Posities door disci

    GOEDGEKEURD >>> heb je eventueel ook idee aan specifieke inzetten die we hieraan kunnen koppelen ?

    Niet echt, denk dat je het beste hier nieuwe meldingen voor kan maken.


    pakhuis..
    Raadhuizen
    Kastelen / burchten / forten
    Gemeentehuizen
    molens
    Landhuizen


    Het enige wat je van de huidige meldingen evt kan koppelen is uitbreiding kantoorpand, er zitten best wel veel kantoren in monumentale panden, denk aan makelaars, advokaten, (huis)artsen.
    Winkels zitten ook in monumentale panden.

    Misschien een idee om een melding / poi te maken met monumentale panden?


    Deze panden staan meestal in centrums van steden, dus dichtbebouwd gebied, ook veel (winkelend) publiek.
    Of zoals kastelen, burchten, enz enz.

    Ik weet niet of je geheel realistisch speel, of gewoon in elke post een voertuig-type wil hebben, maar H-OvD-B vervangt de taken van OvD-B. Dus de OvD-B zou je eventueel weg kunnen laten, en heb je weer een plaatsje vrij.


    Voor waterongevalen en vliegveld heb ikzelf een aparte post gemaakt, maar ik speel niet realistisch.


    Ik heb mijn posten als volgt ingevuld en zoals gezegd, water en vlieg is apart.


    Uitgebouwde post (Compleet = 17 voertuigen)
    AGS (1x)
    Adem (1x)
    Comm (1x)
    HovD (2x)
    HV (1x)
    Red (2x)
    Slang (2x)
    TS (5x)
    VL (1x)
    WVD (1x)

    Ik vroeg me af, wat is het nut van de awards?


    Ik zat namelijk paaseieren te klikken tot ik zoiets had van.. waarom eigenlijk? Als ik een paasei wegklik, word de melding opnieuw geladen en zo zorg je enkel voor meer data druk op de server.
    Daarnaast heeft het voor mezelf geen nut, ik verdien er niks meer mee dan een plaatje extra. Het geeft geen extra credits of coins, er komt ook niet een extra melding bij behalen van een doel.
    Je krijg er ook geen betere status door, en buiten events om, kijkt niemand naar de awards want ze zeggen helemaal niks over de speler.


    Is het een idee om de awards meer status te geven, dat je meer moet werken voor een award en dat er iets van een beloning inzit zodat je ook een doel heb om naar toe te werken.
    Bijvoorbeeld, extra credits, extra coins of een gratis grote inzet, dubbele credits beloning gedurende ..... uur, gratis voertuig, enz enz enz


    Zomaar een idee, hardop aan het denken..

    Ik zie hier ook de nut niet van in.
    Als je niet zoveel overtollig personeel op een post wil hebben, ken je toch gewoon een doel instellen?


    Heb je 90 man nodig, zet je je doel op 95.


    En als je overtollig personeel al op je post heb, elke week ken je er 10 verplaatsen..

    Als je overigens zelf heel graag contact op wilt nemen met de ontwikkelaar om bepaalde zaken te delen, hebben zij ook een support chat.
    https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web


    Misschien een idee als we met zn allen een een-en-dezelfde klacht neerleggen.
    Als iemand een mooie brief kan formuleren, stuur ik m ook wel door.


    De jongens van mks hier, doen hun best, en worden onderhand ook wel een beetje moe van onze klachten. Nu hebben we een directe link naar de ontwikkelaard dus nu kunnen we met zn allen de juiste personen direct aanspreken.


    @ Data en zijn team. Keep up the good work
    @ xyreality deliver better work!!

    Hier ook. Ik snap dat het druk is door het virus enzo, maar er is sinds de overgang constant gezeik met het spel. Ik blijf het toch zeggen...

    Volgens mij heeft het niks met Corona te maken, dit is, in mijn ogen, gewoon een slechte server waar het spel op draait, capiciteit van de server is veeeeeel te laag.


    Net wat je zelf zegt, sinds de overname/update is het bagger

    Veel in het spel is al gratis, een aantal dingen moet je voor betalen in coins.
    o.a. verplaatsen van (team) gebouwen, naam wijzigen, vip, ect.


    Vergeet niet, dat zonder deze coins het spel helemaal niet zou draaien of draait op een simpel huis-tuin-en-keuken servertje.


    De server, programmeurs en organisatie achter het hele spel wil in ieder geval de kosten eruit halen, daarom heb je coins.


    Als een team gebouw verkeerd geplaatst is, is dat een fout van de team leiding, dan moet de teamleiding ook zorg dragen dat het gebouw op een andere locatie terecht komt.


    En een teamgebouw dat je om logistieke redenen wil verplaatsen zijn enkel een ziekenhuis of een cellencomplex. Voor de academies heeft verplaatsen totaal geen nut/meerwaarde.
    En een beetje team heeft met een week toch wel weer 400.000 bij elkaar voor een nieuw ziekenhuis?

    ik zie dat die werkzaamheden in Duitsland in de nacht zijn gebeurd, waarom kan dat ook niet in Nederland? want dit gebeurd precies in de 2 uur dat ik woensdag kan spelen.


    mogelijk dat dat nu niet meer aangepast kan worden, maar dat dat wel de volgende keer gedaan kan worden.

    Anderen spelen juist weer enkel ´s nachts.
    Je kan het nooit iedereen naar zijn/haar zin maken

    Het is mij al opgevallen dat in de A&U TS-OR als normale TS wordt gealarmeerd. Zal dat hiermee samen hangen?
    Dat is in ieder geval niet makkelijk als je TS-OR nodig hebt bij andere meldingen.

    Had ik ook, ik heb de posten waar ik een TS-OR heb losgekoppeld van de meldkamer. Nu word de TS-OR enkel nog maar "gepakt" door A&U als alle andere TS'en op zijn.

    Zo viel het mij vorig jaar op dat een vrij nieuw team van een groep spelers voor zichzelf waren begonnen en binnen een jaar tijd ons al ingehaald hadden. Best knap.

    Ik weet niet hoe de berekening precies is, maar weet wel dat het niet direct leden gebonden is. Ik denk dat het doneer credit gebonden is.


    Wij zijn een jong team, in december opgericht.
    Hebben 8 leden waarvan momenteel 2 leden aardig actief zijn. De rest is er wel, maar ranken niet hard.. komen even online voor de grote inzet en dan weer offline.
    We hebben in een kleine maand tijd al een hoop teams voorbij gestoken en staan nu op team positie 138.
    En dat terwijl we niet snel ranken. Sterker nog, de laatste 3 dagen zijn we, met slechts 2 actieve leden die 4 á 5 keer een (half) uurtje online zijn, 3 teams voorbij gegaan. Met slechts 2 man!!