaakt i.v.m met de meldingen die in het spel zitten.
Heb genoeg mee gemaakt en ja die meldingen zitten ook in het spel. ( daar klaag ik toch ook niet over )
Dan moet hersenbloeding er ook uit. Persoonlijk véél te confronterend.
-
Zo'n beetje meeste liepen te mekkeren dat dit moest erbij, dat ook enz, nou hebben we het, en is het wéér niet goed....
-
Nee, maar het kan wel zijn dat als ze nodig zijn voor heel grote inzetten, je ze wel moet installeren.... Dan lijkt me civiele bescherming veel logischer...
Niks moet hè...
-
Voor en tegenstanders blijf je toch wel houden, ik zie het graag komen.
Je bent nl. ook niet verplicht om er mee te gaan spelen.
-
Ik dacht ergens gelezen dat die compact niet goed waren, of er was iets mee, iig pin me er niet op vat
-
Je weet dat je niet verplicht ben om RW, RB en/of de KNRM bouwen hè....