Het politiesteunpunt in Druten wordt een opkomstlocatie, aldus de burgemeester. Het bureau zal gewoon op het gemeentehuis blijven.
Posities door Tijnemans
-
-
Ik dacht IJsselland en dan in Ommen.
-
Weet iemand hoe het spel meldingen genereerd? Gaat dit per meldkamer of via alle posten in totaal?
-
Is het mogelijk om personeel van een berger naar een brandweer kazerne te plaatsen?
-
Er komen ook geen nieuwe bij...
-
Ja, bij mij ook. Alles is ter plaatsen en staat er in beeld 'aankomst... refresh', maar dit doet het niet. Terwijl alles bij mij ter plaatsen is.
-
aahh, dat is het! Aangepast en dus opgelost! Bedankt!
-
-
Dag,
Ik zit met het probleem dat als ik een melding heb en ik heb met bijvoorbeeld 3 tankautospuiten, 2 redvoertuigen, 1 officier van dienst nodig dat als ik 2 keer een tankautospuit, twee keer een redvoertuig en 1 ovd selecteer en als ik daarna weer een tankautospuit wil selecteren dat dan alle eerder geselecteerde voertuigen verdwijnen.
Herkennen meer mensen dit probleem?
-
Dus dat is Apeldoorn en Doetinchem. Weet iemand die roepnummer, ik kan ze niet vinden.
-
Is een meetploeg hetzelfde als een verkenningseenheid?
-
Klopt het dat veiligheidsregio Noord en Oost Gelderland geen eigen arbeidshygiëne heeft?
-
Is een adembeschermingsvoertuig hetzelfde als een voertuig voor arbeidshygiëne of zit hier een verschil tussen?
-
ik mis in de lijst trouwens nog de 06-9921 als AGS, deze staat als het goed is op het hoofdkantoor.
-
Heeft iemand enig idee of er in Zutphen ook ME staat? Ik zie namelijk op Google Maps ME busjes.
-
Aan de Mercatorweg in Arnhem zit ook een locatie van de politie, maar wat is de functie van dit gebouw?
-
Vestigingen van Van Eijck: https://www.eijck.com/vestigingen. Voornamelijk in Noord-Brabant maar ook een aantal in Utrecht.
Zit zitten ook in Gelderland, zoals in Duiven.
Ik heb even gekeken op Google Maps, maar lang niet overal is het duidelijk dat de locatie van Van Eijck is.
Bij deze echter wel:
Van Eijck Mobility B.V:
2e Adres:
Locatie Ede: Kryptonstraat 27, 6718 WR Ede
3e Adres:
Locatie Hulten: Broekdijk 2, 5125 NE Hulten
4e Adres:
Locatie Breda: Graaf Engelbertlaan 167, 4837 DT Breda
5e Adres:
Locatie Roosendaal: Vaartveld 6a, 4704 SE Roosendaal
-
De brandweer in Winterswijk (en andere posten in de regio) krijgen nieuwe tankautospuiten. In de volgende video (bij 0:40) word gezegd dat ze voorheen een extra auto nodig hadden voor ongevallen, ik neem aan dat ze hier een HV mee bedoelen. Is het dan zo dat deze tankautospuit een TS-HV is?
Video:
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
En de HV is trouwens ook weg
-
Ik mis op de kazerne in Duiven nog de 07-5682 (haakarm) en de 07-9465 (WTH, in het echt WTS genoemd).
Dit is te vinden op de volgende instagrampost:
Externer Inhalt www.instagram.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.Hij is trouwens ook onlangs ingezet voor een grote brand in Lobith, staat ook op hun account.