SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • gertds je leest blijkbaar over dingen heen. Want er is al meerdere keren aangegeven van dit niet alleen het geval is bij het NLse spel. Het hele weekend heeft de US versie vliegende voertuigen gehad. Op een gegeven moment zelfs op DE (die op een aparte server staan). Het is echt niet door het openen van 1500-2000 teammeldingen. Het is de infrastructuur.


    Dus, alsjeblieft, bij je volgende reactie, LEES even wat er staat voordat je weer met een opmerking komt.

  • Ik zoek alleen maar achter mogelijke, werkbare oplossingen voor iedereen

    Simpel... beperkt aantal meldingen mogen delen is een beperking voor mij als speler (en meerdere die wel gereageerd hebben hier) die jij aan mij en andere spelers wil opleggen. Dat is dus geen werkbare oplossing voor mij en anderen! Dat maken we je al die tijd al duidelijk!

    Dus je moet het niet omdraaien... Jij wil MIJ en ANDEREN beperken omdat jij naast je gewone job en kinderen dit spelletje wil spelen op een tijd dat het jou goed uitkomt.
    Daarvoor moeten anderen beperkt worden.

    Dat is wat jij in de hele discussie zegt en roept....
    Waar je ons op enig moment egocentrisch gedrag verweet, komt nu de ware aap uit de mouw.
    Omdat jij serverproblemen hebt op het moment dat jij wil spelen moeten anderen maar beperkt worden in hun teamspel en het delen en afvullen van meldingen.


    Ik snap het helemaal!

  • dat van mij was een voorstel om het voor iedereen speelbaar te houden. Maar ach blijkbaar is dat voor sommige moeilijk te begrijpen.
    Laten we de discussie gewoon sluiten, wat ik trouwens met mijn vorige post al geprobeerd heb te doen, maar niet door iedereen zo begrepen is.

    Prettige avond nog voor iedereen!

  • dat van mij was een voorstel om het voor iedereen speelbaar te houden. Maar ach blijkbaar is dat voor sommige moeilijk te begrijpen.
    Laten we de discussie gewoon sluiten, wat ik trouwens met mijn vorige post al geprobeerd heb te doen, maar niet door iedereen zo begrepen is.

    Prettige avond nog voor iedereen!

    Ja dat is het makkelijkst, als boodschapper namens een deel van de spelers afdruipen nadat je hebt geroepen dat je het niet fair vindt dat mensen je willen beperken nadat je zelf mensen wilde beperken om het

    het voor iedereen speelbaar te houden.

    Zo lust ik er nog wel een paar.... Voor mij is het speelbaar.... De traagheid en de errors neem ik op de koop toe.
    Zoals ik al veel eerder zei.. Ik vind het geweldig die teammeldingen.
    Voor mij sport om er bij zoveel mogelijk (liefst allemaal) te zijn en deel ze ook graag zodat mijn TEAMGENOTEN er ook van profiteren!

    Alleen je wil er gewoon niet aan dat jij hebt geroepen dat anderen maar beperkt moesten worden. Terwijl jezelf niet beperkt wil worden...

  • Of je nu bij dat grote team speelt (wat ik ook gedaan heb) óf bij een kleiner team, we hebben allemaal last van de problemen met de server.
    Naar elkaar gaan wijzen, terwijl de oorzaak bij de ontwikkelaar ligt, heeft totaal geen zin. Sterker, het verlegt de aandacht naar andere plaatsen dan waar hij zou moeten liggen, namelijk bij de ontwikkelaar.

    Wanneer je de up en down tijden bekijkt, zie je dat het probleem zich wereldwijd voordoet. De laatste dagen vooral in Duitsland en Amerika, maar ook het VK en Polen, om er een paar extra te noemen. Vergeleken met die landen valt het zelfs nog mee in Nederland, hoewel dat anders is geweest.

