het is altijd een hoop werk om alles weer op sterkte te krijgen, maar uiteindelijk wil je het maximale uit het spel halen.
Met wat tegen zin een kleine 10.000.000 aan uitbreiding uitgegeven. Nu me klaar maken om de gekozen posten aan te passen/opleiden.
Posities door Cheffrey
-
-
Als er gelijk gekeken kan worden dat ze de Berger kunnen aanpassen van klein naar groot dan zou dat mooi zijn
-
-
Meer mensen last met LSSM problemen?
-
Deze week mis ik de verzameltaken behorende bij de dagelijkse opdrachten.
-
Hier het het zelfde probleem. i.c.m. Scripts.
Is niet echt niet leuk spelen zo met browser die vastloopt .
-
Vraag me wel af, welke voertuigen/haakarmbakken zijn er nou nodig bij een inzet met de VZ en AH. zijn alleen de haakarmen nodig of is het een combinatie van haakarm en DB. wat is de functie van de logistiek voertuig onder het kopje overige voertuigen
-
Wanneer ik haakarmbakken koop van de nieuwe update, telt hij deze op bij de voertuigen, en niet bij de haakarmbakken.
-
Ja daarom gaat het dus ook niet naar productie, omdat ze die issues eerst willen oplossen.
Maar veel tijd lijkt er niet ingestoken te worden.kan me idd iets herinneren dat jij op JR_04 hen benaderd had. en dat ze er voorlopig niks aan gingen doen.
Helaas
-
Met de beta is het spel super traag en na 5 meldingen loopt die vast en knalt hij eruit
-
LSSM had een fout waardoor je dat probleem had. Durf zo niet te zeggen of het in de laatste versie opgelost is
laatste versie, laatste versie is van 2 jaar geleden
of heb ik iets gemist? -
Heb je heel toevallig LSSM aan staan?
ja klopt, voorheen werkte het wel, het overzicht per dag was echt ideaal
-
-
-
-
heb er nog 7 over, en de 15 dagelijkse al klaar, zonder uitgeven van coins opdrachten
-
en we zijn een dag verder, nog steeds missen er 2 opdrachten!!
-
We zitten al 11 te wachten tot we weer wat taken erbij krijgen.
die maak 7 opdrachten taak is hopelijk niet alleen te halen met coins uitgeven
-
heb je in de instellingen vinkje "evenement meldingen uitschakelen" aangevinkt?
Staan bij instellingen onder de tab Incidenten
-
als we een evenement starten leveren we hiervoor een ticket in.
dit is heel begrijpelijk, wat niet begrijpelijk is dat de inzet/gebruik van een ticket
ten koste gaat van de plek in de ranglijst.
ohja en het losse bericht van net, is dat iets speciaals wat er gestart wordt,
of is dat gewoon zelfstandig een paas-evenement starten?