Hallo allemaal,
Wij zijn op zoek naar je, ja jij ja!
Ben je fotograaf of heb je foto's van hulpdienst voertuigen stuur ze naar ons op en wie weet komt jouw foto wel op onze website te staan.
( indienen kan op de site, bij vragen stel ze gerust )
Daarnaast zoeken we ook nog gedreven personen die graag willen helpen deze uitgebreide site te voorzien van up to date informatie.
Weet jij meer en wil je ons helpen meld je je dan zeker aan!
Ook hebben we niet stil gezeten qua informatie, zo zijn er weer flink dingen aangepast in de lijsten en zijn we op de achtergrond druk bezig met lijsten voor onder andere:
- Rode Kruis
- Bergingsbedrijven België
- Updaten van de lijsten van Luxemburg
Gegroet,
Team HulpdienstVoertuigenBeNeLux
Posities door spuit12
-
-
Gaspakken is geen VEB he
Ohja🫣
-
Als het goed is zou je nu RC in een TS kunnen stoppen. Hiermee kan je dus ook RC-Gaspakken in een TS stoppen dus probleem opgelost lijkt me?
-
Ik heb de uitbreiding afgerond en beschikbaar staan.
Parkeerplaats genoeg.
Personeel is opgeleid maar ik kan het voertuig niet kopen.
Ik weet niet of dit het geval is maar in sommige gevallen heb je parkeerplek over maar kan die alleen gebruikt worden voor bepaalde voertuigen.
Bijvoorbeeld GGB, daar krijg je 2 extra plekken bij de uitbreiding maar die plekken kunnen alleen maar gebruikt worden door GGB en NHT voertuigen. -
Tja balen maar niks aan te doen. Mochten er echt vragen zijn aan het GT kunnen mensen ons op het forum altijd bereiken of een DM sturen!
-
Ook hier nog maar is een update!!
Voor wie het nog niet was opgevallen, we zijn overgegaan naar de domein "Hulpdienstvoertuigenbenelux.nl"
Daarnaast hebben we nu ook de lijst met Penitentiaire Inrichting locaties online gezet. Het gaat hier om locaties met cellen waar gedetineerden verblijven.
Ook hebben we de laatste tijd weer veel regio's nagelopen en voertuigen toegevoegd!
Mochten er vragen zijn kan je contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Team Hulpdienstvoertuigenbenelux! -
Klopt die andere 2 bakwagens zijn voor het bevoorraadden van de posten.
Er zou volgens mij nog meer naar ede toe qua logistiek gaan maar dat weet ik nog niet zeker. -
De arbeidshygiëne in Gelderland-Midden is op de schop gegaan. Eerder was het zo dat de posten Barneveld (Nijkerkerweg), Ede (Centrum), Zevenaar en Bemmel dit verzorgden. Vanaf 1 april (geen grap) is dit gewijzigd. Vanaf nu zal dit verzorgd worden door de posten Doesburg en Otterlo. Voorheen was het zo dat de arbeidshygiëne na (bijna) iedere inzet kwam, nu gebeurt dit alleen nog bij grote incidenten. Iedere brandweerman of -vrouw beschikt nu over een persoonlijk reservepak en iedere kazerne heeft ook ademlucht op voorraad. Het is mij onbekend welke voertuigen hiervoor gaan zorgen, eerder werd dit verzorgd door de 07-1081 (Barneveld), 07-2081 (Ede), 07-4081 (Bemmel) en de 07-5081 (Zevenaar).
Je hebt ook nog de 07-3081 op Arnhem-Noord die niet in je opsomming staat.
Daarnaast zijn de AH voertuigen van Otterlo en Doesburg al bekend
De overige 2 bakwagens staan op Ede -
Ik heb het ook wel is met een paar meldingen
-
De 07-9398 is niet meer in dienst. Daarnaast zijn de 07-5768 SBA en de 07-5787 SLA ook buiten dienst getreden.
-
Gewoon meer meldingen klikken zodat je meer WT/SL kan kopen😛
-
Je zou dit kunnen oplossen door een melding zelf te maken ( Met coins ) Daar kan je kiezen welke voertuigen er gevraagd worden op de melding dus kan je een melding helemaal namaken zoals die ook in de buurt was

-
Bij de roepnummers en voertuigen van post Bussum staan een paar fouten namelijk:
- Roepnummer van de TS = 14-1231
- De 14-7063 hoort de NBB haakarmbak te zijn
- Ik zie geen 14-1244 de TST-NB
- Er zijn 3 Dienstautos (mist 14-7002)
- Als laatst de 14-7141 (TS-BT) is sinds 2025 uit dienst
Dan zijn de dingen die mij zijn opgevallen. Het zou handig zijn als je dit zou aanpassen.
HulpdienstvoertuigenBeNeLux deze site heeft het wel al helemaal up to date volgens jouw lijstje

-
Het is een tijdelijke locatie volgensmij. Op HulpdienstvoertuigenBeNeLux staat het adres en de voertuigen waarvan ik zeker weet dat ze er staan
-
Grip branden die zijn nu ook met 30 min al afgehandeld terwijl ze er normaal uren over doen
-
Mooi kaartje, ik heb nog niet de specifieke posten gevonden die het betreffen.
Voor de brandweer staat het op de site https://hulpdienstvoertuigenbenelux.vercel.app/ Politie is gewoon niet veel van bekend
-
Beide meldingen zijn al herschreven met de juiste namen erbij. ( Brandende vrachtwagen moet wel nog een keer herschreven worden )
Maar bedankt voor het melden! -
Ik heb goed nieuws. Heb de nummers toegestuurd gekregen. Ga deze nu verwerken op de website zodat het weer klopt!
-
Niemand?
Ligt eraan welke voertuigen er op staan, vaak maak ik er een Brandweerkazerne van.
-
Ik heb weleens een WOO-verzoek ingediend om politielocaties te krijgen, misschien dat ze dit ook wel kunnen vrijgeven?
Is het proberen waard. Ben zelf ook wel benieuwd hoe ze de roepnummers nu hebben