And again... Wat een gezeik met die *** server. Elke keer als ik net bezig ben met aankopen valt het spel uit..
SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar
-
bkluivingh -
2 januari 2020 om 12:35 -
De discussie is opgelost
-
-
Natuurlijk. Je bent als team aan het afsluiten en hupsakee daar gaat de server weer....
-
Is niet helemaal waar. Ik zit in een discordserver waar de up en downtime van verschillende versies van Meldkamer wordt weergegeven. Daar is te zien dat er meerdere spellen hier last van hebben. Dit was misschien 10 minuten, maar er zijn er ook bij die bijna een uur eruit liggen
-
Ook hier nog steeds last van serverfehler....
-
Beste allemaal,
Namens het team NL Rescue wil ik op voorhand voor vanavond ons excuus aanbieden. Het zou kunnen dat de serveroperations iets verstoord worden. We hadden geen plannen. Maar vanuit het team zijn inmiddels 2000+ meldingen gedeeld.
We begrijpen dat dit vanaf 22.00 wat hinder kan veroorzaken.
Wij willen niemand het plezier ontnemen om te spelen. Dus alvast ons excuus!
-
Momenteel is er een serverfehler.
Edit: op het moment van typen werkt het weer.
-
Is er op dit moment een storing gaande mensen.... Kan eigenlijk niets meer doen. Maar zie ook nergens een opmerking van iemand die er ook last van heeft...
Ik hoor het graag,
Gr. Marc
-
Het spel ligt er idd af en toe uit vandaag
-
-
Staat die server in Rusland oid? Werkelijk elke dag serverfehler 🤮
-
Oh het ligt dus niet aan mij, bij ligt ie er ook uit. Ik was ingelogd maar bij eerste de beste melding lag ik eruit.
De russen zullen er wel achter zitten 😜🤣
-
Keertje kan gebeuren, maar de laatste dagen telkens
-
-
- Offizieller Beitrag
Deze foutmelding is niet afkomstig van het spel, maar van LSSM. En zal dus ook niet door de ontwikkelaar in behandeling worden genomen.
Overige vertragingen zullen we melden.
-
Server is al dagen om te janken, ali express kwaliteit zeg maar 😂
-
Deze foutmelding is niet afkomstig van het spel, maar van LSSM. En zal dus ook niet door de ontwikkelaar in behandeling worden genomen.
Slap excuus, het is een foutmelding van het spel, weergegeven door LSSM.
Had ik van jou wel verwacht dat je het aan de error kan zien....
Het is gewoon een simpele 500 internal server error op het openen van een voertuigenpagina
-
It is just a more beautiful version of the "Serverfehler" page. So still a 500 that the game server returned!
-
- Offizieller Beitrag
Slap excuus, het is een foutmelding van het spel, weergegeven door LSSM.
Had ik van jou wel verwacht dat je het aan de error kan zien....
Het is gewoon een simpele 500 internal server error op het openen van een voertuigenpagina
Vorige week de tekst aan XY gemeld. Hun gaven aan dat het een foutmelding van LSSM was en dat ze er dan niet veel mee konden. Was geen foutmelding van hun.
Het kan dan wel een andere weergave zijn van een foutmelding van het spel. Xy denkt er blijkbaar anders over.
-
-
Pauper server weer.....
-