De credits zouden gewoon moeten veranderen als de inzet uitbreid
Posities door JR_04
-
-
Heb het even voorgelegd in het GT
-
Aangepast, denk dat er qua regelhoogte ook wel wat mis gaat
-
Alles tonen
Ik heb een nieuwe vraag:
Eerder deze week had ik een "Grote inzet" aangemaakt en die maar sporadisch gevuld, zodat teamgenoten mee konden doen.
Nu wilde ik deze vanavond aanvullen, maar bleek hij al weg te zijn. Het zou hebben gekund dat deze inzet door mijn teamgenoten al was "volgemaakt", maar hij stond niet bij de "verdiende credits". Volgens mij betekent dat, dat deze is geannuleerd.
Mijn vraag is: Kunnen jullie mij zeggen binnen hoeveel tijd een inzet voltooid moet zijn?
En geldt dit ook voor de kleine inzetten?
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik de benodigde wagens naar een inzet stuurde, maar dat deze (nadat ik mijn computer uitzette) uitgebreid werd. Dan stond de inzet er de volgende dag nog in met "Missende voertuigen". De inzet blijft dus min. 24 uur aanwezig. Zou dat dan 48 uur kunnen (of nog langer)?
Of is het misschien zo, dat alle inzetten om een bepaalde tijd afgebroken wordt (onafhankelijk van de tijd waarop de inzet is gestart).
Voor zover ik weet is dat 24-48 uur voor een zelfbouw inzet
-
Nieuwe LSSM? Heb ik wat gemist?
-
Op dat punt kun je een AGS en een LA-NB ook samenvoegen, zijn beide een adviseur

-
Hoe wil een droneteam (TDV) metingen uitvoeren die een VEB uitvoert?
-
Ingame zijn het verschillende voertuigen. DB-Drone werkt alleen voor de "DB-Drone" meldingen. TDV alleen voor de TDV meldingen
-
big gefixed, bij lopende inzetten even de noodhulp opnieuw allarmeren
-
Op dit moment worden de noodhulpvoertuigen niet herkend in meldingen. Dit speelt in meerdere versies, bug kaartje is aangemaakt dus XY zal er wel mee bezig gaan als ze zin en tijd hebben
-
-
Denk dat dit vooral vanuit duitsland tegen wordt / werd gehouden. (Buiten het feit dat OSM steeds geupdate moet worden wat bakken met geld kost)
-
Heb een kaartje aangemaakt. als meer mensen dit hebben, laat het vooral even weten!
-
Bij de VZ / AH pack is deze idd niet meegenomen zag ik. Ik heb de aanhanger(s) ook op een lijst gezet om een keer te verwerken als XY daar zin in heeft. Missen nog wel meer aanhangers namelijk
-
Ik hoop dat die dronebus een rubberboot heeft ;P
-
het gebruik van OSM op zich kost niks maar omzetten naar de in-game map kan kosten mee zich meebrengen.
Las ooit in DE dat dat best veel geld kost per maand. We kunnen er een keer naar gaan kijken of DE daar in mee wil gaan
-
Tenzei je van alles een RC maakt maar dat gaat zoveel ellende opleveren bij het maken en invoeren, dat ik me af vraag of dat wel slim is
-
Correct. Een UGS heeft dan eigenlijk dezelfde werking en daarmee is dit probleem dan ook opgelost. Deze suggestie ga ik dan ook afwijzen.
-
Technisch lijkt mij dit ook heel ingewikkeld en het zou waarschijnlijk niet ten goede gaan van de reeds zwaarbelaste server.
Klopt. Die server heeft het op sommige momenten best zwaar en als daar dan ook nog alle lopende huidige inzetten bij komen, kan het alleen maar mis gaan. (En de vraag: waar wil je die meldingen vandaag halen? Nederland heeft natuurlijk het P2000, maar belgië (of duitsland, engeland en weet ik welk ander land) heeft dat volgens mij niet.
Voor nu zie ik het dan ook niet gebeuren dat deze functie snel ik het spel gaat komen en zal ik deze suggestie dan ook afkeuren
-
Denk dat hiet hetzelfde wordt bedoeld als dat je een DB-BIKE een andere naam geeft. de functie veranderd niet, alleen de AAO werking