Posities door Jrh1997

    Klopt dat dit alleen op het HB speelt, die heeft namelijk als enige dit specifieke systeem van parkeerplaatsen.

    Die andere gebouwen kan je gewoon niets kopen, omdat je er te veel hebt.


    Een melding hiervan zou wel makkelijk zijn inderdaad.

    Op een HB had ik 22 van de 28 voertuigen.
    Ik wilde de BB voertuigen aanschaffen, maar dat kon niet. Geen parkeerplekken vij.
    Bij nalopen van de voertuigen zag ik dat ik 1 AT-O teveel had en nog geen ME-AE, dus die 22 van 28 klopte.

    De AT-O die ik teveel had heb ik verwijderd en toen kwamen de ME-AE en de BB voertuigen wel beschikbaar

    Dat is dus geen fout dat je ze nu niet kon kopen.

    De fout is vanuit het verleden dat je een verkeerde verhouding in voertuigen had.


    De ontwikkelaar heeft daar een blokkade op gezet dat zolang je van een type te veel voertuigen heb, je geen nieuwe voertuigen meer kan kopen.

    De oplossing is zoals je zegt het verwijderen van het voertuig dat je te veel hebt en dan kan het wel weer.


    Er zijn meerdere spelers die toen der tijd te veel hebben gekocht toen de server traag was en daar dus een voordeel uit gehaald door dat ze meer van een type hadden. Dat voordeel verdwijnt hiermee, omdat je dan geen nieuwe voertuigen meer kan kopen, zolang je dat voordeel niet inlevert.

    Probleem wordt veroorzaakt door dat de overlays geen gebouw verandering ondersteunen.
    De ontwikkelaar is momenteel bezig met de hele structuur achter het genereren van meldingen verbeteren en zal dit daarom ook daarin meenemen.
    Tot die tijd blijft deze versie actief. Het systeem zou wel moeten controleren of de gebruiker een gebouw heeft met de honden uitbreiding, waardoor de melding wel haalbaar is.

    De hondenuitbreiding staat niet tussen de benodigde uitbreidingen. Alleen als nodig bij het genererende gebouw.

    Er zit een fout in de meldingengeneratie van deze melding. Deze wordt op een verkeerd gebouw gegenereerd en ook met een uitbreiding die de speler niet heeft.

    Deze zag in ons team voorbij komen.

    De speler heeft helemaal geen hondenuitbreiding, alleen 1 in aanbouw en de melding is gegenereerd op een opkomstbureau.


    Lijkt iets fout te gaan i.c.m. de normale melding die zonder uitbreidingen op een opkomstbureau gegenereerd zou kunnen worden. De overlay moet met een honden uitbreiding op het hoofdbureau.


    Melding id: 212162902

    Type id: 976-0

    Gebouw ID: 360103

    Speler ID: 90327


    Allemaal al geprobeerd. Komen inderdaad melding voor melding op de kaart. Lijkt me niet dat dat hoort als de optie uit staat.

    Ik heb er even een apart topic van gemaakt. Geen idee wat er dan fout gaat, maar dat de kaartfilters in de app niet correct werken is eigenlijk wel zeker.

    Ik heb zelf altijd ruzie met die dingen als ik ze wil gebruiken.


    Hopelijk kan het Gameteam hier iets meer mee.

    Ik heb zelf altijd al ruzie met de app en filters.


    Na de instelling wijzigen deed die helemaal niets, behalve als ik die on/off bovenaan wijzigde ging die pas wat doen met de instellingen.

    Weet niet of je die ook al hebt gewijzigd. Ze komen bij mij ook melding voor melding op de kaart ipv alles tegelijk, dus duurt ff voordat alle meldingen er op staan.


    Maar na wat spelen met die instellingen lijkt het dat ze wel goed gefilterd staan voor wat het zou moeten zijn.

