Rene,
Mag ik zeggen dat ik het heel jammer vind dat jij je zo negatief opstelt op het forum, je hebt net 3 weken(?) geroken aan het GameTeam? Je hebt dus niet gezien hoe het momenteel gaat. Het eisen om een update terug te draaien heeft totaal geen zin, Nederland is een kleine bijzaak voor XY. Dit bedrijf heeft bepaalde zaken voor ogen en zullen dit gaan doorvoeren, of een land dit nou wil of niet. Voorheen werd er aan het GT gevraagd of wij ook meewillen met een update, maar dat wordt nu niet eens meer gevraagd. Er wordt daarentegen gezegd dat er content voor een update geschreven moet worden die eraan komt.
Je tweede punt is ook voor dovemansoren, want ik heb al jaren geleden gezegd dat XY een beta moet doorvoeren om dingen te testen, maar dit vinden zij niet nodig.
Ik vraag je met klem om je toon op dit forum aan te passen, zodat er niet bij iedereen op de tenen wordt getrapt. Ik ben bang dat het spel gespeeld moet worden zoals het aangeboden wordt door XY en als je dit niet aanstaat dan zul je zelf de keuze moeten maken om hier wel op niet te blijven spelen. Ik speel alleen nog maar DE omdat ik daar nog wel uitdagingen zie.