Posities door Piet2001

Helaas kunnen we niet opschalen naar een specifieke overlay.
    Hier is wel vraag voor geweest, maar technisch niet mogelijk. Er is dus gekozen voor een opschaling naar 306, wat zou betekenen dat je alle versies van 306 kan krijgen.

Insgelijks voor 307.

Correct. Beide zijn voorbeelden van technische beperkingen welke we hebben geaccepteerd bij de implementatie.
    De inhoud van de nablus melding zouden we kunnen voorkomen door meerdere individuele nablus meldingen te maken.
    Maar dan komen we op veel maatwerk en 1 gefixeerde nablus melding op een type inzet. We hebben deze structuur gekozen om er voor te zorgen dat er ook bij het nablussen nog wat spanning is voor welke versie je krijgt.

Bij de aankondiging van het Event heb ik gevraagd of ze het server team de hele tijd konden laten monitoren.
    24/7 konden ze niet beloven. Maar ook XY is bezig om de monitoring van de server te verbeteren en ook daar snellere respons op te geven wanneer er iets mis gaat.
    Ik blijf bij de x2 events druk zetten op de controle.
    Maar vooral wanneer het in alle landen is komen er toch wat hikjes naar boven.

Alle suggesties zijn welkom. We zullen kijken wat we er mee kunnen.
    Het grootste punt in bovengenoemde lijst is dat brandgerucht overal kan voorkomen en dus opschalen naar een melding met POI, haalt het hele nut van de POI onderuit. Onze voorkeur zal dus wel blijven liggen om op te schalen naar meldingen zonder POI.
    Ook is het opschalen naar een melding van 1TS niet heel effectief, gezien er niks in de inzeteisen veranderd.
    Maar mogelijk zullen we dan een extra versie kunnen maken van een inzet om daar wat verschil in te kunnen maken.

We hebben een aantal maanden terug al eens gesproken met XY over de rangen.
    Er zijn destijds ook concepten opgeleverd.
    XY wilde dit echter over alle versies ineens uitrollen (afgezien van de benamingen in eigen taal uiteraard)
    Hier zitten we dus vooral nog op te wachten.
    Maar het blijft xy. Het ene doen ze jaren over en het andere gebeurd in een week.
    Net als de Content die afgelopen week in de dev-blog stond. Die ligt al een aantal jaar bij XY op de plank.

Het doel moet niet specifiek zijn, meer credits.
    De credits gaan automatisch mee omhoog als we meer voertuigen gaan vragen.
    Maar zaken zoals schuimvoegen aan de afvalverwerker en opslagloods kunnen we zeker naar kijken.

De medingen zijn ook een community punt. Dus kom maar op met meldingen die je graag ziet.
    Alles toevoegen is lastig, maar we kunnen zeker kijken naar meer mogelijkheden.

De meldingen worden vrijgegeven op basis van de uitbreidingen.
    Wanneer je X uitbreidingen hebt krijg je melding N.
    Als de uitbreidingen op niet beschikbaar zijn, zullen de meldingen dus ook niet beschikbaar moeten zijn.

Regio 20

20-0099 MCU post Oosterhout (rood, brandweeruitvoering)
    20-0093 COH-mono post Rucphen (rood, brandweeruitvoering)
    20-0094 COH-mono post Tilburg-Centrum (rood, brandweeruitvoertuing)

Regio 21/regio 22

22-5691 MCU (rood, brandweeruitvoering), wisselt tussen post Nistelrode (21) en Aalst (22). 1 voertuig dus voor beide regio's

Regio 22 heeft ook nog 2x VC-2
    22-5692 - Post Asten
    22-5693 - Post Son en Breugel

Verder rijden er een aantal ovd's, HOD, IM, OVD-BZ rond. Deze staan bij de dienstdoende medewerker thuis en zoals ik begrepen heb op papier bij het ROC net als de reserve voertuigen die niet op een post staan.
    Ook zijn er vele DA/DB en al. Officieel is alles in de 22-5XXX van de regio na mijn kennis. Maar vele staan standaard op post X

Maar deze regionale voertuigen staan ook al in de roepnummer lijsten van de betreffende regio's. Dus ik zie het nut van dit topic nog niet helemaal.

LET OP: Door onvoorziene problemen hebben we besloten om de nieuwe inzetlijstfuncties voorlopig te verwijderen. Excuses voor het ongemak. Bedankt voor jullie feedback. We zijn ook dankbaar voor feedback over hoe we de inzetlijst kunnen verbeteren zodat deze nuttig voor je is.

Volgens xy was alles goed door de testfase gekomen.

Er zijn al aardig wat berichten gewisseld op de achtergrond.

We zijn dus bezig om richting een oplossing te komen. Tijdelijk uitschakelen is ook al als optie genoemd.

Hmm, dát is niet mijn ervaring. Ik heb nu in LSSM de sorteerfunctie uitgeschakeld en bij het klikken blijf ik in de eigen meldingen.

Ik heb op telefoon geprobeerd.

Bij standaard is alles normaal.

Zodra ik ga sorteren komt alles samen.

LSSM is net als andere scripts een voor en door gebruikers activiteit. Ondanks dat LSSM intern wat contacten lijkt te hebben, zijn hun niet meer dan andere script makers. En daarom worden ook hun niet betrokken in aanpassingen. En wordt ook vanuit xy geen support geleverd als er een bug is I.c.m. welk script dan ook. Het gebruik van scripts is op eigen risico.

Nu lijkt het mixen van de lijst een mks issue te zijn aangezien je dit ook hebt als je geen scripts hebt.