Posities door Jrh1997

Beste medespelers,

Kunnen jullie eens kijken of ik een foutmelding alleen heb of dat het ook bij andere voorkomt.

De melding aanrijding blokarters heeft volgens hulp bij inzet strandvoertuigen nodig maar ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat deze bij de inzet zelf niet nodig zijn en de melding af te sluiten is zonder de strandvoertuigen te sturen. Voor ik het als fout neerleg wil ik weten of jullie die ervaring ook hebben.

Ikzelf stuur ze gewoon en kijk daarna niet meer naar de melding. Dus geen idee of dit speelt.

Maar welke voertuigen stuur jij naar de melding waarmee de melding al afrond?

Is het de bedoeling dat een kleine kazerne wel een Gebouwencomplexbasis kan vormen maar niet aan een andere toegevoegd worden als er een grote brandweerkazerne op zit?

ja, dat is inderdaad de bedoeling. De kleine kazerne kan een "Gebouwencomplex, klein" vormen met enkel kleine gebouwen, waaronder dus de kleine kazerne en VWS post.

De grote posten kunnen enkel met andere grote posten in een "Gebouwencomplex, groot".

Pas als we ook een klein politiebureau hebben zal deze vorm van gebouwencomplex volledig kunnen werken aangezien je op een klein gebouwencomplex 3 gebouwen nodig hebt en er maar 1 van elke soort gekoppeld mag worden.

Niet geprobeerd in NL, maar aangezien je maar 1 uitbreiding kan kopen en ze daarna blokkeren, is het dus niet mogelijk. Ook weet ik van de andere versies dat niet elke uitbreiding mogelijk was, dus weet niet of die in NL wel mogelijk zijn.

Dan zou je dus voor die posten een grotere post moeten hebben.

de verspreidingen komen gewoon in de meldingenlijst te staan direct na de melding die de verspreiding kan veroorzaken.

Ik heb ze uitgeschakeld, dus kan niet oordelen of het werkt in NL.

Je zou kunnen proberen om het uit te schakelen, opslaan en dan weer inschakelen om te kijken of het dan weer werkt.

Aha, maar eigenlijk zou dat naar mijn idee geen invloed mogen hebben op die optie.

Jawel, anders zou je een voertuig kunnen verplaatsen naar een andere post, daarna de post kunnen verwijderen en dus een gratis voertuig hebben.

Het ziet er naar uit dat die alleen controleert of er 1 voertuig aanwezig is, dus dan heb je geen voordeel van een gratis voertuig omdat je ook een nieuwe hebt moeten kopen of terug verplaatsen.

Ik heb hier geen problemen mee, gebouwen van gistermiddag kan ik nog steeds verwijderen met terugbetaling.

Misschien handige info om het probleem te traceren:

ID van het gebouw (staat in de link)

Heb je uitbouwen (levels) gedaan?

Heb je uitbreiding gedaan naar normale post gedaan en/of afgekocht?

Heb je personeel overgeplaatst van of naar de post?

Heb je voertuigen verplaatst/geruild van/naar de post?

nadat mijn bericht is verwijdert stuur ik het nog een keer dat het een gewoon niet normaal is dat ze de bericht het verwijdert en me hebben gemute op de discord server en in dat bericht stond dat het niet normaal is dat ze nu er tijd aan besteden en dat ik 1 of 2 jaar geleden het ook al aan heb gegeven

Misschien moet je dan leren wat normaal taalgebruik is. Je bericht beginnen met schelden is zeker weten een reden om je bericht te verwijderen.

Daarnaast zit er een verschil in jouw bericht van 1-2 jaar geleden en het huidige topic....

Het zit hem in verschil van onderbouwing en de reden. Jouw bericht was niet onderbouwt en was gebaseerd op zaken waar het GT niets aan kon veranderen.

Cahjo

Bedankt voor je bericht!

Ik ga er van uit dat je je best doet om er het beste van te maken.

Ik zie uit naar de toekomst en hoop uiteraard dat zulke topics in de toekomst niet meer nodig zijn om het ook gezellig te houden.

Indien het nodig is staat het aanbod uiteraard nog steeds.

Veel succes!

MPR

Bedankt voor de tijd in al die jaren die je in het spel gestoken hebt, dat wordt zeker gewaardeerd.

Lijkt af en toe dat we dat niet waarderen, maar dat doen we zeker. Alleen zoals je zelf al concludeert, zal je soms moeten toegeven dat het niet meer te combineren is met je privé situatie en/of dat je er geen energie meer uit haalt om er voor te gaan zitten en zaken te regelen.

Je zou verwachten dat als een gameteam het serieus zou nemen wat ze doen en het zou willen bewijzen dat ze wel de plaats waar ze zitten waard zijn dat er sneller reactie zou komen om dat te verdedigen of beterschap daarin te beloven. Maar ja... geen reactie bewijst hoe lang relatief simpele dingen blijven liggen.

