SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

• Plaats hier je meldingen die te maken hebben met het niet beschikbaar zijn van het spel.
    Dit zijn meldingen als 'Server niet beschikbaar' Seite nicht verfugbar'

Door deze meldingen te centraliseren kunnen we het overzicht bewaren.

Team Meldkamerspel

///

Originele bericht:

Beste wensen als eerst.

Ik ben weer eens begonnen met spelen, dat doe ik met tussenpozen, maar vandaag speel ik het wel heel kort. Het is vandaag niet zo leuk.

Mijn probleem is, mijn scherm ververst niet. Nieuwe meldingen komen niet spontaan voor (moet F5/ververs indrukken), als ik een inzet uitgevoerd heb, verandert er niets...
    Als ik het scherm ververst heb, dan worden alle vensters aangepast naar de nieuwe status, ik zie de ingezette voertuigen verplaatsen etc, maar verder niets.

Ik speel nu op chromebook, waar het voorheen uitstekend op te spelen was

Wie weet de oplossing?

Alvast bedankt

• Officiële bijdrage

Momenteel zijn er wat problemen.
    In de Duitse versie hetzelfde verhaal.
    Er wordt aan een oplossing gewerkt.

Het ligt dus ook niet aan chromebook. Op windows dezelfde problemen.

• Klopt veel problemen in het spel.
    Op je pc kan je F5 gebruiken in de browser om de browser te verversen. Hiermee kan je de status van je meldingen verversen, spraakaanvragen verversen, chatberichten op te halen.

De app moet je momenteel maar even niet gebruiken.

Ik ga er van uit dat ze hun best doen om het zo snel mogelijk weer op te lossen, maar zo lang dit duurt zul je gewoon de pc versie kunnen gebruiken en regelmatig je browser verversen.

• Officiële bijdrage

Wij weten voor nu nog niet wat er precies aan de hand is.
    En we weten ook niet hoelang het gaat duren. :(
    Wanneer er meer info is zullen we dit melden .
    Dit zal bij voorkeur dan verlopen via de facebook pagina.

• Mijn scherm is de hele tijd aan het verversen ik speel dit spel nog geen drie dagen en hij loopt vast ik heb net een nieuwe telefoon dus het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat het door mijn telefoon komt dit is allemaal heel vervelend en ik snap niet waarom dit gebeurt ik heb de app meerdere malen verwijderd en opnieuw gedownloadt.

• Ik heb het Duitse forum ook even bekeken over de status en communicatie daar, maar daar is het nu opgelost en is het spel sneller dan daarvoor.
    Ze waren veel aan het klagen over de stabiliteit sinds de overname en de uitbreidingen naar andere landen.

In ons spel is het nog steeds waardeloos. Heeft iemand van jullie een ingang bij de ontwikkelaars om de vraag neer te leggen of ze al meer weten.
    Op het Duitse forum wordt ook niets door ontwikkelaars gecommuniceerd.

• Officiële bijdrage

Ik heb het Duitse forum ook even bekeken over de status en communicatie daar, maar daar is het nu opgelost en is het spel sneller dan daarvoor.
    Ze waren veel aan het klagen over de stabiliteit sinds de overname en de uitbreidingen naar andere landen.

In ons spel is het nog steeds waardeloos. Heeft iemand van jullie een ingang bij de ontwikkelaars om de vraag neer te leggen of ze al meer weten.
    Op het Duitse forum wordt ook niets door ontwikkelaars gecommuniceerd.

Klopt, alleen ik heb nog steeds niks te horen gekregen van de ontwikkelaars over de problemen bij ons.
    Wellicht dat ze daar nog mee bezig zijn.

Tweede topic over dit probleem is samengevoegd met het reeds bestaande topic.

• Interessante ontwikkelingen.

Daar het ondertussen in DE is opgelost (zonder reactie van XY) zitten wij blijkbaar nog zonder oplossing.
    - Er zijn 2 ontwikkelaars online bij XYrality. Reageren niet op ons.
    - Op het DE forum is Sebastian een uur geleden ingelogd. Sindsdien is het redelijk snel opgelost. Wel bijzonder, gezien zijn afwezigheid sinds de overname.

Gepensioneerd Oprichter van het Meldkamerspel.com GameTeam!

• Interessante ontwikkelingen.

Daar het ondertussen in DE is opgelost (zonder reactie van XY) zitten wij blijkbaar nog zonder oplossing.
    - Er zijn 2 ontwikkelaars online bij XYrality. Reageren niet op ons.
    - Op het DE forum is Sebastian een uur geleden ingelogd. Sindsdien is het redelijk snel opgelost. Wel bijzonder, gezien zijn afwezigheid sinds de overname.

@Woukaa Dat viel mij ook al op dat Sebastian online was daar. Maar zowel Sebastian als XYrality houden zich erg stil.
    Dat was ook een punt waar ze in DE veel over klaagde, omdat er normaal heel snel een standaard bericht komt.

Fijn dat je daar een bericht op het forum hebt geplaatst. Mijn Duits is niet zo goed om daar iets te schrijven. Lezen gaat nog.

• Er heeft een Mod gereageerd op het topic in DE. Te veel offtpoic..., dat de ontwikkelaar beter zijn tijd kan gebruiken om het op te lossen i.p.v. een simpel berichtje.

Maar inhoudelijk is er daar ook nog geen reactie. Is het nou echt zo moeilijk om vanuit de ontwikkelaar 1 bericht naar het adminteam van de diverse landen te sturen om dat te communiceren? Scheelt een hoop bericht zoals in DE het geval was op het forum.

• Officiële bijdrage

Update
    Na 6 uur hebben wij van de ontwikkelaars te horen gekregen dat zij nog steeds bezig zijn met het zoeken naar een oplossing voor onze Meldkamerspel.com.
    In Duitsland werkt alles weer, zoals hierboven al aangegeven is, maar bij ons helaas niet.

Er kan geen indicatie worden gegeven hoe lang dit probleem zich nog voordoet voor onze versie.
    Maar... Er is in ieder geval contact geweest en er wordt aan gewerkt. :whistling:

Team Meldkamerspel.com