Posities door Paul1998

    Er kan alleen door de ontwikkelaar naar gekeken worden. Ze zijn op de hoogte van de specifieke gevallen.

    Maar ook voor je teamleden wil ik adviseren om direct contact op te nemen met de ontwikkelaar via de helpshift.

    De oplossing ligt daar.

    Ik denk dat dit code technisch nog best wat gevolgen kan hebben. Nu is het gewoon een simpele klok die 23:59:59 aftelt.

    Als je per dag wilt doen. en je wilt dat echt van 0:00 tot 23:59 instellen, dan zal je dit dus voor elke speelwereld goed moeten instellen.


    Ik vind het ook gewoon iets wat je zelf in de gaten moet houden. Ik heb een vaste tijd dat ik hem spawn. en als ik/we hem een keer vergeten, dan slaan we op een gegeven moment een dagje/of weekje over. om het weer recht te trekken.

    Nee het op de juiste manier verwoorden is nog wel eens lastig. Zeker omdat ik eigenlijk alleen maar wilde weten of andere het probleem ook nog hadden. Ik begrijp ook wel dat het probleem blijkbaar niet snel opgelost kan worden want anders was het al lang gedaan.

    Geen probleem Safety.
    Zodra wij (= meestal Piet) wat horen, zullen we dat communiceren. Maar de ontwikkelaar stelt ons ook niet altijd op de hoogte.
    Ook omdat ze regelmatig iets fixen zonder dat ze zelf weten ofdat het het gewenste resultaat heeft ;-)
    Dus als we elkaar een beetje op de hoogte houden. Dan is dat voor iedereen prettig.

    Kunnen mensen dit bevestigen?

    Ik heb namelijk net, vanwege een soort zelfde melding, maar dan gerelateerd aan de update van gisteren, dit zelf getest, en ik ondervind geen problemen.

    Versie 126.0.6478.127 (Officiële build) (64-bits) Windows

    Een kleine vraag: Normaal wordt van zondag op maandag ook de overplaatsing weer op 10 personeelsleden gezet. Ik zag dat dit nu ook niet gebeurd is (wat gezien het verhaal niet meer dan logisch was) Ik neem aan maar omdat ik het niet zeker weet, dat dit dan weer vanaf volgende week maandag zal kunnen?

    Goed punt. Maar deze vind ik wel te ingrijpend om niet te melden. Hopelijk kunnen ze dit nog fixen.

    Zoals jullie hebben gemerkt is het spel weer online na de downtime van vannacht/vanmorgen.
    We hebben gezien dat de nacht processen niet hebben gedraaid (wat logisch is omdat de server op dat moment niet online was)
    Daardoor heeft de werving (nog) niet gedraaid, en zijn de verlopen missies niet verwijderd. Wij gaan er vanuit dat komende nacht weer alles naar behoren werkt.
    Mochten er andere problemen zijn die gerelateerd zijn aan vannacht, laat het ons dan even in dit topic weten.


    Mochten jullie benieuwd zijn wat er is gebeurd, zover wij hebben begrepen is wat server hardware vervangen.

    mag iets van admin ofzo lijd me supergaaf om bij mijn favoriete game een bijdrage te doen

    (Ook al is het niet zoveel maar gewoon mensen helpen en dingen bijdragen)

    Hi Niels


    Het merendeel van alle “hulpjes” hier op het forum doen dat zonder officiële titel of functie. Het staat iedereen vrij te reageren op vragen die van de gebruikers komen. Mits de reacties hulpzaam en correct zijn is dat ook meer dan welkom.


    Ondanks dat het je favoriete game is, mis je nog wel veel kennis, kennis die je op doet door lekker te spelen. En het missen van kennis is ook niet erg. Door de tijd heen zal je steeds meer komen te weten van het spel.


    Als ik zie wie er over het algemeen reageren op hulpvragen, dan zijn dit spelers die het spel al meer dan 5 jaar dagelijks spelen. Hebben geen officiële Gamefunctie, maar helpen het GT gewoon een handje door nuttige antwoorden te geven.


    Dus, lekker blijven spelen, lekker het spel blijven ontdekken. En kom je een vraag tegen waarvan je het antwoord weet, lekker reageren.

    Je vind de lijst met incidenten. Maar heeft iemand hier bv word of excel bestand van?

    Is om mijn alarm en uitrukregels aan te passen aub

    er is wel een excel bestand van te maken. Maar de vraag is of dat je het wat aan hebt. Ik vind de lijst erg onoverzichtelijk.

    Heel herkenbaar. Op PC zoek ik idd naar Ava, maar daar heb je/ik in de app idd niks aan.

    Wat mij betreft verhuisd het hele blok met aanwezige voertuigen naar onderen.

    Nml ook irritant als je op pagina 26 tm 37 alle tankspuiten wil laten aanrukken.

    Is bijna een dagtaak.

    Ik denk niet meer dat ze komen.

    Wat ik zo snel begreep (maar heb er geen verstand van) is dat de tekst letterlijk overgenomen is van vorig jaar,

    maar dat er voor dit jaar niks klaar stond qua extra taken.

    Beetje miscommunicatie vanuit de ontwikkelaar met de rest van de wereld.

    Beste JR_04


    Ik vind dit een hele mooie functionaliteit die je vraagt, echter, op dit moment zie ik persoonlijk niet de toegevoegde waarde om dit met prio aan te vragen bij de ontwikkelaar. Daarom zal dit verzoek, nav de poll die we eerder dit jaar onder de spelers hebben gehouden, op de back log komen te staan.

    Wij zullen wel bij de ontwikkelaar nagaan of dat er misschien via andere kanalen al om deze functionaliteit is gevraagd. Dan zullen en kunnen wij daar natuurlijk wel op mee ontwikkelen.


    Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd.