Welke voertuigen en uitrukregels zijn dat precies? TSOR, PMOR is een bekende fout
Posities door JR_04
-
-
misschien dat de lijst nog wel groter wordt als er iemand vanaf de SEH meekijkt. hebben we voor 10 jaar genoeg 😂
-
Denk wel dat je ook moet kijken naar wat realistisch echt in aanmerking komt voor vervoer.
Een groot deel van de dingen die genoemd zijn komen mensen toch echt zelfstandig (of met hulp van familie/vrienden) mee bij een SEH aan.
Een vishaakje in een hand wordt echt niet meegenomen door een ambu. Of hij moet wel voor een hele grote vis zijn geweest, oftewel een hele grote haak.Persoonlijk hoeft er geen inzet voor ambulance in die mogelijk 1x in het jaar voorkomt in heel Nederland.
Misschien kan iemand die op de ambulance rijdt er eens naar kijken en aangeven wat zij regelmatig wel voor vervoeren. Ik ken alleen de SEH kant van de radiologie.goeie! uiteraard mag advies altijd gegeven worden en als er dan iemand in een ZKH werkt, is dat natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.
Voor een vishaak... mss dat ie een grote ader geraakt heeft en dat de patient op de grond ligt te schreeuwen van pijn. geen idee haha -
Ik ben bij dat je er wat mee kan.. Succes ermee. Nu afwachten wanneer ik iemand in het spel tegenkom met een vishaak in zijn hand...

dat kan nog wel ff duren denk ik, tenzei er een mega update komt dat we er 20 in 1 keer in stampen
-
Denk dat we de komende 4 jaar geen ambu inzetten meer nodig hebben hierdoor XD. Ik heb even snel gekeken, 1 uit de hele lijst hebben we afgelopen week gemaakt. de andere 99 kan ik nergens vinden nog.
-
Ik bedoel vooral de inzetten zoals "gebroken been".
-
Beste spelers,
In het spel zitten verschillende soorten meldingen. Die meldingen worden wekelijks door het gameteam gemaakt en doorgestuurd naar XY. Een groot deel van die nieuwe meldingen (maar ook meldingsupdates), zijn afkomstig vanuit de community. Voor de catogorie "Ambulance meldingen" zijn we op zoek naar nieuwe meldingen voor de ambulance. Hebben jullie nieuwe ideeën, laat ze dan vooral hieronder weten en dan zullen wij deze ideeën beoordelen en eventueel maken en laten invoeren.
-
Dat is bijzonder aamgezien die voertuigen laatst toegevoegd zijn door ons. De development zelf van LSSM ligt al een tijdje "stil" ivm gebrek aan motivatie.
-
Volgens mij is de gehele communicatie rondom het race event en de x2 dit weekend niet online gekomen.
Klopt. XY wil natuurlijk hockenheim terug in de F1 XD
-
Zo goeiemorgen idd. 2e datum is 7 augustus maar das ook al ff voorbij
-
Klopt het dat we nu in een keer na de storing weer zonnebloemen kunnen klikken? Ik dacht dat het al een tijdje voorbij was..
schijnt idd te kloppen zie ik op het duitse forum. door serverproblemen etc, kun je ze tot 27 juli (in duitsland iig) claimen
-
Klopt. Onderhoud tot 1230cest zag ik in een ingame bericht die nu weg is.
-
Welkom terug!!
-
Incidentenbestrijder zou ICB OF TS-Spoor moeten selecteren.
-
-
Speelt dit na een jaar nog steeds?
-
Het zal je misschien verbazen, maar na bijna 2 en half jaar, is de naam in de /einsaetze aangepast naae Kustwacht inzetten en Waterredding kustwacht (of iets in die richting). Stap 1 is gezet
-
-
Speelt het nog steeds of is het inmiddels opgelost?
-
Ik heb voor voor vandaag ambulance, VWS post bouwen, en hij staat er 2 keer in. Die heb ik gebouwd maar krijg geen beloning. Weet iemand hoe dit zit en krijg ik hier nog mn geld voor? Het was 160K dat ik hiermee zou verdienen.
Zie het topic nu pas.
Ik denk niet dat we hier heel veel mee kunnen helaas. Gebeurd het nog steeds bij andere taken of was het eenmalig?