Ja ook, maar ik heb maar 3 zorgambulances en sinds de komst van de MC-ambulance krijg ik er 10.
Posities door SandraPV
-
-
Doen ze volgens mij ook, alleen max aantal besteld vervoer is 10.
-
Ik zie alles hier in Nederlands...... 🤔🤔
Zelfs alle links vanuit het spel naar de hulppagina's zijn in Nederlands?
-
Goededag,
Wij hebben een team dat door heel Nederland en België zit en ook vaak veel in het Noorden des lands deelt.
Het is een gezellig team, die toch lekker groeit (Staan momenteel op plek 4 van Nederland). We gaan alleen bewust niet voor alleen het open zetten (en op die wijze van spelen) van alleen de grootste inzetten. Wij hechten waarde aan de variatie in het spel en aan de communicatie onderling. Er is veel hulp vanuit de leden en hebben zowel in het forum als op Discord een hoop begeleidende info staan.
Op een dag staan er tussen de 100 en 150 inzetten gedurende de dag open vanaf de 5000 credits. 1x per week een natuurbrandevent die wisselend door het land gaat.
HIer lees je meer over ons team: Team Alarmcentrale
Het team vindt je in het spel via: https://www.meldkamerspel.com/alliances/1163 en we heten "Alarmcentrale".
Als je vragen hebt (ook als je al voor een ander team hebt gekozen of gaat kiezen), kijk eens op onze Discord. Zie link in mijn voetnote van dit bericht.
Groetjes Sandra
-
Jammer dat je nadat je er zoveel tijd, geld, energie en plezier in hebt gestopt jouw account gaat stoppen.
Was ook altijd leuk om met je in gesprek te gaan.Ik begrijp helemaal waarom je de keuze hebt gemaakt om minder te spelen en om nu geheel te stoppen.
Mogelijk komen we je nog eens tegen in een ander (brandweer) spel

-
-
Hij was al afgerond, dus kon niet meer erin terug. Had nog wel gezien dat hij zeker 3 of 4 keer groter was geworden en hoorde later iemand zeggen er nog 22k voor te hebben gehad. Nu is dat laatste wat hoog voor deze inzet, dus zal de grootste geweest zijn.
Verder heb ik het bij andere inzetten met dezelfde naam nog niet gezien. Vandaar dat ik meestal de link meteen probeer ergens op te slaan om te delen.
-
-
Vreemd gedragende inzet:
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
Dit is een explosie in woonhuis die meerdere malen groter was geworden en was gedeeld in ons team.
Op de App leek het alsof er alleen nog een patient was, maar op de PC stonden er zezeker nog 15/20 wagens nodig. Dat kwam al niet overeen.
Iemand stuurde toen die ambulance en toen die de patient had afgehandeld was de inzet afgerond en krkregen we de aangegeven credits. Echter toen we vlak ervoor op de PC keek stonden er nog meerdere wagens die gestuurd moesten worden.
Waarschijnlijk een hickup in het spel, maar mogelijk hebben ze er wat aan om te annalyseren wat er is gebeurd.
Ik heb geen printscreens gemaakt maar wel zelf gezien dat de app en de PC versie verschilde van elkaar. Ook na vernieuwen van de browser en inzet bleef dit zo.
-
Het is mij niet meer opgevallen, dus zal zeker opgelost zijn.
Post mag wat mij betreft gesloten worden.
-
Gebruikersnaam: SandraPV (staat ook op Facebook)
Massale Paniek bij Halloween Parade
Een groots opgezette Halloween-parade trekt duizenden bezoekers naar de binnenstad. Wanneer een geluidsinstallatie uitvalt en er plots rook uit een praalwagen komt, ontstaat paniek.
- Een deel van de menigte dringt op elkaar en meerdere mensen raken gewond door verdrukking.
- Enkele kinderen raken zoek in de chaos.
- Een praalwagen met kaarsverlichting vatte vlam en veroorzaakte rookontwikkeling.
- Door de hectiek ontstaat verkeerschaos rondom het centrum.
