Posities door Sonsat

    Wij hebben hetzelfde probleem, niemand in het team heeft vandaag een snoepje gehad

    Ok, ik speel inderdaad dan nog op de oude app (heb inderdaad vanaf de corona niet meer gespeeld, nog maar sinds kort weer verder gegaan.

    Maar hoe kan je dan tegenwoordig de optie aan zetten om de gebouwen van andere spelers en het team te zien?

    Even een vraag. Een teamgenoot van mij speelt alleen op zijn telefoon, dus graag een antwoord waar hij het volgende kan vinden.


    Hij kan niet de gebouwen van teamleden zien. Dus ik zei tegen hem, als je naar team ga krijg je een lijstje met opties en dan heb je onderaan het eerste gedeelte het kopje "Gebouwen van teamleden: Aan/Uit" dit ook met een foto gestuurd, maar hij heeft in zijn lijstje alles staan wat ik heb staan behalve deze, "Aanmeldingen:0" is bij hem de laatste.

    Kan het zijn dat het ergens anders te vinden is tegenwoordig?

    Het blijft een geval van kans.
    Wel helpt het om zelf een aantal POI's in de buurt van je post met WO te zetten.

    Ik ga idd eens kijken van of een POI wat doet, want dit vind ik heel erg zonde van mijn aanschaf... Kans snap ik, maar toch niets terwijl ik dagelijks zo'n 5 uur speel is wel weinig na 4 weken 0 meldingen

    Even een vraagje, ik heb sinds 4 weken een team waterongevallen werkeloos zitten. Ik heb nog nooit een melding gehad voor dit team, vandaag viel het een teamlid al op dat hij na het aanschaffen van zijn groep al 2 weken geen meldingen krijgt.
    En dat terwijl de crashtenders en AFO's al meldingen kregen binnen een uur nadat ze uitgebouwd waren en ik nog niet eens wagens ervoor gekocht heb. Voor deze groep voertuigen krijg ik zo'n 3 tot 4 keer per dag meldingen.

    M.i. is dat een goede invulling van de zorgambulances. Het is nu je hebt 30 plekken vol en het duurt dus 30 uur voor ik mijn hele ziekenhuis leeg heb. Maar ik speel heel de dag door, dus als ik geluk heb, heb ik 6 plekken in mijn ziekenhuis, ik krijg hem nooit meer leeg nu.
    En ja alle team ziekenhuizen en ziekenhuizen van andere spelers worden in ons team met een paar spelers heel snel vol gegooid, nadeel van spelers die al ver zijn met spelen en zijn de afstanden vaak al over de 60 km.

    Eén van onze teamleden kan niet meer inloggen sinds de update vanmorgen. Zowel niet met zijn gebruikersnaam als met zijn e-mail adres. Hij heeft inmiddels 2 maal een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar kan nog niet inloggen met deze gegevens. Is er iemand van het MKS die dit kan resetten?