oh, het enige probleem wat ik ervaar (31 miljard verdiende credits) is dat er een sterretje staat bij een melding waar mininaal 1 eigen voertuig staa
Die was ik inderdaad nog vergeten
Ik snap deze niet helemaal. Je zegt dat je gestopt bent maar je blijft wel klagen over alles.
Ja, ik was weer rustig aan begonnen. Het spelplezier weer zien te vinden.
Alles anzeigenDenk dat ik aardig het grootste account heb en een van de spelers ben met de meeste voertuigen.
Kan me totaal niet vinden in je stellingen.
Dat je scripts die niet meer werken de schuld naar XY schuift is natuurlijk totaal kansloos.
Scripts worden gebouwd door spelers/externen en zelfs als XY elke week de frontend van andere id's zou voorzien zou het nog geen verhaal zijn om ze daar de schuld van te geven dat die dingen allemaal niet meer werken.
Ze zijn niet verantwoordelijk en worden dat ook niet.... #kansloos
Inloggen en laden van de pagina gaat super snel, ben juist meer dan tevreden met deze update.
A&U, als ik op een knop druk om 140 voertuigen te selecteren, voordat ik het weet is alles geselecteerd ofwel binnen een tel.
Voertuigen versturen is prima te doen even als naar de volgende melding doorklikken..
Op sommige momenten duurt het tussen de 8 en 10 seconde, maar dat is al jaren zo dus noproblemo.
Dat Statsdb error's heeft vindt ik wel grappig dat je zonder TE VRAGEN waar de problemen vandaan komen al conclusies trekt.
Je suggereert hier keihard dat de update van XY te maken heeft met de foutmeldingen op statsdb.!.! #kansloos #idioot
Met het lezen van die zin vindt ik de rest van je bericht ook prullenbak waardig en eigenlijk geen energie in gestopt moet worden.
Maar aangezien iedereen het kan lezen leek het mij handig om te reageren dat ik je hele bericht als complete onzin afdoe.
Grote spelers gestopt?
Weet trouwens ook niet waar je dat vandaan haalt gisteren hadden we het hoogste aantal gedeelde meldingen sinds lange tijd omdat het kon!
Daarnaast als je gestopt ben, verwijder je account op het forum lekker ook en kom nooit, nooit, nooit meer terug.
Fijn weekend!
Voor de spelers die lekker spelen
Have Fun!
Dat statsdb niet werkt heb ik nergens gezegd dat het de schuld van XY is.
Volgens mij hebben wij direct contact over statsdb gehad en zei jij dat er storingen zijn bij XY, het erg traag is en er zoveel errors zijn dat het niet te doen is om de data bij XY op te halen. Afgelopen donderdag erkende je zelfs dat de snelheid van het spel wel eens beter is geweest.
Spelers uit je eigen team hebben aangegeven niet meer gespeeld te hebben sinds de patch. Zitten zo dicht bij jou dat het bijzonder is dat je dat niet zou weten.
Ook jij een fijn weekend