kraan van Haaglanden bestaat ook niet meer.
Maar die is vervangen voor een HV-K. (Om et realistisch te houden
kraan van Haaglanden bestaat ook niet meer.
Maar die is vervangen voor een HV-K. (Om et realistisch te houden
Zo ben ik regelmatig het trekvoertuig van me paarden kwijt
Dit is op te lossen door de DAT als "eigen voertuig" type in te stellen. Dan vliegt ie niet meer eruit als NH
dus zou elke regio er een moeten hebben in mijn ogen.
De praktijk is volgens mij anders
Klopt niet heb hem ook vaak na 1 april gehad zelfde geld voor buffet heb ik ook vaak na Pasen gehad dus lijkt me vaste meldingen.
Je hebt gelijk! 31 maart is ie in het spel gekomen
ik denk dat het een tijdelijke melding is die na een event weer weg is en bij een nieuw event er weer in komt
een optie waarbij de speler zelf een straal in kan stellen, zoals ook bij de kustwachthavens het geval is.
precies dit wou ik al zeggen
Dierenambulance? 😂😂😂
Maar dan gaan er geen lampjes branden als de website "forum.meldkamerspel" heet?
Wat verwacht je dat dit is?
Drones staan al op de suggestielijst en zijn al goedgekeurd om ingame te komen
Dit script komt niet van JXN / LSSM vandaan. Dat is een andere maker
Werkt het bij eigen scholen wel? (En welk script gebruik je voor teamscholen?)
En wat werkt er dan precies niet?
Correct. Ameland sws
In DE is die er wel.
Moet je alleen bij de // @match even de meldkamerspel link erbij zetten. Dan staat er helemaal onderaan in het spel een link met stats.
officieel mag het niet. als je op eigen risico echt iets wil moet je met chatgpt spelen en met dit stukje code: ""btn btn-xs btn-warning missing_vehicles_load btn-block"" (ik ga uiteraard geen volledige scripts hier delen want dan krijg ik alle duitsers en engelsen op mn dak).
Nogmaals: het valt waarschijnlijk onder automatiseren dus als je geen gezeur wil, doe het lekker niet en klik zelf 1x extra!!!
Daar gaat 1 ding mis... "Automatisch" 😂
Heb je de uitbreiding ook gekocht op je brandweerkazerne?
1: wat is het verschill als ik een opleiding start voor AT bij een bureau of bij een academie?
Als je nog geen HB hebt, kun je alvast personeel opleiden op een polbu en daarna overplaatsen. Verder precies geen verschil.
2: Ik heb een AT opleiding voltooid bij 1 van mijn hoofdbureaus, maar nog geen AT meldingen, hoe kan dit?
Staat de uitbouw aan? Heb je veel andere posten? Er zijn 1000+ meldingen in het spel en maar weinig AT meldingen. De kans op een melding is dus heel klein
+ 06-7145 regionaal
De 127 rijd voorlopig ook niet meer