Hahaha nee precies, daarom. Veel te veel werk, voor niks.
Posities door LordustOfficial
-
-
Zou inderdaad top zijn om een soort rode draad te hebben dat alles op dezelfde manier genoteerd wordt.
Het zou ook leuk zijn om het op de "echte" manier te noteren, zoals ze door de meldkamer uitgegeven worden.
Hier een aantal voorbeelden uit de laatste paar uren op P2000:
Stank/hind. lucht (gaslucht) (binnen)
Ongeval gev. stof (Gaslekkage) (binnen)
Ass. Politie
OMS handmelder
OMS brandmelding
Ongeval wegvervoer
Voertuig te water (Auto)
Wateroverlast (binnen)
Dier in problemen
Ongeval (Gaslekkage) (buiten)
BR woning
Ass. Ambu (afhijsen)
BR wegvervoer (bestelbus)
BR wegvervoer (Auto)
Buitensluiting
Stank/hind. lucht
Stormschade
(Middel BR) BR woning
Dienstverlening
Reanimatie
BR buiten
OMS handmelder (gezonken schip)
Liftopsluiting
Nacontrole
Reanimatie (Inzet AED)
Ongeval water
(Middel BR) BR industrie (fabricage/opslaggeb.)
(Basis pel. 1) Bijstand
(Zeer gr. BR) BR industrie (Brandstof) (fabricage/opslaggeb.)
(Grote BR) BR industrie
Herbezet./kazerneren (herbezetting)
(Middel BR) BR industrie
Dier te water
Maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd .
-
Ok, dit is wat er gebeurt:
Ik maak een inzetvoorstel, met TS-OR
Als ik deze dan vervolgens op sla, en ga testen met LSSM, werkt deze nu wel
Maar, als ik hetzelfde doe bij PM-OR, dan sla ik hem op...
Maar als ik hem dan vervolgens ga testen, werkt ie niet...En, als ik dan het inzetvoorstel weer open, zie je dat PM-OR magisch terug naar 0 is gegaan...
Dit was dus eerst bij TS-OR ook zo, nu alleen bij PM-OR... en dit gebeurt elke keer dat ik een inzetvoorstel voor PM-OR wil aanpassen. -
Ik heb het weer getest, en de TS-OR doet het nu wel weer, maar PM-OR nog steeds niet... Zal even wat screenshots verzamelen voor uitleg
-
Wat betreft de SLH/DPH: Dat is volledig correct. Bij mijn weten is de DPA 6761 er nog wel, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Dus de DPH en DPA hebben nu hetzelfde nummer?
-
Middag, is iemand bekend wat de huidige situatie is met de SLH, DPH en DPA van Alblasserdam?
Mijn laatste info is dat de SLH (18-6762) uit dienst is, en daar de DPH (18-6761) voor in de plaats is gekomen.
Alleen, wat is er dan met de DPA (ook 18-6761) gebeurd? Is deze ook uit dienst, of omgenummerd? -
Goedenmiddag,
Ik was bezig met het aanpassen van mijn inzetvoorstellen, en het viel mij ineens op dat de inzetvoorstellen voor "Materieelvoertuig - Oppervlakteredding" en "Tankautospuit - Oppervlakteredding" automatisch resetten naar 0 nadat je het inzetvoorstel opslaat. Met het inzetvoorstel voor waterongevallenvoertuig werkt dit prima, eveneens de andere inzetvoorstellen. Alleen deze twee heb ik problemen mee.
Ik ben bekend met de bug dat de voertuigen normaal niet werken met die inzetvoorstellen, maar heb al mijn voertuigen al een custom rol gegeven waardoor het voorheen wel werkte...
Iemand bekend of hier een oplossing voor is?
Ohja, en rijdt een TS-OR normaal gesproken ook op de inzetvoorstel voor PM-OR, of echt alleen op TS-OR? -
Lukt bij mij wel. De lijsten moeten overigens wel weer eens bijgewerkt worden... maar dat is een ander verhaal
-
Ja, een BRV-G of BRV-Z. Bijvoorbeeld de blusboot Zuid-Holland Zuid... van Zuid-Holland Zuid
-
Is het mogelijk dat zowel deze als de suggestie voor het havenbedrijf kunnen heroverwegen met de komst van het reddingsbrigade/KNRM/Kustwacht systeem?
