Posities door Paul1998
-
-
-
Via inzetvoorstel?
-
Maar Michel, fijn om je erbij te hebben.
-
Volgens mij staat de datum gewoon goed.
-
Heb gehoord dat er een hele mooie nieuwe website is, waar je die info allemaal kan opzoeken.
-
Oke ff centraal. Barbarossa Volgens mij gaat het bij jou om de "verkeerde" vertaling.
En volgens mij gaat het bij sloeber22 om een missend voertuig wat al aanwezig is
Klopt mijn aanname??
sloeber22 heb jij toevallig LSSM4 aanstaan met de inzethelper/missende voertuigen in tabel?
Zo ja, Kan je eens kijken ofdat je die melding ook hebt als je LSSM uit zet. Volgens mij heeft LSSM namelijk nog niet de laatste versie bijgewerkt. -
Misschien heeft dit ook op de achtergrond met de building api te maken. Die schijnt op dit moment het erg zwaar te hebben en vaak in time out te gaan. (Heb ik van horen zeggen, geen verstand van)
-
We zijn er op de achtergrond idd wel mee bezig. Maar zijn afhankelijk van Duitsland.
-
-
En waar moet ik bouwen als het me heel weinig boeit waar de locaties zijn?
-
Heb je scripts actief die invloed kunnen hebben op dit gedrag?
En zou je je melding kunnen verrijken met printscreens?
-
Zie:
CorreioRE: Nieuws
(Zitat von Paul1998)
Dus elke blog die gemaakt wordt is een kopie van het Facebook bericht? Of is dat dan weer te kort door de bocht? Want het hoeft van mij niet in een blog gedeeld te worden, als je het betreffende bericht kopieert op het forum hier is het ook goed.
Zonder account kan je wel het laatste bericht lezen op Facebook (voor je een account moet aanmaken) maar die van afgelopen maandag kan ik nu bijvoorbeeld niet meer teruglezen. Net zo min als de teamuitdaging niet meer terug te lezen…Safety7018 oktober 2024 om 16:01 -
All,
Welke TS wordt er gestuurd? 1 specifiek model of maakt het niet uit?
-
Daarnaast kan je in de mogelijke inzetten kijken ofdat die al groen zijn, of dat je niet toevallig nog iets anders mist.
-
Kan je de inzetvoorstellen met mij delen? dan ga ik het even proberen.
-
XY zou dit idd gefixt moeten hebben.
-
Kan je een printscreen toevoegen?
En checken of dat je zit ook hebt als je geen scripts actief hebt?
-
Kevin is deze nog actueel?
-
De server heeft echt een serieus probleem met verwerken van verzoeken.