Mogelijkheid tot verwijderen foutieve POI's

  • Tuurlijk, ik ga effe een half miljoen poi's plaatsen omdat de mensen die het systeem juist niet willen het aan het verkrachten zijn. logica ten top.

    als je dat niet wil dan moet je dus meeliften op POI's van andere spelers en hopen dat die ze wel goed hebben staan. Ik weet bijna zeker dat niemand zin en tijd heeft om alle POI's op de juiste plaatsen neer te zetten want dan ben je maanden bezig

  • Dat is net exact wat de mensen die het systeem misbruiken doen. Dat ze het poi systeem niet willen maken ze andermans probleem door ze te misplaatsen.

    dat is dan het probleem van real willen spelen wat in dit spel niet kan. je wil branden op real locaties en mensen die niet real spelen willen dat niet. dus omdat mensen die niet real spelen de POI's overal neergooien zijn zij het probleem?

  • dat is dan het probleem van real willen spelen wat in dit spel niet kan. je wil branden op real locaties en mensen die niet real spelen willen dat niet. dus omdat mensen die niet real spelen de POI's overal neergooien zijn zij het probleem?

    ipv het systeem te misbruiken zorg er dan voor dat je kunt kiezen om zonder poi te spelen dan breng je ook geen last voor de realistische speleres, voor wie het systeem origineel bedoeld is.

  • Hoezo misbruiken? Het spelletje vereist voor sommige missies een POI. Dus ik zorg ervoor dat ik aan die vereiste voldoe, waar? Geen idee. Heb geen lijsten waar ik een bushalte heb, een boerderij zie, of een paar bomen wel of geen bos is. Dus ik gooi ze neer in het uitruk gebied van mijn kazernes zodat ik die meldingen kan krijgen. Het zelfde doe ik met posten en uitbreidingen. Nogmaals, voor mij is het een spelletje en geen surrogaat meldkamer. Het heet ook meldkamerSPEL.


    Dat er spelers zijn die het meer vinden dat een spel en zo realistisch mogelijk willen spelen, prima, heb ik zelfs respect voor.

    Maar net zoals realistische spelers hun inzet snelheid realistisch zouden moeten hebben, niet mee zouden moeten rijden op massaal gedeelde team meldingen, is het POI systeem wat mij betreft ook niet meer dan een gimmick om missies te krijgen.

    Dat realistische “spelers” dit anders zien, ook prima, maar als je zo wilt “spelen” dan moet je ook de consequenties daar van dragen. En dat zou in dit geval dus betekenen dat je je eigen POI’s zou moeten gebruiken. Zeker zolang er geen beperking is in dit systeem.

    Het zou al mooi zijn als het POi gebruik binnen teams beperkt zou zijn.

  • POI's worden over de teamgrenzen heen gedeeld in niet binnen een team.

    Ik steun zeker dit voorstel. Het gaat er vaak ver over. Er zijn ook plaatsen waar alle poi's gewoon bovenop bestaande kazernes worden gesmeten om niet ver te moeten rijden.

    Al zullen de problemen met onrealistische poi's niet makkelijk verdwijnen zolang er spelers zijn die er de ballen om geven. Daarom moet er voor we zoiets doen eerst een mogelijkheid creeren in de spelinstellingen om te kiezen of men met of zonder poi's speelt, en de default op zonder zetten. Zo zullen degenen die het nu om zeep helpen geen nood meer hebben om het om zeep te helpen.

    Zonder POI's spelen wordt denk ik speltechnisch niet mogelijk, omdat bepaalde meldingen nou eenmaal POI's nodig hebben. Dan zou je dus alle MKS meldingen moeten aanpassen, en ik denk niet dat XY daar op zit te wachten. En inderdaad, er zijn nu maar twee keuzes:
    -Eigen POI's gebruiken (Wat betekent dat je miljoenen POI's moet gaan plaatsen om MKS functioneel te houden als je groeit)

    -Alle POI's gebruiken (Wat betekent van ELKE MKS speler, niet alleen die binnen je eigen team)

    Daartussenin valt naar mijn mening een (veel te) groot gat. Het gaat hier inderdaad (voornamelijk) over bijvoorbeeld POI's die binnen 100m van een kazerne worden geplaatst om zo maar zo veel mogelijk meldingen te krijgen. Als een POI net effe 20m de verkeerde kant op licht, prima. Alleen zoals beide plaatjes hierboven al aantonen, is dat niet de doelgroep van POI's die ik bedoel.

