Gewoon meer meldingen klikken zodat je meer WT/SL kan kopen😛
Posities door spuit12
-
-
Je zou dit kunnen oplossen door een melding zelf te maken ( Met coins ) Daar kan je kiezen welke voertuigen er gevraagd worden op de melding dus kan je een melding helemaal namaken zoals die ook in de buurt was

-
Bij de roepnummers en voertuigen van post Bussum staan een paar fouten namelijk:
- Roepnummer van de TS = 14-1231
- De 14-7063 hoort de NBB haakarmbak te zijn
- Ik zie geen 14-1244 de TST-NB
- Er zijn 3 Dienstautos (mist 14-7002)
- Als laatst de 14-7141 (TS-BT) is sinds 2025 uit dienst
Dan zijn de dingen die mij zijn opgevallen. Het zou handig zijn als je dit zou aanpassen.
HulpdienstvoertuigenBeNeLux deze site heeft het wel al helemaal up to date volgens jouw lijstje

-
Het is een tijdelijke locatie volgensmij. Op HulpdienstvoertuigenBeNeLux staat het adres en de voertuigen waarvan ik zeker weet dat ze er staan
-
Grip branden die zijn nu ook met 30 min al afgehandeld terwijl ze er normaal uren over doen
-
Mooi kaartje, ik heb nog niet de specifieke posten gevonden die het betreffen.
Voor de brandweer staat het op de site https://hulpdienstvoertuigenbenelux.vercel.app/ Politie is gewoon niet veel van bekend
-
Beide meldingen zijn al herschreven met de juiste namen erbij. ( Brandende vrachtwagen moet wel nog een keer herschreven worden )
Maar bedankt voor het melden! -
Ik heb goed nieuws. Heb de nummers toegestuurd gekregen. Ga deze nu verwerken op de website zodat het weer klopt!
-
Niemand?
Ligt eraan welke voertuigen er op staan, vaak maak ik er een Brandweerkazerne van.
-
Ik heb weleens een WOO-verzoek ingediend om politielocaties te krijgen, misschien dat ze dit ook wel kunnen vrijgeven?
Is het proberen waard. Ben zelf ook wel benieuwd hoe ze de roepnummers nu hebben
-
Midden-Nederland en Oost-Nederland sowieso. Ik heb van Oost-Nederland als standplaats Apeldoorn kunnen vinden.
Nouja officieel wel. Maar ik weet dat er bijna altijd 1 in Doetinchem staat omdat de beste man eerder aan zijn dienst wil beginnen en geen zin had om steeds eerst naar Apeldoorn toe te rijden als hij de bus ook dichter bij huis op een bureau kon zetten.
-
Van wat ik heb gehoord zijn ze hier vanuit XY op een bepaalde manier mee bezig om dingen aan te passen. Het hoe wat maar vooral wanneer is nog maar de vraag.
-
GGB vervoerd niet meer.
-
Ik heb nu een melding waar GGB en NTH nodig is. Dus ga even testen!
-
Bedankt voor de suggestie.
Zeker heb ik dit ook. Ik heb 1x DB-AH met maximale (4x) medewerkers erin. Maar omdat je soms meer medewerkers nodig hebt los ik dit op door een DB busje met extra medewerker.
Ik probeer zo realistisch mogelijk de bezetting te creeren.Je zou de normale dienstbussen met het AH personeel een eigen voertuigtype kunnen geven bij de voertuig instellingen , en die dan in het inzetvoorstel zetten.
-
Ik tel er sws 2 HA op de post daar. Kan maar zo zijn dat er meer of minder staan. Moet regio 19 nog weer een keer nalopen haha
-
Oke, kan je ons op de hoogte houden van het roepnummer en eventuele locatie wijzigingen?
-
De melding is herschreven en ondertussen ook door XY doorgevoerd. Als het goed het nu weer moeten kloppen!
-
Pijn op de borst staat wel goed zo te zien?
Beroerte ( POI Vliegveld ) idd nog niet. Gaan we mee nemen! -
Uitroeptekens en woorden in caps neer zetten gaan niet helpen dit op te lossen kan ik je vertellen.
LSSM kan idd achter lopen.
Wat ik het fijnste vind is een bestandje maken waar je al je posten in zet. Kan je zelf er achter zetten wat je nog moet doen of wat al klaar is.