En een team uitdaging.. Hebben we ook nog niet gehad deze maand dus die kan er nog wel bij 😂
Was het niet als team een uitdaging om te spelen?!
En een team uitdaging.. Hebben we ook nog niet gehad deze maand dus die kan er nog wel bij 😂
Was het niet als team een uitdaging om te spelen?!
We zijn inmiddels al 2,5 dag verder paar meldingen bij XY verder.
maar nog geen verbetering.
heeft het GameTeam al een terugkoppeling gekregen?
Ik denk niet dat hier nog een reactie op zal komen.
Het evenment loopt vandaag af....
Zoals ik aangeef in de post heb ik tot op heden alleen de hoofdkantoren in de lijst opgenomen, mocht je info hebben van andere standplaatsen dan doe ik ze met liefde toevoegen in de lijst
Ik heb dit ook even gehad.
Pagina verversen en het lukte mij wel weer.
Ik mis ook Logicx berging in Valkenburg (Limburg) in het rijtje.
Goedenavond,
De veiligheidsregio Limburg gooit de roepnummers van de brandweer op de schop. Althans het is al op de schop gegooid.
Heeft iemand toevallig al iets van wisselingen van de roepnummers ergens vastgelegd?
Tot nu toe nog steeds online, wat is 't probleem?
Het gaat in ieder geval een stuk beter dan de afgelopen dagen.
Die enkele serverproblemen zijn wel enigzins acceptabel vind ik persoonlijk
Dat merk ik zelf inmiddels ook. Tussen de 503 errors door loopt het best soepel. Helaas is het maar voor maximaal een uur en ligt et daarna weer minimaal 10 minuten plat. Tis iig beter dan begin van de week toen het gewoon minimaal een uur plat lag en je nergens kon klikken.
Tevens een kleine aanvulling op bovenstaande: ik merk dat in de hele vroege ochtend het spel ook goed speelbaar is.
Mijn aanname in deze dan ook dat er misschien minder menesen spelen?
Wellicht iets om dit ook kenbaar te maken bij XY?
Balen dat we niet kunnen spelen!
Helemaal zuur omdat ik dus nu aan mijn laatste dagen premium ook niets heb...
Hoop in ieder geval dat het snel is opgelost.
En een leuke tegemoetkoming nu met sinterklaas zou wel leuk zijn
Goedenavond,
hieronder het antwoord van TiesSalden wel gereflecteerd op Schiphol.
Hi, de rupsbandvoertuigen kunnen van verschillende aanhangers voorzien worden, echter kan je hanteren dat de gele voor blussing wordt ingezet en de rode voor gewondenvervoer. Dit beide in ontoegankelijk gebied zoals sloten en modder.
Hm Laatst gezien: 14. Februari 2017, hopelijk gaat ie reageren
Als hij hier niet reageert heb ik nog wel andere kanalen om hem deze vraag te steel
TiesSalden Heb jij deze niet al op de foto gezet of vergis ik me nu?
Beste Niels,
Maandag heb ik je aangegeven dat het wel 2 weken kan duren voordat de ontwikkelaar een reactie geeft. Dat is dus nog lang geen 2 weken geleden.....
Niemand op dit forum kan iets doen om dit probleem op te lossen. Dat is tussen jou en de ontwikkelaar.
Heb geduld, wacht hun reactie af en handel het verder met hun af.
Ik begrijp dat het een vervelende situatie is....
Maar kan dit topic niet gesloten worden?
Vindt hier uberhaupt controle op?
Ik zie voertuigverzamelingen voorbij komen die gewoon worden overgenomen zonder te vragen.
En ja, gecheckt en gemeld.
Alles anzeigenDe officieren hebben geen vaste standplaatsen, maar wel hun eigen gebieden. Op het einde van pagina 4 van dit topic staan een paar voorbeelden hoe je je officieren kunt plaatsen voor goede en realistische dekking. Dit is hoe ik ze heb geplaatst:
17-9021 (AGS) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9022 (AGS) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9024 (AGS) - Meldkamer Wilhelminakade17-9091 (HOVD-B Rijnmond Noord) - Frobenstraat
17-9091 (HOVD-B Rijnmond Midden) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9091 (HOVD-B Rijnmond Zuid) - Hellevoetsluis
17-9191 (OVD-B Waterweg) - Maassluis
17-9192 (OVD-B Rijnmond Noord) - Frobenstraat
17-9193 (OVD-B Rijnmond Oost) - Slotlaan
17-9194 (OVD-B Rijnmond Zuid) - Ridderkerk
17-9195 (OVD-B GB / Voorne Putten) - Merseyweg
17-9196 (OVD-B Voorne Putten) - Spijkenisse
17-9197 (OVD-B Goeree-Overflakkee) - Dirksland
17-9198 (OVD-B GB) - Coloradoweg
17-9199 (OVD-B Reserve) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9981 (VL) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9982 (VL) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9983 (VL) - Meldkamer Wilhelminakade
17-9991 (LC) - Meldkamer Wilhelminakade (Als HOVD)
17-9992 (LR) - Meldkamer Wilhelminakade (Als HOVD)
Dankjewel voor de info
Hallo,
ik speel realistisch en heb daarom de vraag op welke kazernes de OVD-B en HoVD-B staan?
