[FG-514]Suggestie teamgebouwen gratis verplaatsen

  • Veel in het spel is al gratis, een aantal dingen moet je voor betalen in coins.
    o.a. verplaatsen van (team) gebouwen, naam wijzigen, vip, ect.


    Vergeet niet, dat zonder deze coins het spel helemaal niet zou draaien of draait op een simpel huis-tuin-en-keuken servertje.


    De server, programmeurs en organisatie achter het hele spel wil in ieder geval de kosten eruit halen, daarom heb je coins.


    Als een team gebouw verkeerd geplaatst is, is dat een fout van de team leiding, dan moet de teamleiding ook zorg dragen dat het gebouw op een andere locatie terecht komt.


    En een teamgebouw dat je om logistieke redenen wil verplaatsen zijn enkel een ziekenhuis of een cellencomplex. Voor de academies heeft verplaatsen totaal geen nut/meerwaarde.
    En een beetje team heeft met een week toch wel weer 400.000 bij elkaar voor een nieuw ziekenhuis?

  • En een teamgebouw dat je om logistieke redenen wil verplaatsen zijn enkel een ziekenhuis of een cellencomplex. Voor de academies heeft verplaatsen totaal geen nut/meerwaarde.
    En een beetje team heeft met een week toch wel weer 400.000 bij elkaar voor een nieuw ziekenhuis?

    Ik zie veel mensen klagen over te weinig bedden. Dus een extra ziekenhuis zal geen kwaad kunnen lijkt mij.

  • Ik zie veel mensen klagen over te weinig bedden. Dus een extra ziekenhuis zal geen kwaad kunnen lijkt mij.

    Een extra ziekenhuis bouwen is geen optie, kan je straks 100 ziekenhuizen bouwen voor het team.

  • Een extra ziekenhuis bouwen is geen optie, kan je straks 100 ziekenhuizen bouwen voor het team.

    is zeker een optie, dat jij geen 100 team ziekenhuizen wilt bouwen is een keuze. Uiteindelijk als je al je plekjes vol hebt waar jij / jullie zitten blijven er toch credits over?


    Voorbeeld in mijn team hebben we eerst de echte ziekenhuis locaties gebouwd en dan hier en daar nog een paar verzonnen locaties. Zoals 1001 schrijft er zijn bedden nodig.


    Daarbij vind ik het zelf ook onredelijk om team gebouwen gratis te verplaatsen misschien zou de optie zijn om net zoals eigen gebouwen je de keuze te geven om binnen 24 uur een volledige teruggave krijgt en zo kan verplaatsen maar het coins afschaffen vind ik ook niet haalbaar aangezien zoals hierboven ook word uitgelegd.


    Als coins niet nodig waren voor de spelbeheerders hadden ze ook niet in t spel gezeten. En om een extra checkje te doen of je gebouw wel goed staat kan nooit kwaad.

  • AFGEKEURD



    Reden hiervoor is dat we willen vermijden dat je bvb teamziekenhuis iedere dag verplaatst naar de locatie van een grote inzet. En zo een mobiel team ziekenhuis krijgt.

  • AFGEKEURD



    Reden hiervoor is dat we willen vermijden dat je bvb teamziekenhuis iedere dag verplaatst naar de locatie van een grote inzet. En zo een mobiel team ziekenhuis krijgt.

    Vind dat toch wel een voordeel hebben voor de coin kopers?


    Ik denk niet dat een normale coins koper iedere dag 10 coins betaalt voor een gebouw te verplaatsen zodat je de ambulances in de buurt hebt? Dat is 70 coins per week hoor Maar 3650 per jaar. Weet niet of er nu zoveel zijn die dit iedere dag gaan doen.


    Tipje hiervoor is je team inzet bij ziekenhuizen te plaatsen, lol.


    Mijn excuses het eerste idee is gratis maar hebben volgens mij verder besproken hier over coins vandaar, excuses.

  • gratis lijkt mij inderdaad ook geen goed idee. voor kleinere teams zal dit inderdaad lastig zijn, dit hebben wij zelf ook ondervonden, maar als je als team slim bouwt dan red je het prima. als je team groter is heb je als het goed is meer geld in de teamkas en kun je een nieuw ziekenhuis bouwen. mocht de oude dan verkeerd staan is het de keuze om die te laten staan of te verwijderen.

    hallo, ik speel het niet meer. het adminteam van promeldkamer nederland/belgie heeft alles stuk gemaakt. een tijd lang admin geweest en het was een gepest tegen mij.