Posities door Inspecteur Clouseau

Die site is gemaakt en bijgehouden door een vrijwillig brandweerman uit HVZ waasland. Ik wil gerust eens viavia de vraag laten stellen of hij openstaat voor extra hulp maar kan ook niet verzekeren dat die vraag ook beantwoord zal worden.

Wat je wel kunt gebruiken, is 'Rood kader' in 'uitgebreid meldingsvenster' van lssm4. Wanneer je een inzet opendoet zal die dan een rood kader zetten bij de tijd van al je inzetten die verlopen. Zolang je inzetten op oorspronkelijke volgorde staan, zul je dus al je verlopende inzetten gedaan hebben zodra de rode kader weg is, hetgeen al een beetje makkelijker is dan iedere keer de tijd af te lezen.

Aangezien heel wat misdaad gerelateerde inzetten in het spel nog ongestraft blijven, zou ik graag voor zulke inzetten een arrestaties zien gebeuren als vervolginzet of verspreiding ipv deze toe te voegen op die inzetten zelf. Het is dan ook normaal dat sommige arrestaties eerst wat tijd nodig hebben van de onderzoekers vooraleer ze kunnen plaatsvinden. Sommige hebben wel al arrestanten, maar kunnen deel uitmaken van georganiseerde misdaad. En dan zijn er ook weer geisoleerde incidenten waar wel eens iemand kan ontsnappen aan de arm der wet...

Hier een lijst om zulke inzetten aan toe te voegen.

1. Overval winkel
    2. Achtervolging personenauto
    3. Plofkraak
    4. Vernieling bushokje
    5. Schietincident
    6. Straatroof
    7. Auto-inbraak
    8. Inbraak in bedrijfspand
    9. Gestolen scooter gevonden
    10. Overval bankkantoor
    11. Drugsafval aangetroffen
    12. Ongeregeldheden voetbalsupporters horeca
    13. Steekincident (groot)
    14. Onbeheerde bagage gevonden
    15. Overval frietkraam
    16. Personen aangetroffen in vrachtwagen
    17. Koperdiefstal
    18. (inzet verwijderd uit lijst)
    19. Brandstichting
    20. Grote vechtpartij
    21. Spontane opstand
    22. Instap na bedreiging (Hoog risico)
    23. Spookrijder
    24. Persoon met mes gezien
    25. Woningoverval
    26. Ramkraak
    27. Gedrogeerd persoon
    28. Drugsdealers in de wijk
    29. Ontsnapping gevaarlijke gedetineerde
    30. Overtreding gebiedsverbod
    31. Overdosis drugs

Voor die vervolginzetten en verspreidingen kun je bestaande inzetten gebruiken zoals

• Aanhouding georganiseerde misdaad (3, 5, 8, 11, 16, 19, 22, 25, 26, 28, 29, 31) (vervolginzet)
    • Geplande aanhouding vuurwapengevaarlijke verdachte (1, 5, 10, 15, 22, 25, 26, 28, 29) (vervolginzet)
    • Achtervolging gevaarlijke verdachte (1, 5, 6, 10, 13, 15, 16, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 28, 29) (verspreiding)
    • Binnenstap drugspand met vuurwapengevaarlijke verdachte (5, 11, 20, 22, 27, 31) (vervolginzet)
    • Inval in woning (Alle bovenstaande inzetten) (vervolginzet)
    • Doorzoeking risicopand (5, 11, 16, 17, 24, 25, 28, 29) (vervolginzet)
    • ANPR hit: Gesignaleerd persoon (Alle bovenstaande inzetten) (vervolginzet)
    • Achtervolging personenauto (1, 3, 5, 6, 8, 10, 13, 15, 17, 19, 23, 25, 26, 30) (verspreiding)

Verder zou ik voorstellen een paar nieuwe inzetten te creeren die hier ook voor kunnen dienen:

• Uitvoeren huiszoekingsbevel (1, 3, 5, 6, 8, 11, 15, 16, 17, 19, 22, 25, 26, 28, 29, 31) (vervolginzet)
    • Uitvoeren aanhoudingsbevel (Alle bovenstaande inzetten) (vervolginzet)
    • Aanhouding medeplichtigen misdrijf (1, 3, 6, 8, 15, 16, 17, 25, 26, 29) (vervolginzet en verspreiding)

**De cijferaanduidingen zijn de nummers uit de lijst met inzetten waar de vervolginzet of verspreiding bij kan passen. Deze zijn uiteraard suggestief en kunnen aangepast worden

Als dit al mogelijk is, zal dit zo technisch zijn met mogelijk sommige persoonlijke info die je liever niet deelt, dat je dit beter rechtstreeks met de ontwikkelaar bespreekt via een ticket. Hier in de forums spreken we vooral met de admins die in onze naam contact hebben met de ontwikkelaars.

Op Xyrality Support (helpshift.com) vind je een knop 'neem contact op' voor een ticket in te vullen.

Het probleem blijft hierin dat de term pompwagen/pompvoertuig gebruikt wordt voor aanhangers terwijl dit in het vlaams dan pompaanhangwagen zou zijn want pompwagen duid op een voertuig met eigen aandrijving. (en Nederlandse truckers gebruiken pompwagen voor transpallet dus das nog eens wat anders)

Dit is volgens mij correct dat onopgeleid personeel niet meegaat. De aangeving dat het wel kan is nooit bevestigd door iemand anders dus twijfel ik of die vaststelling correct was.

Weet je 100% zeker dat die kazerne geen uitbreiding heeft? Kan je de link van het gebouw sturen?

Je kan het genererende gebouw zien als je op "Hulp bij deze inzet drukt"

Voor zover ik dacht moet niet noodzakelijk de kazerne met de uitbreiding degene zijn die het genereert. Zolang er een andere kazerne is in het inzetbereik van de kazernes die de uitbreiding heeft, kunnen alle kazernes de inzet genereren. Daarom dat het systeem van poi's bestaat. Zo wordt bijvoorbeeld ook niet iedere inzet met schuimblussing gegenereerd door een kazerne die deze uitbreiding heeft.

Zou het probleem van Timmie niet aan het spel zelf kunnen liggen ipv lssm? Ik heb vandaag een soortgelijke bevinding gedaan helaas nog niet kunnen reproduceren, maar op een grote inzet die ik gemaakt had zag ik vanmiddag geen patienten meer in de meldingslijst terwijl ik de gsm-app gebruikte, en nu blijken er op die inzet toch nog spraakoproepen open te staan. Klein detail, op het moment smiddags waren er nog voertuigen onderweg en mogelijk ambu's voor die patienten net aangekomen. Eens onderzoeken of patienten correct worden weergegeven in de lijst op het moment dat ze verzorgd worden?