SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • Daar gaan we weer..... Eerst gaan alle spelers melden dat er een storing is... Nu gaan we weer zeiken over dat het eens opgelost moet worden.... Volgens mij is de laatste keer dat de server echt down was toch al weer een tijdje terug...


    Misschien moet de ontwikkelaar het maar een betaald spelletje van maken.

  • Gezien de melding die ik kreeg, een error bij Pushion Passenger, ligt het probleem waarschijnlijk niet direct bij Meldkamerspel.
    En, ZaanseMartin, er zijn mensen die er coins in steken, dus voor hun is het al een betaald spel. Die mensen klagen, in mijn ogen, met recht. De anderen moeten dankbaar zijn dat er mensen zijn die coins investeren, waardoor het mogelijk is dat mensen gratis kunnen spelen.

  • Daar gaan we weer..... Eerst gaan alle spelers melden dat er een storing is... Nu gaan we weer zeiken over dat het eens opgelost moet worden.... Volgens mij is de laatste keer dat de server echt down was toch al weer een tijdje terug...


    Misschien moet de ontwikkelaar het maar een betaald spelletje van maken.

    Ik wacht nog op vergoeden in coins oid, die reactie zal ook nog wel volgen 😂 Goed, het is waardeloos dat het plat ligt, maar wat doen we er aan....

  • Daar gaan we weer..... Eerst gaan alle spelers melden dat er een storing is... Nu gaan we weer zeiken over dat het eens opgelost moet worden.... Volgens mij is de laatste keer dat de server echt down was toch al weer een tijdje terug...


    Misschien moet de ontwikkelaar het maar een betaald spelletje van maken.

    het is niet alleen dat de game plat ligt maar er is veel meer problemen waar geen aandacht aan word gegeven

  • Wij als gebruikers kunnen natuurlijk niet concluderen dat het daadwerkelijk aan de server ligt. Het enige is dat wij allen ervaren dat we geen connectie meer hebben met de server. Voor hetzelfde geldt zijn er problemen in het datacentrum waar XY de servers onderbrengt. Netwerk, stroomstoring bijvoorbeeld kunnen ook de oorzaak zijn.

    Ik kan me ook niet voorstellen dat het fysiek 1 server is waar wij alle op spellen. Vermoedelijk is het een heel cluster van servers. Die even upgrade kost je serieus geld.

  • Die mensen klagen, in mijn ogen, met recht. De anderen moeten dankbaar zijn dat er mensen zijn die coins investeren, waardoor het mogelijk is dat mensen gratis kunnen spelen.

    Ja dat weet ik...ik ben zelf ook betalende speler.... Maar weet ook dat er achter de schermen een hoop gebeurd!

  • Ik draai zelf ook een server (andere game), dus heb wel een beetje een idee wat er bij komt kijken om deze game in de lucht te houden. Maar het valt me wel op dat het de laatste weken op de "drukke uren" (vooral weekend) allemaal regelmatig traag loopt en de serverfouten met enige regelmaat opduiken. Kan ik bij een teamevent door de week rustig 70-80 voertuigen per keer alarmeren, op vrijdag of zaterdag hoef ik er echt niet meer dan 40-50 te selecteren.


    Zou overigens ook wel fijn zijn als we een paar uur extra krijgen om de weekendmissies van vandaag te voltooien; wilde daar nu mee verder gaan maar met de serverstoring die de game nu geeft gaat dat dus niet lukken. Zou het jammer vinden als ik daardoor de grote einddoelen niet zou kunnen halen.

  • Ik draai zelf ook een server (andere game), dus heb wel een beetje een idee wat er bij komt kijken om deze game in de lucht te houden. Maar het valt me wel op dat het de laatste weken op de "drukke uren" (vooral weekend) allemaal regelmatig traag loopt en de serverfouten met enige regelmaat opduiken. Kan ik bij een teamevent door de week rustig 70-80 voertuigen per keer alarmeren, op vrijdag of zaterdag hoef ik er echt niet meer dan 40-50 te selecteren.


    Zou overigens ook wel fijn zijn als we een paar uur extra krijgen om de weekendmissies van vandaag te voltooien; wilde daar nu mee verder gaan maar met de serverstoring die de game nu geeft gaat dat dus niet lukken. Zou het jammer vinden als ik daardoor de grote einddoelen niet zou kunnen halen.

    normaal kan ik 100-130 in een keer alarmeren, maar inderdaad niet deze week.