Voertuig id is trouwens 102. Mocht je dat willen weten. Maar gok idd dat het erom gaat dat LSSM4 nog geen update heeft gehad.
LSS-Manager V.4
-
-
mijn fout dan ik haal ze blijkbaar doorheen
-
Dat is iets wat ligt aan LSSM. Dat staat los van Meldkamerspel.
Dit is toch ook het topic om fouten in LSSM door te geven?
-
Berichten worden hiernaartoe verplaatst als het idd lssm is. Was eerst een ander topic.
-
Dit is toch ook het topic om fouten in LSSM door te geven?
Zoals JRH zegt kwam de vraag eerst uit een ander topic.
-
Wat JRH zegt is helemaal juist.
-
Wij van wc-eend trekken de conclusie dat het helemaal juist is
-
Berichten worden hiernaartoe verplaatst als het idd lssm is. Was eerst een ander topic.
Duidelijk, thx!
-
wie kan me helpen
in het spel mks zouden de knoppen bij posten van RSW er al staan maar bij lssm nog niet
iemand een idee welke knop ik hiervoor moet uitschakelen of komt lssm ook met zo een knop voor verwarring te vermijden hier een foto
wie kan me hier duidelijk over geven ook voor SAR academie dat deze niet bij de scholen komt te staan
en kustwacht niet bij waterredding
volgens piet is dit een fout van het script
-
wie kan me helpen
in het spel mks zouden de knoppen bij posten van RSW er al staan maar bij lssm nog niet
iemand een idee welke knop ik hiervoor moet uitschakelen of komt lssm ook met zo een knop voor verwarring te vermijden hier een foto
wie kan me hier duidelijk over geven ook voor SAR academie dat deze niet bij de scholen komt te staan
en kustwacht niet bij waterredding
volgens piet is dit een fout van het script
Klopt, LSSM is nog niet bijgewerkt na alle recente updates omdat er zo veel bugs in het spel zitten nu.
De maker van het script heeft dat zelf gezegd op onder andere discord. ([Blockierte Grafik: https://i.gyazo.com/2a91092c46266bdf26110b6368741b79.png])
Hoe fix je dit?
LSSM Instellingen > Aanpasbare gebouwenlijst > (zie hieronder)
Gebouwenfilter > Maak een categorie voor RWS/Signalisatie aan, voeg de havens toe aan het kopje waterredding, voeg SAR academie toe aan de scholen, etc etc -
De maker van het script heeft dat zelf gezegd op onder andere discord.
Die opmerking ging over MKS-Scripts
-
Die opmerking ging over MKS-Scripts
Oh, naar mijn idee ook over LSSM. Nouja, bij deze dan mijn excuses voor de foute info. De rest van het bericht klopt in ieder geval wel
-
kan je misschien discourt even geven kan ik het daar ook volgen
-
goededag weet iemand hier mss een oplossing voor ben 5 dagen niet online geweest en van tevoren werkten het gewoon maar nu heb ik allemaal rare tekst in de app store staan
-
Dat wordt een nieuwe pc.
-
Even proberen versie te veranderen via instellingen, en anders verwijderen en opnieuw installeren.
-
is opgelost versie terug gezet en werkt weer normaal bedankt
-
nog meer mensen waar LLS-Manager v.4 het niet doet,
extensie staat gewoon aan
-
-
ah top, we wachten het af