    Reacties terug lezend, kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat er ook jaloezie/afgunst meespeelt in de verwijten richting het grote team. Ja, óók ik heb mijn bedenkingen gehad hoe ze die abnormaal hoge scores konden halen. Na ervaren te hebben dat ze dat bereiken door als team te spelen, dus veel inzetten delen én elkaar wat gunnen, moest ik terugkomen op mijn bedenkingen. Het kan gewoon.....

    Zolang de problemen met de server niet zijn opgelost, zullen we het ermee moeten doen. Beter onze energie steken in het spel én problemen melden aan de ontwikkelaar, dan onze energie in dit soort discussies te steken. Zolang de coins gekocht blijven worden, is de noodzaak om te verbeteren minder groot dan wanneer er geen coins meer aangeschaft worden.


  • Alleen je wil er gewoon niet aan dat jij hebt geroepen dat anderen maar beperkt moesten worden. Terwijl jezelf niet beperkt wil worden...

    Je vat de hele discussie perfect samen tot een zin maar steekt het op de verkeerde. Deze is van toepassing op jullie allemaal.

    Wat voor ***** spelers zijn jullie dat je de server zodanig belast voor winstmaximalisatie, maar in het voorbije jaar allemaal al om meer realisme schreeuwde terwijl jullie een inzet tot 's avonds openhouden. Hoor je de melkamer graag zeggen 'we komen de brand pas 's avonds blussen bij u thuis want dan verdien alle brandweerkorpesen uit het land er iets aan'. Tegelijkertijd creeren jullie een massief onevenwicht tussen de spelers in verdiensten dat ervoor zorgt dat enkel jullie team de weekendopdrachten kunnen halen.

    Al van in het begin van de discussie doen jullie niets anders dan aanvallen, eerst beschuldigen van multiaccounten dat totaal niet van toepassing is, dan maarz eggen dat hij moet oprotten om jullie rotte appels jullie zin te krijgen. Dat allemaal omdat je zelf wel anderen wil beperken zolang je zelf maar niet beperkt wordt.

    Het is niet omdat jullie hier samen roepen tegen 1 persoon dat die alleen staat. Jullie zijn alleen de trols die er onmiddellijk op springen omdat jullie credits in gevaar komen, kwestie dat je je prioriteiten kent en geen moer scheelt om andere spelers hé.

  • Je vat de hele discussie perfect samen tot een zin maar steekt het op de verkeerde. Deze is van toepassing op jullie allemaal.

    Wat voor ***** spelers zijn jullie dat je de server zodanig belast voor winstmaximalisatie, maar in het voorbije jaar allemaal al om meer realisme schreeuwde terwijl jullie een inzet tot 's avonds openhouden. Hoor je de melkamer graag zeggen 'we komen de brand pas 's avonds blussen bij u thuis want dan verdien alle brandweerkorpesen uit het land er iets aan'. Tegelijkertijd creeren jullie een massief onevenwicht tussen de spelers in verdiensten dat ervoor zorgt dat enkel jullie team de weekendopdrachten kunnen halen.

    Al van in het begin van de discussie doen jullie niets anders dan aanvallen, eerst beschuldigen van multiaccounten dat totaal niet van toepassing is, dan maarz eggen dat hij moet oprotten om jullie rotte appels jullie zin te krijgen. Dat allemaal omdat je zelf wel anderen wil beperken zolang je zelf maar niet beperkt wordt.

    Het is niet omdat jullie hier samen roepen tegen 1 persoon dat die alleen staat. Jullie zijn alleen de trols die er onmiddellijk op springen omdat jullie credits in gevaar komen, kwestie dat je je prioriteiten kent en geen moer scheelt om andere spelers hé.

    Als jij dan ook de andere reacties die inhoudelijk zijn leest, kan je ook lezen dat die meldingen 's avonds afvullen het probleem niet is. Maar goed dat is blijkbaar te veel gevraagd, aangezien wij steeds maar aangevallen worden op het feit dat wij 's avonds afvullen.


