Er zijn letterlijk duizenden spelers en ze hand-picken mensen dus, oke
duizenden?
Denk dat je niet helemaal op de hoogte ben van het aantal actieve spelers op MKS.
de 100?
Er zijn letterlijk duizenden spelers en ze hand-picken mensen dus, oke
duizenden?
Denk dat je niet helemaal op de hoogte ben van het aantal actieve spelers op MKS.
de 100?
Voeg deze melding toe, dit incident is serieus in het echt al een paar keer gebeurd en door deze melding krijg je wat meer variatie in random meldingen.
Nog meer kleine meldingen?
pff laten we beginnen met een paar grote, kleinetjes voor 1 politie of brandweerwagen hebben we wel genoeg
Niet als er mensen nodig zijn dan benaderd de staf zelf mensen die ze geschikt vinden.
Dan zou het goed zijn als je dan per voertuig het aan moet zetten
zorg ervoor dat je nog 1000 gebouwen heb en daarna nog zeg 8000 voertuigen extra, stuur ze allemaal weg en je kan niet meer spelen.
Ze hebben wel belangrijkere dingen te doen dan dit soort ideeen uitwerken.
Het spel is niet eens normaal speelbaar als je groter ben.
Hier gaan we niks aan veranderen vrees is, wees blij met de korte reistijden en profiteer van de situatie.
Tip, koop voertuigen zonder uitbreidingen is het zelfde.
Door de hoeveelheid requesten op de server kan het voorkomen dat de beveiliging (max aantal plekken) nog niet goed up2date is en dat er 2 acties worden uitgevoerd terwijl er maar 1 kan.
Is op papier een bug, maar laat de ontwikkelaar maar eerst de echte problemen oplossen ipv deze details als je het mij vraagt ![]()
Is er al meer bekend? We kunnen nu namelijk niet door sparen. Waar andere teams nu al heel wat tickets hebben gespaard, hebben wij er nog 0 omdat hij blijft hangen..
Als het goed is zou het opgelost moeten zijn, XY heeft laten weten dat er een fix uitgerold is.
Wil je ons laten weten of het ook zo is?
Het wordt nogmaals in Duitsland gemeld, hopelijk kunnen ze wat vinden om deze hinderlijke situatie op te lossen.
Laten we het gesprek voortzetten met de focus op oplossingen en verbeteringen.
Dan kan jeje beter mengen op het Duitse forum, de ontwikkelaar/eigenaar leest hier niet mee of amper mee.
Dus wij kunnen wel dingen verzinnen maar daar schieten we niks mee op, melding maken erover bij SHPlay maakt toch ook niet echt uit.
Als je wat wil bereiken moet mensen hier niks typen maar lekker het support formulier invullen.
Misschien heb je over een maand antwoord en zeggen ze "we gaan er naar kijken"
Dat statsdb niet werkt heb ik nergens gezegd dat het de schuld van XY is.
Volgens mij hebben wij direct contact over statsdb gehad en zei jij dat er storingen zijn bij XY, het erg traag is en er zoveel errors zijn dat het niet te doen is om de data bij XY op te halen. Afgelopen donderdag erkende je zelfs dat de snelheid van het spel wel eens beter is geweest.
Spelers uit je eigen team hebben aangegeven niet meer gespeeld te hebben sinds de patch. Zitten zo dicht bij jou dat het bijzonder is dat je dat niet zou weten.
Ja dat is vaak het probleem als het niet werkt, in dit geval suggereer je dat het weer het geval is.
Maar ik heb je gisteren avond en vandaag niet persoonlijk gehoord of het weer het geval is.
Aangezien dit het geval is KPN, IPV4 en IPV6 fout tussen Nederland en Duitsland qua internet verkeer.
0.0 invloed hierop heeft XY gelukkig, dus je aanname en nu zeggen "we direct contact gehad", niet de afgelopen 18uur hierover.
Mooi dat het spelers uit ons team zijn, ik miste geen gedeelde meldingen dus de vraag hoe actief ze zijn en hoevaak ze spelen is een 2e.
Daarnaast de spelers die dagelijks actief zijn, dagelijks in de top 15 staan zijn nog lekker allemaal actief.
Ik zeg nergens dat het niet werken van de scripts de schuld of verantwoordelijkheid van XY is. Wel is er kennelijk iets ingrijpend veranderd
Nou weet niet wat jou manier van communiceren is.
Maar als je typt:
"Nu, een paar dagen na de patch, die bedoeld was om de performance voor de grotere accounts te verbeteren, blijkt dit niet helemaal gelukt."
En het eerste punt wat je noemt:
"Een aantal scripts werken geheel niet meer (MKS-Scripts) of corrumperen met MKS"
Er zit zo geen verband tussen deze twee waarom noem je het dan in godsnaam.
Blijf bij de kern, tampermonkey uit en play the game!
Zeiken doe je op de plee, niet hier en al helemaal niet als je gestopt ben.
Leuk dat je uit dat verhaal maar 1 stukje aanhaalt omdat je van je zelf blijkbaar nu wel weet dat de rest eigenlijk best kansloos was.
Tip van Pip:
Verwijder je account, ga een ander spel spelen om de tijd te doden.
Deze tip was gratis!
Alles tonenBeste @Gameteam / Piet2001
Nu, een paar dagen na de patch, die bedoeld was om de performance voor de grotere accounts te verbeteren, blijkt dit niet helemaal gelukt.