    En voor een aantal POI's is het ook een soort van onmogelijk om er een lijst van te krijgen, of soort van onmogelijk om het bij te houden.

    Dus dan zouden ook alle POI's die we nu in het spel hebben, moeten worden nagelopen in hoeverre het realistisch is om er een realistische lijst van/voor te maken.

    Dat is precies wel mijn voorstel. En al is daar een nieuw GT lid of ander nieuw team voor nodig die alleen die taak vervult/mag vervullen stel ik mij met alle liefde beschikbaar, al zou ik de enige zijn.

    in de meldkamer kan je instellen of je POI van het team wil gebruiken of alleen die van jezelf.


    Als ik jou was zou ik in dit geval alleen die van jezelf gebruiken, dan weet je zeker dat de POI goed staat. Je kan dan ook niet verwachten van andere spelers dat die net zo spelen zoals jij.

    Klopt, daarom lijkt het mij ook goed om dan een derde optie toe te voegen: "Alleen realistische POI's gebruiken", naast de opties om alleen eigen, of alle POI's te gebruiken.

    Tuurlijk, ik ga effe een half miljoen poi's plaatsen omdat de mensen die het systeem juist niet willen het aan het verkrachten zijn. logica ten top.

    Dat is inderdaad het lastige hieraan. Het is simpelweg vrijwel onmogelijk om dat in je eentje te doen. Vandaar ook het huidige systeem, die voor een heel groot deel werkt, en plezierig is. Daar heb ik verder ook geen op- of aanmerkingen over.

    Desalniettemin moeten we, in mijn optiek, als spelerbasis wel de mogelijkheid krijgen om het spel op je eigen manier te spelen, en dat is met het huidige systeem niet mogelijk voor de rea spelers. Vandaar de suggestie voor een derde keuzemogelijkheid binnen het huidige systeem.

  • als je dat niet wil dan moet je dus meeliften op POI's van andere spelers en hopen dat die ze wel goed hebben staan. Ik weet bijna zeker dat niemand zin en tijd heeft om alle POI's op de juiste plaatsen neer te zetten want dan ben je maanden bezig

    Precies mijn punt. Als we het dus met elkaar doen (zoals nu), kan het zo geklaard zijn. Echter dan nu met een verificatieproces.

  • Je kan hier over blijven klagen maar het schiet geen bal op....

    Niemand gaat het aanpassen, de spelers die willen cashen gaan naast elke bwp POI's plaatsen, en de gene die real willen spelen wat kansloos is in dit spel gaan lopen miepen ik wil dat het aangepast wordt...


    Je tijd verdoen aan meldingen klikken of posten bouwen met de juiste voertuigen is nuttiger dan hier over blijven door miepen.


    Amen.

  • Zullen we de POI discusie maar beëindigen.

    Voor diegenen die zich irriteren, schakel alleen gebruik eigen POI in en houd je verre van teammeldingen. Probleem opgelost.
    Terecht wat MoneyMalibu meldt, MKS is al lang geen realistisch spel meer. Proberen dan de POI's realistisch te krijgen is

    A. Opdringen van jouw visie aan andere spelers van MKS die die visie niet delen
    B. Boek van Don Quichotte vertoont overeenkomsten

  • Als je alleen eigen POI gebruikt moet je dus miljoenen POI's gaan plaatsen, en dat is lastig in je eentje.
    En wat MoneyMalibu zegt is een subjectieve visie. Ik vind MKS (in bijna alle opzichten behalve meldingen) nog gewoon realistisch.

