Posities door Chris206

    - Welk besturingssysteem en welke browser wordt er gebruikt?

    Windows 10 met chrome als browser

    - Loopt het hele spel vast(reageert de hele pagina ook niet meer)?

    Nee

    - Als dit niet het geval is: laden de pagina's erg traag? Als voertuigen of missies niet worden bijgewerkt, kan dit dan worden verholpen door de pagina opnieuw te laden?

    Herladen van de pagina met de volgende missie na alarmeren eenheden verloopt erg traag, duurt seconden lang.

    Ik heb nog een paar suggesties voor uitbreiding van strand/kust scenario's (preciese aantallen ntb door de mensen van content):


    Melding: Kwallenplaag

    Uitbereiding: Kwallenplaag (groot)

    Benodigd: KHV 2x, DAT RB 2x.

    Slachtoffers: Ambulance of RR 2x (bij uitbreiding naar groot: ambulance 8x + OvD-G 1x, politie noodhulp 4x)

    Credits: 1200 (groot: 2400)


    Melding: Verontreiniging strand

    Uitbereiding: Verontreiniging strand (chemicaliën) (uitbreiding met TS4x, OvD-B 4x, HoVD-B 1x, AGS 1x, HV 1x, OvD-P 1x, politie noodhulp 6x)

    Benodigd: Politie noodhulp 2x, KHV 1x, DAT RB 1x

    Slachtoffers: 2x ambulance (bij uitbreiding naar chemicaliën 10x ambulance, 1x OvD-G)

    Credits: 2000 (chemicalien: 4500)


    Melding: Aanvaring op zee

    Uitbereiding: Aanvaring op zee (groot)

    Benodigd: Politie noodhulp 2x, KHV 1x, DAT RB 1x BA RB 1x; (bij uitbreiding politie noodhulp 8x, OvD-P 1x, Politiehelicopter 1x, KHV3x, DAT RB 3x, BA RB 6x)

    Slachtoffers: 1x ambulance (bij uitbreiding 25 ambulances, 1x OvD-G, MMT kans 15%)

    Credits: 2200 (groot: 5100)


    Melding: Begeleiden sportevenement op het strand

    Uitbereiding: (geen, ivm gepland evenement)

    Benodigd: Politie noodhulp 8x, KHV 1x, DAT RB 1x BA RB 2x;

    Slachtoffers: 1x ambulance

    Credits: 3500

    Duur: 3 uur


    Melding: Dancefeest/beachparty

    Uitbereiding: Dancefeest/beachparty (groot)

    Benodigd: Politie noodhulp 16x, OvD-P 1x, KHV 1x, DAT RB 1x BA RB 2x; (bij uitbreiding: zelfde + ME Flex 9x, ME commandant 1x, KHV 2x)

    Slachtoffers: 1x ambulance

    Credits: 3500 (groot: 5600)

    VWS staat voor "voorwaardescheppend". Voor ambulancevervoer is het een wettelijke voorwaarde dat ze binnen 15 minuten ter plaatse zijn bij een A1 urgentie rit. Om dat in de hele regio te kunnen halen zet de meldkamer ambulances soms op plaatsen neer om zo de voorwaarde te scheppen dat ze inderdaad overal in de regio binnen die 15 minuten ter plaatse zijn. Hiervoor zijn op sommige vaste plekken VWS posten ingericht, vaak eenvoudig bv een portocabin op een parkeerplaats langs een provinciale weg. Anders moeten de mensen de hele tijd in het voertuig zitten.

    Het ligt aan de oorzaak, als het een ongevalsmechanisme is bv een aanrijding hoog energetisch of een val van hoogte dan is een MMT indicatie, als het een chronisch zieke bejaarde is die in bed een klaplong krijgt dan komt er geen MMT tenzij de patient circulatieproblemen vertoont doordat het hart van positie draait.

    Met deze update richten we ons op de watervoorziening. Daarom is ook niet bij elke inzet dit nieuwe systeem ingevoerd, maar alleen bij incidenten waar de watervoorziening een uitdaging of interessant aspect van de melding kan zijn. Hiermee geven we de spelers in ieder geval een nieuwe uitdaging en meer flexibiliteit, en daarmee realisme, wat betreft de eenheden die ze graag willen sturen.

    Met een volledige realistisch systeem met pompcapaciteit en andere variabelen wordt de aard van het spel anders en zullen veel spelers de draad kwijtraken. En dat is ook een belangrijk punt: het moet speelbaar zijn voor een breed publiek van alle leeftijden en achtergronden. We maken daarin voor onze updates een afweging tussen speelbaarheid en realisme, waarbij we ook rekening moeten houden met wat er mogelijk is bij de ontwikkelaar.


    Met dit systeem bieden we naar ons idee een nieuwe invalshoek voor de incidentenbestrijding in het spel. Die daarnaast zorgt voor afwisseling tijdens het spelen. We begrijpen dat we niet alle spelers met alle updates tevreden kunnen stellen, maar hopen dat je met deze uitleg snapt wat de achterliggende gedachte is.

    Prima Data dank voor je toelichting.

    Ik vind het een onhandige uitbreiding dat water in liters en bovendien is het ook niet realistisch, het gaat bij TS etc niet om de tankinhoud maar ook om hoeveel hij kan pompen per minuut of per uur. Maw het gaat om aanvoercapaciteit niet om alleen tankinhoud.

    Ik heb de problemen maar omzeild door gewoon voor elke haakarmbak een eigen vast voertuig te koppelen en niets door andere voertuigen te laten ophalen, plus voertuig op plaats incident houden.

    en op de uitbouwen van die gebouwen, als je die aan hebt staan zoals waterongevallen of vliegtuigbrandbedtrijding. Als je die hebt maar uitgezet hebt krijg je dat type melding niet vanaf dat gebouw.

    Ik zie er een aantal leuke dingen tussen zitten.

    Ik verwacht daarom dat onze mensen van content er ook wel iets mee kunnen.
    We hebben ook al wat meldingen voor jullie klaar staan. Dus ik kan geen uitspraken doen over hoeveel, welke of wanneer.
    Dit ligt in de handen van afdeling content.


    Verder over grotere meldingen. Ik denk dat we dat allemaal wel willen. We willen allemaal steeds sneller gaan groeien. Alleen moeten we ook in ons achterhoofd houden dat de brandweer en andere diensten alleen maar grote meldingen hebben. "Helaas?" blijven de kleine de kleine meldingen ook in grote aantallen aanwezig.

    Verder hebben we al ideeën liggen voor grotere meldingen. Alleen hebben we daar eerst wat extra specialistische voertuigen voor nodig.

    Top Piet succes, zie het svp als een aanvulling op jullie lijstje.

    ik zou graag wat meldingen er bij zien van het grotere type zoals die natuurbrand 22.500 credits.


    Bijv.:

    - grote stroomstoring

    - instorting woongebouw na explosie

    - brand petrochemie/olieopslag

    - grote ICT/telecom storing

    - (dreigende) overstroming

    - botsing passagierstreinen

    - botsing trams/metro