Gebruik je een script die invloed heeft op opleiden?
Die eens uitzetten en dan opnieuw proberen.
Zo nee, dan weet ik het ook niet. Werkte vanmorgen bij mij goed.
Gebruik je een script die invloed heeft op opleiden?
Die eens uitzetten en dan opnieuw proberen.
Zo nee, dan weet ik het ook niet. Werkte vanmorgen bij mij goed.
Hij werkt bij mij wel voor de verschillende bergeropleidingen en militaire opleidingen.
Ik heb er verder nooit wat mee gedaan, maar misschien moet je hem in tampermonkey een keer updaten? Ik heb dat automatisch staan denk ik want is er na de update vanzelf bijgekomen.
Komt wel vaker voor als er voor voornamelijk SL of WT gestuurd is ipv wagens met meer personeel erop. Inderdaad helpt het om dan wat TS 8/9 (een van de varianten) te sturen.
Je moet het zo zien... je kunt wagens vol met slangen erheen brengen en bakken vol water, maar als je maar 4 man ter plaatse hebt die het moeten verwerken gaat het een stuk langzamer.
Het was al eens eerder opgevallen en dacht het hier ook al ergens gelezen te hebben, kan het alleen niet terugvinden.
We draaien nu een event en op de " Bosbrand (klein)" lijkt het erop dat een FBO gezien wordt als "TS Tereinvaardig" en hierdoor wordt de inzet als " compleet" beschouwd en gaat afronden.
De vraag is nu, is dit een "bug" of wordt de FBO werkelijk gezien als een TS terreinvaardig?
Als voorbeeld 2 inzetten die zonder TS aanwezig afgerond zijn:
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
Wij streven erernaar alle event inzetten te laten staan tot een bepaalde tijd om iedereen een kans te geven mee te rijden van het team. Als dit zo bedoeld is dat FBO gezien wordt als TS, dan kunnen we hier rekening mee houden, maar is niet iets wat wij verwachten....
Met je rechtermuisknop op de betreffende knop klikken en dan krijg je de link die erachter zit te zien en kun je vervolgens kopieren.
Dit betreft niet info over het teamteam- event die je voor het team open kunt zetten (genoemd als laatste alinea op de pagina van deze link)
Sinds gistermiddag (zover ik kan terugzien) wordt in toezicht niet meer vermeld als een speler vertrekt uit het team.
Erg fijn als het hersteld wordt, maar is geen hoge spoed als er andere zaken gefixed moeten worden.
Wij hebben deze gisteren gerpobeerd in het team van mijn man.
Het lijkt erop dat je met zijn alle 3 uur de tijd hebt om zoveel mogelijk van deze inzetten af te ronden.
Na die 3 uur was het bij ons ook POEF en alles verdween.
Wij waren ook met de instelling we pakken aan het einde alles aan en geven iedereen een kans, maar hadden gelukkig ook al wat afgerond waar we wel individueel credits voor kregen en aan het einde een deel van de totaal verdiende credits als een soort van bonus.
Idee is op zich een leuke afwisseling, maar had fijn geweest als de spelregels van dit event (die afwijkt van de anderen) kenbaar waren gemaakt.
Ik had dit paar weken geleden ook gehad en het zou gefixed zijn.
Er is in het event nu 2 specifieke inzetten waar niemand meer in kan en een server fehler geeft, verder doen de andere inzetten het wel goed.
Vorige keer loste het zich op als de inzet weer rood is, dus daar duim ik nu ook op. Is een van de grotere inzetten op het event.
Bij status rood konden we er wel weer in.
Weet iemand hoe het spel meldingen genereerd? Gaat dit per meldkamer of via alle posten in totaal?
Kijk hier eens:
In ons team lijkt het bij iedereen weer hersteld te zijn. Wagens komen binnen en inzetten worden weer afgerond.
Door te wachten tot de inzet weer "rood" (niets aanrijdend) komt, kun je er wel weer in en hem verder afronden.
Dat was bij mijn medespeler toen ook zo. Misschien hebben ze wat aan dat gegeven.
Het is dus met geduld te verhelpen en de inzet is ook gewoon afgerond met uitbetalen van de credits.
Ik heb een inzet staan die nog niet is afgerond, maar als ik erin wil krijg ik een serverfailure. Ik heb dat bij al mijn andere inzetten niet.
Een mede speler had ddit paar dagen geleden ook bij een coinsinzet van het vliegtuig. Tijdje later kon hij er in eens wel weer in toen de inzet weer in de rode status zat.
Het gaat in mijn geval om de inzet van de brand in papierrecyclaar.
Beste eigenaar,
Ik wil je meegeven dat het niet gewaardeerd wordt dat je (alle) spelers in een ander team aanschrijft of deze over willen stappen naar jullie team.
Beetje verre van netjes. Vind je ook niet.
Mocht je dit niet zelf hebben gedaan, dan graag je leden aanspreken dat dit niet de weg is.
