Posities door michel_1

    Zitat

    Klopt inderdaad dat zijn 3 meldingen, maar het spel heeft daar maar 1 plaatje voor. en geen 3
    Dus ik heb daar ook maar 1 plaatje voor gemaakt en dat doe ik met alle meldingen waar meer inzetten voor gemaakt worden.


    dat verklaart een hoop. het zou mooi zijn als dat nog toegevoegd wordt vanuit de makers

    ============================================================================

    Nee dat gaan ze dus niet toevoegen ze hebben het juist eruit gehaald.

    Daarom ook maar 1 plaatje voor 5 meldingen B.V

    Ik heb voor mezelf al een extra tabblad gemaakt voor evenement inzetten, is nog wel een beginsel


    Er zijn best wel veel meldingen voor evenementen om die allemaal in een inzetvoorstel te zetten met categorie,

    neem wel veel ruimte in beslag.


    Personeel van handcrew omgerekend naar de auto's dus als er 18 handcrew nodig is staat dat bij mij op 2 ( x9 )


    Klopt inderdaad zo hoort het ook in 1 auto gaat 9 Handcrew dus 2 auto's is 18 Handcrew.


    BR zonnepalen 3 extra inzet voorstellen voor de vernieuwde meldingen van 12,19 en 26K Credits


    Klopt inderdaad dat zijn 3 meldingen, maar het spel heeft daar maar 1 plaatje voor. en geen 3

    Dus ik heb daar ook maar 1 plaatje voor gemaakt en dat doe ik met alle meldingen waar meer inzetten voor gemaakt worden.

    ik wil me bij deze aanbieden om de inzetvoorstellen maken over te nemen van Michael.

    als iedereen dat waardeert. ik gun het iedereen om op deze manier handig te kunnen blijven gebruiken

    Bedankt voor het bericht, neem aan dat je helemaal bij bent met deze inzetvoorstellen.

    Als dat zo is dan kan je als er nieuwe meldingen komen en er een inzetvoorstel voor moet komen, dat je ze ook gaat maken en importeren.

    Zodat de spelers het kunnen gebruiken.


    Is @michaelkraan het hier mee eens dat jij het gaat overnemen dan vind ik het ook goed. dan zal er een apart topic gemaakt worden.

    En deze topic zal verwijderd worden.


    Hoop nog wel dat @michaelkraan hier op gaat reageren.

    Er zijn genoeg spelers die de afbeeldingen gebruiken.

    En dat is alleen maar mooi, is toch een teken dat het gewaardeerd wordt.


    Voor de inzetvoorstellen dat regel Michael maar die is er mee gestopt en er zullen dus geen nieuwe inzetvoorstellen komen.

    Hij heeft er te weinig tijd voor en hij heeft de belangstelling in het spel verloren.

    Gdm beste spelers.


    Na een gesprek met Michael heeft hij besloten om geen inzetvoorstellen meer te maken voor meldkamerspel.

    Hij heeft er te weinig tijd voor en hij heeft de belangstelling in het spel verloren zegt hij tegen mijn.


    Zelf zit ik erover na te denken of ik wel of niet door wil gaan om deze plaatjes te maken.


    Reageer even of je belangstelling heb voor de plaatjes of niet,

    Op die manier weet ik of ik door kan gaan of niet.


    Hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Goedenavond,

    Ik had een vraag over de melding brand bij papierrecyclelaar. Bij de vereisten om deze melding te kunnen krijgen staat dat 15 keer de uitbreiding schuimblussing nodig is. Echter wordt er 25000 liter schuim gevraagd. Dat zou dus inhouden dat als je overal een SB voertuig zou hebben staan bij de 15 uitbreidingen je dus 10 SB voertuigen te weinig hebt om de melding af te kunnen sluiten.

    Zou het niet kunnen zijn dat er bij de invoering misschien een 0 teveel is ingevoerd?

    Dat klopt dan ook weer niet dat er een 0 teveel is ingevoerd.


    Zou dan eerder denken dat 25000 ( svm ) naar 15000 ( svm ) zou moeten dat komt dan wel overeen.


    Lekker zo laten staan is prima toch! 25 SB voertuigen er heen.

    ik denk dat sommige dingen gewoon heel persoonlijk en heel gevoelig zijn je hebt te maken met hulpverleners maar ook met mensen die andere mensen levenloos, gewond of delen van een persoon hebben zien liggen
    zulke mendingen in een simpel spelletje zoals dit kan een trigger/flashbacks creeeren voor zij die dit meegemaakt hebben dus om nou te dat ze maar hun account moeten verwijderen vind ik nogal raar.... als jje zelf die dingen niet hebt meegemaakt dan weet je dus overduidelijk niet waar je over praat

    Laat dit gewoon duidelijk zijn dit is een meldkamerspel met heel veel soorten meldingen, en als je niet tegen een melding kan of je heb zelf een melding mee gemaakt waar je een trigger/flashback van krijgt ga je toch niet spelen. Je weet dat die meldingen voorbij komen in dit spel.


    Dan ga je dit spel toch niet spelen als je er toch niet tegen, dan kan je inderdaad beter je account verwijderen en een ander leuk spel spelen waar je die trigger/flashback niet van krijgt.


    Met deze conclusie over deze meldingen kunnen ze beter meldkamerspel stoppen omdat er elke keer een melding bij komt waar iemand een trigger/flashback van krijgt.


    Je kan niet over mijn oordelen of ik wel of niet iets heb mee heb gemaakt i.v.m met de meldingen die in het spel zitten.

    Heb genoeg mee gemaakt en ja die meldingen zitten ook in het spel. ( daar klaag ik toch ook niet over )

    Pffff het is elke keer wel wat met de meldingen dan is dit niet goed dan is dat weer niet goed, wees blij dat er elke week een melding bij komt in wat voor vorm dan ook.

    Ze kunnen niet iedereen het naar ze zin maken.


    Je kan ook gewoon je account verwijderen is het probleem ook opgelost toch.