Nee, gewoon nee.
En ik kan mij haast niet voorstellen dat het in 'het echt' ook gebeurd, dat als iemand de opleiding niet heeft er een voertuig van een andere post tijdelijk komt.
Nee, gewoon nee.
En ik kan mij haast niet voorstellen dat het in 'het echt' ook gebeurd, dat als iemand de opleiding niet heeft er een voertuig van een andere post tijdelijk komt.
Pijnlijk deze confrontatie dat NL niet mee doet
Oh oke nou Data doe je ding..
Gewoon zelf alarmeren als je dat 'gaaf' er uit ziet vinden
Euh dat zal wel bij je alarm en uitrukregels zijn of voertuiggroepen ofzo
Ja, leuk idee.
Ben sowieso een voorstander van meerdere 'soorten' team events
Bijzonder dat jullie een update over het hoofd zien..
Als je een nieuw gebied begint en je stelt 'Eigen inzetbereik aanmaken. Voor de Inzetgeneratie worden alleen posten gebruikt die aan deze meldkamer toebehoren.' (Meldkamer -> bewerken -links onderin pennetje) in, krijg je daar eerst kleinere meldingen.
Zo voorkom je dat je bv een AB nodig hebt in Groningen, terwijl je in Den Haag al volledig bezet bent.
Soort van 'overnieuw' beginnen.
En qua realisme zal het vaak gebruikt worden gok ik.
Vorige keer was het tegenargument We plaatsen het op facebook en dan krijg je die groene melding boven in..
Ben ook een voorstander van een topic..
Jaaaaaaaaaaa paarden heu heu!
Alles anzeigenDe Award "Snel blussen" geldt alleen voor meldingen met brand.
Dus kleine politie melfingen tellen niet mee.
Er wordt er alleen 1 bijgeschreven van de Award "Snel blussen" als de betreffende melding nadat de melding zichtbaar wordt in je incidentenlijst en afgerond is. Stel je hebt 100 meldingen af te ronden en je komt pas bij melding 80 in de lijst ben je zo al 6 min verder. Hoe meer posten hoe moeilijker. En het laatste wat ook meespeelt is de kans dat je een kleine brand melding krijgt net zo groot is als dat je een andere (grote brand) melding krijgt die zowiezo niet binnen 2 min op te lossen is.
Dus @brandje32 vind het al knap dat je überhaupt brons hebt voor de Award "Snel blussen".
Sherlock.
Binnen 24 uur volgens mij!
Kan geregeld worden hoor. Dan komen wel de sneltoets functies te vervallen. W,S en X typ je dan in je tekstregel.Pas op wat je vraagt, want je krijgt het.
Wauw wat een vreselijke kinderachtige reactie.
Gebruik verder de app niet, maar kan mij voorstellen dat een push bericht bij zowel status 7 als bv een start van een 'grote teaminzet' prettig zou zijn .
Aan uit zetten van evt push berichten doe je bij instellingen van je telefoon.
wat mij betreft mag het weer uit.
Ja dit! X10000.
Al die tijd zonder dat ding gespeeld niks aan het handje, je went er toch aan dat je dat vinkje aanzet als het 'nodig' is.
Komt er iemand met een argument 'stelselmatig genegeerd' en hop het word omgegooid.
Bijzondere beslissing.
Zie de meerwaarde niet echt.. extra klikje nou nou vermoeiend.
Kunnen de heren beter hun tijd in andere dingen stoppen
Inderdaad Barneveld heeft geen Vliegveld maar zo is het maar eenmaal verder kon ik niks in de beurt kan ik later veranderen, maar als nog moet ik dan nog meldingen ontvangen.
Zoals ik zei ik weet niet hoe dat is met poi's als ik zie dat er een poi op barneveld staat klik ik namelijk op fout bij de check.
Maar of dat ook zo werkt als een speler alleen hun eigen poi's gebruiken..