ik krijg de inzetvoorstellen, iemand maakt die voor het team
Maak jij een voertuig groep of een inzetvoorstel?
ik krijg de inzetvoorstellen, iemand maakt die voor het team
Maak jij een voertuig groep of een inzetvoorstel?
nog steeds niet zegt server felher de heletijd
Gezien! Kaartje aangemaakt voor XY. Bedankt!!
is hier al een antwoord op?
lijkt ook wel als je een taak wil compleet maken BV Koop een DB-VZ, dan pakt hij deze niet zelfde voor de Haakarmbakken en de DB-AH
en nog een fout is dat je bij de haak armbakken niet kunt kiezen of het voertuig op locatie blijft of retour kazerne
nog steeds problemen met verbinden met de server
iemand nog een oplossing?
Ja zeker het is nog steeds niet opgelost
Ik was gister bezig met nieuwe lijst inzetvoorstellen in het spel aan het zetten maar zo gauw als ik op de link klik krijg je idere keer Server Fout.
iemand een idee hoe je dit oplost?
medere mensen in het team hebben hier last van.
oude link van bijna een jaar terug werkt wel.
Top ook last veel last van dit probleem
klopt daarom wijs ik ook altijd personeel toe aan alle voertuigen
Jullie doen wat jullie kunnen Piet. Ik denk dat het grootste deel van de frustratie hem voor anderen vooral zit in het feit dat sommigen van hen nog steeds denken dat het GT en XY hetzelfde is terwijl dat echt twee losstaande dingen zijn. Daarmee wordt voor hun de verwachting gecreëerd dat jullie dit wel op kunnen lossen terwijl dat iets voor XY is om te doen en jullie hier verder, buiten het melden, totaal geen invloed op hebben.
Alles tonenBeste allemaal,
Ik snap volledig dat er irritaties zijn over het functioneren van de server. En mogelijk omtrent de communicatie hierover.
Echter wil ik hierbij wel benadrukken dat de mensen van het gameteam dit op vrijwillige basis doen.
Dit betekend dus dat wij onze normale baan naast het spel hebben.
Om mezelf als voorbeeld te nemen ben ik vandaag de hele dag aan het werk geweest. Dit moment is een drukke periode waarbij we eigenlijk al mensen te kort komen.
Tussendoor heb ik kort in onze gameteam kanalen een update gegeven over mijn communicatie met de ontwikkelaar. En dat koste al meer tijd dan ik eigenlijk had. Dus iets langer doorgewerkt om toch mijn werk weer af te krijgen.De gesprekken met de ontwikkelaar liepen aardig spaak gezien er weinig tot geen response kwam vanuit hen, met als toppunt de volledige chat offline. Ook kreeg ik de hele dag alarmen omdat er weer 1 van onze interne monitoren down was.
Ik kan jullie verzekeren dat er zowel gister als vandaag meerdere meldingen naar xy zijn gemaakt waarin wij ons ongenoegen hebben geuit. Echter is het aan de ontwikkelaar om hier iets mee te doen. Hoe graag ik ook zou willen, kunnen wij dit niet zelf oplossen.
Ik zal daarom ook om jullie begrip vragen omtrent de zaken die wij niet kunnen oppakken.
Ook vanavond zal er nog een algeheel bericht naar xy gaan (al dan niet in kanalen met mensen van andere versies die hetzelfde ervaren) om nogmaals een beklaag te doen.
Alleen meer dan dit kunnen wij helaas niet betekenen. Ook zaken omtrent compensatie ligt volledig in handen van de ontwikkelaar. Advies hiervoor geven we altijd. Maar uiteindelijk beslist xy of ze dit wel of niet geven.
klopt mensen die aan zich zelf denken 24/7 werken 9 van de 10 keer ook niet soms zijn er problemen en duurt dat even voor het opgelost is
lijkt nu redelijk te gaan
met een stukje communicatie los je een hoop op
maar ja als hun toch ook geen antwoord krijgen hoe willen hun dan iets zeggen?
dankje dat heeft het probleem opgelost
Goede dag,
weet iemand dit probleem op te lossen.
dit komt veel voor in het team op chrome Tempermonkey geeft aan dat lss manger er in staat en aan staat en in het spel werkt het niet.
meerdere keren opnieuw geinstaleerd maar het lost het niet op.
zelf speel ik ook op chrome maar bij merkt het wel.
iemand een idee?