Het lijkt mij dat ze voor deze reactie niet afhankelijk zijn van XY, dus zou snel moeten kunnen. Dat is immers het standaard argument waarom reacties lang duren.

En hier heb ik het dan echt niet over die paar die heel hard hun best doen voor ons als spelers en het spel, maar over de anderen in het lijstje.

We geven je een tip hoe je kleinere meldingen kan krijgen binnen het huidige spel, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Ik zeg nergens dat jij meer credits moet gaan verdienen. Toch wel erg jammer dat je de discussie eindigt met zo'n dooddoener terwijl ik al 2x een tip aangeef, maar je er niet eens de tijd voor neemt om het te proberen of er op te reageren.

Het is juist een voordeel van het spel dat iedereen kan spelen zoals die speler wilt.

Voor een realistische speler is het met wat aanpassingen in instellingen zeker mogelijk als je er de tijd voor neemt.

Spelers die meer credits willen zijn afhankelijk van de ontwikkelaar/het gameteam om grotere meldingen in te voeren. Maar je wordt nergens verplicht om deze grote meldingen te doen. Je kan de instellingen aanpassen om ze niet te krijgen en dan krijg je veel meer prullenbakbranden, losse ambu meldingen e.d. waardoor het voor die spelers heel realistisch wordt en de spelers die het wel willen de grote meldingen kunnen krijgen.

Wij spelen inderdaad met doel dat we vooruitgang in het spel hebben. Als ik weken moet gaan spelen om 1 kazerne te kunnen bouwen is het voor mij en meerdere andere totaal niet leuk meer.

Zoals eerder al aangegeven is de tip voor kleinere (realistische) meldingen is inzetgebieden in meldkamers aanzetten en dan daar minder posten aan koppelen.

Dan zal je gedurende de dag minder grote meldingen krijgen.

Maar om vooruitgang in het spel te houden zal je toch regelmatig grote meldingen moeten krijgen, een nieuwe kazerne kost hier nu bijna 2,3 miljoen credits + uitbreidingen, levels en voertuigen. Maar zoals in mijn tip aangegeven is er altijd de mogelijkheid om kleinere meldingen te krijgen i.p.v. de grote meldingen.

Toch blijft het dan heel realistisch. Als je in Zeeland een ingestort flatgebouw, brand in een grote zal vol mensen, o.i.d. hebt, zullen er toch echt veel ambulances moeten komen en is de aanrijdtijd ook erg groot.

In dat soort gevallen zul je dus ondersteuning uit andere gebieden nodig hebben. Je kan de meldingen ook voorkomen door eigen inzetgebieden aan te maken en onder de grens van (bij deze melding 46) het minimale aantal benodigde ambulance posten te blijven in die regio's.

Hoi,

Zou je mij kunnen uitleggen hoe je per kazerne kan kiezen voor een inzet van 1 km? Want ik heb nu een kazerne staan op het vliegveld maar die wagens rukken constant (door de uitrukregels) uit naar andere branden. Zou dus graag bij die specifieke kazerne de straal van 1 km hanteren.

Alvast bedankt

Je kan de uitrukregels wel koppelen aan kazernes of meldkamers, dan worden alleen de kazernes/meldkamers die gekoppeld zijn aan de uitrukregel gebruikt.

Zo kan je dus een aparte regel maken voor je vliegvelden en geen vliegveld.

Het is juist een wens van vele spelers om dit soort grotere meldingen in het spel te krijgen. In andere versies van het spel waar de ziekenhuizen exact hetzelfde werken is het geen enkel probleem om meldingen van 250 patiënten te hebben. Waarom we in de NL versie toch elke keer het geklaag over die ziekenhuizen hebben snap ik niet, aangezien dat in andere versies geen probleem is bij de spelers.

Daarnaast wordt van 250 patienten maar ongeveer 75 patienten vervoerd bij de meeste van dat soort meldingen.

Meer patiënten ontslaan per uur is te doen door meer ziekenhuizen te bouwen, dus als je een ziekenhuis 3x bouwt, bijvoorbeeld elke afdeling van een ziekenhuis, vleugel, verdieping o.i.d. dan kom je heel ver.

Die POI check bestaat niet.

Het is niet mogelijk om POI te (laten) verwijderen. Alleen de plaatser kan dit doen.

Indien je alleen realistische POI wilt gebruiken kan je het beste alleen eigen poi gebruiken aanvinken en ze zelf allemaal plaatsen. Er staan heel veel POI op niet realistische plaatsen

kleine kazerne welke soort dan ook moet je een VWS voor bouwen

5 voertuigen kopen tellen alleen de voertuigen die gekocht zijn nadat de taak kwam

meldkamer geldt hetzelfde als voertuigen

2x brandweer, kazerne (klein) kan niet voltooid worden, deze bestaan niet in de Nederlandse versie