Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Geen snoepjes bij de incidenten.


    Goedemorgen,


    Ik zie bij Taken en evenementen staan:

    [Sinterklaas] Verzamel 10 Snoepjes


    Echter er staan geen snoepjes bij de incidenten.

    Dus dat gaat lastig worden.


    Denk niet dat ik de enige zal zijn met dit probleem dus misschien dat daar naar gekeken kan worden?


    Al vast bedankt.

  • Wij hebben hetzelfde probleem, niemand in het team heeft vandaag een snoepje gehad

  • Gister las ik iets in de teamchat over een toekomstige update aan de ovd-g
    Ik zou er op het forum meer over kunnen vinden, maar ik vind niks. Iemand die toevallig een linkje heeft naar waar ik deze info kan vinden?

    Volgens de teamleden zou de info in iedergeval correct moeten zijn aangezien Micheal iets met ontwikkeling zou doen.

    Hopelijk kan iemand me meer info geven over wat ik nu kan verwachten. Zeker aangezien ik nog een aantal ovd-g moet kopen en wel wil weten of ik ze straks nog wel kan gebruiken.

  • Gister las ik iets in de teamchat over een toekomstige update aan de ovd-g
    Ik zou er op het forum meer over kunnen vinden, maar ik vind niks. Iemand die toevallig een linkje heeft naar waar ik deze info kan vinden?

    Volgens de teamleden zou de info in iedergeval correct moeten zijn aangezien Micheal iets met ontwikkeling zou doen.

    Hopelijk kan iemand me meer info geven over wat ik nu kan verwachten. Zeker aangezien ik nog een aantal ovd-g moet kopen en wel wil weten of ik ze straks nog wel kan gebruiken.

    kun je dat niet beter vragen aan de persoon die dat gezegd heeft?

  • Gister las ik iets in de teamchat over een toekomstige update aan de ovd-g
    Ik zou er op het forum meer over kunnen vinden, maar ik vind niks. Iemand die toevallig een linkje heeft naar waar ik deze info kan vinden?

    Volgens de teamleden zou de info in iedergeval correct moeten zijn aangezien Micheal iets met ontwikkeling zou doen.

    Hopelijk kan iemand me meer info geven over wat ik nu kan verwachten. Zeker aangezien ik nog een aantal ovd-g moet kopen en wel wil weten of ik ze straks nog wel kan gebruiken.

    Er is recent iets veranderd aan de opvang van patiënten in ziekenhuizen. Denk dat diegen dat bedoelde. Zie berichtgevingen afgelopen dinsdag.

  • Gister las ik iets in de teamchat over een toekomstige update aan de ovd-g
    Ik zou er op het forum meer over kunnen vinden, maar ik vind niks. Iemand die toevallig een linkje heeft naar waar ik deze info kan vinden?

    Volgens de teamleden zou de info in iedergeval correct moeten zijn aangezien Micheal iets met ontwikkeling zou doen.

    Hopelijk kan iemand me meer info geven over wat ik nu kan verwachten. Zeker aangezien ik nog een aantal ovd-g moet kopen en wel wil weten of ik ze straks nog wel kan gebruiken.

    Met andere woorden zeg je hiermee dat als je bij het GT in het team zit je eerder op de hoogte ben van updates/aankomende veranderingen dan dat je ben als je er niet bij zit?


    Eerlijk noemen we dit...


    Zal het GT niet gewoon open kaart spelen met alle spelers ipv prive in een team gaan vermelden?

    Of moeten we allemaal een 2e account gaan aanmaken in het team met GT spelers om ook de informatie te weten te komen?


    Denk dat het verstandig is als het GT hier met een verklaring komt.

    In Den Haag zouden ze zeggen 'lekker op non-actief zetten en daarna ontslaan'....

  • Met andere woorden zeg je hiermee dat als je bij het GT in het team zit je eerder op de hoogte ben van updates/aankomende veranderingen dan dat je ben als je er niet bij zit?


    In Den Haag zouden ze zeggen 'lekker op non-actief zetten en daarna ontslaan'....

    Die gedachte kwam bij mij inderdaad ook op.
    Het is een risico, wanneer twee of meerdere personen van een team in het Gameteam zitten, dat je perongeluk iets laat vallen. Maar ja, meer kandidaten waren er geloof ik niet voor de functie, dus zullen we moeten accepteren dat zo'n foutje een keer gemaakt wordt. Het zijn ook mensen. Je hebt gelijk dat het verstandig is om er wel open kaart over te spelen.

