Bij werkt het terug via chrome
Posities door stijnh
-
-
Dit ook om het voor de belgische spelers aantrekkelijker te maken, gezien ze daar naast spoed en zorg nog een tussengradatie hebben.Prima, je weet me wel te vinden als het zover is zeker
-
Ter aanvulling op Piet,
MC ambulance kan zowel als ambulance, en zorg-ambulance gebruikt worden (in het spel).Een gewone ambu kan ook gebruikt worden als zorg-ambu in het spel
-
Hi,
Ja ik weet wat in de praktijk het verschil is tussen een gewone ALS ambulance en een MC-Ambulance.
In het spel zelf zie ik inzet gewijs geen verschil en lijkt dit voor mij 100% identiek hetzelfde, of zie ik iets over het hoofd ?
Kan iemand me meer toelichting geven van de verschillen IN HET SPEL zelf ?
Alvast bedankt
-
is nou niet echt een oplossing naar mijn idee, gebruik de muis zo min mogelijk. en om nou na 400 meldingen, 400 venster te gaan sluiten lijkt me ook niet wenselijk
je moet toch geen 400 vensters sluiten... ALs je de 1e zo opstart kan je verderklikken zonder muis. En anders andere browser hé.
-
Ook in een nieuw tabblad werken de sneltoetsen niet zoals voor die tijd.
Wel als je met de muis op de knop 'alarmeren en volgende' klikt met de rechter muisknop en die opent in een nieuw venster... Zo werkt het bij mij toch
-
net even getest, blijkbaar niet dan.
-
Ik heb hetzelfde voor, enorm vervelend als je snel wilt spelen en klikken.
-
Kan iemand me zeggen waar de waterwerpers normaal staan ( als ze niet stuk zijn
).
-
Tessel heeft een 2e ambulancepost, net buiten De Koog is een post met 1 voertuig.
-
Ik heb geen weet van hoe de TS in NL is ingericht,
Kleine toelichting rond de Snelle Interventiewagens in België,
De Snelle Interventiewagens in Belgie werden ingericht om bevrijdingen uit te voeren bij beknelling in voertuigen of liften en dergelijke, sommige werden uitgerust met een kleine watertank van 400 tot 500 liter en een hoge druk pomp.
De Snelle Interventiewagen in dit spel en had ook begrepen in NL is gebouwd om een eerste aanval bij brand te kunnen uitvoeren
TS is te vergelijken met een MAP in BE.
de SI-2 is een soort van lichte autopomp voor 2 man, met focus op brandbestrijding.
Een snelle interventiewagen zoals we in BE kennen zit in principe niet in het spel, de HV is perfect te vergelijken met de GIW zoals bvb in Antwerpen.
-
Klopt toch niet volledig mijns inziens...
Een MAP is multi ingericht net zoals de meeste TS'en in Nederland.
In een zware materiaalwagen --> HV in Nederland zit zwaarder ontzettingsmateriaal die aanvullend kan komen voor een MAP.
Dus een snelle interventiewagen is niet hetzelfde als een HV in het spel volgens mij.
-
Beste,
Misschien is het het iets om de volgende aanpassingen toe te passen:
Het pompsysteem:
HV koppelen aan pompsysteem i.v.m. aanwezige klokpompen (280 l/min 2x) 560 l/minPRO: natuurlijk heefty niet iedere HV dit, ik weet niet of je een voertuig verder kan uitbouwen in het spel ... bvb uitbreiding kopen op een bepaald voertuig ?
GM voertuig koppelen aan dit systeem i.v.m. aanwezige vuilwaterpomp 1.500 l/min
Ook volledig PRO: ik gebruik nu de SI-2 als GM, voor wateroverlasten en stormschade
Aanpassen melding:
Lekkende diesteltank ook beschikbaar maken voor alleen inzet HVDaar deel ik je mening niet, de HV kan een opvang recipiënt onder het lek zetten, maar meestal is er vervuiling op de rijbaan van het moment van ontstaan tot aanwezigheid brandweer .... In een HV zit geen water of detergent /zeeppatroon die kan reinigen ..
Antwoorden op de posting hierboven in het rood.
-
Inderdaad zijn er wezenlijke verschillen.
Ook een EH tent zoals ik deze week las zit op een HV in Nederland. In België kennen we vaak de snelle Hulp waar Tent-Signa- licht blus matriaal en bevrijding gecombineerd worden in een wagen met 2 personen.
snelle hulpwagens ifv bevrijding zijn er wel in belgie aan het verdwijnen. In vele zware materiaalwagens ( type hv-kraan in NL ) zit wel een snel inzetbare tent.
-
Er zou ook nog een extra zw standplaats komen in Gent-Centrum.
-
hij zou er beter mee stoppen en iemand anders het overnemen. Hier staat al niets van 2020 en de rest is vaak 2021 al niet meer bijgevuld
Bedankt voor de empathie
U mag hier naar hartelust aanvullen, zo kan ik de initiele posting aanpassen.
-
Provincie Antwerpen:
PZ Klein Brabant: BRABAN
PZ Mechelen-Willebroek: MEWIVanaf 01 januari zullen deze zone's fusioneren tot 1 politiezone 'Politiezone Rivierenland'.
-
Nederland weet ik niet ...dacht dat Belgie er momenteel 3 of 4 heeft.
Ik denk dat da er ondertussen al een pak meer zijn, zeker al 10 volgens mij.
-
Vanaf ergens in het voorjaar :
ZW Beveren 2 --> PIT
ZW Sint Niklaas 2 --> PIT
ZW Kallo ( momenteel een niet erkende ziekenwagen ) ---> PIT
ZW Sint Gillis Waas zal wellicht overdag in de week verhuizen naar Stekene
-
Okido, geen probleem. Bedankt voor de moeite!
Inderdaad een handige en mooie website, op voorwaarde dat hij onderhouden blijft. Ik gebruik hem al een tijdje, in combinatie met de lijsten op dit forum, maar vroeg me af of iemand uit het brusselse een actualere lijst heeft. Tot zover trek ik mijn plan
PIT's uit het Brussel van waar ik weet heb :
PIT VUB ( in principe VBR)
PIT St Pierre
PIT Ixelles