Volgens mij heb ik deze post laatst ook voor bij zien komen.
Als ik op https://hulpdienstvoertuigenbenelux.vercel.app/ kijk, staat het meeste op Assen, Emmen en wat op hoogeveen. (En een paar uitzonderingen op de andere posten)
Volgens mij heb ik deze post laatst ook voor bij zien komen.
Als ik op https://hulpdienstvoertuigenbenelux.vercel.app/ kijk, staat het meeste op Assen, Emmen en wat op hoogeveen. (En een paar uitzonderingen op de andere posten)
Ik heb die al een tijdje op het lijstje staan om te verwerken omdat ik hetzelfde dacht
Dan meld ik toch maar weer de gewenste optimalisatie dat in de Chrome browser het laden van extra voertuigen ontzettend lang duurt wanneer je op de oranje knop 'Voertuigenweergave limiet is bereikt! Laad ontbrekende voertuigen!' klikt, dat was voorheen écht veel beter dan nu.
XY is nog steeds aan het onderzoeken over de traagheid. Ik vind et inmiddels ook te lang duren hoor. Zal nogmaals kijken of daar een update voor is
Nou, heb je al eens geprobeerd om meer dan 10 voertuigen tegelijk naar een melding te sturen? Instant lagspike.
Zeker. Stuur er zelfs 50 per inzet. Het duurt iets langer dan als je er 1 stuurt, maar als verder alles op de kaart e.d. uit staat, is er weinig van te merken vind ik
Heb em inmiddels aangepast en ingediend. Zal ergens dit jaar wel geupdate worden. Ligt een beetje aan de planning. Hij is iig aangepast aan onze kant
vraagje
zijn deze meldingen al een keer aangepast wat nog vergeten zijn.
Wat klopt er precies niet aan die inzetten? Eventueel kan ik em gelijk in een meldingskaart gooien voor op de wachtrij
Voor nu op "Nee" gestemd, omdat dit in veel regio's relatief weinig voorkomende voertuigen zijn, en er zijn nogal wat optimalisaties die beter eerst doorgevoerd kunnen worden voordat het spel WEER uitgebreid wordt....
Ik hoor graag welke optimalisaties je graag wil zien. Misschien dat wij daar als GameTeam iets aan kunnen doen, of dat het aan XY is om er wat mee te doen
Beste spelers,
In Meldkamerspel hebben we inmiddels veel soorten voertuigen. Toch is er een type voertuig waar er niet veel van zijn. "Aanhangers"!. Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het invoeren van aanhangers in het spel. Denk hierbij dan aan de PBA (Poederblusaanhanger), HVA (Hulpverleningsaanhanger), VZA (Verzorgingsaanhanger) of een ander soort aanhanger. Laat je antwoord weten via de poll of in de reacties hieronder!
Well ### done... GG! En nu?
Die website is wel heeeeeel erg beperkt met info....
Nog minder dan de websites die ik raadpleeg en wat hier te rug te vinden is op het forum.
Dank voor je reactie, maar met die website kom ik ook geen stap verder.
Dan ben ik benieuwd welke info jij mist. Dan kunnen we daar aan gaan werken
Alles uit jouw lijstje staat op die website bij een brandweerkazerne
Ook in de APP staat in je meldkamer een tab "Uitbreidingen"
Beter dan chrome met het laden van sommige dingen. (Gebruik sinds gisteren Brave, ook geen gezeik)
Optie2 is: een script maken die he API uitleest en filtert op de extentions
In je meldkamer zit een tab met "Gebouwen" of "Uitbreidingen". Daar zou her moeten staan volgens mij. Ander met een script zoals LSSM
Waar staan de voertuigen voor de regionale brandweer:
https://tomzulu10capcodesroepnamen.jouwweb.nl/03-vrd-drenthe-voertuignummers
Dus op welke kazerne?
De meeste zijn te vinden op deze website:
Ik had die update graag willen geven, maar die is er helaas niet ![]()
"touringsbus zonder brandstof".
Volgens mij is "touringsbus" geen Nederlands woord en zou dat een "Touringcar" of een "Bus" moeten zijn.
Ik heb em op mn lijstje gezet! Bedankt
Verrek, die mis ik ook. Kaartje aangemaakt (mss komen ze vanzelf nog vandaag)