Posities door EY345

    Vroeg of laat zal iedereen te maken krijgen met vervelende gebeurtenissen. Het spelen van een spel als dit zal altijd een trigger kunnen geven aan een persoonlijke gebeurtenis. Ik lees dat sommige dit ervaren als negatief, maar voor mij persoonlijk werkt het juist om bepaalde zaken uit het emotionele te halen en er steeds meer rationeler mee om te gaan. Je moet het een plekje geven en zeker niet vergeten maar je moet er niet in blijven hangen en er continue mee bezig zijn. Dat kost gewoon tijd om het niet te spiegelen aan meldingen in het spel.


    Uit ervaring weet ik dat hulpverleners ook over een melding napraten maar vooral snel weer de humor opzoeken.

    Wij als gebruikers kunnen natuurlijk niet concluderen dat het daadwerkelijk aan de server ligt. Het enige is dat wij allen ervaren dat we geen connectie meer hebben met de server. Voor hetzelfde geldt zijn er problemen in het datacentrum waar XY de servers onderbrengt. Netwerk, stroomstoring bijvoorbeeld kunnen ook de oorzaak zijn.

    Ik kan me ook niet voorstellen dat het fysiek 1 server is waar wij alle op spellen. Vermoedelijk is het een heel cluster van servers. Die even upgrade kost je serieus geld.

    Goedenavond,


    Sinds een paar dagen heb ik de eerste politiebureau's gebouwd. Echter krijg ik nu over het hele gebied waarin ik brandweerkazernes en ambulanceposten heb staan meldingen waar noodhulp benodigd is.

    Nu heb ik de bureau's nog niet aan de meldkamer gekoppeld en staat de range relatief kort maar sommige meldingen zijn beduidend verder. Ik was in de veronderstelling dat je dan enkel meldingen krijg waarin noodhulp voor nodig is binnen je range, althans zo ging het met de ambulances wel. Zie ik iets over het hoofd wat ook (tijdelijk) moet worden aangepast?


    gr.

    Volgens mij is daar niets aan veranderd: bij het omzetten ben ik alleen veranderingen tegengekomen in het aantal benodigde TS'en, dat is naar 1 gegaan.
    Blijft inderdaad het geval dat er veel grote branden zijn waar geen VL nodig is, maar als ik het me goed herinner was dat dus al zo bij de oude versie van die meldingen.

    Bedankt voor je snelle antwoord. Het klopt dat ze niet veel gevraagd werden. Maar zolang al geen melding......de voorlichters beginnen te klagen dat ze zich vervelen;)