Posities door SandraPV

    Zowel in de statistieken van de meldkamer als bij de mogelijke inzetten staan er 2 verschillende type posten, maar volgens mij gaat het om dezelfde.


    Namelijk "Kustwacht haven" en "Kustwacht Havens"


    Onder mogelijke inzetten hebben ze een verschillend aantal inzetten als ik op deze namen de lijst laat filteren.


    Mij lijkt dit een fout..... Daarmee doel ik opdat ze hetzelfde zijn, maar er ergens een andere schrijfwijze wordt gehanteerd.


    Of kan iemand mij anders uitleggen hoe dit gezien moet worden? Staat in statistieken bij de Kustwacxht haven wel het juiste aantal KW-havens die ik heb en bij die andere het dubbele.

    Hier doet hij het wel gewoon.


    @Paul.... je weet dat Autumn herfst betekend, dus je hebt wel al een heel zeldzame reward daar.

    We hebben nu ontdekt dat ze zoveel mogelijk als laatste moeten binnenkomen en dan vervolgens geen enkele andere wagen meer binnen mag komen.


    Zodra dat wel gebeurd, maakt niet uit welke, gaat de inzet weer van groen naar geel en wordt 1 van de 2 of zelfs beide weer opnieuw gevraagd.

    Het lijkt iedere keer weer een andere oplossing dat er nodig is.


    Vooral als het inzetten zijn die gedeeld in het team is het nu heel moeilijk om ze afgerond te krijgen. Gaat vooral heel veel tijd en energie in zitten.

    Vraag:


    Voorheen als we een speler uit het team zette (wegens niet houden aan regels) werden ook van diegene alle wagens uit de teaminzetten gehaald.


    Is dit recent veranderd, aangezien dat gisteren niet gebeurde en we de inzet niet konden redden voor de rest van het team.


    Nu heb ik overal gezocht, hier, blog, handleiding XY, maar vind nergens hier iets over. Jullie een idee waar het staat?

    Teaminzetten op gedeelde tijd ipv generatietijd lijkt bij ons team nu ook weer in orde.

    Alleen als je er doorheen gaat met volgend komende de door anderen gedeelde geplande inzetten er nog tussendoor.

    De lijst van gedeelde inzetten was voorheen gesorteerd op de gedeelde tijd.

    Nu staat alles door elkaar, waarschijnlijk op de generatietijd van de speler.


    Kan in die kolom de sortering weer terug naar de gedeelde tijd? (ipv generatietijd)

    Dit is voor teams die inzetten een bepaalde periode na delen open laten een zeer onoverzichtelijk geheel geworden. Zeker zoals vandaag met x2 er extra veel wordt open gezet.

    Is het zo dat er ook besteld vervoer mogelijk is met team ziekenhuizen?

    Nee. Besteld vervoer brengt patienten van een locatie naar een andere. Dit is al vastgesteld als de inzet komt.

    Patiënten kunnen wel naar een ziekenhuis vervoerd worden, maar is geen spoedvervoer. Enkel omdat deze mensen bijv liggend vervoer nodig hebben.


    Zorgambulances zijn dan ook niet ingericht als ambulance en tellen ook niet als zodanig als je patiënten bij een andere inzet hebt. (in ieder geval niet om deze te vervoeren)

    Ik was aan het kijken naar die nieuwe inzet 'oefening handcrew' .


    Kan iemand mij uitleggen waarom hulpverleners die bij Natuurbranden nodig zijn een POI Bushalte nodig hebben voor hun oefeningen?? (bron: hulp bij inzet)

    Ik zie normaal in een bos of in de duinen maar erg weinig bushaltes.


    Of had dit misschien een andere POI moeten zijn?

    Gister las ik iets in de teamchat over een toekomstige update aan de ovd-g
    Ik zou er op het forum meer over kunnen vinden, maar ik vind niks. Iemand die toevallig een linkje heeft naar waar ik deze info kan vinden?

    Volgens de teamleden zou de info in iedergeval correct moeten zijn aangezien Micheal iets met ontwikkeling zou doen.

    Hopelijk kan iemand me meer info geven over wat ik nu kan verwachten. Zeker aangezien ik nog een aantal ovd-g moet kopen en wel wil weten of ik ze straks nog wel kan gebruiken.

    Er is recent iets veranderd aan de opvang van patiënten in ziekenhuizen. Denk dat diegen dat bedoelde. Zie berichtgevingen afgelopen dinsdag.

    Klopt het dat niet alles rondom sinterklaasevent meer aan staat?


    Ik krijg geen snoepjes meer om te verzamelen.

    En met mij meerdere spelers in ons team.


    Ik ben zelf niet zo van de plakplaatjes, maar andere willen graag nog aan het reward werken.