    De problemen zijn er momenteel overdag in het veelvoud van 's avonds. En dat terwijl wij overdag veeeel minder meldingen open hebben staan dan in de avond.

    De problemen die er nu zijn, kunnen helemaal niet komen door 1 team dat afvult in de avond.


    En daarnaast, waar heb je ons horen lopen zeuren over realisme? Dat zijn andere spelers en dat soort spelers kiezen nou eenmaal voor een andere speelwijze en zitten dus eigenlijk ook niet in ons team.

  • Jullie zijn alleen de trols die er onmiddellijk op springen omdat jullie credits in gevaar komen, kwestie dat je je prioriteiten kent en geen moer scheelt om andere spelers hé.

    Ik ga het nu toch even opnemen voor 'mijn' team. Sinds een paar maanden zit ik in dit bewuste team en ben zeker geen 'grote' speler. Speel voor mezelf realistisch en doe mijn eigen ding, net zoals de rest dat ook doet op hun manier.

    Dat ze 'niets' zouden geven om andere spelers is de grootste kolder en nergens op gebaseerd. Kleine spelers, minder fanatieke spelers en realistisch-spelende spelers krijgen meer hulp dan ik welk team dan ook. Hierbij spreek ik uit eigen ervaring. Niets is teveel en alle hulp wordt geboden. Vooralsnog denk ik juist dat RescueNL als een weinige - niet als enige - weet waar team voor staat: Together Everybody Achieves More. Teamdoelstellingen zijn prima geformuleerd en eenieder wordt in het team in zijn/haar waarde gelaten, ook de 'kleinere' spelers.

    De wijze waarop jij reageert zegt meer over jezelf dan het hele fijne team waar ik dit leuke spel kan spelen.

    De groeten.

  • Je vat de hele discussie perfect samen tot een zin maar steekt het op de verkeerde. Deze is van toepassing op jullie allemaal.

    Wat voor ***** spelers zijn jullie dat je de server zodanig belast voor winstmaximalisatie, maar in het voorbije jaar allemaal al om meer realisme schreeuwde terwijl jullie een inzet tot 's avonds openhouden. Hoor je de melkamer graag zeggen 'we komen de brand pas 's avonds blussen bij u thuis want dan verdien alle brandweerkorpesen uit het land er iets aan'. Tegelijkertijd creeren jullie een massief onevenwicht tussen de spelers in verdiensten dat ervoor zorgt dat enkel jullie team de weekendopdrachten kunnen halen.

    Al van in het begin van de discussie doen jullie niets anders dan aanvallen, eerst beschuldigen van multiaccounten dat totaal niet van toepassing is, dan maarz eggen dat hij moet oprotten om jullie rotte appels jullie zin te krijgen. Dat allemaal omdat je zelf wel anderen wil beperken zolang je zelf maar niet beperkt wordt.

    Het is niet omdat jullie hier samen roepen tegen 1 persoon dat die alleen staat. Jullie zijn alleen de trols die er onmiddellijk op springen omdat jullie credits in gevaar komen, kwestie dat je je prioriteiten kent en geen moer scheelt om andere spelers hé.

    Wat een poep reactie, sorry kan niets anders zeggen

  • Tegelijkertijd creeren jullie een massief onevenwicht tussen de spelers in verdiensten dat ervoor zorgt dat enkel jullie team de weekendopdrachten kunnen halen.

    Ook dat is de grootste onzin die er is... de soort opdrachten die je krijgt zijn simpelweg gebaseerd op hoe groot je zelf als speler bent...