    Hoe kan dit? Ik heb in de app en op de webpagina de optie "gedeeld door team" uit staan, maar toch verschijnen alle op dit moment 403 openstaande teammeldingen op de kaart. Zelf heb ik inclusief besteld vervoer maar 14 meldingen. Dit probleem speelt alleen in de app. Op mijn laptop en telefoon browser is er geen probleem. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.

    Kan je proberen om de filters op je mobiel aan te vinken en dan weer uit te zetten?

    Soms helpt het om ook de hoofdcategorieën aan te vinken en weer uit te zetten.


    Als dat niet helpt, kan je dan controleren of de app up-to-date is?

    Ik heb die fout doorgegeven aan de ontwikkelaar van LSSM. Zal dit topic dan ook samenvoegen daarmee.

    Bedankt voor jullie geduld allemaal, LSSM is weer volledig werkend en ook de scripts die gebruik maken van de API werken weer.


    Kom je nog problemen tegen, probeer dan te herladen met ctrl + F5 en als het daarna niet werkt, horen we het graag!

    Ben wel een voorstander voor zo'n overzicht.


    Je kan idd bij toezicht filteren wie je blokt hebt, maar dan moet je wel zelf ff alle deblokkeringen er bij zoeken.

    In een klein team is dat nog wel te doen, maar bijvoorbeeld bij ons in het team... tja... beetje onmogelijk als je niet dagen aan zo'n overzicht wilt werken.


    Een kleine opmerkingen veld bij dat overzicht is inderdaad dan gewenst, zodat je snel terug kan zien waarom iemand geblokt was.

    Wij hebben wel een topic op ons admin deel met de redenen, maar alleen recente en de meest belangrijke.

    Momenteel is LSSM weer online. De beta versie werkt momenteel nog niet en die gebruikers krijgen dan ook de standaard versie.

    De API werkt nog niet, waardoor andere scripts die daar afhankelijk van zijn, nog niet zullen werken.


    Let op, er kunnen nog fouten optreden en het team van LSSM is nog steeds bezig om alles goed werkend te krijgen.

    Ze doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk stabiel te krijgen.


    Heb je nog een fout, dan kan je altijd eerst even proberen om je pagina met CTRL + F5 te herladen.

    Ter info hier het vertaalde bericht dat LSSM in hun communicatiekanalen heeft gedeeld.


    Servermigratie LSSM

    Op donderdag 15 september 2022 wordt er een servermigratie uitgevoerd naar een modernere infrastructuur. Hierdoor kunnen ze meere leuke functies toevoegen en verbeteringen aan het ontwikkelproces.


    Deze servermigratie zal a.s. donderdag vanaf ongeveer 14:00 (Nederlandse tijd) plaatsvinden. Hoe lang dit duurt en dus de eindtijd, zijn onbekend, maar het zou niet eeuwig moeten duren. Bij eventuele complicaties zou dit langer kunnen duren.

    Tijdens de servermigratie zal alles van LSSM (website, V3, V4, de Wiki, LSSM API) niet of beperkt bereikbaar zijn. De LSSM API wordt door andere scripts gebruikt en dit kan dus van invloed zijn. Van de Nederlandse scripts weet ik uit mijn hoofd alleen het script om voertuiginstellingen te wijzigen die dit gebruikt.

    Wij vragen jullie daarom geen fouten door te geven tijdens de periode van de migratie en zullen jullie informeren wanneer deze weer voorbij is.


    Jullie LSSM-Team

    Fijn dat dit in LSSM geregeld is, maar ik zou persoonlijk toch liever dit soort relatief simpele dingen als een zoekbalk in het spel zelf geïmplementeerd zien.

    Op PC is er inderdaad het alternatief van Ctrl+F (als je dat weet), maar in de app is er helemaal geen mogelijkheid.


    Zo'n zoekbalk zou voor veel spelers waarde toevoegen zonder al te veel moeite vanuit de ontwikkelaar.