Posities door Roy584

    In de nieuwe update van zojuist zit de optie: Als je een nummer in de naam van het vorige gebouw hebt staan, wordt het ingesteld op het volgende nummer wanneer dat nog niet is gebruikt.


    In werkelijkheid gebeurd dit:


    Gebouw 1: 01-test 1

    Gebouw 2: 01-test 1 1

    Gebouw 3: 01-test 1 2

    Gebouw 4: 01-test 1 3


    Lijkt me niet helemaal de bedoeling van de update?

    Ik heb geen enkele ambu onder een actieve meldkamer hangen. Ook geen actieve uitbreidingen op kazernes.
    Gezien bovenstaande verhaal zouden er dus geen patiënten bij mijn meldingen gegenereerd kunnen worden.
    Gezien onderstaande plaatje, zit er dus nog ergens een bug waardoor dit verhaal niet consequent is.

    https://prnt.sc/zqlVrXQyhcPO

    Rene, ik zie eigenlijk maar 3 locaties waar je patiënten hebt. Rond Utrecht/Soest, Tilburg en Sittard Geleen. Weet je zeker dat je daar geen ambu post of uitbreiding actief hebt? Zo nee, toevallig een andere post die patiënten kan genereren die in die omgeving staat en elders niet? Misschien de SAR-standplaats? Aangezien de SAR ook als ambu gebruikt kan worden...


    [note] ik weet ook niet hoe dit kan hoor, probeer mee te zoeken naar een oorzaak :-)

    Nee.


    Het spel kent nog steeds geen verschil tussen water en land. Het verschil met de huidige vaartuigen is dat deze voornamelijk op zee worden ingezet, waardoor je niet snel het probleem hebt dat vaartuigen over het land verplaatsen. Voor de binnenwateren is dit zover ik weet nog steeds niet het geval.

    Die redenatie gaat volgens mij niet helemaal op... Voor KW en RB-G/K is dat inderdaad zo. Die worden over het algemeen vooral ingezet op zee. Maar we kennen nu ook de WOA, die wordt over het algemeen in de binnenwateren ingezet toch?

    Binnen ons team komt het ook voor. Ik heb het even voor de volgende twee meldingen bijgehouden:

    - aanvaring met veerpont

    - verkeersongeval touringcar


    Bij beide meldingen staat een minimum aantal patiënten, maar er worden er geen vrijgegeven. Aan het begin niet, bij aankomst voertuig(en) niet en aan het einde niet.

    Rene-MKS klopt, dat had ik ook gelezen ja. Maar daarin staat:

    Dus geen idee wat er aangepast is, maar daar staat navraag over uit.


    Dus vraag ik een dag later of er een update is. En dan is nee uiteraard ook een antwoord :-)


    Tevens staat in de foutenlijst de status 'nieuw'. Daaruit maak ik op dat het bekend is, maar nog niet naar gekeken wordt. Dus merk ik hier op dat de meldingen wel binnen blijven stromen die niet opgelost kunnen worden.

    @Tokrabelgium Michael geeft ook aan dat er één afbeelding is voor 4 meldingen. Dus je krijgt bij dit type meldingen geen bolletje met 1, 2, 3 of 4. Je zal dan naar de credits moeten kijken welke voertuigen je stuurt. Tip wat ik doe: zet in de inzetvoorstellen achter de verschillende groottes van de melding het aantal credits. Dan zie je het aantal credits in de melding en weet je welke je moet hebben.

    Een suggestie voor een nieuwe inzet én een nieuwe POI: het zweefvliegveld

    Voor zover ik weet zijn er 16 zweefvliegvelden in Nederland. Het is niet te hopen, maar het is natuurlijk mogelijk dat er eens iets mis gaat. Met een nieuwe POI zijn er meerdere nieuwe inzetten mogelijk:


    - Crash zweefvliegtuig : 2ts - 1hv - 1vl - 1ovd - 3nh (1ovd-p) en min 1 patiënt, max 2 (mogelijk mmt)

    - Brand zweefvliegtuig : 1ts - 1 ovd - nh

    Mogelijk met opschaling (?)


    Benieuwd wat jullie er van vinden.