Ik snap niet zo goed wat je nu eigenlijk wilt met dit punt maar misschien ligt het wel aan mij.
Idem hier, krijg gewoon diverse teams te zien.
Ik snap niet zo goed wat je nu eigenlijk wilt met dit punt maar misschien ligt het wel aan mij.
Idem hier, krijg gewoon diverse teams te zien.
VB-016 Veetakel, goedgekeurd, het staat er echt
FF een vraagje, je kon toch je lay-out op zo'n manier zetten dat je altijd de kaart voor je hebt en dan 4 knoppen onderaan om de meldingen te bekijken, De chat te openen en bekijken, eentje om je gebouwenlijst te tonen en 1 voor statussen van de voertuigen? Zo ja hoe kun je dat dan als je lay-out instellen??
Meldkamer, instellingen
Opgelost, blijkbaar ontbreekt die knop in OpenStreetMap 2.0 (beta)
Webversie zou die rechtsboven moeten staan, staat niks
Waar is die knop gebleven om gebouwen op de kaart uit te zetten?
Dank je wel het is gelukt
Dan wit (FFFFFF) selecteren, dan moet het opgelost zijn
Waren er niet pas geleden prestatieverbeteringen doorgevoerd, kan het alleen niet zo snel terugvinden
zijn er nog mensen die problemen ervaren met de Noodhulpeenheden atm?
Jups, zelfde ellende als de vorige keer
Dat begrijp ik. Mijn inziens maakt mijn idee het wel realistisch en is het naar mijn mening een mooie toevoeging op het spel.
Heel eerlijk zie ik de toegevoegde waarde niet, dan zou je alle meldingen langer moeten laten duren i.v.m. afhandeling, om het zó realistisch mogelijk te maken
Het is en blijft een spel hè, compleet realistisch zal het nooit worden
Probleem lijkt weg te zijn, bedankt iig
Tot nu toe wel
Geen idee of het al gemeld is, zag iig niks voorbijkomen, maar als ik diverse bureaus van naam wil
veranderen, de welbekende SF.....
Korte samenvatting, topicstarter werd boos Piet, riep wat dingen en dat is vervangen door X-en
Ik voel een ban aankomen, succes met je medicatie
Volgens mij heeft Piet je netjes te woord gestaan, dit zegt meer over jou dan over Piet
Ik heb juist het idee dat deze website actueel en compleet is.
Overige sites missen informatie of zijn verouderd.
Maar dat is mijn mening....
Idd, brandbase klopt niks van, geeft voertuigen uit de regio 20 aan hier op Scheveningen (regio 15)
WTF, Piet spelverzieker, gaat het wel goed met je?