Posities door Cahjo

Beste spelers,

Graag willen wij meer inzicht bieden in hoe wij omgaan met de fouten die jullie aan ons melden. Zodoende hebben wij een nieuw overzicht gemaakt met daarin de status en prioriteit van de fout.

De lijst is nog niet helemaal compleet, graag wil ik nog linkjes inbouwen zodat je meteen naar de fout kan gaan, maar dat komt later.

Tevens komt er nog een overzicht van de afgeronde fouten.

------------------------------------------------------------------------

Werkwijze:

1. Melden van de fout door speler

2. Fout wordt genoteerd en krijgt een nummer van een lid van GT

3. Fout is te zien in de lijst

4. Fout is opgelost/niet meer van toepassing

NB. Graag niet zelf nummeren, zodat wij kunnen zien welke fouten nieuw zijn.

Hopelijk is dit duidelijk en geeft het inzicht genoeg in hoe we te werk gaan. Tevens wil ik mijn excuses aanbieden voor fouten die al langer dan een jaar liggen. Dit is zeker niet de bedoeling.

Mochten er onduidelijkheden zijn, stel dan gerust een vraag.

Beste spelers,

Ik heb afgelopen intern gekeken naar hoe ik het team wil vormgeven. Ik ben tot de volgende indeling gekomen, maar ik wil een dagelijks team van minimaal 4 personen hebben, dus ik ga mij komende tijd buigen over wie ik hierbij zou kunnen betrekken. Ga alsjeblieft niet massaal sollicitaties sturen. Ik ga eerst kijken wat voor persoon er nodig is, en als er een sollicitatieronde komt, dan wordt deze aangekondigd.

Het kan zijn dat 1 persoon meerdere functies bekleed, maar ik wilde maar 1 functie aan een poppetje hangen. Als voorbeeld: Michael, die zal zich dagelijks met vragen bezig houden, maar zal ook betrokken zijn bij het maken van nieuwe inzetten. Maar onderstaande organigram is een basis uitgangspunt.

Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag. En uiteraard zal ik nieuwe informatie zo snel mogelijk delen met jullie.

Het is inderdaad niet mogelijk om 2 uitbreidingen op een kleine kazerne te plaatsen. Dus het is of een HA of een Schuim uitbreiding.

Je kan dan de kazerne wel uitbouwen naar een grote kazerne, waarna het wel weer mogelijk is.

Ja dat weet ik, ik kijk altijd even op de kaart rond de inzetten die ze kunnen hebben om ze te zoeken.

En ik heb zeker nog nooit ene inzet gehad die enkel als verspreiding kan tellen, zoals afsluiten straat.

Geef het nog eventjes, het is allemaal op basis van kans. Wellicht is jouw "Kans" nog niet voorbij gekomen.

Beste spelers,

Even een korte update vanuit het GameTeam.

Sinds zaterdag 8 januari 2022 ben ik de nieuwe Teamleider van het GameTeam. Ik ben momenteel bezig om te kijken hoe we het GameTeam vorm gaan geven. Daarbij hoort het kijken naar welke taken/rollen er zijn binnen het team en hoe ik die kan bemannen. Dit is niet in een dag geregeld, maar ik kan jullie vertellen dat we ermee bezig zijn.

Sinds vandaag (9 januari 2022) zijn er forumregels opgesteld, niks raars, maar nu kan iedereen lezen wat de regels zijn, en dat er gevolgen zijn als je de regels niet houdt. Regels zijn hier te vinden, of onderaan in de navigatie-bar.

In de tussentijd gaan we uiteraard door met het verbeteren van het spel. Fouten mogen zeker nog doorgegeven worden, en deze zullen ook (beter) in behandeling genomen worden. Ik ben van plan om hier een spreadsheet van te maken, zodat inzichtelijk is wat er gebeurd.

Aan jullie de vraag om mij en ons even de tijd te geven om de juiste personen op de juiste plek te zetten.

Hopelijk hoeft het niet te lang te duren allemaal.

Fijne avond!

