[Solved] Crashtender fout

  • Ja dat zal best, feit blijft dat er 10 coins zijn uitgegeven en je daar dus niks voor terug krijgt. En ja iemand had misschien beter moeten opletten wbt CT maar als dit je eerste inzet oid is en je nieuw bent.. kan je dat diegene niet echt kwalijk nemen lijkt mij.

  • Ik denk dat deze optie gewoonweg te vroeg in de game zichtbaar is gekomen. Omdat ze denk ik nog bezig zijn met alles nu uit te werken wat betreft opleidingen en inrichting in het spel.

    Klopt, komt doordat ze VBB in Duitsland wel al hebben en dit dan met een van de laatste updates per ongeluk mee is gekomen
    Vandaar dat de vertaling ook nog mist


    Data

  • Vrijdag zijn inderdaad meerdere fouten ontdekt. Door het onderzoek hiernaar zijn wel dit soort dingen beschikbaar geworden en zijn we helaas weekend gaan vieren.


    Blijft feit dat speler in kwestie een melding aanmaakt met voertuigen, crashtenders, die hijzelf helemaal niet bezit. Dan kun je toch ook wel vanuit gaan dat het niet gaat werken.
    Ondanks dat bij Sebastian nog navraag gedaan of het eventueel mogelijk was om wat te regelen voor coins, maar gezien hij de mening deelt wil hij er niets voor teruggeven.


    Dat heeft niets te maken met of een speler nieuw is, of onoplettendheid, als je zo'n melding aanmaakt vul je toch niet standaard in elk vakje 100 in? Je vult in bij elk vakje hoeveel je er wilt hebben, naar hoeveel voertuigen je beschikbaar hebt in je team.


    Met een beetje geluk kun je hem vanmiddag nog afronden.

  • Leuk dat men het heeft over: een nieuweling, ja oke dan begrijp ik het, en anders had je beter moeten lezen.


    Oke, beter lezen.


    Inzet aanmaken:
    welke voertuigen en hoeveel wilt u er van nodig gaan hebben:
    naamvoertuig: aantal
    naamvoertuig aantal
    Crashtender: aantal.


    Voor die gene die zeggen dat ik beter had moeten lezen,
    waar heeft er dan gestaan: crashtenders zijn (nog) niet beschikbaar?!
    waarom is deze mogelijkheid er überhaupt als ze nog niet in het spel zijn?


    Juist ja, dus kom niet aan met de betweter zijn, het stond gewoon nergens.
    Kortom, ik wil dan ook de coins terug voor die inzet, omdat de spelmakers een fout hebben gemaakt!


    Lijkt mij een duidelijk verhaal.
    Het is verder ook niet discussie waardig.
    De spelmakers hadden dit er nog niet in moeten zetten.
    Dus de coins eis ik terug.


    Simpel, klaar, en als de coins terug zijn, opgelost.

  • nee je vult niet standaard 100 in,
    en als je zelf een bepaald voertuig niet hebt, wil dat niet zeggen dat niemand van jouw team dat heeft.
    er vanuit gaande dat andere dit voertuig wel hadden, (want het is een TEAMinzet) heb ik deze er dus bij gedaan.
    blijkt dat het hele spel nog geen crashtenders heeft.
    en waar heb ik dat kunnen lezen in het spel zelf? goedzo. NERGENS.
    Dus, fout van de spelmakers en dus coins terug aub.


    Simpel zat.

  • Het spel geeft aan als er nieuws is. Telkemale men iets post als er iets verandert zie je dat.
    Vrijdag is gepost dat er iets was misgegaan met het invoeren van de crashtenders.
    Dus Ja je hebt dat kunnen lezen.


    Helaas zijn de mensen die dit spel ontwikkelen ook maar mensen en maken zij helaas af en toe een foutje.
    Blijkbaar had jij dat ook voor.
    Stop dus met zo verwijten en zit op de blaren.


  • Vanuit het hele team nogmaals een reactie.


