Posities door Spydah

    Dat is geen fout, die komt hier regelmatig voorbij, maar dat zijn gewoon de huisnummers van die locatie.

    Zo is dat in de kaart opgenomen en daar kan de ontwikkelaar van het spel niets aan veranderen.

    Dus dat is bijwijze van een flat of hoe moet ik dat zien?


    Maar oké, kan dan gearchiveerd worden, snelle reactie, top :)

    Werven op je eerste MMT post en dan kan je je daar gewoon in overschot opleiden....

    Precies dit en voordat je je 10e ambulance standplaats bouwt, beginnen met een MMT post voor te bereiden.

    Ik meen ook dat ik deze vraag meerdere malen heb zien terug keren op het forum in de tijd dat ik speel maar is naar mijn mening ten alle tijden afgewezen.


    Zo blijft het aantal personeelsleden op niveau zonder dat dit veel dagen of coins kost moet kosten om snel tot je aantal te komen.

    Met deze manier hou je wel een leuke uitdaging.


    Zo raad ik de spelers in mijn team ook aan brandweer voertuigen te kopen voordat ze benodigd zijn dus daarmee zeg ik voordat je je 3e kazerne bouwt zorg dat je een redvoertuig hebt staan.


    En je bent zeer zeker niet de enigste die tegen dit probleem aanloopt of heeft gelopen. Ik ben er namelijk ook tegenaan gelopen.


    En gelukkig zijn d'r dan coins die je kunnen uithelpen als jij graag door wilt. Anders is het geduld hebben net als ieder ander..

    De update is ook nog niet aangekondigd. Hij is dus nog niet officieel uitgebracht, maar dat zie je vaker bij de laatste updates om te testen.

    Ik ga er van uit dat ze deze vertaling nog toevoegen

    Hij is wel officieel uitgebracht, zie je toch. Door dat dit Nederlandse team geen ontwikkelaars zijn moeten ze het doen met wat ze krijgen, vervolgens stemmen hun daar hun nieuws op af.


    Zelfde met de laatste update met arrestanten vervoer, het was al "beschikbaar" voordat er een nieuws bericht geplaatst werd.


    Omdat ze vrijwilligers zijn kunnen ze niet 24/7 online zijn en een nieuws bericht plaatsen maar deze zal zeker eraan komen.

    Vind 't geen slecht idee maar ja dan zou je het zelfde over de OVDG's kunnen zeggen.


    Plus het feit dat het overbodige luxe is, als je dit vanaf het begin bijhoud of 1x alles bijwerkt en dan bijhoud is het niet zo'n probleem vind ik zelf.

    Gratis locatie veranderen vind ik ook beetje ver gezocht zeg je eerlijk. En anders zou ik daar een limiet op stellen bijvoorbeeld 2x per maand of iets die richting?


    Daarbij over het personeel waarom zou je 2 per dag willen rekruteren, dan gaat het inderdaad sneller maar je vergeet dat premium accounts helemaal niet meer hoeven om te kijken naar werven. Gratis spelers mogen om de 1 tot 3 dagen opnieuw werven maar wij hoeven dat maar 1x in te vullen en dan gaat het automatsich? Dus die zie ik niet zitten.


    Verder de 10 seconden zou ik ook fijn vinden want heb soms het idee dat die sowieso al langer nodig heeft dan 20 seconden voor een nieuwe melding.


    Misschien een idee om een beetje credit korting te geven op uitgaven met een maximum van 10 procent op 1 jaar premium bijvoorbeeld. Dan zeg maar wat 5 procent op 3 maanden en 1 procent op 1 maand? Misschien zoiets maar ook weer niet te extreem. Hiermee bedoel ik dus nieuwe gebouwen / voertuigen / uitbreidingen. En dan heb ik het niet over de coins, daar moeten we in mijn opzicht van afblijven. Premium of niet.

    Momenteel is het wat kort, 30. Vind ik persoonlijk.

    Ik zou het niet erg vinden als dit verhoogt kan worden zodat ik mijn team naam niet meer hoef te verkorten..


    Misschien 40/50?

