Posities door Jrh1997

    Dat is niet vreemd, het is een een brandweer academie waar je ze kan opleiden.


    Je kan kiezen om ze te op te leiden op een kazerne voor de uitbreiding die daar beschikbaar is of op een RWS post voor de post zelf.

    Je kan zoals normaal alleen personeel verplaatsen tussen dezelfde soort posten. Alleen enkele uitzonderingen kan je personeel tussen ander soort posten uitwisselen.

    Of de fout al voorbij is gekomen weet ik niet. Testalarm school: vereiste brandweerman, inzet is alleen voor ambulance

    Dat is LSSM.


    Het is gewoon een brandweer inzet. Geen idee waar die data vandaan komt, maar advies is sowieso om LSSM V4 te gebruiken ipv V3 aangezien die niet meer gewijzigd wordt en er dus fouten in kunnen komen.

    Dat zit al in het spel en is een premiumfunctie. Die getallen staan dan in de pijltjes onderaan.

    Als ik bij een update gaat opleiden, gaat er met gemak een man of 2000 in dezelfde opleiding.


    Als ik het goed begrepen heb in onze chat waar dit idee geopperd werd, is het idee om te zorgen dat je ze makkelijker kan vullen.


    Wil ik 2000 personen opleiden, dan moet ik 200 opleidingen los openen en daarin het personeel selecteren.

    Maar als ik die in eigen scholen doe, dan kan ik 40 man tegelijk selecteren = 50 opleidingen openen.


    Vanuit de teamscholen zit er een flinke handeling extra aan vast (eerst allemaal los starten, daarna ze openen en personeel selecteren per 10), waardoor dit gewoon voor grote spelers veel tijd kost.

    Een optie om bijvoorbeeld opleidingen te selecteren en dan tegelijk te kunnen vullen zou al een verbetering zijn. Maar een grotere klas zou ook een optie zijn, zodat je er meer tegelijk kan selecteren.

    Ik ben erg blij met een aantal scripts die draaien maar ik kwam vandaag het volgende tegen (zie afbeelding)

    Ik heb 40 branden openstaan en ik heb die alle 40 gedeeld. Hoe kan het dan zijn dat de bedragen niet hetzelfde zijn? Niet als commentaar maar gewoon als vraag...


    https://prnt.sc/0ETIwf81T35P

    Geen idee eigenlijk. Zou ik in de code moeten nakijken, heb het nog nooit gezien.

    Ze gebruiken ook dezelfde waardes aangezien al die getallen maar 1 functie is in de code.


    Heb je toevallig ververst? Was het daarna nog steeds?

    zodra je TS/PM-OR wilt allermeren via je eigen inzetvoorstellen kan je hem alleen allermeren zodra je hem heb gekocht en GEEN naam veranderd...

    zodra je de naam veranderd en opslaat kan je hem niet meer allermeren

    Dat is bekend, in dit topic staat ook de oplossing genoemd.


    Graag zoals al meerdere keren aangegeven controleren of fouten/suggesties al bestaan voor het aanmaken van een nieuw topic.

    Verkorten van de tijd is eigenlijk in alle gratis spellen waar je ook voor extra's kan betalen een betaaloptie.

    Dat is dan het verdienmodel waardoor de ontwikkelaar het personeel en andere vaste lasten kan betalen en dan hopen ze uiteraard nog winst te maken.


    Dit soort ideeën om dit soort belangrijke inkomstenbronnen weg te halen gaat bij zulke spellen dus nooit ingevoerd worden door de ontwikkelaar.

    Daarom moeten de taken nog niet enkel haalbaar worden voor mensen die op die manier spelen.

    Ik zou zonder de teammeldingen makkelijk de taken kunnen doen.

    Maar zelfs dan kies ik er voor om ze niet eens te voltooien en alleen wat er met mijn normale spel gewoon te innen valt, dat in ik.


    Het zijn gewoon cadeautjes/extra's die je van de ontwikkelaar krijgt.

    Het doel van dit soort dingen is dat je actief bent (en dan hopen ze uiteraard ook nog dat je coins koopt aangezien ze daarmee het spel financieren)

    De taken zijn dus uiteraard zo gemaakt dat je het niet binnen een half uur allemaal kan afronden.


    We hebben allemaal de keuze om die taken wel of niet af te ronden en zo kunnen we gelukkig allemaal spel spelen zoals we willen.

    Als je de tijd niet hebt om het actief te spelen, dan zal je minder taken kunnen afronden.


    Zullen we verder iedereen gewoon lekker in zijn/haar waarde laten en lekker spelen zoals diegene dat zelf wilt? De ene heeft meer tijd dan de ander. De ander heeft er gewoon geen zin in om meer te spelen. Maar het belangrijkste is gewoon dat we de tijd die we in het spel stoppen, het ook leuk vinden.

    Is dat het scherm van patientoverdracht? bij mij opent dat wel normaal met lssm4 aan. Wil gerust eens kijken wat er verschillend is bij mij indien nodig.

    Dit is bij de spraakaanvraag van de boten naar de havens toe.

    Dit gebeurt alleen als je redesign voor voertuigen aan hebt staan voor de filtering van de spraakaanvragen.


    Het probleem is bekend en ook de oorzaak. Alleen de oplossing is het volledig herschrijven van de code waardoor dit even duurt en er was in de achtergrond wat vanuit de ontwikkelaar nodig om het onderscheid goed te maken in wat voor spraakaanvraag het is.

    Als een reddingsboot een afvoer doet naar het vaste land, dien ik altijd LSS af te zetten anders krijg ik een foutmelding.

    Als je fouten in LSSM hebt graaf dit melden in het juiste topic. Ik heb hem nu verplaatst.


    Deze fout is bij LSSM bekend en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen. De opmaak van het scherm is anders waardoor LSSM dit niet goed kan herkennen.

    Als het toch allemaal niet klopt stuur dan een bericht naar XY met je klacht.


    Hier kan het Game-team ook niks aan veranderen.

    Die kan de tijd wel anders indelen.

    Als dat nodig zou zijn, zouden de moderators van het forum dat wel aangeven.

    In dit geval betreft het een fout in het spel en hoort dit gewoon thuis in het fouten deel van het spel, aangezien het Gameteam dit soort fouten doorgeeft aan de ontwikkelaar.

    Ja, hier zie ik hetzelfde als bij mij gebeuren.

    Het aantal credits (164.025, gemiddeld 667) is veel te hoog voor het aantal arrestanten.

    Het lijkt er op dat er ergens in het aantal wat fout gaat. Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met de DB-AV die als 1 geteld wordt i.p.v. 5 in de dagsamenvatting.


    Een arrestant is bij mij (al min 10% teamkas) 250 credits, maar het gemiddelde op basis van 142 arrestanten is 580.