Ben op de hoogte van de wens om de komende tijd geen nieuwe content te introduceren, mijn vraag is daarom enkel en alleen of deze twee heroverwogen kunnen worden voor een later stadium.
Groetjes, -
Tomzulu loopt al een paar jaar achter in sommige Regio's
Maar voor het antwoord op je vraag: op Delfzijl staat de 01-3793 DB-OVD-B
Vind zelf brandweervoertuigenonline het beste. Die is naar mijn ervaring het meest up-to-date. Staan alleen geen haakarmbakken of aanhangers op jammer genoeg.
-
Misschien iets teveel gevraagd, maar komen de boten van de ZHP ook in de lijst? (niet LX/LO maar alsnog)
-
waar kan ik deze vinden in mks
Niet, gebouwtekeningen kun je niet automatisch aanzetten. Die moet je voor elk gebouw zelf invoeren in de instellingen van het desbetreffende gebouw.
Zie afbeelding: [Blockierte Grafik: https://i.gyazo.com/2f34cf184da6924667e4bc24eb6a423c.png] -
Ik heb nog een toevoeging;
Met de komst van de kustwacht haven gebouwen, kunnen deze ook gebruikt worden als politiehaven, voor de spelers die dat zouden willen.
De landelijke eenheid gebruikt de volgende boten, met de volgende locaties:
Politieboot P41 - locatie Vlissingen
Politieboot P42 - locatie IJmuiden
Politieboot P44 - locatie Den Helder
Politieboot P45 - locatie Delfzijl
Politieboot P49 - locatie Rotterdam
Politieboot P58 - locatie Terneuzen
Politieboot P59 - locatie Dordrecht
Politieboot P65 - locatie Amsterdam
Politieboot P85 - locatie Enkhuizen
Politieboot P86 - locatie Wemeldinge
Politieboot P87 - locatie Almere
Politieboot P94 - locatie Nijmegen
Politieboot P95 - locatie Amsterdam
Politieboot P96 - locatie Willemstad
Politieboot P97 - Locatie Amerikahaven Amsterdam
Politieboot P98 - locatie TielPolitieboot P99 - locatie Gorinchem
Deze schepen worden ingezet op de vele rivieren, binnenwateren, meren en havens die ons land te bieden heeft.
Ze worden gebruikt voor handhaving en surveillance op het water. Waar nodig worden de grotere schepen van de landelijke eenheid ook ingezet ter ondersteuning van de Nederlandse kustwacht bij zoekacties en verdachte situaties.
De regionale eenheden hebben nog een stuk aantal meer aan schepen, boten en RIBs die ingezet worden in de kleinere wateren in de betreffende regio's en steden. Wanneer ik daar een keer tijd voor heb zal ik die ook nog plaatsen in de bijbehorende regio materieeloverzichten.
Waar en wanneer ik er meer vind zal ik deze toevoegen!Thanks! Zeer handig
-
hallo,
weet iemand toevallig waar de 52 Boxer-Ambulance voertuigen van Defentie staan?
en zijn er mensen met kennis over de voertuigen van het Rode Kruis in Nederland en/of Belië
De Boxers zijn in gebruik door de 13 Lichte Brigade, de Boxer ambulance uitvoeringen zijn in gebruik door de 13 Geneeskundige Compagnie (Zie afbeelding voor bron) [Blockierte Grafik: https://cdn.discordapp.com/attachments/1255790614684110868/1268156345417334890/Screenshot_20240731_123414_Instagram.jpg?ex=66ab6621&is=66aa14a1&hm=ee368a24b63535ec2d200edff040e29f37db496703f5eb4c3091518264eded4d&]
-
Heb je al eens overwogen om ook 2D te doen? of alleen 3D?
-
Oke, zal wel aan mij liggen dan inderdaad. Thanks
-
Bij mij ook. Nog steeds last van LordustOfficial ?
Ja, net weer geprobeerd. Ik krijg dit te zien:
Ter info, ik gebruik edge.
[Blockierte Grafik: https://i.gyazo.com/2204b1675f000ff022b0a4bcc9cd6728.png] -
Kun je rekenen?
Reken er dan maar niet op -
Update 6:
-NS
-ProRail
-Port of Rotterdam / Rotterdam Port Authority
-Combinatie ProRail/Gezamenlijke Brandweer
-Combinatie Brandweer/ProRail