Posities door Rene-MKS

misschien een idee om het op id te doen ipv naam. :thumbsup:

Het had ubehaupt niet mogelijk moeten zijn dat 2 spelers (ook nog eens met een behoorlijke tussenpoos) dezelfde naam kunnen nemen. Dus, op naam had geen probleem hoeven te zijn.
    De oplossing van XY was, in eerste instantie, dat één van beiden hun naam maar moest wijzigen. Maar, dat wilden ze geen van beiden.
    Wanneer ik nu naar Viper een in game bericht wil sturen, krijg ik van XY de vraag naar welke Viper :D Maar, dat werkt ook niet elke keer, dus maar in Discord blijven doen.

Mooi dat er meer ideeën komen om iets van een competitie in het spel terug te brengen. Hoe meer ideeën, des te beter er een definitief voorstel te maken door het Gameteam.

Welk team heeft die 'dag/maand/jaar/totaal' de meeste credits verdiend?
    Dit overzicht is er al, welliswaar niet in het spel, en is te zien op https://www.statsdb.eu/MKS/MKS_Index?GameVersie=NL

Extra idee: Het bijhouden van verschillende soorten scores, een absolute en een relatieve scorelijst (van gemiddelde credits op basis van percentage/ledenaantal).
    Op zich is dit een simpelere variant van eeneerder voorstel;

Behaalde credits gedeeld door het aantal posten als dagscore.
    Bonus voor ratio gedeelde en niet gedeelde meldingen
    Een verdeelsleutel voor het gemiddeld aantal voertuigen per post

Daarnaast is mijn suggestie om ook de teams qua leden te limiteren
    Ik denk dat je dit aan de teams zelf moet overlaten! Bij de grotere teams zie je vanzelf een "rem" op de meldingen komen door een drempel te hanteren voor te delen meldingen. Bovendien, hoe zou je dat nu nog moeten bewerkstelligen. Stel dat je het maximale ledental op 200 wilt vaststellen, heb je bij de huidige "top 20" teams al 7 teams die dan afscheid moeten gaan nemen van leden. Dat kan je niet maken.

is er misschien een mogelijkheid om de waterreddingsposten ook te laten fungeren als Waterongevallenbestrijding

de post kan tot 20x worden uitgebreid we hebben heus niet zoveel boten nodig dus zou handig zijn mochten we daar ook WOA PM-OR en dergelijke kunnen onderbrengen

Zoals al eerder opeen ander voorstel is gezegd, je kan ook 2 gebouwen bouwen.

Na 15 ServerFelhers achter elkaar krijg ik nu steeds deze melding. "Neem contact op met de websitebeheerder". Nou denk ik niet dat het helpt als ik XY een bericht stuur want antwoord krijg je toch zelden dus misschien is dit een weg zodat XY morgen ook nog iets te doen heeft :)

1. Controleer de opgevraagde URL.
    2. Wis je browsercache.
    3. Rol recente updates terug.
    4. Verwijder plugins en extensies.
    5. Controleer je serverconfiguratie.

:D:D:D:D:D8)8)8)8)

Het is eerder een sport om te kijken "hoe kan ik het maximale uit het spel halen" dan "we moeten dagelijks bovenaan staan".

Op dit moment beheersen een aantal spelers dat tot in de puntjes, en niet alleen op de NL variant maar ook andere varianten wordt voor de lol aangetoond dat de spelers die er zitten het spel niet begrijpen hoe te maximaliseren.

Je bent ooit begonnen met een tipje van de sluier op te lichten. Helaas is het aangekondigde vervolg er nooit gekomen ;-)
    Misschien aanleiding om andere spelers te laten delen of op weg te helpen? ;-)

Dagelijks bovenaan staan is inderdaad niet het streven. Leuker is het om samen inderdaad het maximale te bereiken.
    Hoe dat te bereiken is de één nu eenmaal wat handiger in dan de ander......

Er zijn spelers die de 5 miljard in een goede maand bij elkaar harken. Dit voorstel is dan ook vooral voor de leden van het best presterende team. Overigens, niets dan respect voor de prestatie.

Een verandering in de score is misschien wel wenselijk om meer competititie element te crëren. Vier volgende levels in een jaar bij elkaar harken lijkt mij geen toegevoegde waarde, behalve wellicht voor het eigen ego ;-)

Nogmaals, de prestatie van NL Rescue kan je alleen maar respect voor hebben. Dat het competitie element daarmee verloren is gegaan doet daar niets aan af.

Wil je voor een groot deel van de spelers iets veranderen om weer iets van een persoonlijk competitie element terug te krijgen, zal je iets moeten veranderen aan de manier van waarderen.

Voorbeeld;
    Behaalde credits gedeeld door het aantal posten als dagscore.
    Dat zal hoogstwaarschijlijk direct leiden tot vernietiging van vele VWS posten om meer meldingen in de lijst te krijgen.

Bonus voor ratio gedeelde en niet gedeelde meldingen
    Spelers die de eigen meldingen voor zichzelf wegklikken en niet met het team delen, zullen dan eerder gaan delen.

Een verdeelsleutel voor het gemiddeld aantal voertuigen per post
    Of je nu Real speelt en posten hebt met slechts 1 voertuig óf dat je al je posten vol ramt met voertuigen, maakt wel uit hoeveel meldingen je kan weg spelen.

Zomaar een paar, iedeeën om het persoonlijke competitie element, voor alle spelers, weer terug te krijgen.

Openbaar aan de schandpaal zetten is niet meer van deze tijd met al die privacy wetgeving.

Maar kan in het spel niet zo 123 een plek vinden waar ik het richting hogerhand kenbaar kan maken.

Helemaal eens, Sandra.

Uit jouw bericht maak ik op dat het taalgebruik exceptioneel was, anders zou je niet zo'n sterke behoefte hebben om het aan de rest kenbaar te maken.

Een optie zou zijn een aparte groep op het forum voor teameigenaren?