Posities door MoneyMalibu

Laat ik het zo zeggen ik heb het in ieder geval nog geprobeerd in tegenstelling tot sommige onder ons. Schreeuwen langs de zijlijn is altijd makkelijk. :D

Volgens mij heb jij ergens geantwoord.... "ik kom er morgen op terug".

Als je dat elke ochtend denkt dan komt er nooit een antwoord.

Zo zijn er nog wel meer topics waar je naar mijn ogen antwoord op had moeten geven en nooit gedaan heb.

Dus langs de zijlijn? nee zeker niet, want als het moet dan antwoord ik omdat het GT team (buiten Piet) het niet doet...

er zou beter iets gebeuren aan de inactieve accounts als je al die accounts van de server haalt zal je ook terug meer server capaciteit hebben

Inactieve accounts vragen niks van de server, dus daar heb je geen last van.

Een spel kan miljoenen actieve spelers hebben op het zelfde moment alleen het moet wel goed opgebouwd zijn.

Denk dat je niet geheel snapt waar de serverproblemen zitten.

Als je dat weet mag je die conclusie trekken dat het beter voor de server is.

Punt 1: Wie op dit moment nog veel VWS posten heeft staan met de huidige maximalisatie qua dag score moet terug naar de tekentafel, het is namelijk totaal niet nodig om vws posten te hebben voor melding maximalisatie.

Punt 2: De server is al status kritiek, door invoering van zo'n principe weet ik niet hoelang de server nog overeind staat.

Punt 3: Gaat men of kleine bwp of vws posten bouwen om het gemiddelde te drukken?

Volgens mij begint 'competitie' nog steeds bij samenwerken en optimaliseren, als ik naar andere teams kijk is dit ver te zoeken.

Wie niet optimaliseert zal ook niet meestrijden voor de dagzeges zeggen ze dan wel is.

Ooit zijn we begonnen met dit team omdat we het gezeur zat waren in andere teams en kleine spelers snel op gang wilde helpen (toen was de tutorial nog niet zo extreem goed gevuld als heden).

Het is eerder een sport om te kijken "hoe kan ik het maximale uit het spel halen" dan "we moeten dagelijks bovenaan staan".

Op dit moment beheersen een aantal spelers dat tot in de puntjes, en niet alleen op de NL variant maar ook andere varianten wordt voor de lol aangetoond dat de spelers die er zitten het spel niet begrijpen hoe te maximaliseren.

ik heb recentelijk (mbv coins) een gebouwencomplex gebouwd, nu wouw ik deze (op 10 februari) geüpgrade (naar level 13) maar aangezien dit 15,5 Miljoen euro kost heb ik dit met coins gedaan (720) hij is dan wel naar level 13 geüpgrade maar ik heb niet zoveel staanplaatsen erbij gekregen als wat ik erbij zou moeten krijgen, ik heb namelijk op elke post maar twee staan plaatsen erbij gekregen terwijl er stond dat elke stap een of twee extra voertuigvakken zou geven (dus minimaal 13 extra voertuigvakken).

Je gebouwcomplex zit op level 13.

Met een gebouwcomplex level 20 krijg je 6 vakken en 30% efficientie

Jij heb ook nog maar 16% efficiente.

Klasse Piet, bedankt voor je antwoord.

Geen probleem, al zou ik je mede GTleden wel de deur wijzen en opzoek gaan naar active mensen.

Al is activer niet zo moeilijk in dit geval.

Ik ga het hier toch even opnemen voor het GT. Ik weet niet wat er gebeurd is dus ik kan er ook niet over oordelen. Ik stoor me er wel aan dat het complete team hier door vrijwel iedereen meteen door het slijk gehaald wordt door 1 ding dat door iemand wordt gesuggereerd dat gebeurd zou zijn zonder enig bewijs. Laten we niet vergeten dat we hier niet met een geheime community te maken hebben, maar met een openbaar SPEL wat iedereen kan SPELEN. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar of dit echt een fout is kan ik zoals gezegd niet beoordelen omdat ik er niet bij betrokken ben. Laten we vooral respect hebben voor het feit dat iedereen binnen het GT zich op zijn/haar manier inzet om te zorgen dat wij het spel kunnen spelen. De een misschien wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit. Ze kunnen het ook niet doen he. Dan is het zo afgelopen met het spel. Ze doen dit vrijwillig voor ons.

En ja de woorden spel en spelen zijn in hoofdletters gedrukt omdat sommigen dit weleens willen vergeten, want dat blijft het gewoon.

Moet jij beginnen over respect?

Ik heb je reactie gelezen onder een FB bericht... daar heb je anders weinig positieve woorden over voor het GT/XY ;)

Maar laten we terug gaan waar het over ging.

Bewijs is er zeker, ga naar het team van MJR en lees de chat terug dan heb je waar je naar zoekt.

