Posities door spuit12

Beste Spelers,

Groot nieuws!!
    Vanaf vandaag bieden wij ook overzichten aan voor de volgende instanties.
    - KMAR
    - Bergingsbedrijven
    - Strooiwagens
    - Stichting Strandexploitatie Veere (SSV)

Als er nog informatie ontbreekt of onjuist is, kan er contact opgenomen worden door middel van de contactknop op de website.

Een klein simpel vraagje, met betrekking tot het tekenen voor mijn verzameling. Heeft iemand foto('s) van een USAR quad? Vind enkel 2 foto's van STH quad, maar vind die van USAR nergens. Dus als iemand die heeft, graag. Het liefst in de richting waarop ik teken ook, als het echt niet anders gaat dan zal ik uitzonderlijk ik andere richting moeten gaan tekenen

Ik heb je een linkje gestuurd met een foto

In het echte leven zijn er ook veel agenten die bijvoorbeeld Noodhulptaken uitvoeren en daarnaast ook een opleiding hebben tot ME.

Dus zo heel gek vind ik het nog niet dat ze mee kunnen in voertuigen waar geen opleiding voor nodig is.

Kleine correctie: Zaanstreek Waterland en NHN hebben beiden een voertuig, verder is het zover ik weet wel één team.
    Daarnaast staat op Texel nog een NHT voertuig van het Rode Kruis. Op de andere eilanden zijn de SIGMA Teams nog actief

Voor indicatie roepnummers zie: https://www.ambumedia.nl/rode-kruis/, Niet volledig en actueel, maar geeft wel een beeld van de roepnummers die gebruikt worden, wel wordt er op dit moment veel omgenummerd.

Idd niet helemaal up to date meer, en veel voertuigen ontbreken...

Beide bedankt voor de uitleg!! voor de verdere vragen heb ik een DM gestuurd