Hier het het zelfde probleem. i.c.m. Scripts.
Is niet echt niet leuk spelen zo met browser die vastloopt .
Hier het het zelfde probleem. i.c.m. Scripts.
Is niet echt niet leuk spelen zo met browser die vastloopt .
Vraag me wel af, welke voertuigen/haakarmbakken zijn er nou nodig bij een inzet met de VZ en AH. zijn alleen de haakarmen nodig of is het een combinatie van haakarm en DB. wat is de functie van de logistiek voertuig onder het kopje overige voertuigen
Wanneer ik haakarmbakken koop van de nieuwe update, telt hij deze op bij de voertuigen, en niet bij de haakarmbakken.
Ja daarom gaat het dus ook niet naar productie, omdat ze die issues eerst willen oplossen.
Maar veel tijd lijkt er niet ingestoken te worden.
kan me idd iets herinneren dat jij op JR_04 hen benaderd had. en dat ze er voorlopig niks aan gingen doen.
Helaas
Met de beta is het spel super traag en na 5 meldingen loopt die vast en knalt hij eruit
LSSM had een fout waardoor je dat probleem had. Durf zo niet te zeggen of het in de laatste versie opgelost is
laatste versie, laatste versie is van 2 jaar geleden
of heb ik iets gemist?
Heb je heel toevallig LSSM aan staan?
ja klopt, voorheen werkte het wel, het overzicht per dag was echt ideaal
heb er nog 7 over, en de 15 dagelijkse al klaar, zonder uitgeven van coins opdrachten
en we zijn een dag verder, nog steeds missen er 2 opdrachten!!
We zitten al 11 te wachten tot we weer wat taken erbij krijgen.
die maak 7 opdrachten taak is hopelijk niet alleen te halen met coins uitgeven
heb je in de instellingen vinkje "evenement meldingen uitschakelen" aangevinkt?
Staan bij instellingen onder de tab Incidenten
als we een evenement starten leveren we hiervoor een ticket in.
dit is heel begrijpelijk, wat niet begrijpelijk is dat de inzet/gebruik van een ticket
ten koste gaat van de plek in de ranglijst.
ohja en het losse bericht van net, is dat iets speciaals wat er gestart wordt,
of is dat gewoon zelfstandig een paas-evenement starten?
Wij hebben dit inderdaad op een andere speelwereld zitten uittesten. (NLR-DE)
Voor zover wij zijn gekomen:
- Event loopt exact 3 uur. Daarna worden alle incidenten weer weggehaald (laatste incidenten kan je dus onmogelijk voltooien)
- Je hoeft maar bij 1 missie aanwezig te zijn om mee te delen in de event bonus
- de gewone manier van TEAM/EVENT geldt overigens wel gewoon bij melding. Dus ben je aanwezig, dan pak je de credits van die missie gewoon mee. (als die voor afloop van het event is afgerond)
is er nog een mogelijkheid om dit te communiceren?
bijvoorbeeld voor het starten van een event of extra uitleg bij de balk van de tickets
Wij hebben deze gisteren gerpobeerd in het team van mijn man.
Het lijkt erop dat je met zijn alle 3 uur de tijd hebt om zoveel mogelijk van deze inzetten af te ronden.
Na die 3 uur was het bij ons ook POEF en alles verdween.
Wij waren ook met de instelling we pakken aan het einde alles aan en geven iedereen een kans, maar hadden gelukkig ook al wat afgerond waar we wel individueel credits voor kregen en aan het einde een deel van de totaal verdiende credits als een soort van bonus.
Idee is op zich een leuke afwisseling, maar had fijn geweest als de spelregels van dit event (die afwijkt van de anderen) kenbaar waren gemaakt.
had idd wel beter gecommuniceerd worden, ticket voor niks ingezet nu.
Vanmorgen om 05:04 een Paasevent gestart.
gelijk een paar meldingen een niet benodigd voertuig naar gestuurd, zodat iedereen kan joinen.
Echter zijn nu alle meldingen verdwenen en heb ik er geen credits voor gekregen
is het bij dit event zo dat e meldingen maar beperkt blijven staan?
mee eens, in de zogenaamde chat functie reageren ze toch ook nooit
worden de misgelopen taken die nog net niet klaar waren, en de nog geclaimd moesten worden voor gisteren 9-4 terug gezet?