Het zou een tof idee zijn om de zoekfunctie eens te gebruiken, is al genoemd
Posities door Schollekop79
-
-
Updat op dit moment:
Melding is nog niet afgerond, ogenschijnlijk de pelotonscommandant weldegelijk nodig.
Ander issue is dat ik zo de VZH nergens in een tabblad zie staan tenzij ik echt op het roepnummer ga zoeken. Wellicht dat ook hier even na gekeken kan worden qua extra tabblad?
VZH staat gewoon onder haakarm, rechtonder NBH
Never mind -
Als je de logistieke voertuigen bedoeld. Die hadden nog niet live moeten zijn.
Dat verklaart een hoop 😂
-
-
Leuk die update, voertuigen kopen is niet mogelijk, aanklikken en zie gelijk weer de map
-
Dan kan je die inzet ook op dinsdag maken toch?
-
Haaglanden idem
Brandweer Haaglanden oefent met robot en dronesBrandweer Haaglanden heeft sinds kort een robot en twee drones die helpen bij het blussen van branden. Een speciaal team in Rijswijk wordt opgeleid om met de…www.omroepwest.nl -
Dat ligt eraan waarmee je schiet.....
Losse flodders 😂
-
Niet geschoten is altijd mis
-
Als je LSSM 4 open, en kijk bij uitgebreid meldingsvenster, naar beneden scroll, staat er: Voertuigcategorieën.
Misschien kan je er wat mee.
-
Antwoord van een fotograferend bemanningslid:
Hoi John, ja. In geval van calamiteiten kunnen we ingezet worden om drenkelingen te redden of slachtoffers op te vangen.
Maar de Sirius is het SAR schip. Die ligt alleen wel bijna altijd in Oostende. -
Netjes, alleen de Wandelaar vaart in een 'vast' vierkantje, komt alleen binnen in Oostende voor bemanningswissel etc
-
Mijn voortgang: Stabiel volgens de revalidatiearts,
Ingame: Waardeloos! Saai team, ongezellig, credits harken
-
In nederland is het nooit een overtreding om 112 te bellen, al gaat de politie wel het gesprek aan met mensen die regelmatig 112 bellen voor onzin.
Je kan er geen boete voor krijgen of strafrechtelijk voor vervolgd worden.
Zou imho wel mogen, vooral met valse meldingen kind vermist op 't strand oa.
-
Mochten ze kranen nodig hebben in de regio Haaglanden, Blansjaar zit in Wateringen
-
Maar die is vervangen voor een HV-K. (Om et realistisch te houden

5x zelfs geloof ik 😂
-
Persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde niet zo, kraan van Haaglanden bestaat ook niet meer.
In het verleden werden te water geraakte auto's ook met de sleepwagen uit de haven gevist.
-
Dan heb ik persoonlijk liever de keuze uit beide
-
Hadden we vrijdag jl. niet een x2(.5)?
-
Kunnen we dan de olifanten ook inzetten als ME ? Of is dat te gevaarlijk voor de porceleinekast ?
Komt nog een speciale training voor, zit bij de volgende cp uitbreiding