Zoals de vraag hierboven wordt genoemd waar het mee begonnen is benadeel je spelers die nu volop OVD-G gaan opleiden en gaan aanschaffen als er misschien een ander voertuig komt of als daar aanpassingen in komen over een x aantal maanden?

Opleiden en voertuigen kopen is wel de meest tijdrovende klus die er is.

Het lijkt mij inderdaad het beste dat je eerst kijkt naar wat er exact gezegd is en door wie.

Het lijkt hier wel een aflevering van FC De Kampioenen waar het op het einde gewoon een groot misverstand zal zijn.

Het verbaast mij dat de persoon in kwestie deze stukjes wel gelezen heeft maar niet geantwoord heeft.

Als GT lid die dit veroorzaakt heeft moet je toch de ballen hebben om hier de uitleg te geven wat er aan de hand is.

Ik kan hem ook omdraaien, als er volgende week geen antwoord is van dat GT lid dan kan ik met nog veel meer spelers de naam noemen.

Of zoals ik eerder al aangaf, maak ik gezellig een 2e account aan en ga ik meeluisteren in dat team wat er verteld wordt.

Als dat er voor zorgt dat ik meer informatie tot mijn beschikking heb en kan delen binnen ons team dan wordt iedereen er beter van.

Laat ik maar afsluiten met, hopelijk zal de volgende post van het GT-Lid zijn wat dit veroorzaakt heeft met de uitleg zodat niet 25 spelers er vanaf weten maar iedereen die actief speelt.

Gegroet, fijn weekend!

Die gedachte kwam bij mij inderdaad ook op.
    Het is een risico, wanneer twee of meerdere personen van een team in het Gameteam zitten, dat je perongeluk iets laat vallen. Maar ja, meer kandidaten waren er geloof ik niet voor de functie, dus zullen we moeten accepteren dat zo'n foutje een keer gemaakt wordt. Het zijn ook mensen. Je hebt gelijk dat het verstandig is om er wel open kaart over te spelen.

In Den Haag zeggen ze overigens "Functie elders..." ;)

Het erge is nog dat het iemand is die al jaar en dag er bij betrokken is.....

Maar blijkbaar kan die wel het forum lezen maar niet reageren of durft die niet te reageren....

GT ? Wl het lijkt wel GT Piet want hij is de enige die ik zowat zie op het forum !

Helaas is het idd de complete Piet show geworden.

Wat die overigens goed doet, zoveel ballen in de lucht houden is knap!

Helaas heeft die 2 teamgenoten die alleen kijken en vaak niet eens weten hoe het spel in elkaar zit...

Tijd om afscheid te nemen en op zoek te gaan naar 2 of 3 spelers die wel weten hoe het werkt en beter meedenken?

Gister las ik iets in de teamchat over een toekomstige update aan de ovd-g
    Ik zou er op het forum meer over kunnen vinden, maar ik vind niks. Iemand die toevallig een linkje heeft naar waar ik deze info kan vinden?

Volgens de teamleden zou de info in iedergeval correct moeten zijn aangezien Micheal iets met ontwikkeling zou doen.

Hopelijk kan iemand me meer info geven over wat ik nu kan verwachten. Zeker aangezien ik nog een aantal ovd-g moet kopen en wel wil weten of ik ze straks nog wel kan gebruiken.

Met andere woorden zeg je hiermee dat als je bij het GT in het team zit je eerder op de hoogte ben van updates/aankomende veranderingen dan dat je ben als je er niet bij zit?

Eerlijk noemen we dit...

Zal het GT niet gewoon open kaart spelen met alle spelers ipv prive in een team gaan vermelden?

Of moeten we allemaal een 2e account gaan aanmaken in het team met GT spelers om ook de informatie te weten te komen?

Denk dat het verstandig is als het GT hier met een verklaring komt.

In Den Haag zouden ze zeggen 'lekker op non-actief zetten en daarna ontslaan'....

Heb je in ChatGPT gezocht naar informatie?

Dan klopt het want die AI machine loopt achter...

Hierbij de informatie m.b.t. de zeer trieste gebeurtenis in R'dam.

Citaat van Rdam MC

Rond 14.25 uur kwamen bij de politie meldingen binnen over de schietincidenten. Eerst werd er geschoten in een woning aan het Heiman Dullaertplein. De verdachte ging daarna een opleidingsgebouw bij het ziekenhuis aan de Rochussenstraat binnen, zo'n 1,5 kilometer verderop, waar ook iemand zwaargewond raakte. Daarna ging hij het ziekenhuis in.

Denk dat dit je vraag beantwoord (en ik het niet verder hoef uit te leggen).

Doe voortaan beter je huiswerk, betrouwbare bronnen zoeken en niet te vergeten actuele bronnen.

Succes.