Zeer veel succes met je nieuwe kansen Micheal,
We gaan je missen.
Veel succes in de toekomst en altijd welkom op discord en het forum om toch een beetje verslaafd te blijven 😋😋
Zeer veel succes met je nieuwe kansen Micheal,
We gaan je missen.
Veel succes in de toekomst en altijd welkom op discord en het forum om toch een beetje verslaafd te blijven 😋😋
Het spel ligt er idd af en toe uit vandaag
hebben wij ook gehad waren wij wel blij mee lekker veel verdienen
Idd wat michel_1 schrijft bedoel ik
Die functie ken ik maar welke spelers haalt van welke speler de Ambu weg
Vrienden,
Wij lopen af en toe tegen het probleem aan de iemand de ambulance van de offline mensen weg doet maar wij zouden graag weten wie,
Zou als er iemand ambulance weg haalt je dat niet kunnen terug vinden bij toezicht?
bedankt voor alle hulp hier en op discord we gaan je missen
heu stopt Cahjo ermee??
ik ben daar van op de hoogte maar de belgen hebben dat wel
beste vrienden,
de voertuigen sugestie lijst geraak ik niet aan wegens onderhoud denk ik.
maar ik dacht er eens aan om misschien de brandweer signalisatie wagen eens toe te voegen aan de voertuigen suggestie lijst.
wat is julie mening hier rond?
MVG
Gaia18
Zitten al in het spel volgens mij
Je kunt altijd kijken bij mogelijke incidenten wat er al aanwezig is in het spel
hier komen de meldingen ook binnen net zoals bij mijn teamleden
zoek je een gezellig team met weinig eisen dat zowel in Nederland en België actief is zoek niet verder en meld je aan bij ons
wij zoeken nog actieve leden ervaren en onervaren vanaf 100.000 credits is iedereen welkom
beste vrienden,
ik en mijn team wij lopen tegen het probleem aam bij de grote inzetten dat als de inzet afgerond is de arrestanten nog moeten gebeuren en de meesten dan al in bed liggen zou dat niet tijdens de inzet kunnen gelijk de ambu en als de ovd-p ook hetzelfde zou kunnen als de ovd-g maar dan voor de arrestanten dat zou ook handig zijn.
1) arrestanten af voeren tijdens de grote inzet
2) arrestanten automatisch afvoeren gelijk de ovd-g doet voor de ambu
alvast bedankt
wij blijven vol verwachtingen kijken naar de toekomstige updaten en leuke functies
Misschien wel mogelijk met LSSM manager
ik ben ook grote voorstander van het opschalingsmodel maar ik hoop dat de LSSM V 4 niet voor problemen gaat zorgen en andersom
oke bedankt mischien als sugestie een meldformulier ofzo maken dan kan het ook echt gemekd worden