Dat is inderdaad wat ik ook in ons team gedaan heb en aan de leden geadviseerd heb... allemaal blokkeren
Posities door gertds
-
-
Beste,
Misschien een raar bericht, maar mensen in ons team hebben vanavond ineens een raar bericht gekregen van een zekere "Para me you an".
Hierin werd het volgende geschreven:
GAME OVEROPERATION END OF LIFE
GAME OVER
YOU HACKED
Hebben jullie hiermee ervaringen of kan dit ergens gemeld worden?
Ik heb in ieder geval wel mijn wachtwoord gewijzigd.Alvast bedankt voor meer info.
-
In Lint staan er inderdaad ook voeruitgen
-
Liever dat ze hun tijd besteden aan stabiliteit en snelheid van het spel. Merk jij nu nog niet veel van, met 78 miljoen credits, maar zodra je groeit ga je vanzelf merken dat het allemaal vreselijk veel trager wordt.
idd....
-
Alles tonen
Als er nieuwe straten bij komen of als deze worden omgelegd/aangepast kun je dit bij OSM (Open Street Map) zelf melden.
Met een gratis account kun je deze aanpassingen doorgeven.
zie: https://www.openstreetmap.org
Alle overige sites en ook hier maken gebruik van hun data.
Het doorgeven aan xy heeft dan ook hierom geen zin.
Het is afwachten tot xy de updates installeert. 😉Deze zijn al lang op openstreetmap in orde. Het is alleen in bijna 10 jaar dat dit spel nog een update heeft gekregen van routes
-
Bij mij gebruiken ze nog altijd de omleidingsroutes die in 2014 in gebruik waren
-
er wordt nog altijd met oude kaarten gewerkt. Dit is al meermaals gesignaleerd, maar zou blijkbaar voor IT een enorme aanpassing zijn.
-
hij zou er beter mee stoppen en iemand anders het overnemen. Hier staat al niets van 2020 en de rest is vaak 2021 al niet meer bijgevuld
en wat is dit dan..... Bewerkt eens, duren stijnh (28. December 2022).
-
stijnh ???????????
-
In sommige delen van België viert men moederdag ook op een ander moment dan de rest van de wereld. Zij noemen zichzelf 't stad en de rest is parking
je weet toch dat de echte moederkesdag al in 1913 in 't stad gevierd werd


-
omgekeerd zou ook soms handig zijn.....

-
Voor de duidelijheid: Het gaat toch om water bij de custom teaminzet en niet een inzetvoorstel? Deze zijn 2 verschillende dingen.
Bij die custom teaminzet is het zo dat water 2 maal kan ingevuld worden. (Zie afbeelding)
De waarde op de eerste keer wordt niet gebruikt, en de waarde op de 2e lijn voor water wordt wel gebruikt door de inzet.
Wanneer je een opgeslagen custom inzet aanklikt, zal de waarde die op de tweede invullijn voor water stond op de eerste lijn staan, en dus niet gebruikt worden.
Hopelijk gaan de devs hier wat meer info mee hebben want dit probleem bestaat sinds de schuimupdate.
Klopt volledig!
-
-
Opzich zou de melding in de realiteit niet zo snel voorkomen aangezien de normale verkeersregels van toepassing zijn als de verkeerslichten uitvallen.
op drukke kruispunten zal heel snel de politie ingezet worden om het verkeer te regelen
-
In België wordt het verkeer bij het uitvallen van een verkeerslicht enkel en alleen geregeld door de politie (toch voor zover ik weet). Zouden dus wel interessante meldingen kunnen zijn.
-
Enig idee hoe het voor de speler in België er dan gaat uitzien ? Bij mijn weten doet NMBS eigen incidenten (en weet zelfs niet of ze prio rijden). Blusvoertuigen hebben we er bij mijn weten 2 in Belgie (Zaventem en Brussel).
Als ik me niet vergis heeft Zaventem die van hun al niet meer....
-
Voor en tegenstanders blijf je toch wel houden, ik zie het graag komen.
Je bent nl. ook niet verplicht om er mee te gaan spelen.
Nee, maar het kan wel zijn dat als ze nodig zijn voor heel grote inzetten, je ze wel moet installeren.... Dan lijkt me civiele bescherming veel logischer...
-
voor mij ook zeker een interessant idee
-
Dank u voor deze aanpassing!
-
Wij weten dat het probleem er is. Daarom hebben we dit ook bij de ontwikkelaar liggen.
Helaas zien hun niet direct de noodzaak waardoor dit een proces is dat wat langer duurt.
Zodra we meer weten komen we bij jullie terug.Bedankt Piet2001