    In Den Haag zeggen ze overigens "Functie elders..." ;)

  • Die gedachte kwam bij mij inderdaad ook op.
    Het is een risico, wanneer twee of meerdere personen van een team in het Gameteam zitten, dat je perongeluk iets laat vallen. Maar ja, meer kandidaten waren er geloof ik niet voor de functie, dus zullen we moeten accepteren dat zo'n foutje een keer gemaakt wordt. Het zijn ook mensen. Je hebt gelijk dat het verstandig is om er wel open kaart over te spelen.

    In Den Haag zeggen ze overigens "Functie elders..." ;)

    Het erge is nog dat het iemand is die al jaar en dag er bij betrokken is.....


    Maar blijkbaar kan die wel het forum lezen maar niet reageren of durft die niet te reageren....


    GT ? Wl het lijkt wel GT Piet want hij is de enige die ik zowat zie op het forum !


    Helaas is het idd de complete Piet show geworden.

    Wat die overigens goed doet, zoveel ballen in de lucht houden is knap!


    Helaas heeft die 2 teamgenoten die alleen kijken en vaak niet eens weten hoe het spel in elkaar zit...


    Tijd om afscheid te nemen en op zoek te gaan naar 2 of 3 spelers die wel weten hoe het werkt en beter meedenken?

  • Die gedachte kwam bij mij inderdaad ook op.
    Het is een risico, wanneer twee of meerdere personen van een team in het Gameteam zitten, dat je perongeluk iets laat vallen. Maar ja, meer kandidaten waren er geloof ik niet voor de functie, dus zullen we moeten accepteren dat zo'n foutje een keer gemaakt wordt. Het zijn ook mensen. Je hebt gelijk dat het verstandig is om er wel open kaart over te spelen.

    In Den Haag zeggen ze overigens "Functie elders..." ;)

    Dat foutje zou je wel denken als die 1 keer gemaakt wordt. Ik weet alleen uit verhalen dat dit vaker gebeurd dan 1x dat ze meer weten in dat team. En dan niet alleen van komende updates. Dit krijg je met spelers die vertrouwelijke info niet geheim kunnen houden.

    En die verhalen zijn betrouwbaar inclusief details die pas later bekend zouden worden bij een aankondiging.

  • Ik ga het hier toch even opnemen voor het GT. Ik weet niet wat er gebeurd is dus ik kan er ook niet over oordelen. Ik stoor me er wel aan dat het complete team hier door vrijwel iedereen meteen door het slijk gehaald wordt door 1 ding dat door iemand wordt gesuggereerd dat gebeurd zou zijn zonder enig bewijs. Laten we niet vergeten dat we hier niet met een geheime community te maken hebben, maar met een openbaar SPEL wat iedereen kan SPELEN. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar of dit echt een fout is kan ik zoals gezegd niet beoordelen omdat ik er niet bij betrokken ben. Laten we vooral respect hebben voor het feit dat iedereen binnen het GT zich op zijn/haar manier inzet om te zorgen dat wij het spel kunnen spelen. De een misschien wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit. Ze kunnen het ook niet doen he. Dan is het zo afgelopen met het spel. Ze doen dit vrijwillig voor ons.


    En ja de woorden spel en spelen zijn in hoofdletters gedrukt omdat sommigen dit weleens willen vergeten, want dat blijft het gewoon.

  • Ik ga het hier toch even opnemen voor het GT. Ik weet niet wat er gebeurd is dus ik kan er ook niet over oordelen. Ik stoor me er wel aan dat het complete team hier door vrijwel iedereen meteen door het slijk gehaald wordt door 1 ding dat door iemand wordt gesuggereerd dat gebeurd zou zijn zonder enig bewijs. Laten we niet vergeten dat we hier niet met een geheime community te maken hebben, maar met een openbaar SPEL wat iedereen kan SPELEN. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar of dit echt een fout is kan ik zoals gezegd niet beoordelen omdat ik er niet bij betrokken ben. Laten we vooral respect hebben voor het feit dat iedereen binnen het GT zich op zijn/haar manier inzet om te zorgen dat wij het spel kunnen spelen. De een misschien wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit. Ze kunnen het ook niet doen he. Dan is het zo afgelopen met het spel. Ze doen dit vrijwillig voor ons.


    En ja de woorden spel en spelen zijn in hoofdletters gedrukt omdat sommigen dit weleens willen vergeten, want dat blijft het gewoon.