Natuurlijk wens ik je succes met groeien, maar niet op die manier.
ps. Ik schrijf dit namens de eigenaar van het betreffende team, die niet zelf in dit forum zit, maar waar ik close contact mee heb.
FEEST!!!!!
Het team bestaat vandaag 5 jaar!
Om het te vieren is ons forum met heel veel info uitgebreid die wij de afgelopen 5 jaar bij elkaar verzameld hebben.
Tevens start vandaag een samenwerking met team de "Helpende Hand" en deze is speciaal gericht op beginnende spelers en iedereen tot 300 miljoen credits is daar welkom. Wij wensen hen veel succes en een geweldige start.
Weetje: Binnen enkele weken zal het team een plaats stijgen in de ranglijst, namelijk naar de 4de plaats.
SPECIAAL VOOR STARTENDE SPELERS!!!
Welkom bij Team de "Helpende Hand".
Een team dat geheel gericht is op de beginnende speler die wat extra ondersteuning bij het opstarten van het spel kan gebruiken.
Er zijn een aantal ervaren spelers aanwezig die jou op weg zullen helpen. Fouten maken mag, we sturen je bij waar nodig.
We begeleiden je met hoe het spel in elkaar zit en hoe de posten/wagens werken. We leren je niet hoe je zo snel mogelijk puur de credits kan verzamelen. Ons inziens mis je dan in een later stadium de basiskennis en kom je ook vaak posten/materieel tekort als je ooit besluit het weer rustiger aan te doen en het spel te spelen hoe het ooit bedacht is.
Er is in het forum heel veel info te vinden welke de afgelopen 5 jaar bij elkaar is verzameld.
Momenteel zit het team al aardig door heel Nederland en wordt er druk gewerkt om de dekking van alle hoeken van het land nog beter te krijgen om jou te ondersteunen met o.a. cellen en ziekenhuizen. Ons team heeft ziekenhuizen, cellencomplexen en opleidingscentra verspreid door Nederland, zowel van het team als de grote spelers, gratis te gebruiken voor alle teamleden.
Er worden grote meldingen gedeeld, zodat je snel credits kunt verdienen om te kunnen uitbreiden.
Er is regelmatig een (co-)admin aanwezig om je te helpen of aanwijzingen te geven als je daar behoefte aan hebt.
We verwachten dat je de regels leest en deze opvolgt. Communicatie om elkaar te helpen en/of bij te sturen is hier key in. Reageer je niet op communicatie vanuit de (co-)admin kan dit resulteren in verwijdering uit het team.
We proberen je klaar te stomen, zodat je het spel begrijp en weet hoe alles werkt. Zodra je de 300 miljoen credits hebt behaald, vragen we je naar een (groter) team te gaan.
Er wordt geen ondergrens gehanteerd.
We hebben een samenwerkingsverband met team "Alarmcentrale". Zij werken met vergelijkbare regels werken en jij zonder moeite een overstap naar kunt maken. Daar hebben ze grotere uitdagingen en kun je verder met het verdienen van credits en het uitbouwen van jouw posten/wagens. Natuurlijk ben je vrij te kiezen en kunnen wij je helpen bij het zoeken naar een opvolgend team wat aansluit bij de door jou gewenste speelwijze.
Ben je niet de hele dag online of juist wel, heb je zin om in een behulpzaam team te spelen en heb je maximaal 300 miljoen credits. Meld je dan nu bij ons aan.
Tot ziens bij de Helpende Hand!
Wij hebben vandaag in het event ook een rare
Geen enkele TS aanwezig en toch afgesloten......... Was bosbrand (klein) (inzetnummer 15)
Ondanks was de inzet groen en aan het afronden, terwijl er nog steeds door de inzet om een TS-tereinwaardig gevraagd werd.
Weet niet of dit in lijn is met eenzelfde bug/fout???
Toch vind ik dat we ook moeten melden dat als het spel online is het best goed gaat en ook snel.
Ja hij "knalt" er nog uit, maar dat is nu van kortere duur. en is daarna weer goed en snel. (Bij mij tenminste)
Met andere woorden, je kunt merken dat er aan gewerkt wordt en de frustratie is (bij mij en wat ik merk in mijn team) zeker aan het dalen en er wordt weer meer gespeeld en gedeeld.
Ik heb tampermonkey opnieuw geinstalleerd en niet gekozen voor de basis of beta versie, maar er stond een 3de. Die was voor mij nieuw (was er eerder niet) en deed het in Chrome weer werkend maken. Moet je wel al je scripts er weer opnieuw inzetten.
Dev mode stond bij mij al aan en maakte geen verschil. Tampermonkey werkte wel, scripts stonden erin en aan, maar werden op de pagina niet geopend.
Je bent bij ons welkom zodra je 1 miljoen credits hebt verzameld.
We accepteren nieuwe spelers en helpen hen op weg als er vragen zijn. We gebruiken hier ook vaak Discord voor, maar is niet noodzakelijk.
We zitten door geheel Nederland en België en Overijssel is ook veelvuldig terug te vinden in de inzetten en het wekenlijkse event.
https://www.meldkamerspel.com/alliances/1163