Lekker bezig heren!
Kwam er nog 2 tegen
Lekker bezig heren!
Kwam er nog 2 tegen
Ik heb een vraag voor de mogelijkheid uitgezet naar XY.
Op dat moment wisten ze niet of het mogelijk was.
Verder geen verder info ontvangen tot op heden.
Misschien na 6 weken dan toch eens opnieuw onder de aandacht brengen / een statusupdate vragen? Mag toch hopen dat ze intussen al wel wat verder zijn dan "we weten niet of het mogelijk is"
Het nieuwe systeem is nu zo overgenomen door XY voor alle versies.
Hoe het systeem zich verder ontwikkeld is voor ons niet duidelijk.
Ook zijn wij niet op de hoogte welke mogelijkheden er zijn met de systemen.Wij zullen het idee intern neerleggen en kijken wat de meningen en mogelijkheden zijn.
Enige update / terugkoppeling omtrent deze suggestie?
Sinds de nieuwe meldingen via een "overlay" op de bestaande meldingen worden gemaakt, betekent dit dat meerdere meldingen hetzelfde Melding-ID hebben.
Voor afbeeldingsverzamelingen die gebaseerd zijn op aantal credits van de melding, is het nu niet meer mogelijk om bijv. de zes verschillende "brandende tankwagen"-meldingen van elkaar te onderscheiden.
Wil hierbij dan ook graag het verzoek indienen voor een afbeelding per variant
Zo kan je het ook bekijken..
En als je jaloers bent, kies je ervoor om met het vingertje te wijzen en verwijten te strooien..
Tegelijkertijd creeren jullie een massief onevenwicht tussen de spelers in verdiensten dat ervoor zorgt dat enkel jullie team de weekendopdrachten kunnen halen.
Ook dat is de grootste onzin die er is... de soort opdrachten die je krijgt zijn simpelweg gebaseerd op hoe groot je zelf als speler bent...
Je kan misschien hooguit zeggen dat de spelers in ons team met voldoende voertuigen die opdrachten met 2 vingers in de neus en de andere hand in de broekzak kunnen halen binnen één dag, terwijl men bij andere teams er wat meer moeite voor moet doen.. Maar hoe komt dat? Omdat wij als TEAM samen spelen en daardoor optimaal kunnen profiteren.. En tja, voor de grootste spelers onder ons, zijn die opdrachten niet eens meer een uitdaging
Maar ach blijkbaar mag dit volgens sommige ook al niet en willen ze beperkingen opleggen voor anderen....
Euh.... dan moet je niet ineens de rollen gaan omdraaien vriend... Volgens mij was JIJ degene die probeerde om anderen beperkingen op te leggen met je "max 10 gedeelde meldingen per persoon" of "deellimieten" vanuit het spel..
#justsaying
vrij eenzijdige kijk op de zaken volgens mij....
ik stuur dat maar naar één inzet, en meestal niet op het moment dat er problemen zijn met de server
Tja.. als je de adviezen niet ter harte wilt nemen.. blijft er maar één optie over... stoppen met spelen, hoef je je ook nergens meer aan te ergeren
deels wel...
Speler X deelt 400 inzetten en het team telt 400 spelers (willekeurig aantallen gekozen, zonder hierbij iemand of een team te willen viseren, laat me duidelijk zijn) dan worden er voor deze gedeelde inzetten alleen al 160.000 voeruitg berekeningen gemaakt als elke speler slechts 1 voertuig maakt. En dat is uiteraard bij het opstarten van de inzet.
Vandaar mijn voorstel om het aantal inzetten te beperken. Maar blijkbaar is dat voor sommige te stompzinnig en voelen ze zich meteen te kort gedaan. Ik signaleer het probleem maar en de frustraties die bij sommigen in het team leeft.... Maar als men liever allemaal op de boodschapper schiet.... mij niet gelaten.....
Ik neem aan dat je zelf ook snapt dat je redenatie een wassen neus is? In geen enkel team zitten zoveel actieve spelers.. en dan ga je er vanuit dat iedereen direct bij het openen van de inzet iets stuurt, ipv verspreid over de dag? En ja ik denk ook écht dat er in elk team meer dan genoeg mensen zitten die uberhaupt 400+ meldingen kunnen delen dagelijks..🤦♀️
En je "signaleert" het probleem niet, want het probleem zit 'm niet in het aantal gedeelde meldingen. Misschien moet je even alle reacties teruglezen waar je niet op reageert want jouw manier van signaleren is alleen maar "lezen wat je wil lezen"... Oostindisch blind noemen ze dat denk ik..
gertds Dan mag jij me wel vertellen bij welk van onze meldingen 600+ voertuigen worden gestuurd. Volgens mij is er ook al meerdere keren aangegeven door verschillende mensen dat de problemen s avonds niet meer het ergst zijn, en al om 8u smorgens beginnen (als er bij ons dus nog geen 100 open én er nog niet eens 10 wagens aanwezig zijn oer inzet). Maargoed misschien dat je dat niet wilt lezen, want selectief reageren is blijkbaar één van je specialiteiten...
als je in een team zit van minstens 10 spelers zijn dat toch al 100 gedeelde inzetten
heb jij dan misschien een ander constructief voorstel?
En wat heb ik aan 100 gedeelde inzetten? Als m'n eigen lijst er al 600 bevast... dan kan iedereen ze net zo goed zelf dicht klikken en dat ik een keer extra door m'n eigen lijst klik... Nee sorry, met zo'n instelling kan je net zo goed alle teams opdoeken en iedereen solo laten spelen 🤷🏼♀️
Een maximum van 10 gedeelde inzetten per dag per persoon? Doe ff normaal, kan je net zo goed zonder team gaan spelen...
