Wat ik er uit begrijp gaat het inderdaad een oproep naar de hulpdiensten waarbij of niets wordt gezegd of wordt opgehangen.
In principe is een oproep 101 en 112 zonder reden of kwaadwillig een overtreding.
Wat ik er uit begrijp gaat het inderdaad een oproep naar de hulpdiensten waarbij of niets wordt gezegd of wordt opgehangen.
In principe is een oproep 101 en 112 zonder reden of kwaadwillig een overtreding.
Dat is een goede opmerking Inspecteur !
Inderdaad geen eigen POI Boerderij in de buurt.
Ik heb er een paar neergezet benieuwd of dit het oplost.
Dankjewel !
Dus eigenlijk is hij vertrokken op melding.
En na de melding gaat hij op status 6 ipv status 4
Ja hij hoort op melding te gaan tussen 17 en 8u
Zo ben ik regelmatig het trekvoertuig van me paarden kwijt😂
Maak voor je trekvoertuig een eigen voertuig en stel deze in als 'alleen als eigen voertuig te alarmeren' dan wordt deze niet mee gealarmeerd en blijft hij beschikbaar voor je paarden.
Er is weinig verschil tussen een NH-DAT en een DA ..... Sterker zelfs de DAT kan geen arrestanten vervoeren dus als het om gewone politie taken gaat ben je beter met een DA en als het om de afbeeling gaat hang er gewoon een DAT afbeelding op.
NH-DAT zitten reeds in je Hoofdbureau
Ik dacht dat de straal aan meerdere gebouwen vast zat.
Maar wat we bijvoorbeeld ook kunnen doen is dat we bergers toevoegen aan meldingen die vanuit brandweer posten komen. Dan komen deze meldingen ook rondom brandweerposten.
Uiteindelijk blijft alles vanuit een post gegenereerd worden.
En/of politieposten dan heb je een erg ruime dekking :-)))
Ik sluit mij hierbij aan. Takeldiensten liggen in België ook vaak niet op de meest logische plaatsen.
En incidenten nemen zeker niet plaats rond hun locaties de bergers rijden kms.
Zeker nu daar zeker in vlaanderen ook een te kort lijkt te komen.
Recent is een wijziging aangebracht aan deze melding.
Als het goed is zou die nu stabieler moeten draaien. Zou je dat kunnen testen?
Klopt inderdaad de eerste ambu wordt niet meer weggestuurd.
Dikke merci !!!
hmm volgens de code zou de afstand 3 kilometer mogen zijn.
Waarschoot - Bazel is echt geen 3 km zelfs niet in vogelvlucht.
Ja.
Maar wat is nu de issue?
Dat je brdw inzetten 100km verder worden neergezet vanwege de anti cheat ingreep, dat je ambulance/politie verspreidinginzetten in de gewone straal worden neergezet omdat die geen last hebben van de ingreep?
Ik heb geen probleem dat een inzet 100 km verder wordt gegenereerd.
Maar dan ook de vervolginzet aub. Beetje gek een straat in Gent af te zetten voor een brand in Antwerpen.
SL heeft tot 9 personen dat is even veel als een TS en de pomp capaciteit is maar ietsje lager. Dus een SL is vaker nuttiger dan een WT.
Ik zorg steeds voor een goede combo min 3 TS en dan aanvullen met 1 SL op 2 WTs en dat brengt je al een behoorlijk eind in je water voorraad ook qua personeel je heb min 15 pers van je TS gooi daar 9 bij van een SL en je hebt al snel 20 tot 25 pers ter plaatse.
Voor NB heb ik ook op iedere SL 4 pers Handcrew en personeel op een TST is ook steeds minimaal 50% Handcrew dat helpt dan ook weer.
DIt is HET forum van de dierentuin. Maar geven ook gratis advies bij het spelen van een spelletje.
Kunnen we dan de olifanten ook inzetten als ME ? Of is dat te gevaarlijk voor de porceleinekast ?
Stuur een TS ...bv SI-2 naar een melding bij aankomst krijg je de tijd voor de melding af te ronden.
Deel deze door 2 en je hebt de tijd voor 1 TS en 1 Persoon.
Persoonlijk zie ik niet echt nut er niet van in stuur gewoon voldoende TS of zorg voor volle wagens een DB en SL kan 9 pers in.