Posities door BackFire

    De hele discussie volgend, is mijn visie;

    - De discussie was nooit ontstaan indien de "bug" er niet was geweest
    - Feit is dat er spelers zijn die hun manier van spelen hebben aangepast, mede op basis van de mogelijkheden door de "bug"
    - Deze spelers worden nu ineens geconfronteerd met minder patiënten.
    - Naar ik hoor kan dit per dag meer dan 1,5 miljoen credits schelen ten opzichte van de oude situatie
    - Het spel gaat niet om de credits, maar ze zijn wel belangrijk om verder te komen
    - Ik zie veel meer aanpassingen aan het spel, die anders zijn dan de oorspronkelijke bedoeling (kustwacht, rws)

    Ik heb vanuit Gameteam alleen maar reacties gezien dat de ontwikkelaar deze reparatie heeft gedaan ómdat daarmee het oorspronkelijke ontwerpmodel word gevolgd. Geen reden gelezen dat het niet herstellen van de "bug" op de één of andere manier schadelijk zou zijn voor de speelbaarheid van het spel.

    Daar de ontwikkelaar dus wel meer wijzigingen heeft aangebracht aan de oorspronkelijke bedoeling, zie ik geen reden om het ontwerpmodel aan te passen en dus de "bug" weer te herstellen.

    Voor mij persoonlijk hoeven al die wijzigingen niet. Maar, wanneer ze gedaan worden, wees dan wel consequent en ga geen processen volgen ómdat het een proces is. We hebben al genoeg instanties die dit doen, bijvoorbeeld de belastingdienst, en weten wat de gevolgen kunnen zijn.