Waar heb jij het in hemelsnaam over Inspecteur Clouseau? Ik ken je niet, ik weet niet wie je bent. Ik mag je niet? Ik val je aan? Als ik je aanval zeg ik wel wat ik van je denk.... Maar met liefde zal ik je antwoord even ontleden...
Ik ben zelf ook premium speler en we hebben het in dit topic niet eens over een premium functie. Bij mij is het maximum ook 300 seconden.
Ik snap dat je het zo uitlegt. Wat ik wilde zeggen is... Langere uitruktijd, helemaal prima maar dat is dan een premiumfunctie. Dus ook bij mij is hij gewoon 300 seconden. En ik klik ze aan en gaan met die banaan.
Maar maak me niet wijs dat je constructief bezig bent door te zeggen dat we zelf maar onze eenheden wat later moeten aanklikken dan de andere ipv de bestaande uitruktijd een hoger maximum te geven.
Ik maak je helemaal niets wijs. Het was niet mijn idee. Het werd gewoon aangereikt om het zo eventueel te kunnen toepassen om zo een latere alarmering te krijgen.
We vragen hier niet om nieuwe diensten enzovoort.
Dat doe je wel. Ieder verzoek om iets aan te passen is vragen om iets nieuws dan wel te veranderen. Als je het forum een beetje volgt lees je dat dingen er nog niet zijn en op een ellelange wensenlijst staan. Er wordt geklaagd over dingen die er al hadden moeten zijn, waarin het gameteam met engelengeduld blijft uitleggen dat iedere verandering in de code gevolgen kan hebben in het hele spel. Van dingen die compleet herschreven moeten worden tot zaken die dan niet meer werken... Zo zeg ik dat ook in mijn reactie.
Dus bedankt Creditcollect voor weer eens een aanval zonder enige inhoud op mij omdat je mij niet mag.
Volgens mij moet je leren om onderscheid te maken tussen op de man spelen en op de bal spelen.... Er is geen sprake van een aanval er is slechts een volledige inhoudelijke reactie op een reactie die de aanval kiest.... Ik zal even citeren
Ik snap ook niet waarom iets dat je niet verplicht bent te gebruiken moet tegengewerkt worden, door te zeggen dat je maar wat later moet alarmeren.
En let op nu wordt het dus een persoonlijke aanval.....
Jij bent degene hier die vind dat er sprake is van tegenwerking. Jij zegt dat het tegenwerken is. Het is een forum. Op een forum worden dingen geschreven. Daar zijn mensen het mee eens of niet mee eens. Jij reageert op iemand die aangeeft dat het voor hem niet hoeft en dat je het resultaat anders kan bereiken. Heb je enig idee wat tegenwerken is? Ben jij ook maar een klein beetje in staat om onderscheid te maken tussen een mening en opmerking of een tegenwerking?
Waarom mag jij wel roepen dat het van jou wel mag en mag een ander niet zeggen dat het voor hem niet hoeft? Waar haal je uberhaupt dat stupide lef vandaan.
Dit bovenstaande, Inspecteur Clouseau, dat is een persoonlijke aanval (Ja admin, ik ben het me volledig bewust)
Je toont weer eens je ware gelaat dat je iedereen die anders speelt dan jou minacht.
Verder gaat alles goed met je? Het zal mij volledig aan mijn anus oxideren (en als je het niet begrijpt aan mijn reet roesten) hoe iedereen zijn spel speelt. Iedereen speelt het zoals hij of zij zelf wil. Dat is het mooie, dat mag. Ik heb daar 0 waardeoordeel over, Je ziet het graag anders geen probleem dat laat ik aan jou. Daar zit geen enkele minachting in.
Het wordt wel tijd voor jou Inspecteur Clouseau dat jij je gaat realiseren dat als je op een forum zit, je reageert op topics daar ook weer reacties op komen. Actie is reactie. Als dat je niet zint... en nee dat is geen minachting... reageer dan niet op topics.
Succes verder en veel speelplezier!