    Vraagje, nav het bericht op facebook over de gewijzigde ratio voor MMT standplaatsten/voertuigen/heli's heb ik de vraag: vallen de MMT-standplaatsen zelf ook onder de term ambulance-gebouw of zijn dit alleen de ambulance standplaatsen en de VWS locaties ?? In de meldkamer statistiek staat een MMT-standplaats namelijk tekstueel vermeld als "ambulance MMT-standplaats".... Met andere woorden, tellen de MMT-standplaatsen mee in het totaal van ambulance gebouwen?


    1. Je kan een MMT-standplaats kopen per 10 ambulance-gebouwen (was 25)

    2. Je kan een MMT-voertuig (grondgebonden) kopen per 10 ambulance-gebouwen

    3. Je kan een MMT-helikopter kopen per 25 gebouwen (alle gebouwen)

    Nu maar hopen dat de MMT meldingen dan ook flink zijn gedaald.

    Is het niet een beetje raar dat de nieuwe update 1 MMT Auto per 10 Ambulance posten is waar je voorheen 3 MMT Auto's per MMT post en die MMT post kwam per 25 posten in totaal.


    Voor mij betekend dit dus een zware klap want ik zal nu geen MMT wagens meer kunnen bijkopen aangezien ik alle parkeerplaatsen in de kazernes nodig heb voor brandweer wagens en dus geen ambulance upgrade kan doen om even mijn aantal standplaatsen omhoog te kunnen krikken.


    De 3de update van MKS zoals beloofd zou zijn MEER parkeerplaatsen in mijn opinie is dit juist minder?


    Wat is jullie mening hierover?

    Ik zelf zou de update van de MMT auto's liever terug naar 't oude gaan.

    Het idee van de uitbreidingspakketten net zoals bij het Hoofd bureau te doen vind ik eerlijk gezegd niet verkeerd.
    Dat je voor Waterongevallen en Vliegtuigbrandbestrijding parkeerplaatsen boven op je level krijgt en dus een gelimiteerd aantal voertuigen per uitbreiding.


    Wat dit wel betekend sommige meldingen zijn groter en heb je meer wagens voor nodig van deze type neem bijvoorbeeld waterongevallen daar heb je wel eens 2 aanhangers nodig bijvoorbeeld wat ik weet zo, kunnen er meer zijn (?) maar dan zou je wel verder moeten rijden?


    Want het is wel zo de meldingen van de Hoofdbureau uitbreidingen zijn altijd vast 3x ME Groepsvoertuig 1x ME Commando, 1 Hondengeleider, 4X AT-O 1x AT-M 1x AT-C. Behalve de geplande inzetten hebben wel eens 6x ME Groepsvoertuig 1x Commando.


    Dus weet niet hoe dat precies uit zal zien maar zou 't eerlijk gezegd niet verkeerd vinden, nee.

    Ja ik denk dat je helemaal gelijk hebt met 15 meldingen... het zou zomaar kunnen dat je dan zo meteen 14 meldingen hebt die je niet af kan handelen... En op 248 kazernes... Ik heb er nu al een aantal ik niet af kan handelen.... En dan heb ik echt mijn 249 meldingen nog niet allemaal hoor!
    Maar goed... Ineens wordt het nu weer aangepast. Ach ik heb de eerste 6 coins al uitgegeven!

    Zou sterk zijn als je 15 meldingen met voorlichter krijgt maar inderdaad die kans bestaat.


    En mijn excusus maar als je met 249 meldingen neem ik aan dan nog steeds geen 30 kan laten staan, dan heb ik inderdaad niks meer te zeggen.


    Dat het onhandig is is zeker waar maar zoals Data hierboven uitlegt Xyrality graag een nieuwe manier wil gebruiken voor het invoeren van updates veranderingen zijn niet altijd leuk maar zullen toch altijd moeten gebeuren. Dit zal makkelijker voor hun zijn.

    Wat ik al zei... de ontwikkelaar gaat het nu tot een verdienmodel maken!

    Je zou ook gewoon even kunnen wachten met die ene melding. Als je 14 kazernes hebt betekend minimaal 15 meldingen oeh wat een pijn als 1 melding 1 dag moet worden gemist.


    Vergeet niet dat je niet MOET betalen, als jij gelijk een voorlichter wilt staat het je vrij, daar zijn de coins uiteindelijk voor, versnelling.


    EDIT: Dat 't niet handig is dat we 5 dagen moeten wachten, oke. Maar dit zal zeker geen "verdien model" zijn.