Hmm, vreemd.
Normaal zou een premium alles in de wachtrij moeten kunnen doen en een normaal account 1 in de wachtrij.
Het is me ook niet gelukt dit te herproduceren.
Posities door Piet2001
-
-
Je bedoeld dus eigenlijk iets zoals de TS-HV die we in het spel hebben. Tankautospuit en Hulpverleningsvoertuig in 1?
-
Is het account waarmee je de actie uitvoert een premium account?
-
links nogmaals aangemeld bij de ontwikkelaar
-
De officier heb ik van de ontwikkelaar bevestigd gekregen dat die mis liep en is dus vanmorgen al gepatcht.
Of er andere zijn kon de ontwikkelaar zo niet vinden, maar als we iets vonden konden we het melden. -
Volgens de ontwikkelaar zou ook het strandvoertuig weer gezien moeten worden.
-
Dus als ik het goed begrijp werkt de functie van het spel wel naar behoren. Alleen de aftelklok zorgt voor verwarring?
-
vaak zit er nog een kleine vertraging of zijn er geen voertuigen beschikbaar in de melding en worden er eerst gealarmeerd.
Is er eventueel nog een andere specifieke case beschikbaar momenteel om de ontwikkelaar voor te leggen?
-
Recent ontvingen we meldingen over dat een ovd-b al in meldingen vereist is voordat je de 6 posten hebt gehaald.
Nu weten we dat deze bij hulp bij deze inzet al benoemd kan zijn, maar een systeem op de achtergrond zorgt ervoor dat deze niet nodig is om de melding af te ronden.
Nu lijkt dit niet meer te werken. Dus nu is onze vraag aan jullie, zijn er meer (beginnende) spelers die dit ervaren en zijn er eventueel nog meer voertuigen waar dit probleem bij voor komt?
Alvast dank voor jullie reactie.
-
zoals in het bericht boven uw bericht gemeld. Is dit aangemeld bij de ontwikkelaar. Zojuist heb ik de bevestiging ontvangen dat het opgepakt gaat worden.
-
Dit probleem was tot nu toe bekend bij de ovd-p en de VEB. Deze zijn vanmiddag ook door de ontwikkelaar opgelost.
Dit probleem is er bij meerdere landen.
Standvoertuigen heb ik vanmiddag niet gezien toen ik even vlug wat had zitten testen. Deze zijn inmiddels ook bij de ontwikkelaar gemeld. Echter vermoed ik dat dit vandaag niet meer opgepakt gaat worden. -
Het is idd opgelost.
De ontwikkelaar zou gister een release gedaan hebben en vandaag nog ff getest voordat de officiële melding er uit ging.Die kreeg ik zojuist binnen.
-
Met dank aan Brandweer Neerkant heb ik wat info kunnen verzamelen over de posten van Handcrew zuid.
Het gaat om de posten
➢ Kelpen-Oler
➢ Neerkant
➢ Eindhoven
➢ Ossendrecht
➢ Huijbergen
➢ Liempde
➢ Sint-Michielsgestel
➢ Megen
Een exacte lijst met voertuigen kan ik zo niet noemen.
De meeste posten komen met eigen dienstvoertuigen of tankautospuiten welke niet direct worden ingezet, en de container met de quad komt vanuit Sint-Michielsgestel en is van de zuid samen.
-
Ja oke ik snap nu het "probleem". Ik ben zelf geen realistische speler. En heb geen idee hoe de spreidingen in België zitten.
Maar je zou eigenlijk toch verwachten dat ze ook in België in bosrijke en strandgebieden voertuigen hebben die terreinvaardig zijn.Hopelijk weet iemand uit die regio jullie meer te vertellen hierover. Of kan jullie helpen.
-
De incidenten waar een TST verplicht is worden alleen gegenereerd door een post waar de uitbreiding actief is. Dit om te voorkomen dat je de meldingen krijgt in compleet andere gebieden dan waar je de voertuigen hebt staan.
-
Ik zie 2x ME Commando. Die mag je maar 1 hebben op de post. Daar zal het hem in zitten
-
Het probleem lijkt zich bij alle bakken voor te doen. De ontwikkelaar is bezig aan een oplossing.
-
Heb je een link naar het betreffende gebouw. Dan kunnen we zien welke voertuigen je hebt en welke mogelijk te veel is.
-
Even ter verificatie. Het gaat bij die extra uitbreiding om een level omhoog. Of bedoel je echt een uitbreiding zoals de STH, Usar, NBB enz.
En welke voertuig kocht je op moment dat de blokkering optrede.
-
daar heb je ook je antwoord al deels. De opleidingen van de kustwacht en boten zitten in de SAR academie
Maar mocht je in een team zitten, mogelijk kan je team de opleiding aan je aanbieden.