Posities door ProCredits

    De personen die een opleiding hebben tot handcrew kunnen ook per TS worden ingezet de bus is niet noodzakelijk in dit geval

    waarom kan dat wel bij handcrew maar moeten we voor elk andere uitbreiding of opleiding een andere ts gebruik zoals ts-usar , sth en or kan dat dan ook niet makkelijker dan je een criteria op stelt je moet zo veel mensen met deze opleiding hebben dat ze dan ook gelden voor een melding dat je niet voor elk nieuwe mensen moet opleiding of voertuigen kopen die toch het zelfde doen

    Dan klopt de pomp van de sb al niet die staat op 1000 terwijl jij al getal noem van 4000

    Je moet dus geen verwarring zaaien door de woorden anders in de mond te leggen. Dat er in het screenshot meldingen staan die hij niet zou mogen hebben wegens het ontbreken van actieve politiebureaus, is een bug in de het genereren van de basemelding, niet van de patienten.

    Dat weet ik het ook niet meer is wat ik er uit begreep dat er een bug was voor dat er patiënten vrij werden gegeven terwijl dat niet de bedoeling was en nu gefixt is en dat ik er ook uit haal dat voor het genereren van melding niet word gekeken of er wel of niet actief is daar heb ik niks over gelezen dat dat ook een bug is

    Dan zou je eigenlijk geen enkele van de meldingen uit je screenshot mogen krijgen want die hebben ook politiebureaus nodig. om gegenereerd te mogen worden.

    In de reacties van Piet staat dat er alleen voor patiënten word gekeken of er een ambulance standplaatsen is en of die actief is over het melding vrij geven kijk het spel of er binnen 15 km een standplaats of bureau is en als dat het geval is maar niet actief kan je als nog de melding krijgen

    Van mij kant was het dat ik verbaasd over was dat het ineens weg was en dat ik dit bericht heb aan gemaakt en mag iedereen zijn mening erover geven maar nu heb ik me draai er in gevonden . en ja ik speel niet op de standaard manier want in het team waar ik zit helpen we elkaar om manieren te vinden die het spelen van het spel gemakkelijker maakt en ik na werk even relax wil doen en met meldkamers uitzetten kan je eigen spel wijzen creëren wat het voor mij nu leuker spelen maakt en zo speelt ieder op de eigen manier

    Dat je geen probleem ervaart is ook omdat je dan een complete regio uitgeschakeld, maar dan heb je ook alle posten uit. En niet bijvoorbeeld maar 1 type posten nog aan.
    Hierdoor krijg je het effect dus hoe het oorspronkelijk is bedoeld.


    Ik snap wat je bedoeld. Ik heb de ontwikkelaar vorige week ook al aangegeven dat het mij slimmer lijkt om het systeem eenduidig te houden door te zeggen als de ambulance posten niet mee tellen voor patiënten. Laat ze dan ook niet meetellen in de benodigdheden van de posten. Hierop komt de ontwikkelaar dan terug met dat dat weer kan met eigen inzetbereik.
    De extra diensten werden ook veel gevraagd, waarmee ook de vraag van de community is gevolgd. Uiteindelijk zijn deze posten dan ook zo ontworpen dat als je ze niet hebt je ze ook niet nodig hebt voor je meldingen. Je bent als speler dus vrij om je eigen spel te kiezen.


    Maar mocht je toch bezwaar hebben. Momenteel liggen er overnieuw vragen uit bij de ontwikkelaar. Maar je kunt ze ook altijd direct zelf benaderen via de helpshift.

    maar dat hadden ze dan toch ook makkelijk kunnen doen voor mensen die real spelen dat ze dat zo aan of uit konden zettensnap het eigenlijk niet meer dat het verandert moet worden zitten al genoeg middelen en add ons in het spel dat je allemaal naar je eigen spel wijzen kan zetten soms worden er verkeerde dingen aangepakt want je kan niet zomaar zeggen zo moet het spel gespeeld worden wat daar is geen richtlijn omdat je zoveel kan aanpassen

    Was inderdaad netter geweest, maar goed. Er veranderen vaak dingen op de achtergrond op basis van feedback van de community's. De adviseurs die een bug melding maken krijgen in 99% van de gevallen reactie hierop en info over een fix. Het nadeel is dat zo'n fix dan naar alle versies wordt doorgerold zonder vermelding. Of deze volgt later.

    Dit blijft een punt waar we al vaker tegen aan zijn gelopen en in de toekomst ook nog wel een aantal keer tegenaan zullen lopen.

    Er veranderen vaak dingen op de achtergrond op basis van feedback van de community's. daar gaan ze al de fout in omdat het in 1 land word gezecht gaan ze het maar veranderen meschien wel fijn als ze ons er ook bij betrekken maar krijg vaak de indruk dat de benelux versie van het spel er niet toe doet

    was mooi geweest als de ontwikkelaar er zelf mee was gekomen dat was wat netter nu zijn we er gelukkig achter gekomen waar het aan lig , maar dankje voor de info en we gaan zien wat het gaat brengen