Alles anzeigenHoe alles exact zit op de achtergrond, weet ik ook niet allemaal.
Ik geef hier de info terug die ik door krijg van de ontwikkelaar.
Ik heb de punten gemeld bij de ontwikkelaar en gevraagd of ze meer duidelijkheid kunnen geven.
Wordt hopelijk vervolgd.
De hoeveelheden in melding zijn idd door ons aangepast met de kennis over hoe het werkte en wat "realistisch" zou kunnen zijn.
Echter gaan we er bij het maken van meldingen vanuit dat iedereen die een melding met X posten krijgt ook deze posten beschikbaar heeft staan.
In middels zijn er verschillende manieren in gebruik genomen door spelers om op een andere manier te spelen dan hoe het spel oorspronkelijk bedoeld is. Hierdoor krijg je dus afwijkingen in verwachting en praktijk.
Wanneer spelers spelen zoals de originele bedoeling. Krijg je gewoon meldingen met een hoge hoeveelheid patiënten. Ik heb zelf alle posten die ik heb aan staan en ervaar eigenlijk geen problemen.
Ik volg je uitleg, maar de aanwijzing dat het komt doordat spelers anders spelen dan oorspronkelijk bedoeld was, vind ik niet helemaal op zijn plaats.
Wanneer we daarnaar verwijzen, is het dus de bedoeling dat wij uitgaan van de 112 meldkamer. "Wie wilt u spreken? Brandweer, Politie of ambulance?"
Dan horen de toevoegingen KNRM, RB, RWS en SAR ook niet in dit spel thuis.
Ik ben er niet op tegen, want het bied voor velen een extra mogelijkheid die zij wel willen zien.
Het is overigens ook zo dat de posten onder een gedeactiveerde meldkamer niet beschikbaar zijn. Het enige is dat zij geen meldingen meer genereren. Dat is iets anders. De specialistische post die een melding genereert zou dan, in mijn ogen, ook gewoon gebruik moeten kunnen maken van de aanwezige posten, ongeacht of die onder een wel of niet uitgeschakelde meldkamer staan.
Maar, dit is mijn mening/visie.