nu het nieuwe probleem. de voertuigen komen niet aan bij ons in het team.
Posities door 01meldkamerarnhem01
-
-
volgens mij gaat bijna alles eruit. ook uit andere landen
-
Het lijkt erop dat hij het weer doet
-
Bij ons in het team heeft ook iedereen er last van. kan dit te maken hebben dat Leitstellenspiel.de eruit ligt?
-
Ik krijg heel de dag door gewoon de meldingen. en wat al gezegd is op actief zetten.
-
-
is er ook een instalatielink voor internet Explorer?
-
gratis lijkt mij inderdaad ook geen goed idee. voor kleinere teams zal dit inderdaad lastig zijn, dit hebben wij zelf ook ondervonden, maar als je als team slim bouwt dan red je het prima. als je team groter is heb je als het goed is meer geld in de teamkas en kun je een nieuw ziekenhuis bouwen. mocht de oude dan verkeerd staan is het de keuze om die te laten staan of te verwijderen.
-
Op internet doet die het wel goed, maar dat kan ook aan de lss manager liggen, maar in de app is hij nog steeds traag
-
hallo,
ik weet niet of anderen hier ook last van hebben, maar in de app van meldkamerspel is traag als je een voertuig naar een melding allarmeert, dus vroeg ik me af of dit aan de app ligt of aan mijn telefoon.
-
Beste medecentralist,
Ik heb dit ook regelmatig en dan moet je gewoon de app helemaal afsluiten en weer opstarten. Dan doet hij het weer. -
Klopt maar het verschil is wel groot. Het is logisch als je een kleiner verschil heb.
-
hey,
Ik krijg regelmatig eeb Plofkraak melding van 1100credits en daar zij wat noodhulp voor nodig een helicopter en een ovd.p een ts en een ovd.b en voor de achtervolging auto krijg je 4000cr en daar zijn maar 5noodhulp en 1 politie helicopter nodig. Klopt dit?
-
Van mij hoeft dit niet. Als je offl gaat moeten ze maar wachten en als het echt dringend is sturen ze maar een privébericht. Ik zie liever andere updates.
-
Dus misschien een leuke toevoeging voor rustige tijden
-
beste medespelers,
Ik ben tegenwoordig veel online en zet ook steeds meer inzetten open. Het is best eentonig werk als je meer dan 20a30 meldingen per dag openzet. Ik gebruik daar een standaardregel voor. Ik meen dat dit al wel eens is voorgelegd maar Ik kan het niet meer vinden. Mijn vraag is daarom of het misschien een handige toevoeging is om automatisch een tekst te sturen als je een melding openzet, wat je zelf kan instellen. Nog mooier zou zijn dat als je een inzet open zet dat hij automatisch het aantal gemiddelde credits erbij zet.
vb. xxx credits. inzet sluiten na 12 uur.
xxx= aantal credits van een inzet.Hoe denken anderen hierover?
-
dit lijkt mij inderdaad ook een mooie toevoeging. Dit zal ik (als dit ook word toegevoegd) meer gebruiken dan de keuzeknop van gratis of 10 coins.
zit dit er ook al in?
-
Een ander idee zou kunnen zijn dat je niet aan de minimale 24 uur tussentijd zit met aanmaken van de Grote inzet maar dat je dat zelf kan bepalen.
Want als nu bijvoorbeeld een Grote inzet start om 20.03 uur kun je de volgende dag pas na 20.03 uur de Grote inzet weer starten. Zo kom je elke dag weer een beetje naar achteren toe met aanmaken van de Grote inzet.
dit lijkt mij inderdaad ook een mooie toevoeging. Dit zal ik (als dit ook word toegevoegd) meer gebruiken dan de keuzeknop van gratis of 10 coins.
-
Veel spelers willen geen privégegevens delen
-
Maar hier kun je niet met bepaalde leden iets bespreken die geen co admin of admin zijn...