Het was inderdaad JRH/MKS Script Bundel ipv lssm, ik heb die instellingen al zo lang niet meer opengedaan dat ik niet wist van welk script dat het kwam.
Posities door Inspecteur Clouseau
-
-
Is dit dan deel van de oorzaak dat als ik op toplist klik, (via lssm) dat ik op een pagina verder uitkom dan waar ik sta? (pg18)
-
Ik heb in de inzetvoorstellen een regel aangemaakt voor het activeren van een strandvoertuig. (de optie van Quad, KHV en DAT-RB) Nu merk ik dat de quad niet geactiveerd wordt met die keuze en dat het inzetvoorstel een kruisje geeft terwijl het voertuig wel beschikbaar is.
Kijkend naar de instellingen van de Quad staat niets bijzonders bij het voertuig aangevinkt. Ik vroeg me af of andere spelers het ook hebben of dat het probleem bekend is?Ik heb dit ook al gemerkt in het verleden. Ik vermoed dat dit misschien vergeten toevoegen is aan de regel aangezien de quad later in het spel kwam dan de andere strandvoertuigen .
-
Neen, het spel staat enkel toe een HA met status 5 sturen, omdat het geen onderscheid kan maken bij status 4 of hij met een bak of leeg aan het rijden is.
-
Ik zie ze nochtans niet als ik osm opendoe
-
Hoezo? Het is enkel op meldkamerspel dat dit zich voor doet en niet op openstreetmap zelf.
-
Op wandelpaden en scheepvaartroutes zie ik de voertuigen inderdaad trager rijden, al heb ik hier geen solide bewijs van.
-
Lente opdrachten worden al een tijdje niet meer gegeven.
-
Ik heb dit getest met zowel RR, DM-RR en DA OVDG-RR. Bij mij gaan ze allen retour van zodra hun patient weg is.
Heb jij iets speciaals ingesteld met je RR's zoals een eigen voertuigcategorie of zo?
-
Bij mij gaan die wel retour, op voorbehoud dat ook alle patienten en spraakaanvragen volledig behandeld zijn.
-
Dat is een issue van OSM en niet van het spel.
Die lijnen zijn er ook als je in lichte modus speelt, alleen zijn ze dan wit waardoor je ze bijna niet ziet. Ik heb ze altijd gehad. Op openstreetmap.org heb je ze ook.
Ik kan ze wel kwijt geraken, door het zoomniveau van mijn browser terug op 100% te zetten. Ik speel namelijk op 90% en dan is dit onvermijdelijk door hoe OSM werkt.
Op Lines Forming in OpenStreetmap - OSM Help staat een vraag hierrond met een zeer technische uitleg tussen de antwoorden. (wel in het Engels). Daar zie je dat ze dit in Firefox hebben terwijl het bij mij in Edge is. Dus browser gebonden is het zeker niet.
-
Ik heb ook een voertuig vastzitten op status 6: https://www.meldkamerspel.com/vehicles/1575700
-
Vraag:
Voorheen als we een speler uit het team zette (wegens niet houden aan regels) werden ook van diegene alle wagens uit de teaminzetten gehaald.
Is dit recent veranderd, aangezien dat gisteren niet gebeurde en we de inzet niet konden redden voor de rest van het team.
Nu heb ik overal gezocht, hier, blog, handleiding XY, maar vind nergens hier iets over. Jullie een idee waar het staat?
Hierin heb ik wel al eens gemerkt dat er eerst nog iemand een voertuig moet bijsturen of terugtrekken opdat de inzet een update zou doen van aanwezige voertuigen.
-
Zullen we de POI discusie maar beëindigen.
Voor diegenen die zich irriteren, schakel alleen gebruik eigen POI in en houd je verre van teammeldingen. Probleem opgelost.
Terecht wat MoneyMalibu meldt, MKS is al lang geen realistisch spel meer. Proberen dan de POI's realistisch te krijgen is
A. Opdringen van jouw visie aan andere spelers van MKS die die visie niet delen
B. Boek van Don Quichotte vertoont overeenkomstenKan het nog hypcrieter dat je ons oplegd hoe wij moeten spelen omdat jullie een functie anders willen gebruiken dan waar hij voor bedoelt is, en dan zegt dat wij jullie iets opleggen.
En EIGEN POI INSTELLING IS GEEN OPLOSSING KNOOP DAT IN JE OREN WE ZEGGEN HET HIER AL ZO VAAK
Enkel omdat je blijft in herhaling vallen met een non-oplossing betekend niet dat wij moeten inbinden. Wij hebben hier suggesties gedaan die ervoor kunnen zorgen dat jullie je verknipte manier van spelen kunnen blijven behouden zonder de poi's om zeep te moeten helpen, maar je leest er gewoon voorbij dat in alle reacties geen enkel woord over die suggesties is gerept. Jullie denken enkel aan jezelf zonder oplossingen voor anderen, niet andersom.
-
dat is dan het probleem van real willen spelen wat in dit spel niet kan. je wil branden op real locaties en mensen die niet real spelen willen dat niet. dus omdat mensen die niet real spelen de POI's overal neergooien zijn zij het probleem?
ipv het systeem te misbruiken zorg er dan voor dat je kunt kiezen om zonder poi te spelen dan breng je ook geen last voor de realistische speleres, voor wie het systeem origineel bedoeld is.
-
maar je kan toch niet van je eigen probleem iemand anders zijn probleem van maken?
Dat is net exact wat de mensen die het systeem misbruiken doen. Dat ze het poi systeem niet willen maken ze andermans probleem door ze te misplaatsen.
-
Tuurlijk, ik ga effe een half miljoen poi's plaatsen omdat de mensen die het systeem juist niet willen het aan het verkrachten zijn. logica ten top.
-
-
Ook goed om te controleren is of je een eigen voertuigcategorie hebt toegewezen aan de db-bike, met enkel alarmering onder die categorie. En dat het 'negeren in de inzetvoorstellen' vinkje uit staat.
Wat ook kan gebeuren, is dat je inzetvoorstel gemaakt is om zowel een noodhulp als een db-bike te sturen. Je db-bike kan dan geselecteerd worden voor de lijn noodhulp en niet meer beschikbara zijn voor de lijn db-bike
-
POI's worden over de teamgrenzen heen gedeeld in niet binnen een team.
Ik steun zeker dit voorstel. Het gaat er vaak ver over. Er zijn ook plaatsen waar alle poi's gewoon bovenop bestaande kazernes worden gesmeten om niet ver te moeten rijden.
Al zullen de problemen met onrealistische poi's niet makkelijk verdwijnen zolang er spelers zijn die er de ballen om geven. Daarom moet er voor we zoiets doen eerst een mogelijkheid creeren in de spelinstellingen om te kiezen of men met of zonder poi's speelt, en de default op zonder zetten. Zo zullen degenen die het nu om zeep helpen geen nood meer hebben om het om zeep te helpen.