Aangezien het een foutnummer heeft, ga ik er van uit dat het op de kaart staat bij de ontwikkelaar.
Maar nogmaals aankaarten kan nooit kwaad.
Zolang je je kaarten maar niet verspeeld.
Aangezien het een foutnummer heeft, ga ik er van uit dat het op de kaart staat bij de ontwikkelaar.
Maar nogmaals aankaarten kan nooit kwaad.
Zolang je je kaarten maar niet verspeeld.
Heb een leuk spel gevonden. Echt een aanbeveling waard. Gewoon via onderstaande link een account aanmaken. (krijg je 25% korting op een gratis account)
Onderzeeer? Ruimteschip
In een oudere versie van LSS-Manager kon je als je een melding open had staan en een voertuigen selecteerde zien hoeveel van alles aanrijdend was en hoeveel van alles er nog nodig was. Dit was echt heel handig! Is dit in de nieuwste versie ook tegevoegd maar kan ik deze niet vinden?? Of is het mogelijk om dit weer te implementeren?
Bij vragen hoor ik het graag.
Roy92ke
Hoeveel er nog nodig is, zit er sws in. Zit onder "Uitgebreid meldingsvenster" En dan "Benodigde voertuigen weergave".
IN het zelfde scherm heb je ook "Langste aanrijdtijd " Volgens mij is dat de andere optie die je zoekt.
Ik heb het gevoel dat een teammelding terug komt op het moment dat er een status wijziging is geweest. maar dat is gewoon een gevoel.
Ik heb er trouwens in de app ook altijd al last van. Maar ik speel niet op de kaart, dus het boeit me niet zoveel. Maar voor de kaart spelers is dit wel hinderlijk.
Had ik ook al gezegd.
Is het inmiddels al iets verbeterd, of is het momenteel nog steeds traag
Over het algemeen werkt het een stuk soepeler.
Ik heb wel het idee dat er een aantal processen nu in batch gaan Ipv continue. Heb vanavond bijvoorbeeld poi geplaatst en er kwamen er dan opeens een aantal bij op de kaart. Echt in groepjes.
Ik had dat gisteren met status updates van de voertuigen. Al lijkt dat nu wel weer realtime te gaan. Dus ze zijn zeker bezig bij XY.
Hoeft ook niet perse in de titel ingebakken te worden. Maar bij de lay-out van de geplande inzetten zie je natuurlijk ook wat de missie oplevert. Zat aan zoiets te denken. En waar het dan op de pagina is, is om het even. Mijn voorkeur is hoe hoger hoe beter. Scheelt eventueel wat scroll werk. Daar noemde ik het bij de titel.
Onbegrijpelijk hè. Dat bedrijven zo kunnen werken. Ik heb het idd ook bij 1 van mijn leveranciers waar we altijd in productie moeten testen.
Daarom zei ik er al bij, geen commentaar op jullie omdat ik weet dat jullie de mogelijkheid niet aangeboden krijgen.
Maar voor veel problemen die nu spelen zou het wel een oplossing zijn. Nouja een oplossing moet dan nog volgen. Maar het analyseren en reproduceren zou een stuk makkelijker worden.
Ja, of je zou wat tijd moeten steken in een test/acceptatie omgeving waar beta testers dit soort dingen van te voren kunnen testen.
Geen commentaar op jullie hoor. Maar in mijn werk moet ik ook door een otap heen voordat het live gaat.
Hi GT,
Is het een idee om de verwachte inkomsten gelijk in/bij de titel te vermelden, indien dit mogelijk is.
Ik ken de scripts en de mogelijkheden in de app, maar denk dat dat het leven van de (app) spelers een stuk makkelijker zou maken.
De informatie is beschikbaar dus het zou theoretisch geen hele grote aanpassing moeten zijn.
Zei men vorig jaar niet ook zoiets?
na verversen stond die trouwens wel op rood
Heb er AL 14 gehad. Dus over de helft voor de eerste award.
Tis al jaren gezeik, en telkens lijstjes doorsturen, voor wat? Fix your shit! Of heeft Elon Musk ook aandelen in XY?
Special 3dition X.Y.
Kan iemand een script maken om de gevraagde info te versturen
Maar ik heb het braaf gedaan.
René, ik voel helemaal met je mee. Blijkbaar is het voor de ontwikkelaar belangrijker om zoveel mogelijk spelers te hebben, te zien naar het aantal “werelden “ die er bij zijn gekomen, dan de speel ervaring van de spelers die het al jaren spelen.
Eigenlijk is de conclusie dat je zowel als speler dan wel als team niet te groot mag zijn. Want dat kan de code niet aan.