    Moet jij beginnen over respect?

    Ik heb je reactie gelezen onder een FB bericht... daar heb je anders weinig positieve woorden over voor het GT/XY ;)


    Maar laten we terug gaan waar het over ging.


    Bewijs is er zeker, ga naar het team van MJR en lees de chat terug dan heb je waar je naar zoekt.


    Zoals de vraag hierboven wordt genoemd waar het mee begonnen is benadeel je spelers die nu volop OVD-G gaan opleiden en gaan aanschaffen als er misschien een ander voertuig komt of als daar aanpassingen in komen over een x aantal maanden?

    Opleiden en voertuigen kopen is wel de meest tijdrovende klus die er is.


    Het lijkt mij inderdaad het beste dat je eerst kijkt naar wat er exact gezegd is en door wie.

    Het lijkt hier wel een aflevering van FC De Kampioenen waar het op het einde gewoon een groot misverstand zal zijn.


    Het verbaast mij dat de persoon in kwestie deze stukjes wel gelezen heeft maar niet geantwoord heeft.

    Als GT lid die dit veroorzaakt heeft moet je toch de ballen hebben om hier de uitleg te geven wat er aan de hand is.



    Ik kan hem ook omdraaien, als er volgende week geen antwoord is van dat GT lid dan kan ik met nog veel meer spelers de naam noemen.


    Of zoals ik eerder al aangaf, maak ik gezellig een 2e account aan en ga ik meeluisteren in dat team wat er verteld wordt.

    Als dat er voor zorgt dat ik meer informatie tot mijn beschikking heb en kan delen binnen ons team dan wordt iedereen er beter van.



    Laat ik maar afsluiten met, hopelijk zal de volgende post van het GT-Lid zijn wat dit veroorzaakt heeft met de uitleg zodat niet 25 spelers er vanaf weten maar iedereen die actief speelt.


    Gegroet, fijn weekend!

  • Ik ga het hier toch even opnemen voor het GT. Ik weet niet wat er gebeurd is dus ik kan er ook niet over oordelen. Ik stoor me er wel aan dat het complete team hier door vrijwel iedereen meteen door het slijk gehaald wordt door 1 ding dat door iemand wordt gesuggereerd dat gebeurd zou zijn zonder enig bewijs. Laten we niet vergeten dat we hier niet met een geheime community te maken hebben, maar met een openbaar SPEL wat iedereen kan SPELEN. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar of dit echt een fout is kan ik zoals gezegd niet beoordelen omdat ik er niet bij betrokken ben. Laten we vooral respect hebben voor het feit dat iedereen binnen het GT zich op zijn/haar manier inzet om te zorgen dat wij het spel kunnen spelen. De een misschien wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit. Ze kunnen het ook niet doen he. Dan is het zo afgelopen met het spel. Ze doen dit vrijwillig voor ons.


    En ja de woorden spel en spelen zijn in hoofdletters gedrukt omdat sommigen dit weleens willen vergeten, want dat blijft het gewoon.

    Ik ben het met jullie beiden eens. Het Gameteam doet veelal zijn best om ons een goed spel te geven waar we plezier van kunnen hebben, vaak met onwijze tegenstribbeling vanuit XY. Vergeet niet dat het gameteam eigenlijk alleen een communicatiekanaal is naar de developers, en dat het GT zelf vrij weinig kan veranderen aan het spel.

    En wat MoneyMalibu zegt, daar heb ik het ook al eens met Piet over gehad. Ik ben namelijk met eenzelfde soort klacht direct naar hem gekomen, waarna hij mij het een en ander heeft uitgelegd. Zo is het zo dat sommige leden van het GT zich veel meer achter de schermen bezig houden met het spel, en dus inderdaad niet of minder op het forum aanwezig zijn. (Mijn voorbeeld aan hem was bijvoorbeeld data, een volgensmij redelijk belangrijk lid van het GT, die vanaf juni/juli dit jaar al niet meer online was geweest op het forum). Soms denk ik ook dat er een stelletje oelewappers in het GT zitten die zelf het spel niet eens spelen, echter blijkt dit toch een onjuiste aanname. Maar mijn vraag aan jullie is; waarom praten we er dan hier over, terwijl ze zelf ook makkelijk genoeg bereikbaar zijn? Als je vragen of klachten hebt, ga dan direct naar hun toe in plaats van dit geouwehoer.

    Laten we samen het spel leuk en gezellig houden.
    Groetjes