Er blijven nu zelfs eigen meldingen van vanmiddag hangen.. Heb sinds ongeveer 16:00 geen eigen meer geklikt en nu met het "doorklikken van mijn lijst" kom ik er een aantal tegen die allang vol / afgerond zijn, maar niet verwerkt worden. Een paar linkjes als voorbeeld, maar dit zijn ze nog lang niet allemaal. Sterker nog.. De laatste van deze 5 is nr "13" in mijn lijst volgens de premiumteller. Alle inzetten ertussen stonden open gedeeld met het team.
https://www.meldkamerspel.com/missions/154894597
https://www.meldkamerspel.com/missions/154897299
https://www.meldkamerspel.com/missions/154898580
https://www.meldkamerspel.com/missions/154908334
https://www.meldkamerspel.com/missions/154909686
Ik gok dat deze (net als de teammeldingen die na 5:00 nog ergens hangen) ook morgenvroeg op te lossen zijn door een nieuw voertuig te alarmeren en de inzet daarmee "opnieuw" in de wachtrij te zetten.. Maar lijkt me niet helemaal de bedoeling
Toevoeging: Als ik bij mijn eerste nieuwe melding" kijk (dat is volgens premiumteller melding nr 46), geeft me dat de info dat er ongeveer 30 stuks nog hangen in totaal die niet met het team zijn gedeeld. De overige 16 worden momenteel vol gereden en zullen dan ook nog wel even blijven hangen...
Alles anzeigenman man man .... We hebben het doorgegeven ..... we wachten op een reactie ,,,, we gaan het melden .... ze zijn er mee bezig ..... wat zie je precies, wat staat er in een scherm, welke browser, hoe laat .... Schei toch uit!!! ALsof wij de enige zijn, kijk en speel zelf en ondervind.
(owja jullie hebben nooit problemen, de waterredding meldingen waren er ook en DE zei Nee niets aan t handje ... 3 weken wachten op meldingen!
EN nog steeds niet inzien dat het niet werkt en dat spelers wegrennen.
Het spel moet onder de schop (ik heb een offerte helaas te duur anders had ik een nieuw mk online gezet vandaag nog! en veel beter!
EN wij kunnen hier tegen een praatpaal zeuren, die gooit het naar Duitsland en dan wachten en hopen dat ze daar tijd en zin hebben voor de hollandertjes... Dit is geen werkwijze zorg dat er iemand komt praten die invloed heeft aub wat hebben we aan deze zachtmakende praatpalen ???
Nou nou, dat mag ook wel iets vriendelijker zeg.. denk dat het GameTeam handelt binnen de mogelijkheden die zij hebben... En wees blij dat er eindelijk vragen terug komen ipv alleen "dat er naar wordt gekeken"..
En dan nu on-topic MPR :
- Chrome op Windows 10 (heb ook Firefox en Edge gespeeld, maar Chrome blijkt Meest stabiel)
- 9 van de 10x is het erg traag (en dus vaak server fehler), maar vastlopers zitten er ook wel tussen. Ofwel echt een melding dat "de pagina niet meer reageert" ofwel hij blijft steken op een wit scherm.. (Ik speel al in een apart tabblad omdat meldingen openen in het hoofdscherm al helemaal niet te doen is..)
- een refresh werkt vaak wel e.e.a. bij, maar lijkt me niet dat dat nodig hoort te zijn. Het zou te zot voor woorden zijn als je elke 20 meldingen zou moeten refreshen voor een "fatsoenlijk" werkende game
- Vanwege de traagheid en serverproblemen, heb ik de scripts (LSS etc) al weken / maanden uitstaan
Wat me verder afgelopen tijd erg opvalt is dat hij het ook niet altijd goed oppakt als je een melding alarmeert. Je selecteert voertuigen, ziet netjes een getal van aantal voertuigen bij de alarmeerknop.. maar als je die dan indrukt en naar volgende melding gaat, wordt er niets gealarmeerd. Je moet dan haast eerst met x alles alarmeren om te checken of ie wel voertuigen stuurt, voordat je naar volgende melding kan gaan
Het is na 22:00 dat het gebeurt. Je kan gewoon geen kant meer op.
De lol om na die tijd te spelen is er wel vanaf op die manier.
Na 22:00 pas? En al die uren ervoor dan?
De afgelopen dagen beginnen de eerste server fehlers al ver voor de middag
Ondertussen is dit probleem als het goed is helemaal verholpen.
Dat je niet kunt claimen wat vandaag werd gemeld of dat het dubbel claimen niet meer mogelijk is MPR?
Ik heb vanmorgen blijkbaar ook een dubbele beloning gehad... dus lijkt nog niet te zijn gefixed
Beloning via de app geïnd.
Tijdens dubbele credits zijn er ook over hele teambreedtes extreme scores gedraaid. Dus daar kan veel van kloppen. Maar ook daar zaten zeker uitschieters die vreemd waren.
Ja ik doelde ook op sommige extreme uitschieters die niet in lijn lagen met de rest van het team... en dan vooral op de uitschieters van een aantal op meerdere dagen achter elkaar, waarvan dan gewoon duidelijk is dat het niet meer per toeval vanwege een bug is..
Inderdaad, zie ook nr 34 uit het overzicht van JRH..
En dan niet te vergeten de extreme scores van een aantal met dubbel credits.
Zie ook wel dat het een aantal keren dezelfde personen betrof, dus dan lijkt het me ook geen "onbewust" foutje meer bij hen.
MPR bij ons in het team is het vanavond bij een ander lid wederom een keer voorgekomen