Wat ik heb kunnen vinden is nu vertaald. Ik ben van plan om binnenkort het hele bestand door te lopen en alles te vertalen. Mocht jij / Mochten jullie eerder iets tegen komen. Graag even melden!

nadat mijn bericht is verwijdert stuur ik het nog een keer dat het een gewoon niet normaal is dat ze de bericht het verwijdert en me hebben gemute op de discord server en in dat bericht stond dat het niet normaal is dat ze nu er tijd aan besteden en dat ik 1 of 2 jaar geleden het ook al aan heb gegeven

Discord is niet van het spel, is gewoon van spelers. Dat kan je dus niet met elkaar vergelijken.

MPR Hartelijk bedankt voor je bericht. Ik hoop dat voor iedereen duidelijk is wat er speelt (speelde). Ik wil je hartelijk bedanken voor je inzet.

Aan iedereen, hopelijk klinkt dit als een nieuw startpunt. Ik ben van plan om als (interim) teamleider de kar uit het slijk te trekken. Ik wil allereerst de verontschuldigingen aanbieden aan iedereen die hier onder geleden heeft. We zijn voornemens om een goed, stevige basis neer te zetten zodat we het spel kunnen verbeteren in de huidige mogelijkheden. Ik wil een transparant blijven, en geen excuses meer zoeken als dingen niet gebeuren.

Jullie mogen een actief team verwachten, en verwacht ook van jullie dat het aangegeven wordt als het weer stagneert. Dit spel mag dan wel van het Duitse XY zijn, maar wij, als spelers, maken het spel.

Ik hoop dat we op positieve toon tegen elkaar kunnen blijven spreken. Ik heb er vertrouwen in.

Iedereen staat natuurlijk vrij om hierop te reageren.

Cahjo het klopt dat ik inderdaad te veel voertuigen heb... Maar als je naar Belgische normen een beetje correct wilt spelen ga je veel voertuigen nodig hebben. Maar is het niet een beetje drastisch om het verplaatsten dan volledig te verbieden?

Nee, het is niet per definitie verboden, maar het systeem weet gewoon niet hoe die ermee om moet gaan. Dus ik ga komende week wel even contact opnemen met de ontwikkelaar om te kijken wat de huidige instellingen zijn, en waar ik ze eventueel naartoe kan veranderen.

Mwah, heb al een aantal keren gehad dat routes letterlijk dwars door huizen gingen 😂

Dat komt omdat er een berekening achter zit, hij kijkt van A naar B (hemelsbreed) en mag een x% afwijken van de rechte lijn. Wanneer dit dus voorbij dat percentage gaat, gaat hij een rechte lijn maken.

route vinden lijkt niet helemaal geoptimaliseerd hier, ipv dat de voertuigen de snelle zwarte route nemen van de kazerne nemen ze de omrijdende rode route, dit zie ik ook terug komen op Airport eelde. Het voorbeeld hier op de foto is bij vliegbasis leeuwarden.

Route optimalisering staat niet hoog bij de ontwikkelaar. Hebben het al meerdere keren aangegeven.

Nee, want dat heb ik al gedaan... Het gaat bij mij om het verplaatsen van een MUG voertuig naar een andere MMT post, en in de nieuwe post is er weldegelijk een plaats.

Kan het zijn dat je te veel voertuigen hebt voor de verhouding. Er is een tijd geweest dat je veel MMT voertuigen kon kopen, en dat is teruggedraaid door de ontwikkelaar. Ik weet dat als je verhouding niet klopt, je ook geen voertuigen kan verplaatsen.

Als dit gecheckt is, en is het niet, dan kunnen we deze optie uit mogelijke problemen ook verwijderen.

Ik zal gelijk even reageren. XY weet zelf niet wat ze doen. Eerst zou er 3 januari geen inzet zijn en 27 december wel.

Dat werd om 10.00 uur veranderd op 27 december, naar wel 3 januari.

En nu om half 11 vroeg ik waar de inzetten bleven, en komen ze pas volgende week.

Dus als je wilt klagen, stuur maar een bericht naar XY via: Linkje

Wij hebben gedaan wat we kunnen.... Sorry hiervoor.