Posities door michel_1

Er wordt eigenlijk om niets meer gevraagd dan duidelijkheid.
    Lijkt mij geen vreemd verzoek. Zeker niet wanneer iets al zo lang loopt en kennelijk, was voor mijn tijd, toen erg gewild was/is.
    Gewoon afwachten helpt in ieder geval niet mee om meer duidelijkheid te krijgen.

Tja er staat toch echt voor onbepaalde tijd , dan heeft vragen voor duidelijkheid geen zin.

Zo zijn er meer dingen waar wel duidelijkheid over gegeven kan worden.

Dan kunnen we wel elke topic door lopen voor duidelijkheid.

Ja joh het is wel goed met je.

Je bent zelf een kansloos figuur en je heb zelf tekortkomingen.

Waar is dit forum dan voor ?

Klaag nergens over, heb me punt of mening erover gemaakt.

Nee daar is toch dit forum voor om een discussie te voeren.

Ja kan ook nog een bericht doen naar XY dat is mijn keus dan.

Ga tegen niemand te keer heb alleen mijn punt of mening kenbaar gemaakt.

En wat ze ermee doen moeten ze zelf weten.

Ja denk echt dat ze meelezen hier, het is immers toch hun forum.

GT is niet verplicht om erop te reageren toch.

Ze hoeven niet op mijn te reageren dat maken ze zelf uit, net als jij.

Vind het ook niet kunnen hoe jij naar mijn reageer, met je kansloos figuur.

Hoe je het ook went of keert dit moet gewoon stoppen.

Er spelen genoeg minderjarige, zwak ziek en misselijke met of zonder beperking op meldkamerspel. Iedereen die meldkamer speelt heeft een PB gehad.

Je kan het ook zien nu gok ik hier met vrije wil, maar ik wordt wel aangezet tot gokken.

Yes ik had de wedstrijd goed en verdien hier 5 Coins mee, lekker man.

Zo nu ga ik morgen op andere goksites wedden maar dan voor echt geld.

En als ik alles heb verloren dus al mijn geld, en kom in de schulden en of verslaafd.

Tja hoe kom je zover, omdat de verleiding te groot was.

En ja hoor wie heeft mijn daar toe aangezet. juist Meldkamerspel.com

Dus bij deze stop ermee en wel direct.

Gelukkig moeten de spelers 18 jaar of ouder zijn. (zie regels)

§ 2 Consumers

1. SHPlay GmbH exclusively offers its Games and other services to consumers, i.e. only to natural persons who act privately, and not by way of exercising their commercial or independent professional activity. The use of games and services of SHPlay for commercial purposes or any other industrial purposes is therefore excluded.
    2. Persons who have either reached the age of 18 years as at the date of registering to use the Games or whose legal representatives have consented to such use are entitled to use the Games.

Nee hoor er zijn ook minderjarige spelers die via PB,FB op de hoogte zijn gebracht. om aan deze wedden schappen mee te doen.

Beste allemaal.

De titel zeg genoeg.

Vind het niet kunnen dat wij als spelers en vooral de minderjarige spelers blootgesteld worden en aangezet worden tot gokken.

Er wordt zelfs ook reclame voor gemaakt via PB,FB.

Het is immers tegen de regels van.

Regels voor alle kansspelen

• Reclames en bonussen mogen niet gericht zijn op:
      • jongeren tot 18 jaar;
      • mensen met psychische problemen;
      • mensen met gokproblemen;
      • mensen met een verstandelijke beperking.

• Bekende personen die jonger zijn dan 25 jaar of die populair zijn onder jongeren mogen geen reclame maken voor loterijen.
    • Organisaties als reclamebureaus, media en banken mogen geen diensten leveren aan kansspelaanbieders die geen vergunning hebben.

Dus meteen stoppen met deze ongein om op wedstrijden te wedden voor de uitslag als je die goed hebt en dan 5 Coins verdienen.

Via Toezicht kan je daar toch op filteren?
    Of jij je Co-Admins wel of niet toegang geeft tot Toezicht kan je ook kiezen.

Een opmerkingenveld bij spelers zie ik wel zitten. Om meer redenen dan geblokte spelers

Ja klopt bij Toezicht kan je het filteren, je kan niet filteren op geblokte spelers dus wat je zeg is niet waar. Weet jij de naam nog van je 1e speler die je geblokt hebt voor 3 jaar terug ??

En weet echt wel wie en wat kan met de functies.

HM en ik heb het niet over een opmerkingsveld bij spelers als jij die wilt dan moet je zelf maar een topic aanmaken.

We hebben het hier over een tab-blaadje voor geblokte spelers dat je in 1 oogopslag kan zien wie je geblokt heb voor het team..

Gda allemaal.

Weet niet of het al voorbij gekomen is, sorry dan maar alvast ervoor.

Het is maar een idee, dat alleen de team admins het kunnen zien, als je iemand blok zodat ze niet meer kunnen aanmelden voor je team.

Dan krijg je wel een lijst met spelers die op blok staan, dan een vierkantje ervoor zodat je ze makkelijker van de blok kan afhalen mits je dat wilt.

Op die manier weet je wel wie er allemaal op blok staan.

Zekers een goede optie en ook wel haalbaar mits je genoeg voertuigen heb.

Wat me dan wel benieuwt maakt is het aantal voertuigen wat er in gaat,

B.V

01.500 <--- Welke voertuigen ?

02.500 <--- Welke voertuigen ?

05.000 <--- Welke voertuigen ?

Enz Enz

Zoals je zelf al aangeeft gaan er te veel voertuigen naar die melding, kan ook niet anders elke melding is anders tussen die Credits die je ermee verdien.

Kan je misschien een schema hier plaatsen ?