Geplande inzet: controle wegdek.
Posities door Paul1998
-
-
Beste GT.
Tot halverwege vorig jaar liep het automatisch werven bij posten “gewoon” door na het verlopen van je premium.
Logisch dat dit aangepast is. Maar als je nu te laat bent verlengen betekent dat je bij alle posten de werving weer aan moet zetten.
Kan hier naar gekeken worden:
Mogelijke oplossing:
1) reminder
2) weekje door laten lopen zodat je het bijvoorbeeld aan missende andere premium functies opmerkt.
Alvast bedankt
-
Als je die nummers opzoekt krijg ik iig bij de 104 gewoon een ambu te zien.
-
Bedankt voor alles! Op naar 2023!
-
Je kan nog wel meer op de plank gooien. Maar dat heeft met XYzzzzzz weinig zin, volgens mij.
-
Bedenk wel dat het “maar” vrijwilligers zijn. Die het in hun eigen tijd doen.
-
Ik rook maar zeik niet.
-
Nee hoor er zijn ook minderjarige spelers die via PB,FB op de hoogte zijn gebracht. om aan deze wedden schappen mee te doen.
Dan gaat het dus al eerder mis. Minderjarige mogen het spel helemaal niet spelen, zonder toestemming van voogd.
-
Mochten er vragen zijn. Dan kan er altijd contact opgenomen worden met de betreffende instanties
Stuur een mail naar info@kansspelautoriteit.nl of bel de informatielijn op werkdagen tussen 9.00 - 13.00 uur via 070 302 13 00, keuze 2.
-
Gelukkig moeten de spelers 18 jaar of ouder zijn. (zie regels)
§ 2 Consumers
- SHPlay GmbH exclusively offers its Games and other services to consumers, i.e. only to natural persons who act privately, and not by way of exercising their commercial or independent professional activity. The use of games and services of SHPlay for commercial purposes or any other industrial purposes is therefore excluded.
- Persons who have either reached the age of 18 years as at the date of registering to use the Games or whose legal representatives have consented to such use are entitled to use the Games.
-
Jan had echt net een update gedaan dat die weer online zou zijn.
-
Als het goed is, sinds 30 seconden weer wel.
-
Hi GT,
We hebben een geplande inzet die blijft hangen.
https://www.meldkamerspel.com/missions/219294774
Gebruiker: 116119
-
Hi René,
Ik weet dat niet het antwoord is waar je om vraagt, maar ik importeer de JSON in Google SS. En daar doe ik de filtering.
Elke keer als ik die open haalt die dan automatisch de nieuwste lijst op.
Misschien een tip voor gebruikers.
-
Wat een bewustwording
-
Ja gaaf, een soort heatmap.
-
Hij was al te verwachten. Hele ochtend al niet vooruit te branden. Hopelijk een reboot.
-
-
Ja eigenlijk ook wel mee eens. terecht punt.
-
Ander idee, gedeelde meldingen kunnen filteren of sorteren op deler.