Met een stream deck of zo kun je sneltoetsen instellen om kort achter elkaar te gebeuren, dan gebruik je tenminste al geen script of zo.
Ik geloof dat het spel trouwens zelf n als sneltoets staan heeft voor de uitbreiding van de lijst, zonder mod.
Met een stream deck of zo kun je sneltoetsen instellen om kort achter elkaar te gebeuren, dan gebruik je tenminste al geen script of zo.
Ik geloof dat het spel trouwens zelf n als sneltoets staan heeft voor de uitbreiding van de lijst, zonder mod.
Ik heb even gekeken naar het maken van een groep, want volgens je screenshot is dat hetgeen waar je ene probleem mee hebt, niet een inzetvoorstel.
Bij mij leken er op eerste zicht ook geen resultaten, tot ik naar beneden scrolde. Bij mij werden alle voertuigen die niet voldoen aan de zoekbalk enkel onzichtbaar, maar schuiven de juiste resultaten niet naar boven.
Kun je eens kijken of dit bij jou ook het geval is? dan kan de ontwikkelaar hier waarschijnlijk al meer mee.
Kan er in de toekomst gekeken worden om een teamgebouw toe te voegen voor parkeerplaatsen voor gesleepte voertuigen, in dezelfde trend dat we ziekenhuizen en gevangenissen hebben als teamgebouwen voor patienten en arrestanten?
Ik weet nog uit het begin dat kleinere meldingen die een hulpvoertuig of redvoertuig nodig hadden, deze niet vragen als je nog niet genoeg kazernes hebt om ze nodig te hebben. Hoeveel kazernes heb je zoal, en noem enkele meldingen op waar je van vindt dat ze niet alles vragen dat nodig is.
Op de Belgische tegenhanger F.A.S.T., staan wel takelwagens en signalisatievoertuigen samen.
Wordt post wachtebeke dan verlaten, of is het een naamsverandering door de gemeentefusie waarbij de post blijft?
Ik heb het eens bekeken vanwege deze topic, en bij mij zijn er inderdaad ook posten opgeschoven. Vooral mijn oudste posten (4-5jaar). Ze lijken ook niet allemaal verschoven te zijn. Zou dit iets te maken kunnen hebben met gridlocking waarvan het grid verschuivt naargelang er osmupdates zijn?
Zelfs spelen op de app is terug aangenaam geworden ipv constant wachten op iedere inzet om te laden.
Het was inderdaad JRH/MKS Script Bundel ipv lssm, ik heb die instellingen al zo lang niet meer opengedaan dat ik niet wist van welk script dat het kwam.
Is dit dan deel van de oorzaak dat als ik op toplist klik, (via lssm) dat ik op een pagina verder uitkom dan waar ik sta? (pg18)
Ik heb in de inzetvoorstellen een regel aangemaakt voor het activeren van een strandvoertuig. (de optie van Quad, KHV en DAT-RB) Nu merk ik dat de quad niet geactiveerd wordt met die keuze en dat het inzetvoorstel een kruisje geeft terwijl het voertuig wel beschikbaar is.
Kijkend naar de instellingen van de Quad staat niets bijzonders bij het voertuig aangevinkt. Ik vroeg me af of andere spelers het ook hebben of dat het probleem bekend is?
Ik heb dit ook al gemerkt in het verleden. Ik vermoed dat dit misschien vergeten toevoegen is aan de regel aangezien de quad later in het spel kwam dan de andere strandvoertuigen .
Ik zie ze nochtans niet als ik osm opendoe
Hoezo? Het is enkel op meldkamerspel dat dit zich voor doet en niet op openstreetmap zelf.
Op wandelpaden en scheepvaartroutes zie ik de voertuigen inderdaad trager rijden, al heb ik hier geen solide bewijs van.
Ik heb dit getest met zowel RR, DM-RR en DA OVDG-RR. Bij mij gaan ze allen retour van zodra hun patient weg is.
Heb jij iets speciaals ingesteld met je RR's zoals een eigen voertuigcategorie of zo?
Bij mij gaan die wel retour, op voorbehoud dat ook alle patienten en spraakaanvragen volledig behandeld zijn.
Dat is een issue van OSM en niet van het spel.
Die lijnen zijn er ook als je in lichte modus speelt, alleen zijn ze dan wit waardoor je ze bijna niet ziet. Ik heb ze altijd gehad. Op openstreetmap.org heb je ze ook.
Ik kan ze wel kwijt geraken, door het zoomniveau van mijn browser terug op 100% te zetten. Ik speel namelijk op 90% en dan is dit onvermijdelijk door hoe OSM werkt.
Op Lines Forming in OpenStreetmap - OSM Help staat een vraag hierrond met een zeer technische uitleg tussen de antwoorden. (wel in het Engels). Daar zie je dat ze dit in Firefox hebben terwijl het bij mij in Edge is. Dus browser gebonden is het zeker niet.