    En het is zeker geen opdringen, dat is juist het hele punt van mijn suggestie! Een extra knop/keuze om alleen (geselecteerde) realistische POI's te gebruiken, ipv ALLE POI. Als je de suggestie en mijn daarop volgende berichten leest kun je zien dat precies DAT mijn suggestie is. Zo kunnen de niet-rea spelers gewoon hun ding blijven doen. Sterker nog, juist de rea spelers moeten dan een extra handeling verrichten door die keuze aan te zetten. De niet-rea spelers (mist mijn suggestie op een goede wijze wordt ingevoerd) zouden er TOTAAL geen last van moeten hebben.


    Nogmaals, alle respect en bewondering naar de niet-rea spelers (ieder zijn eigen spel, doe waar jij plezier uit haalt) maar deze suggestie gaat hun dus eigenlijk niks aan, omdat het geen enkele invloed zou moeten hebben op hun manier van spelen.

    Hoop dat het zo allemaal wat duidelijker is.
    En wat jij zegt lijkt me een goed idee, want ik merk dat het topic aan het afdwalen is: laten we het GT de tijd geven om zelf te reageren met mogelijkheden, ristricties, etc.

  • Kan het nog hypcrieter dat je ons oplegd hoe wij moeten spelen omdat jullie een functie anders willen gebruiken dan waar hij voor bedoelt is, en dan zegt dat wij jullie iets opleggen.

    En EIGEN POI INSTELLING IS GEEN OPLOSSING KNOOP DAT IN JE OREN WE ZEGGEN HET HIER AL ZO VAAK

    Enkel omdat je blijft in herhaling vallen met een non-oplossing betekend niet dat wij moeten inbinden. Wij hebben hier suggesties gedaan die ervoor kunnen zorgen dat jullie je verknipte manier van spelen kunnen blijven behouden zonder de poi's om zeep te moeten helpen, maar je leest er gewoon voorbij dat in alle reacties geen enkel woord over die suggesties is gerept. Jullie denken enkel aan jezelf zonder oplossingen voor anderen, niet andersom.

  • Kan het nog hypcrieter dat je ons oplegd hoe wij moeten spelen omdat jullie een functie anders willen gebruiken dan waar hij voor bedoelt is, en dan zegt dat wij jullie iets opleggen.

    Wij hebben hier suggesties gedaan die ervoor kunnen zorgen dat jullie je verknipte manier van spelen kunnen blijven behouden zonder de poi's om zeep te moeten helpen, maar je leest er gewoon voorbij dat in alle reacties geen enkel woord over die suggesties is gerept. Jullie denken enkel aan jezelf zonder oplossingen voor anderen, niet andersom.

    Inspecteur,

    Van een inspecteur verwacht ik een gedegener onderzoek. Wanneer je mijn reacties daadwerkelijk gelezen had, had je gelezen dat ik voorstander ben van realistische POI's. Wil je dat nog een keer nalezen, RE: Mogelijkheid tot verwijderen foutieve POI's

    Dat jij anderen verwijt een verknipte manier van spelen te hebben, is voor jouw rekening.
    Dat anderen een weg hebben gevonden in de mogelijkheden van het spel betekent in jouw visie dus dat ze verknipt zijn?


    Nogmaals, hoezeer ik de wens ook begrijp, ik vermoed dat XY daar geen tijd en energie in gaat steken. Hooguit dat ze misschien wellicht mogelijk ooit de optie beschikbaar maken, maar de vuling van de database aan het Gameteam zullen overlaten. Ik denk dat we allemaal wel weten hoeveel werk het is om alleen al de huidige ruim 70 verschillende POI's voor Nederland en België te plaatsen/in te voeren, daarna actueel te houden en nieuwe POI's toe te voegen.

  • Toch vind ik de optie om de POI’s binnen een team te regelen ook nog wel het proberen waard om voor te stellen. Dan kan je als team het zelf regelen, omdat ik denk dat dat beter te regelen is dan voor de hele speel wereld.


    Ik heb trouwens nooit geweten dat als ik een POI neer kwak dat dat voor heel de speel wereld is. Ik dacht echt dat het binnen het team bleef. Toch nog geleerd in dit fijne topic.