Posities door beveren

    De prio ligt merendeels ook op de verbeteringen, maar je kunt geen spelers behouden als er geen nieuwe dingen komen. Want dan raken spelers ook uitgekeken. Daarom zullen er altijd updates gaan komen. Spelers hebben wensen om het spel beter te krijgen. Door ook zichtbare wijzigingen uit te voeren laat je zien dat de ontwikkeling nog actief is. Wanneer je alleen updates aan de achtergrond doet (die er momenteel het meest zijn) waar spelers niks van zien, ga je ook spelers krijgen die gaan klagen en vragen voor nieuwe content.
    Daarnaast worden deze "huidige updates" ook gedaan omdat ze in vele gevallen het gevolg zijn van een verbetering.
    Zo hebben we dit afgelopen jaar ook gezien bij het genereren van meldingen. Die structuur is volledig omgegooid, waardoor we nu ook de melding categorieën hebben gekregen.
    Is dit een verbetering? Ja en Nee. Maar het was nodig voor een backend technische verbetering voor optimalisatie aan de servers.


    Het verder ontwikkelen en verbeteren van het spel blijft dus een gevarieerde inzet. Het ene moment gebeurd er iets op de voorgrond en de andere keer weer de achtergrond.


    En volledig opnieuw coderen wat je noemt is ook niet makkelijk. Want dan zou alles op deze manier moeten blijven draaien tot alles verbouwd is. Een tussentijdse change aan het huidige spel, haalt heel de rewrite onderuit. Daarom wordt alles nu echt in kleine elementen bijgewerkt. Dit om er voor te zorgen dat alles zo goed mogelijk blijft werken.

    piet2001 ik denk dat nog niet half van de leden hier beseft wat je allemaal doet

    waarvoor ons respect en onze dank om te helpen het spel draaiend te houden


    voor mij persoonlijk mag er gerust een periode komen zonder nieuwe inzetten of meldingen/voertuigen voor het spel top te krijgen

    helaas zoals je hierboven al zegt zal niet iedereen dit goed vinden je kan nu eenmaal niet goed doen voor iedereen


    #keepupthegoodwork

    US geen issues?

    Ook daar barst het van de problemen. En de adviseurs van daar lopen tegen dezelfde beperkingen aan als wij doen.
    Een groot deel van de problemen komt overal terug. Dit omdat alle spellen in de basis op dezelfde code draaien.

    sorry hoor piet dan heb ik ze waarschijnlijk nog niet tegenkomen of nog niet gemerkt

    mannekes hou het vriendelijk he

    het is een spel ja er zitten veel fouten in ja het game team is het aan het proberen oplossen

    maar om elkaar in de haren te vliegen das ook niet nodig

    de ene wil zo realistisch mogelijk spelen en de andere niet ieder zijn keuze

    maar dan mag je de realistische spelers niet verwijten omdat ze iets realistisch willen en andersom ook niet natuurlijk

    en het is maar mee denken dat de meeste hier doen he maar denk dat deze discussie niet hier moet gevoerd worden

    wil je verder discussiëren aub stuur dan privé naar elkaar maar niet hier


    en vriendelijke medespeler

    hellemaal mee eens maar ben nu 1 maand denk ik de missionchief van USA aan het spelen

    en het is precies of daar zitten niets van bugs in

    dus zoals eerder al aangeleerd ik ben voorstander van blij de voorstellen geven en laten we ze blijven opslaan maar voor nu herstel eerst de bugs

    en dan de nieuwe content die iedereen nog steeds aan het doorgeven is

    persoonlijk denk ik dat dit spel dit momenteel nodig heeft voor een goede een vlottere werking te hebben een paar maanden zonder nieuwe inzetten of voertuigen moet zeker lukken denk ik dan

    wie kan me helpen


    in het spel mks zouden de knoppen bij posten van RSW er al staan maar bij lssm nog niet

    iemand een idee welke knop ik hiervoor moet uitschakelen of komt lssm ook met zo een knop voor verwarring te vermijden hier een foto

    wie kan me hier duidelijk over geven ook voor SAR academie dat deze niet bij de scholen komt te staan

    en kustwacht niet bij waterredding

    volgens piet is dit een fout van het script

    ik heb ook meer de neiging voor naar antwoord 2 te gaan

    eerst alles oplossen wat nu fout is maar heb eens gekeken en mks is ondertussen al in meet dan 15 landen actief dus ik denk dat ze daar allemaal wel

    naar XY bezig zijn voor hun problemen op te lossen


    wat ik wel vind is dat ideeën nog altijd doorgestuurd kunnen worden en opgenomen worden in de lijst zoals die er nu al is maar dat er op het moment niet mee gedaan word

    zodanig als ooit alle bugs en problemen opgelost geraken we er weer vol tegen aan kunnen met de ideeën die open staan en uiteraard ook nog met nieuwe ideeën

    sorry "maat" maar ben ik niet mee akkoord wat je nu zegt kijk eens naar OVD-P zijn ook 2 plaatsen ME FLEX bussen heb je 6 plaatsen en HONDEN heb je er ook 4

    en zo zijn er nog dus volgens mij gaat dit heel gemakkelijk