Heel even, de volgende dag, leek het wel goed te gaan. Helaas was dat van korte duur. Een opsomming van mijn ervaringen;
- Een aantal scripts werken geheel niet meer (MKS-Scripts) of corrumperen met MKS
* Zonder gebruik te maken van scripts het volgende;
* Inloggen en laden van de pagina duurt extreem lang
* selecteren van een melding en deze openen duurt extreem lang
* Na een poos kan je dan kiezen voor laden meer voertuigen, wat ook weer erg lang duurt
* Wanneer je een inzetvoorstel aanklikt, duurt het 5 tot 10 seconden voordat de voertuigen ook daadwerkelijk geselecteerd zijn (soms zelfs langer)
* En dan mag je weer een poos wachten nadat je hebt gekozen voor alarmeren.
Alles bij elkaar ervaar ik dat het tussen de 30 en 70 seconden duurt om een melding af te handelen, gemiddeld een 55 seconden (gemeten)
Hier vind ik iets van, als betalende klant. Op Statsdb kan ik het niet meer zien, want die vertoont ook errors.
Maar, ik weet van een aantal andere grotere spelers dat zij deze problemen ook ervaren.
Sommigen niet, tenminste niet meer op dit moment. Zij zijn al gestopt met spelen, net als ik.
Voorstel;
- Het Gameteam verzoekt XY om de patch terug te draaien
- Ik stel mij beschikbaar voor XY om hun updates vooraf te testen
Groet,
René
Denk dat ik aardig het grootste account heb en een van de spelers ben met de meeste voertuigen.
Kan me totaal niet vinden in je stellingen.
Dat je scripts die niet meer werken de schuld naar XY schuift is natuurlijk totaal kansloos.
Scripts worden gebouwd door spelers/externen en zelfs als XY elke week de frontend van andere id's zou voorzien zou het nog geen verhaal zijn om ze daar de schuld van te geven dat die dingen allemaal niet meer werken.
Ze zijn niet verantwoordelijk en worden dat ook niet.... #kansloos
Inloggen en laden van de pagina gaat super snel, ben juist meer dan tevreden met deze update.
A&U, als ik op een knop druk om 140 voertuigen te selecteren, voordat ik het weet is alles geselecteerd ofwel binnen een tel.
Voertuigen versturen is prima te doen even als naar de volgende melding doorklikken..
Op sommige momenten duurt het tussen de 8 en 10 seconde, maar dat is al jaren zo dus noproblemo.
Dat Statsdb error's heeft vindt ik wel grappig dat je zonder TE VRAGEN waar de problemen vandaan komen al conclusies trekt.
Je suggereert hier keihard dat de update van XY te maken heeft met de foutmeldingen op statsdb.!.! #kansloos #idioot
Met het lezen van die zin vindt ik de rest van je bericht ook prullenbak waardig en eigenlijk geen energie in gestopt moet worden.
Maar aangezien iedereen het kan lezen leek het mij handig om te reageren dat ik je hele bericht als complete onzin afdoe.
Grote spelers gestopt?
Weet trouwens ook niet waar je dat vandaan haalt gisteren hadden we het hoogste aantal gedeelde meldingen sinds lange tijd omdat het kon!
Daarnaast als je gestopt ben, verwijder je account op het forum lekker ook en kom nooit, nooit, nooit meer terug.
Fijn weekend!
Voor de spelers die lekker spelen
Have Fun!
Op dit moment is het weer even minder. Lange laadtijden, sortering niet consequent, poppetje is soms weer weg.
Wellicht dat iemand toch weer een knop gedraaid heeft en anders geven we het team met al die grote accounts de schuld
Leuk verband ![]()
Wanneer
word het bekent gemaakt
uhmm kinderen van 12 hebben zo te horen weinig geduld.
Als Piet een besluit genomen heeft of de juiste persoon zich aangemeld heeft zal die het vast bekend maken.
Lekker achterover leunen in je kinderbureau stoel en klikken.
1 ik heb een team
2 het gaat me meer over de coins en die kan je niet met een team krijgen
Jammer dat ik niet kan delen met je anders waren we van het gezeur afgeweest en had je het dubbele terug gekregen heb er genoeg tenslotte.
Inloggen op je juiste account aangezien dit niet kan.
wel heel toevallig dat het 2e genoemde account wel die 51m credits heeft.
Ff juiste email gebruiken en wachtwoord en tada 😉
Dat verklaard niet het verlies aan verdiende credits van 50 miljoen naar 12K
Het klopt, want ik heb gisteren zijn credits gezien.
Misschien verklaard het wat dat die op een verkeerd account is ingelogd.
Wat oogwaarschijnlijk zijn account lijkt (doen en laten/typen):
Ik denk dat je even op de volgende linkjes moet kijken wat er met je coins en credits gebeurd is:
https://www.meldkamerspel.com/coins/list
https://www.meldkamerspel.com/credits/overview
Zie je precies wat je + en - zijn geweest de afgelopen periode.
Is toch wel bijzonder dat een team admin niet eens zijn eigen team naam kan typen.
En dan zich nog afvragen waarom hij geen aanmeldingen krijgt.
Maat...
Besef is dat het een spel is...
Als XY al problemen heeft om alle bugs op te lossen in zulke makkelijke updates die ze gedaan hebben...
Dan moet je niet te veel van ze vragen...
En daarbij dit is al is eerder gevraagd en toen was het antwoord "softwarematig is dit makkelijker" wat ook begrijpelijk is...
Kijk maar naar AT... dat werkt precies het zelfde limiet per voertuig per post.
Je kan hier over blijven klagen maar het schiet geen bal op....
Niemand gaat het aanpassen, de spelers die willen cashen gaan naast elke bwp POI's plaatsen, en de gene die real willen spelen wat kansloos is in dit spel gaan lopen miepen ik wil dat het aangepast wordt...
Je tijd verdoen aan meldingen klikken of posten bouwen met de juiste voertuigen is nuttiger dan hier over blijven door miepen.
Amen.