Posities door Piet2001

    Ben net thuis van kantoor. Beetje lang dagje.
    Maar idd zoals aangegeven. Zodra er meer info is wordt deze gedeeld.
    Op de achtergrond is het een actief onderwerp.
    Maar ook bepaalde zaken met XY blijven door gaan waardoor de tijd verdeeld moet worden.

    Omtrend alle problemen met account specifieke zaken en geld kun je het best direct contact opnemen met de ontwikkelaar via de helpshift.

    Deel daarbij gegevens over je account. Zoals link naar je account en leg je probleem uit. De ontwikkelaar is de enige partij die aan de achterkant van het spel kan. Gezien het geen probleem is die voor meerdere spelers geld is het moeilijk om het via de mensen waar ik contact mee heb in te brengen.


    Link helpshift: https://xyrality.helpshift.com…on-chief/?p=web&contact=1

    Beste,

    Uit controle is gebleken dat de topicnaam niet voldoet aan de afspraken die gemaakt zijn.
    De afspraak is om als topicnaam je teamnaam te vermelden.

    Gelieve dit spoedig aan te passen.

    Het belangrijkste is dat het werkt.
    Wat de oorzaak was zullen we waarschijnlijk niet meer achter komen gezien het een specifiek probleem was bij 1 gebruiker.
    Hierdoor zal de ontwikkelaar geen historie gaan terugzoeken om een oorzaak te vinden.

    Dat de rede specifiek vermeld moest worden was ik niet van op de hoogte.


    Maar de voornaamste reden is zoals hierboven ook genoemd een inschatting kunnen maken met wat voor mensen we te maken hebben. Ik weet dat er 8jarige spelen. Maar die mogen geen gameteam doen. Ik ga niemand direct op leeftijd afreken, maar ergens moeten we wel iemand hebben die stabiel tijd kan besteden. En iemand die basisschool zit kan met alle respect die verantwoording vaak niet aan.


    Mocht je echt bezwaar hebben tegen het benoemen van je leeftijd dan laat je deze info weg. Vaak kun je aan de manier van schrijven ook wel wat aflezen. Maar het was meer om misverstanden te voorkomen.

    Beste spelers,


    Zoals jullie vast en zeker al voorbij hebben zien komen hebben wij binnen het gameteam dit jaar afscheid genomen van 2 van onze leden. Omdat door deze en andere veranderingen de werkdruk toeneemt, komt het moment dat er gezocht gaat worden naar mensen die ons willen ondersteunen.


    We hebben een paar eisen aan onze vrijwilligers:

    - Goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.

    - Goede beheersing van de Engelse taal in geschrift.

    - Meerdere uren per week beschikbaar (dit kan per week verschillen)

    - Bereikbaar wanneer er fouten opgelost moeten worden of er andere zaken besproken moeten worden.

    - Uitgebreide kennis van de spelfuncties.

    - Een volwassen houding richting andere spelers.


    Wat wordt jou geboden:

    - De kans om een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van het spel.

    - Een klein extraatje vanuit de ontwikkelaar als dank voor je inzet

    - Toegang tot onze interne systemen om goed mee te kunnen overleggen en informatie te verkrijgen.


    Wat ga je doen:

    - De community te woord staan bij vragen/opmerkingen over het spel

    - Het schrijven van meldingen/meldingsupdates via onze tooling (geen programmeerkennis nodig)

    - Onderzoeken/uitwerken hoe nieuwe content het beste zou passen voor onze community.


    Lijkt jouw dit iets?

    Stuur dan een bericht met je motivatie naar Piet2001


    Daarbij zouden we graag de volgende info bijgevoegd hebben:

    - Link naar je forum- en spelaccount

    - Je leeftijd

    - Hoelang je al MKS speelt

    - Speel je nog andere MKS taalversies.


    Op de achtergrond zal de motivatie worden bijgeplaatst bij de spelers die ook vorige keer al hebben gereageerd, om zo iedereen een kans te geven. Heb je de vorige keer al gereageerd en wil je nog iets toevoegen. Aarzel niet om nogmaals een motivatie te sturen.


    Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. En anders zien we de motivaties wel binnenkomen.

    Wat mij betreft is deze goed gekeurd. Hier is met XY al over gesproken al dan niet in een variant met 2de balk om op voertuig te zoeken. Echter is het hier al weer een geruime tijd stil over geweest.

    Op de achtergrond loopt er veel, maar de laatste tijd zitten de onderwerpen minder op zichtbare onderwerpen.

    Suggesties blijven een beetje geven en nemen.
    XY heeft hun planning en ik onze lijst.
    De ene keer pakken we iets van onze lijst. De andere keer liften we mee op zaken waar XY al aan werkt.

    Het zou idd kunnen zijn dat ze hangen.
    Dit zou dan idd via de ontwikkelaar moeten lopen.
    Echter hebben hun ook data nodig zoals voertuig ID en account ID
    Dus de link heb ik nodig als ik het door wil zetten. En je forum profiel moet volledig zijn.

    Ook hun je via de helpshift de links doorsturen naar de ontwikkelaar. In zowel de app als de browser zit een support chat functie waarin je de info kan delen.