Je kan ook 1 voertuig sturen en dan retour post sturen, dan krijg je ook te zien wat er heen moet.
Posities door michel_1
-
-
Brandweer Academie is alleen voor opleidingen en niet om auto's heen te sturen die niet nodig zijn anders was het wel een garage geweest.
-
-
Gefeliciteerd en succes.
-
Zou zeggen stuur zelf een bericht naar XY en dan hopen dat het snel opgelost is.
-
Cahjo, bedankt voor je diensten en je inzet, heel veel succes met je eigen bedrijf.
-
Hm als je toch 25 uitbreidingen heb, dan heb je neem ik aan ook 25 SB voertuigen, en dan kan je de melding toch afmaken ( geen probleem toch )
Dat je dan wilt stoppen is je eigen keuze.
-
Goedenavond,
Ik had een vraag over de melding brand bij papierrecyclelaar. Bij de vereisten om deze melding te kunnen krijgen staat dat 15 keer de uitbreiding schuimblussing nodig is. Echter wordt er 25000 liter schuim gevraagd. Dat zou dus inhouden dat als je overal een SB voertuig zou hebben staan bij de 15 uitbreidingen je dus 10 SB voertuigen te weinig hebt om de melding af te kunnen sluiten.
Zou het niet kunnen zijn dat er bij de invoering misschien een 0 teveel is ingevoerd?
Dat klopt dan ook weer niet dat er een 0 teveel is ingevoerd.
Zou dan eerder denken dat 25000 ( svm ) naar 15000 ( svm ) zou moeten dat komt dan wel overeen.
Lekker zo laten staan is prima toch! 25 SB voertuigen er heen.
-
Misschien handig om de link naar je teampagina erbij te vermelden
Die had jij ook kunnen plaatsen hoor.
Is niet zo moeilijk.
Dit is de link, Team Gelderland
-
ik denk dat sommige dingen gewoon heel persoonlijk en heel gevoelig zijn je hebt te maken met hulpverleners maar ook met mensen die andere mensen levenloos, gewond of delen van een persoon hebben zien liggen
zulke mendingen in een simpel spelletje zoals dit kan een trigger/flashbacks creeeren voor zij die dit meegemaakt hebben dus om nou te dat ze maar hun account moeten verwijderen vind ik nogal raar.... als jje zelf die dingen niet hebt meegemaakt dan weet je dus overduidelijk niet waar je over praatLaat dit gewoon duidelijk zijn dit is een meldkamerspel met heel veel soorten meldingen, en als je niet tegen een melding kan of je heb zelf een melding mee gemaakt waar je een trigger/flashback van krijgt ga je toch niet spelen. Je weet dat die meldingen voorbij komen in dit spel.
Dan ga je dit spel toch niet spelen als je er toch niet tegen, dan kan je inderdaad beter je account verwijderen en een ander leuk spel spelen waar je die trigger/flashback niet van krijgt.
Met deze conclusie over deze meldingen kunnen ze beter meldkamerspel stoppen omdat er elke keer een melding bij komt waar iemand een trigger/flashback van krijgt.
Je kan niet over mijn oordelen of ik wel of niet iets heb mee heb gemaakt i.v.m met de meldingen die in het spel zitten.
Heb genoeg mee gemaakt en ja die meldingen zitten ook in het spel. ( daar klaag ik toch ook niet over )
-
Pffff het is elke keer wel wat met de meldingen dan is dit niet goed dan is dat weer niet goed, wees blij dat er elke week een melding bij komt in wat voor vorm dan ook.
Ze kunnen niet iedereen het naar ze zin maken.
Je kan ook gewoon je account verwijderen is het probleem ook opgelost toch.
-
Klopt OSM is down, nu wachten tot ie weer up is.
-
Ja klopt de OSM is down, dus wachten dat ie weer UP is.
-
Klopt inderdaad, dat heb ik ook maar er is niks mis mee, ze staan gewoon goed ingesteld.
-
Je kan innen hoor spel doet het weer.
-
https://www.youtube.com/watch?v=KxBeSYDqPzsAfbeeldingen wordt gebruikt alleen op meldkamerspel.com!
https://www.meldkamerspel.com/mission_graphics/267
Youtube toturial video:
https://www.youtube.com/watch?v=KxBeSYDqPzs <------ klik op deze link om een video te kijken hoe je de inzetvoorstellen erop zet.
Let wel op deze video is gemaakt door Bernhard, die afbeeldingen dus niet gebruiken omdat hij ermee is gestopt.
Gebruikt de afbeeldingen van Michel en Michael.
LET OP: Werkt uitsluitend met de nieuwe inzetvoorstellen categorieën. Deze categorieën moet je zelf toevoegen!
( nummer 51 kan je er tussen uit laten. )
Brandbestrijding (Woon en verblijfgebouwen) Nummer 20
Brandbestrijding (Vervolg) Nummer 21
Technische Hulpverlening Nummer 22
Ongeval Gevaarlijke Stoffen Nummer 23
Bestrijding Waterongevallen Nummer 24
Bestrijding Luchtvaartuig Nummer25
KNRM /Reddingsbrigade Nummer27
Samenstelling peloton Nummer 60
Deze inzetvoorstellen zijn samengesteld door Michaelk1980
Voor vragen en/of opmerkingen over de inzetvoorstellen of afbeeldingen kun je hieronder in dit topic terecht.
Mvg, Michael en Michel
PS: let op let op.
Nieuw:
Categorie aangepast:
Nieuw: Inzetten : Ontruimingsoefening
Datum 23-10-2023
Voor de rest wijs alles gewoon de weg we gaan gewoon verder met hoe het was.
Mvg: Michael en Michel.
-
1. Het is al vaker geroepen op het forum maar ik kan niet vinden of het idee bij de ontwikkelaar ligt maar zou de OvD-P dezelfde functie kunnen krijgen als de OvD-G als het gaat om het afhandelen van de arrestanten? De reden is dat er steeds meer meldingen komen waarbij je meer dan 20 of 30 arrestanten te vinden zijn en op die manier scheelt het een stuk vaker klikken. Ik denk dat vooral de grotere spelers hier veel profijt van kunnen hebben.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier ben ik dus ook een voorstander van, hoop dan ook dat het gewoon doorgevoerd gaat worden en zo snel mogelijk.
-
Heb er geen last van alles gaat goed hier.
-
Ja Henk daar zit wel wat in.
-
Goed idee, 30 man moet dan wel genoeg zijn per lokaal.