    Je kan misschien hooguit zeggen dat de spelers in ons team met voldoende voertuigen die opdrachten met 2 vingers in de neus en de andere hand in de broekzak kunnen halen binnen één dag, terwijl men bij andere teams er wat meer moeite voor moet doen.. Maar hoe komt dat? Omdat wij als TEAM samen spelen en daardoor optimaal kunnen profiteren.. En tja, voor de grootste spelers onder ons, zijn die opdrachten niet eens meer een uitdaging ;-)

  • Je vat de hele discussie perfect samen tot een zin maar steekt het op de verkeerde.

    Negatief... je teammaatje gertds wil andere spelers beperken omdat hij zijn spelletje niet lekker kan spelen. Dat mis je even.


    maar in het voorbije jaar allemaal al om meer realisme schreeuwde

    Ik nodig je van harte uit.... Ik bouw alleen op de realistische plek.. De rest is complete onzin... Ik speel op turbo, mijn kazernes zijn niet realistisch ingedeeld en de meldingen zijn zeer zeker niet realisme! Die uitspraak ga je nergens vinden!

    Tegelijkertijd creeren jullie een massief onevenwicht tussen de spelers in verdiensten dat ervoor zorgt dat enkel jullie team de weekendopdrachten kunnen halen.

    Weer fout.... Er is nog geen enkele weekmelding geweest (of zomerevent) die ik niet als individu kon halen. Inclusief de verdien x miljoen credits! Daar zit 0.0 uitdaging in... 3400 meldingen in 3 dagen... geen probleem... (180 per uur is 18 uur spelen... ik speel er minimaal 5 op een dag.) Weet je trouwens dat een er een verschil zit in de melding die je moet doen... Kleinere spelers krijgen andere weekmeldingen dan grotere spelers. Kortom BULLSHIT wat je zegt dus.

    dan maarz eggen dat hij moet oprotten om jullie rotte appels jullie zin te krijgen. Dat allemaal omdat je zelf wel anderen wil beperken zolang je zelf maar niet beperkt wordt.

    Ik heb nergens gezegd dat hij moet oprotten.. Voorgesteld dat hij in de max 4 uurtjes dat hij de problemen ervaart misschien beter niet kan spelen. Hij wil mij en anderen beperken in het delen en de manier van het spel spelen, omdat hij hinder heeft. Dus ik begrijp goed dat hij wel beperkingen mag voorstellen maar wij niet.


    kwestie dat je je prioriteiten kent en geen moer scheelt om andere spelers hé.

    Hier heb je inderdaad gelijk.... Ik geef geen moer om hoe jij je spelletje speelt. Jullie geven er ook geen moer om hoe ik mijn spelletje speel. En hoe diverse spelers in RescueNL het spelletje speelt. Dat jullie alleen om jullie eigen spelletje geven blijkt gewoon ook uit jou hele post. Net zoals gertds...
    De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet!.

  • Als je je niet bedreigd voelt zou jullie zo rap niet zijn om direct iedere reactie binnen de 5 minuten af te breken. En als je je bedreigd voelt, moet je binnenin wel weten dat je fout bezig bent of je trok je er niets van aan.

    Gaat niet om bedreigd voelen, gaat niet om binnen 5 minuten reageren, het gaat erom dat er onzinnig getypt wordt hier op het forum. Het slaat namelijk werkelijk nergens op

  • EN zo zie je maar, problemen bij de ontwikkelaar zorgt ervoor dat hele spelersgroepen tegenover elkaar komen te staan. en uiteindelijk misschien wel gaan afhaken.


    Laten we eerlijk zijn. Ik denk niet dat wij als nederlandse spelers de oplossing kunnen bieden voor de diverse server problemen. Simpelweg omdat de meeste van ons niet de inhoudelijke kennis hebben om uberhaupt de problemen te kunnen analyseren. Laat staan ze op te lossen. En als nederlandse spelers groep, nooit HET probleem kunnen zijn op een wereldwijde server.


    Alle voorstellen zijn misschien goed bedoeld, maar zullen niet de oplossing zijn voor de problemen die spelen.


    Laten we proberen het gezellig te houden met zn allen.