De situatie vraagt om snelle inzet van alle hulpverleners.
Benodige voertuigen:
- 10x noodhulp
- 4x TS
- 1x OvD-B
- 1x HOvD
- 1x OvD-P
- 20 gewonden met 5% kans MMT
en evt. een variant met 1 ME-Commandowagen, 3 ME-flexbus en 2 signalatiewagens voor controle van de hectiek
-
Even een vraag:
Weet niet of het fout ingesteld staat aan de achterkant of dat het een "hick-up" betreft.
Een van onze spelers loopt tegen het volgende aan met de nieuwe inzet van Kind en paracetamol.
Hij stuurt ambulance en voert het kind af. Echter sluit de inzet niet, maar geeft de melding.
- missend voertuig: Elk voertuig
Klopt dit? Jullie ook gemerkt?
-
We hebben een BUG in een inzet gesignaleerd. Nog nooit eerder gezien, misschien eenmalig, maar denk wel handig dat het gesignaleerd staat met een voorbeeld.
Hoeft op zich (voor ons) niet meteen actie op te worden ondernomen of men moet herkennen dat dit vaker gebeurd?We hebben een inzet die een speler gedeeld heeft in het team. Deze is uitgebreid naar een grotere inzet, maar de gevraagde wagens blijven hangen op de oorspronkelijke gegenereerde inzet.
Hulp bij inzet staan de benodigde wagens wel juist.
Gaat om: MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
Missie nummer 370581752
Type inzetnummer van uiteindelijke inzet 429Zoals onderstaand is te zien zijn zeker een paar wagens er nog niet. Verkenners, commandowagen, AGS e.d.
-
Ze werken bij mij allen wel.......
Heb je de wagens wel beschikbaar staan?
-
Hij stond bij meerdere spelers op groen en ook de POI staat er, maar aangezien niemand bij ons er ook maar 1 heeft gezien dacht ik, ik vraag het eens even. Dan wachten we de kansberekening rustig verder af

-
Mij valt op dat de nieuwe geplande inzet die met de KMAR is gekomen nog niet in het spel voorbij is gekomen. Niet bij mij, niet bij mijn teamleden.
Staat deze wel goed ingesteld in het spel? Iemand hem toevallig al wel gehad?
Gaat om nummer 1148, de Grenscontrolle (geplande inzet)
-
Gebruik je een script die invloed heeft op opleiden?
Die eens uitzetten en dan opnieuw proberen.
Zo nee, dan weet ik het ook niet. Werkte vanmorgen bij mij goed.
-
Hij werkt bij mij wel voor de verschillende bergeropleidingen en militaire opleidingen.
Ik heb er verder nooit wat mee gedaan, maar misschien moet je hem in tampermonkey een keer updaten? Ik heb dat automatisch staan denk ik want is er na de update vanzelf bijgekomen.
-
Komt wel vaker voor als er voor voornamelijk SL of WT gestuurd is ipv wagens met meer personeel erop. Inderdaad helpt het om dan wat TS 8/9 (een van de varianten) te sturen.
Je moet het zo zien... je kunt wagens vol met slangen erheen brengen en bakken vol water, maar als je maar 4 man ter plaatse hebt die het moeten verwerken gaat het een stuk langzamer.
-
Het was al eens eerder opgevallen en dacht het hier ook al ergens gelezen te hebben, kan het alleen niet terugvinden.
We draaien nu een event en op de " Bosbrand (klein)" lijkt het erop dat een FBO gezien wordt als "TS Tereinvaardig" en hierdoor wordt de inzet als " compleet" beschouwd en gaat afronden.
De vraag is nu, is dit een "bug" of wordt de FBO werkelijk gezien als een TS terreinvaardig?
Als voorbeeld 2 inzetten die zonder TS aanwezig afgerond zijn:
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!Wij streven erernaar alle event inzetten te laten staan tot een bepaalde tijd om iedereen een kans te geven mee te rijden van het team. Als dit zo bedoeld is dat FBO gezien wordt als TS, dan kunnen we hier rekening mee houden, maar is niet iets wat wij verwachten....