Posities door Gilles

    Tja... Heb ik juist de hints in de manual gevolgd, het is goedkoper om meerdere posten te bouwen i.p.v. eentje uitbouwen tot level 20, moet ik dat dus alsnog gaan doen wil ik een complex kunnen bouwen. Ik heb meerdere posten in mijn steden (ergens tussen level 3 en 10) en zeker die in de omliggende dorpen zijn meestal niet meer dan level 2.


    Het zou voor de realiteit een stuk beter zijn als je je posten niet perse op maximaal hoeft te hebben om ze bij een complex te kunnen voegen. Net zoals VWS posten en hoofdbureaus in mijn ogen ook onderdeel van een complex zouden moeten kunnen zijn.

    Ik draai zelf ook een server (andere game), dus heb wel een beetje een idee wat er bij komt kijken om deze game in de lucht te houden. Maar het valt me wel op dat het de laatste weken op de "drukke uren" (vooral weekend) allemaal regelmatig traag loopt en de serverfouten met enige regelmaat opduiken. Kan ik bij een teamevent door de week rustig 70-80 voertuigen per keer alarmeren, op vrijdag of zaterdag hoef ik er echt niet meer dan 40-50 te selecteren.


    Zou overigens ook wel fijn zijn als we een paar uur extra krijgen om de weekendmissies van vandaag te voltooien; wilde daar nu mee verder gaan maar met de serverstoring die de game nu geeft gaat dat dus niet lukken. Zou het jammer vinden als ik daardoor de grote einddoelen niet zou kunnen halen.

    Wel al je kazernes, bureaus, etc. gekoppeld aan je meldkamer? Anders weet je meldkamer niet hoe groot de inzetten kunnen zijn die worden gestart.

    Daarnaast moet je, om een inzet te kunnen draaien 4x AT-O hebben. Weet niet of de game die 4 AT-O ook ziet als voorwaarde voor het hebben van een AT maar als je een melding zou krijgen kun je hem met 2x AT-O dus niet afhandelen.