Wie kan mij verder helpen?
Alles anzeigenRoepnummers LE81 en LE82.
Standplaatsen:
Sontweg 8 Groningen
Waterweg 35 Nunspeet
Ouderkerkerdijk 140 Amsterdam
Vleugelboot 29 Houten
Oorberlaan 100 Den Haag
Voorwateringweg 99 Rotterdam
Nergena 3 Boxtel
Dankjewel
Hallo,
ik kan het zo snel niet meer vinden maar heeft iemand meer informatie over de bereden brigade?
ik ben opzoek naar standplaatsen en roepnummers.
Alvast bedankt
Krijg je geen foutmelding toevallig?
Of is het alleen status 5?
Alles anzeigen
ZW PAAL Collocaties (Team: ALBERI01A) Schaffensesteenweg 128 3583 BERINGEN ZW BORGLOON (Team: ALBORG01A) Lambertusstraat 28 A 3840 BORGLOON ZW LANAKEN (Team: ALLANA01A) Kiezelweg 43 3620 LANAKEN ZW PEER (Team: ALPEER01A) Burgemeester Dupontplein 1 Bus 1 3990 PEER ZW BILZEN (Team: ALBILZ01A) Begijnhof 22 3740 BILZEN ZW BREE 1 (Team: ALBREE01A)
ZW BREE 2 (Team: ALBREE02A)Bocholterstraat 15 3960 BREE ZW GENK 1 (Team: ALGENK01A)
ZW GENK 2 (Team: ALGENK02A)C-Mine 50 3600 GENK ZW HASSELT 1 (Team: ALHASS01A)
ZW HASSELT 2 (Team: ALHASS02A)Zwarte brugstraat 1b 3500 HASSELT ZW HERK-DE-STAD (Team: ALHERK01A) Industrieweg 1096 3540 HERK-DE-STAD ZW HEUSDEN-ZOLDER 1 (Team: ALHEUS01A)
ZW HEUSDEN-ZOLDER 2 (Team: ALHEUS02A)Koerselsebaan 59 3550 HEUSDEN-ZOLDER ZW LEOPOLDSBURG (Team: ALLEOP01A) Koningin M.L. Laan 145 3970 LEOPOLDSBURG ZW LOMMEL 1 (Team: ALLOMM01A)
ZW LOMMEL 2 (Team: ALLOMM02A)Norbert Neeckxlaan 52 3920 LOMMEL ZW MAASMECHELEN (Team: ALMAAM01A) Rijksweg 155 3630 MAASMECHELEN ZW OUDSBERGEN (Team: ALOUDS01A) Nijverheidslaan 1544 3660 OUDSBERGEN ZW P TESSENDERLO (Team: PLTESS01A) Heilig Hartlaan 30 3980 TESSENDERLO ZW TONGEREN (Team: ALTONG01A) Sint-Maternuswal 10 3700 TONGEREN ZW HASSELT JESSA 3 (Team: ALHASS03A) Stadsomvaart 11 3500 HASSELT ZW ST-TRUIDEN (Team: ALSTRU01A) Diestersteenweg 100 3800 SINT TRUIDEN ZW PELT (Team: ALPELT01A) Heuvelerweg 24 3910 PELT ZW MAASEIK 1 (Team: ALMAAE01A)
ZW MAASEIK 2 (Team: ALMAAE02A)Gremelsloweg, 7A 3680 MAASEIK
PIT Genk (PLGENK01A) Ziekenhuis/Hôpital: 371 - ZIEKENHUIS OOST-LIMBURG --- Campus/Site: 3560 - SINT-JAN GENK
SINT-TRUDO ZIEKENHUIS DIESTERSTEENWEG 100 3800 SINT-TRUIDEN V Limburg JESSA ZIEKENHUIS VIRGA JESSE STADSOMVAART 11 3500 HASSELT V Limburg SINT- FRANCISCUS ZIEKENHUIS PASTOOR PAQUAYLAAN 129 3550 HEUSDEN V Limburg ZIEKENHUIS OOST - LIMBURG SINT- JAN SYNAPS PARK 1 3600 GENK V Limburg ZIEKENHUIS OOST - LIMBURG MAAS EN KEMPEN DIESTERSTEENWEG 425 3680 MAASEIK V Limburg AZ VESALIUS HAZELEREIK 51 3700 TONGEREN V Limburg NOORDERHART MARIAZIEKENHUIS MAESENSVELD 1 3900 PELT V Limburg
Even voor mij onduidelijk vandaar ook de vraagstelling: staan deze ambu's op brandweerkazernes of op ambuposten?