Posities door Cahjo

    Ik kan me herinneren dat ik daar voorheen al eens contact over heb gehad met de ontwikkelaar en toen vonden zij het niet nodig. Wellicht dat het huidige GT hier wel wat mee kan.

    Onbegrijpelijk hè. Dat bedrijven zo kunnen werken. Ik heb het idd ook bij 1 van mijn leveranciers waar we altijd in productie moeten testen.

    Daarom zei ik er al bij, geen commentaar op jullie omdat ik weet dat jullie de mogelijkheid niet aangeboden krijgen.

    Maar voor veel problemen die nu spelen zou het wel een oplossing zijn. Nouja een oplossing moet dan nog volgen. Maar het analyseren en reproduceren zou een stuk makkelijker worden.

    Jup, iets met eigenwijze Duitsers ofzo?

    Beste spelers,


    Hierbij een berichtje vanuit het GameTeam. Momenteel bestaande uit Piet2001, MichaelKraan en ikzelf (Cahjo).

    Door omstandigheden ben ik genoodzaakt te moeten stoppen met het GameTeam. Ik merk dat het aardig wat tijd kost: Vertaalwerk, XYrality achter de broek aan zitten, suggesties en fouten verwerken en doorgeven en ga zo maar door.


    Mijn eigen bedrijf is zo hard aan het groeien dat ik die tijd niet meer kan opbrengen en het projectleiderschap doorgeef aan Piet. Vandaar dat er nu een open sollicatieronde komt om het gat wat in het team ontstaat op te vullen.


    Wat verwachten we van je:

    - Goede beheersing van de Nederlandse taal

    - Goede beheersing van de Engelse taal (schrift)

    - Meerdere uren per week beschikbaar voor het schrijven van nieuwe content en of het verwerken van suggesties en fouten

    - Bereikbaar wanneer er grote fouten in het spel zitten die snel verholpen moeten worden.

    - Basiskennis van het spel


    Wat kan jij verwachten:

    - Goed overleg met je teamleden

    - Inzicht in de "achterkant" van het spel

    - Af en toe een gift vanuit de ontwikkelaar als dank voor je inzet

    - Jouw contentsuggesties kunnen uitgewerkt worden tot contentpack


    Lijkt jouw dit iets?

    Stuur dan een bericht met je motivatie naar Piet2001 of naar Cahjo


    Ik wil een ieder bedanken voor het vertrouwen in mij de afgelopen tijd en ik hoop dat ik heb kunnen bijdragen aan het verbeteren van het spel.

    Het ga jullie goed!


    Cahjo

    Wij hebben in overleg dit topic gesloten. Er is op meerdere plekken aangegeven dat de speler het niet eens is met de huidige gang van zaken. Naar onze mening niet nodig om daar nog een extra discussie over te voeren.

    Groeten en bedanken prima, maar niet nog een extra topic om een discussie te voeren.

    Wat mij betreft goedgekeurd.

    Ik heb het nagevraagd bij de ontwikkelaar, maar het is momenteel niet mogelijk om geplande teaminzetten te maken. En ze gaan dit voorlopig ook niet toevoegen omdat ze daar veel te veel in de bron dingen moeten aanpassen. Geplande inzetten worden op een heel andere manier gegenereerd in het spel.


    Dus suggestie is helaas afgewezen

    Er is een vraag gesteld of ProRail toegevoegd kan worden vanuit meerdere spelers. Hier is door ons onderzoek gedaan wat mogelijk is binnen het spel en dat is gecommuniceerd. Er is voorlopig nog niks besloten en zijn we vooral bezig met content van politie, ambulance en brandweer. Maar op den duur raakt deze content uitgeput.


    Ik denk dat ik namens de rest van GT kan spreken dat er inderdaad soms troep tussen zit, maar als je daar niet tegen kan, moet je stoppen denk ik. Dus laat het voor ons denken maar achterwege ;) En er zit ook vaak minder troep tussen, waar we wel wat mee kunnen.


    Voor nu lijkt de ProRail op 50-50 te staan, dus wij zullen hier nog naar gaan kijken, zodra we meer informatie hebben, zullen we dit met jullie delen.

    Antwoord van de ontwikkelaar nadat wij nogmaals hebben aangekaart dat spelers er niet blij mee zijn:


    Citaat van Ontwikkelaar

    We have discussed the patient generation again, but for us it just doesn't make sense to let stations generate patients that belong to deactivated dispatch centers. The option to deactivate wasn't intended to be used to "farm" patients.


    Vertaling:

    We hebben nogmaals de patiëntgeneratie bekeken, maar voor ons is het onzin om gebouwen patiënten te laten generen die toegevoegd zijn aan een inactieve meldkamer. De optie om gebouwen te deactiveren was niet bedoeld om patiënten te farmen (extra ermee te verdienen).

    Er zit (als de ontwikkelaar er eindelijk de mogelijkheid voor heeft) een update aan dat de MMT realistischer ingezet kan worden, ik kan hier nog niet heel veel over kwijt, maar er gaat een verandering aankomen. Zodat de MMT efficiënter kan worden ingezet.

    Is er al nieuws op dit bericht?

    Verder hoe staat het om meldingen alleen aan een RV te koppelen? Die vraag is een jaar geleden gesteld (maart 2022, topic kan ik niet meer vinden?)
    Ik denk als de ontwikkelaar onderstaande code toevoegt, dat we ook meldingen kunnen om buigen dat RV alleen meldingen kunnen afhandelen?
    :allow_dlk_instead_of_lf

    Ik heb recentelijk nogmaals gevraagd, maar geen antwoord opgekregen. Wat ik begreep zijn ze druk met andere contentpacks bezig op andere versies en dan zijn wij weer aan de beurt. Uiteraard blijven wij ze pushen tot hoe ver wij dat kunnen.