Ja, maar met de limiet van 1 ts-hv per 10 posten kunnen we dat toch niet deftig nabouwen.
Posities door Inspecteur Clouseau
-
-
Kun je ook een meldkamer als teamgebouw plaatsen? Bij mij zie ik die optie niet. Hierdoor denk ik dat meldkamers als teamgebouw niet meer kunnen waardoor ze ook de mogelijkheid om te linken zullen verwijdert hebben zonder bestaande teammeldkamers en linken te verwijderen.Ik heb het nu eens uitgeprobeerd, en blijkbaar is het gewoon fout dat de optie voor een meldkamer te koppelen beschikbaar is wanneer je een teamgebouw plaatst. Want uiteindelijk staat dat teamgebouw niet zichtbaar in je meldkamer zijn gebouwenlijst. Na het plaatsen is er geen optie om die koppeling te verwijderen.
-
Vandaag had ik even voor het maken van een grote teaminzet een vreemde fout. Het maximum voor het wegpompen was plots 100. (Zie foto)
Ik vul dat dan maar in op 100. Daarna bleek voor alle patienten een mmt arts benodigd. Ik zie echter nooit een lijn voor mmt arts benodigd staan.
Is het mogelijk dat die invullijn er al jaren is zonder dat hij wordt weergegeven, en het systeem even een draaingske had dat hij verschillende lijnen verwisselde? Ik kan het echter niet reproduceren.
-
Misschien kunnen we dit als grotere spelers ook testen via een paar meldkamers met eigen inzetbereik. Mijn tijd voor het spel is deze week beperkt maar ik zal het toch proberen.
edit:
Ik heb al zo'n inzet kunnen genereren, de officier wordt er niet gevraagd. Ik laat de inzet nog even open https://www.meldkamerspel.com/missions/265029318
-
Bij mij lijkt dit opgelost. Kijk even of dit voor jullie ook is.
-
-
Ik heb de update nog niet goed kunnen bekijken door het probleem met voertuigaankopen. Maar als ik echt tst-nb's nodig heb, zal ik kijken om de zonale autopompen als bosbrandwagen te gebruiken.
Tellen TST als terreinwaardig voor de inzethelper? Voor TST gebruik ik iedere atego F E6.
-
Heb je 1 van de hangars uitgebouwt? Dat telt mee als een gebouw zoals bij de politiehelikopters.
-
Kom er gerust bij in Aankopen voertuigen na aanschaf voertuig - Fouten - Meldkamerspel.com - Forum voor de ontbrekende aankoopknoppen, dan wordt alles gebundeld.
-
De haakarmpiste is hoogwaarschijnlijk 1 van de oorzaken, ik heb net liggen uitproberen met meerdere posten en er waren er zelfs waar ik direct na het uitbouwen nog geen voertuig kon kopen tot er meer niveau's extra uitgebouwd waren dan er haakarmbakken stonden. Daarna bleven er terug evenveel parkeerplaatsen geblokkeerd als er haakarmbakken staan.
Bij de posten met signalisatieuitbreidingen die blokeerden stond nog geen signa voertuig dus dat zal dan wel normaal zijn dat die extra parkeerplaats enkel voor een signa mag zijn, aangezien de uitbreiding ervan een extra parkeerplaats in het overzicht opleverd.
-
Op 1 van de posten wel, op de andere niet. Op posten met geen enkele uitbreiding lijkt er geen probleem te zijn.
Het gaat om het uitbouwingsniveau van de post dat over het aantal parkeerplaatsen van gewone voertuigen gaat.
Ik heb dit getest met veschillende voertuigen zoals dienstwagens, autopompen enzovoort.
Op 1 van de posten waar het gebeurt zit wel signalisatieuitbreiding, en kan enkel een signalistatievoertuig aangekocht worden heb ik nu gemerkt, maar dit is niet op alle posten.
*Ik heb waar nodig het woord uitbreiden vervangen door uitbouwen voor duidelijkheid te scheppen. sorry voor de woordenverwisseling
-
Nadat ik een voertuig koop, verdwijnt de aankoopknop op al mijn voertuigen, ook al zijn er nog plaatsen vrij. Dit kan enkel verholpen worden na een extra (onnodige) uitbouwing te doen. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we onze posten maar 1 level per keer uitbouwen om dan altijd eerst een voertuig te kopen zodat we niet vastzitten?
-
De DAFA op Melsbroek kan gebruikt worden als militaire hangar want zij hebben een bambi bucket.
Het leger heeft er ook 1, maar enkel de NH-90 TTH versie kan die dragen en niet de NH-90 NFH dus daarvoor is het de standplaats in Bevekom en niet Koksijde.
(ps: door de vele bureaucratie en gebrek aan onderhoud staan de belgische bambi buckets meestal toch opzij terwijl anderen het werk komen doen)
-
Het uitzetten van de gebruikte verzameling heeft inderdaad de knop teruggebracht. Ik vind het toch fout dat die knop verdwijnt als je een verzameling gebruikt.
-
Niet om een afbeelding uit een bibliotheek te kiezen, maar om een afbeelding rechtstreeks uit de eigen pc naar een specifiek voertuig te uploaden. Ik vind wel nog de knop om zo'n afbeelding te verwijderen op de voertuigen waar ik dit op gedaan heb in het verleden, maar niet meer de knop om er een te uploaden.
-
Ik voel me een beetje dom want ik vind de knop niet meer terug waar ik een voertuig een specifieke afbeelding kan uploaden zonder een verzameling te moeten maken.
Kan iemand eens helpen die te vinden aub?
-
Heeft er ondertussen nog iemand gekeken of ze ditzelfde ondervinden?
-
Op welke tijd staat je vertraging voor het wegsturen van de arrestanten ingesteld?
Mogelijk staan de voertuigen nog te wachten tot die tijd verstreken is.Dit gebeurt ook zonder de vertraging. De ovd-p wacht tot er geen enkel voertuig meer onderweg is.
-
Ik denk vooral dat (bij relistisch bouwen) de benodigde poi's misschien niet dicht genoeg liggen op de benodigde gebouwen, aangezien dat de circuits meestal meer afgelegen liggen omdat ze eventuele buren storen met lawaaihinder. IS het een idee om voor sommige inzetten (of gewoon allemaal) het poi bereik voor de inzetgeneratie te vergroten? De enige race missie die k had was voor het poi afrit snelweg op een locatie waar toevallig het genererend gebouw (politie hoofdbureau) op nog geen 2km lag.
-