Gelukkig heb ik in februari 2022 al een optie gedaan:
10 miljard: Burgemeester
25 miljard: Minister van Justitie (politie) / Minister van Binnenlandse zaken (brandweer)
50 miljard: Minister President
100 miljard: Willie ![]()
Gelukkig heb ik in februari 2022 al een optie gedaan:
10 miljard: Burgemeester
25 miljard: Minister van Justitie (politie) / Minister van Binnenlandse zaken (brandweer)
50 miljard: Minister President
100 miljard: Willie ![]()
Wat ik me nog afvraag:
Er waren al inzetten voor "Explosief in winkelcentrum" en "Explosie in woonhuis".
Nu we ook EOD-eenheden in het spel hebben, is het een idee om de EOD ook bij deze inzetten te gebruiken? (misschien niet bij de "kleine" inzet, maar als een van de latere uitbreidingen; ik weet niet hoe dit in werkelijkheid gebeurt)
Of zijn deze meldingen "te kleinschalig" om de EOD erbij te halen?
Schrijf ze in een voorstel zou ik zeggen, dan kan GT ze meenemen in MIssion Monday
Bedankt voor de inzet afgelopen jaar! Ook al is het niet altijd even makkelijk.
Ik wens jullie een goed uiteinde en al het beste voor 2026!
Dankjewel voor je reactie, is die ook betrouwbaar?
Het is niet altijd per definitie zo dat de grootste ook de betrouwbaarste is
Is er voor de brandweer ook nog een andere optie? ik voel er niet zo heel veel voor om overal lid te worden of te moeten volgen om aan de informatie te komen....
Ik google gewoon op de brandweerpost. Ik denk dat 80% van de kazernes een up to date website heeft.
Ik weet dat er al een CP voor blusboten is geschreven, wellicht dat ook de WOA hier geplaatst kan worden, zodat dit "Probleem" kan worden opgelost. Echter is het nog steeds zo dat het spel geen onderscheid maakt tussen water en land, dus meldingen voor de blusboten kunnen op het land voorkomen zodra dat CP gemaakt is.
Linkje naar de verzameling?
kijk top, zo houden we elkaar scherp
Sommige mensen hebben dat wel nodig ja ![]()
Zou het niet zo voor BE kunnen zijn? Een MUG wordt in de nieuwe update gelijk gesteld aan de MMT voertuig dacht ik.
Kustwacht sturen dan maar ![]()
Dan kunnen jullie wellicht meteen de titel aanpassen naar 'Kind vindt paracetamol'. Staat net wat beter.
Niet Kindt vind paracetamol? ![]()
Open kladblok op je laptop?
Dit zit allemaal in het herschreven plan van de ambulance zorg wat al ruim 3 of 4 jaar bij de ontwikkelaar ligt, echter schijnt het nog steeds te complex te zijn om de ambulancediensten van de NL versie aan te passen. Wij wachten ook met smart. Voor de BE spelers wordt het dan ook leuker
ik denk bij iedereen. de server heeft het een beetje zwaar op dit moment
Iemand was hem een beetje aan het overbelasten...
Als ik op de link klik, staat hij gewoon op status 5
Fijn dat het nu niet meer kan gebeuren! Bedankt voor het uitzoeken en aanpassen.
Ik zou graag een oplossing zien en mijn 10 coins terug willen omdat ik er niet mee heb ingestemd om deze te gebruiken.
Daar gaat het Nederlandse GameTeam niet over, je kan hiervoor contact opnemen met de ontwikkelaar via HelpShift: https://xyrality.helpshift.com/hc/nl/23-mission-chief/contact-us/
Er is een verschil tussen taak en melding. Taken zijn: doe xxx aantal meldingen
Politie-inzet: Opgraving/diefstal skeletten van begraafplaats
(met misschien inzet van ambulances om de skeletten weer terug te brengen, hebben ze een keer een andere bestemming dan een ziekenhuis...)
Spelersnaam: EddyEBT (359755)
Luguber wel
Ik weet dat er een aantal aanhangers nog op de goedgekeurde lijst staan, maar dit zijn wel heel erg specifieke aanhangers die waarschijnlijk 1 tot 2 keer in Nederland voorkomen, waardoor het niet haalbaar is om dit in te voeren.
Gaan die Vlaamse voertuigen zo vaak naar Nederland dat ze een Nederlands roepnummersysteem hebben gekregen?