Posities door stijnh

Een zeer leuke en waardevolle update, ik heb zelf ook nog wel een kleine issue:

Voor de alarmering van de containers mbt IBGS moet de haakarmbestuurder ook een opleiding GSE volgen ipv enkel als "bestuurder voertuigen-zwaar".

In de praktijk valt het bij grotere interventies vaak voor dat er meerdere containers van dezelfde post moeten komen, en er bvb een haakarm van een andere post een container gaat brengen en eventueel ophalen. Dus deze bestuurder van de haakarm is dan niet bij het GSE team en zorgt enkel voor het transport van de container in kwestie.

Verder hoop ik nadien eventueel nog op een container met. enkel SVM product (bvb 8 of 10.000 L ). ;)

Deze opmerkingen zijn opbouwend bedoeld, en zeker geen kritiek. Bedankt voor het invoeren alvast van deze leuke update.

Hi,

Ja ik weet wat in de praktijk het verschil is tussen een gewone ALS ambulance en een MC-Ambulance.

In het spel zelf zie ik inzet gewijs geen verschil en lijkt dit voor mij 100% identiek hetzelfde, of zie ik iets over het hoofd ?

Kan iemand me meer toelichting geven van de verschillen IN HET SPEL zelf ?

Alvast bedankt ;)

is nou niet echt een oplossing naar mijn idee, gebruik de muis zo min mogelijk. en om nou na 400 meldingen, 400 venster te gaan sluiten lijkt me ook niet wenselijk

je moet toch geen 400 vensters sluiten... ALs je de 1e zo opstart kan je verderklikken zonder muis. En anders andere browser hé.

Ik heb geen weet van hoe de TS in NL is ingericht,

Kleine toelichting rond de Snelle Interventiewagens in België,

De Snelle Interventiewagens in Belgie werden ingericht om bevrijdingen uit te voeren bij beknelling in voertuigen of liften en dergelijke, sommige werden uitgerust met een kleine watertank van 400 tot 500 liter en een hoge druk pomp.

De Snelle Interventiewagen in dit spel en had ook begrepen in NL is gebouwd om een eerste aanval bij brand te kunnen uitvoeren

TS is te vergelijken met een MAP in BE.

de SI-2 is een soort van lichte autopomp voor 2 man, met focus op brandbestrijding.

Een snelle interventiewagen zoals we in BE kennen zit in principe niet in het spel, de HV is perfect te vergelijken met de GIW zoals bvb in Antwerpen.

Antwoorden op de posting hierboven in het rood.

Inderdaad zijn er wezenlijke verschillen.

Ook een EH tent zoals ik deze week las zit op een HV in Nederland. In België kennen we vaak de snelle Hulp waar Tent-Signa- licht blus matriaal en bevrijding gecombineerd worden in een wagen met 2 personen.

snelle hulpwagens ifv bevrijding zijn er wel in belgie aan het verdwijnen. In vele zware materiaalwagens ( type hv-kraan in NL ) zit wel een snel inzetbare tent.