Waarom vragen als je het ook even zelf kan testen?
Scheelt weer kosten
Waarom vragen als je het ook even zelf kan testen?
Scheelt weer kosten
Is er een methode om de algemene statistieken te zien zoals je in een meldkamer kunt maar dan voor je hele account?
ik heb namelijk mijn gebied onderverdeeld in meerdere meldkamers maar zou graag zien welke voertuigen in allemaal heb over alle gebieden
en is er dan ook een manier om te zien welke voertuigen je (nog) niet hebt?
in LSSM zit een module "dashboard" waarin je kunt zien hoeveel voertuigen je per type hebt
in LSSM zit een module "dashboard" waarin je kunt zien hoeveel voertuigen je per type hebt
LSS manager is best wel fijn om te gebruiken merk ik nu, erg bedankt voor de tip!
Klopt het dat je met de nieuwe update geen B ambulances kan plaatsen bij brandweerkazernes? Beetje raar als je wel A en Z ambu's kan plaatsen.
Klopt het ook dat je maar 1 GGB of NHT voertuig kunt plaatsen per locatie? beetje apart, want er zijn locaties waar er bijvoorbeeld twee GGB bussen of NHT's gestationeerd zijn. Vlaardingen bijvoorbeeld heeft 2 NHT's.
Klopt het ook dat je maar 1 GGB of NHT voertuig kunt plaatsen per locatie? beetje apart, want er zijn locaties waar er bijvoorbeeld twee GGB bussen of NHT's gestationeerd zijn. Vlaardingen bijvoorbeeld heeft 2 NHT's.
Correct
En tevens juist
Hoe kan het dat ik geen meldingen krijg waar een VOA voor nodig is terwijl ik de uitbreiding wel heb en het geschikte personeel ook?
Misschien moet je meer POI’s plaatsen.
dit zou kunnen komen omdat de uitbreiding nog uit staat.
het zou ook kunnen zijn dat je voor die meldingen nog andere posten mist, dat kan je zien in de lijst waar alle meldingen in staan.
en het laatste kan zijn dat je gewoon iets langer moet wachten tot er een melding voorbij komt
Kijk eens bij mogelijke inzetten of dat de melding al groen is.
Ik heb het! Ik heb nog niet alle posten om zo'n melding te krijgen.
Vraag:
Voorheen als we een speler uit het team zette (wegens niet houden aan regels) werden ook van diegene alle wagens uit de teaminzetten gehaald.
Is dit recent veranderd, aangezien dat gisteren niet gebeurde en we de inzet niet konden redden voor de rest van het team.
Nu heb ik overal gezocht, hier, blog, handleiding XY, maar vind nergens hier iets over. Jullie een idee waar het staat?
Vraag:
Voorheen als we een speler uit het team zette (wegens niet houden aan regels) werden ook van diegene alle wagens uit de teaminzetten gehaald.
Is dit recent veranderd, aangezien dat gisteren niet gebeurde en we de inzet niet konden redden voor de rest van het team.
Nu heb ik overal gezocht, hier, blog, handleiding XY, maar vind nergens hier iets over. Jullie een idee waar het staat?
Hierin heb ik wel al eens gemerkt dat er eerst nog iemand een voertuig moet bijsturen of terugtrekken opdat de inzet een update zou doen van aanwezige voertuigen.
Vraag:
Klopt Sandra, hadden wij laatst ook met een speler (die overigens nu bij jullie zit )
Goedenavond,
Denk dat ik hier moet zijn.
Ik heb een opleiding oppervlakteredder
Doe zou dus 1 maart afgerond moeten zijn.
Inmiddels is het 11 maart en ik blijf lezen dat hij over enkele seconden is afgerond.
Is dit ook te regelen?
Voor de techneuten:
https://www.meldkamerspel.com/schoolings/1415640
Al vast bedankt voor de moeite
Deze lijkt vast te hangen. En is dus iets waar de ontwikkelaar naar moet kijken.
Ik heb hem in de chat met de ontwikkelaar gezet. Dus hopelijk kunnen ze er morgen iets mee.
Deze lijkt vast te hangen. En is dus iets waar de ontwikkelaar naar moet kijken.
Ik heb hem in de chat met de ontwikkelaar gezet. Dus hopelijk kunnen ze er morgen iets mee.
Helemaal top,
Ze hebben het opgelost!
Dank
Vraagje,
Ik keek net bij de mogelijke incidenten omdat het me opviel dat ik bepaalde meldingen niet meer kreeg. en het valt me op dat er meldingen uit weg uit de incidenten lijt sinds de update van maandag voor maandag kon ik de meldingen aanvaring veerpont krijgen deze is nu weg uit die lijst van mogelijke incidenten.. net als Vliegtuig neergestort met meer als 100 SO deze is nu volledig weg uit de mogelijke incidenten lijst. is dit door de nieuwe update van maandag? of is dit een fout die ontstaan is door deze update van maandag waarbij de GGB en NHT is toegevoegd in het spel (open gezet)