SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • Kan er ook een taak voor die 503 error komen, dan had ik nu minstens al dubbel goud moeten hebben sinds gisteren, wat een drama weer

    Is de bingo niet leuk genoeg? Bingo kaarten zijn weer uitverkocht

  • Het is weer drama. Server Failure, elke keer een deel van de voertuigen gestuurd. Leuk, extra opdrachten in het weekend maar met de serverproblemen zijn de opdrachten extra lastig om te halen!

  • Misschien een idee voor het Gameteam;

    Prio 1 en éérst af te handelen voordat er een nieuwe taak opgepakt cq afgemaakt wordt;
    Ontwikkelaar bewegen om óf servercapaciteit VOLDOENDE uit te breiden bij acties én geen acties meer totdat voldoende server capaciteit is gerealiseerd.

    Waarschijnlijk betekent dit een lange periode van weinig taken voor het Gameteam, maar dat is dan maar zo. Dit is zó irritant

  • Misschien een idee voor het Gameteam;

    Prio 1 en éérst af te handelen voordat er een nieuwe taak opgepakt cq afgemaakt wordt;
    Ontwikkelaar bewegen om óf servercapaciteit VOLDOENDE uit te breiden bij acties én geen acties meer totdat voldoende server capaciteit is gerealiseerd.

    Waarschijnlijk betekent dit een lange periode van weinig taken voor het Gameteam, maar dat is dan maar zo. Dit is zó irritant

    Ik roep dit al zo lang! Werk eerst eens belangrijke zaken af ipv steeds maar weer acties en taken.

  • Laat ik even duidelijk zijn: als GT hebben wij hier helemaal niks over te zeggen he. Ik snap dat dingen niet leuk zijn. Maar wij kunnen en doen hier niks mee.

    Dat jullie hier als gameteam niets aan kunnen doen snap ik. Maar je kan naar mijn mening wel aandringen bij de ontwikkelaar dat het genoeg is geweest en dat ze hun zooi op orde moeten brengen voordat ze weer zoiets doen. Dit speelt al jaren! Sorry voor de eventuele harde verwoording dat is niet naar jullie als gameteam gericht, maar het mag toch duidelijk zijn dat wij als spelers het zat zijn?

  • Misschien een idee voor het Gameteam;

    Prio 1 en éérst af te handelen voordat er een nieuwe taak opgepakt cq afgemaakt wordt;
    Ontwikkelaar bewegen om óf servercapaciteit VOLDOENDE uit te breiden bij acties én geen acties meer totdat voldoende server capaciteit is gerealiseerd.

    Waarschijnlijk betekent dit een lange periode van weinig taken voor het Gameteam, maar dat is dan maar zo. Dit is zó irritant

    Even voor de duidelijkheid, niets tegen het gameteam zelf. Jullie werk wordt zeker gewaardeerd.
    Meer een signaal dat de community het zat is, als ik mij de vrijheid mag permitteren om er vanuit te gaan dat de gehele community er zo over denkt.

  • Ik sluit me aan bij de rest. Het is grappig hoor pompoenen verzamelen, dubbele credits, weekendopdrachten en opdrachten voor Halloween maar het resultaat is dat spelers die vaak ook nog geld in het spel stoppen al is het alleen maar vanwege een premiumaccount, niet eens gewoon kunnen spelen. Of het nu is dat de server te weinig capaciteit heeft of omdat de acties er voor zorgen dat iedereen aan het spelen en aan het delen is, interesseert me eigenlijk niets.


    Ik vind dat als zoveel spelers in een weekend last hebben van dit probleem en het probleem al vaak is aangekaart er op zijn minst toch verwacht mag worden dat er iets aan gedaan zal worden.


    Dat het buiten de macht van het gameteam ligt, is voor hun net zo vervelend als voor ons maar dat neemt niet weg dat het spel op deze manier voor steeds minder spelers leuk zal blijven.

    Ik ben geen computerexpert en ik snap weinig van hoe de dingen werken met betrekking tot een server maar als blijkt dat deze elke keer het niet aan kan (dat is een server failure namelijk) dan moet er een sterkere en betere server komen.
    Of men geeft aan vanuit de ontwikkelaar van het spel dat ze er niets aan gaan doen want dan weten we ook waar we aan toe zijn.


    Maar het elke keer op deze manier niet oplossen en de speelvreugde bij veel spelers danig naar beneden halen, kan nooit het doel zijn van een spel.


    Nogmaals het gameteam kan hier niets aan doen want de randvoorwaarden, waar binnen het spel gespeeld kan worden, voldoen blijkbaar niet aan de eisen en de behoefte van de spelers.

  • Bij mij wordt aangegeven, zodra ik de patrouilles op pad stuur (reguliere patrouille) dat reguliere Noodhulp niet gealarmeerd kan worden omdat personeel geen juiste opleiding heeft. Ik vraag me af of dit een error is of dat er iets mis gaat

    Dat gebeurde dit weekend regelmatig, alles versturen, melden dat personeel niet aanwezig id of niet de juiste opleiding en onderwijl was het voertuig gewoon onderweg met opgeleid personeel. Server had het moeilijk