    Wij erkennen dat er bij de uitrol een fout is gemaakt en dat dit tot deze vervelende situatie heeft geleid. Bij het in Duitsland in het spel komen van de uitbreiding vliegtuigbrandbestrijding had dat niet in Nederland moeten zorgen voor het beschikbaar komen van de voertuigen bij de zelf samen te stellen grote inzet. Daar steken wij de hand dan ook in eigen boezem en bieden excuses aan voor de ontstane onduidelijkheid.


    Daarnaast zijn we echter wel van mening dat het "verliezen" van coins bij deze teaminzet niet alleen aan ons te verwijten valt, heel eerlijk kunnen we stellen:
    - Via diverse kanalen - via dit forum, waar je wel actief bent, via Facebook, waar het spel updates voor aangeeft - is gecommuniceerd dat de invoering van de vliegvelduitbreiding met de bijbehorende Crashtenders werd uitgesteld tot na het afgelopen weekend.


    - Zelf ben je bij het starten van de inzet niet in het bezit van de Crashtenders, je geeft aan ervan uitgegaan te zijn dat anderen deze misschien wel hadden. Je zit daarvoor niet voor niets in een team, maar een team kent ook een chatfunctie. Jij kende de crashtender in het spel nog niet, dus navraag doen bij andere teamgenoten was sowieso verstandiger geweest, zeker als je een inzet met coins wil starten.
    -> ander voorbeeld: als jij een teaminzet start met 100 RV's in een team is het ook niet gezegd dat je zoveel voertuigen beschikbaar hebt, dat zul je eerst moeten nagaan.


    - Je kiest om bij jou onbekende crashtenders te vereisen bij de eigen teaminzet, dan verhoog je het risico wel ernstig door gebruik te maken van starten met Coins. Een teaminzet kan immers ook gratis gestart worden, als je onbekende voertuigen kan selecteren; waarom dan het risico nemen door een dergelijk incident met Coins te starten?


    - Ons Meldkamerspel team is via diverse kanalen te bereiken en reageert in mijn ogen ook redelijk vlot. Als je een onbekend voertuig ziet in een teammelding EN op het punt staat deze met Coins te kopen, dan zijn er kanalen genoeg om te vragen om hulp: is dit een verstandige keuze?



    Samengevat zijn wij van mening dat, naast de fout die wij hebben gemaakt, jij zelf ook "schuldig" bent aan het verlies van coins. Je hebt het risico genomen onbekende voertuigen te selecteren, geen navraag te doen en een incident te starten met Coins. Een keuze, die wij in onze ogen niet hebben aangespoord te maken.



    Ondanks onze bovenstaande mening, hebben we, zoals al aangegeven, het probleem bij Sebastian aangekaart. Daarbij moet worden vermeld dat we dat niet voor alle problemen doen, maar gezien het specifieke probleem dit het wel waard vonden. Hij deelt echter onze mening, die hij overigens niet van te voren kende. Helaas kunnen we er dus weinig aan veranderen.




    Dit forum is niet de beste plaats om ellenlange discussies te gaan houden, het zal immers een ja, nee verhaal zijn en blijven. Het staat je volledig vrij om hieronder op dit bericht te reageren, maar daarna sluiten wij dit topic en gaan we indien gewenst en noodzakelijk via PrivéBerichten verder.

  • duidelijk verhaal, zand erover en neem een bakje pinda's om na te lachen


    maar stel dat er in de toekomst weer uitbreidingen komen en voor gamers modules beschikbaar komen die nog niet in gebruik zijn hoe dan verder, je kan niet verwachten van elke gamer dat ze eerst op dit forum komen om te kijken of het in het spel is geimpliceerd voordat men het kan gebruiken


    ik hoef geen reactie hierop maar wat @derealdeal is overkomen is lastig van aard maar niet te voorkomen in de toekomst dat dit nog een keer zal gebeuren in deze lastige situatie, hier zitten natuurlijk geen winnaars bij.